Şimdi Ara

Xperia Sp Satıp L925 Almak Mantıklı Mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
469
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 22
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 6 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • bertan1907 (5 mesaj) Flag SHİP Killer (5 mesaj) Musashi Naval (2 mesaj) SkyTech74 (2 mesaj) abrenax (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (5 mesaj) Mobil (14 mesaj) Tablet (1 mesaj) Mini (8 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Windows Phone ve Tabletler >> Cihazlar Genel >> Xperia Sp Satıp L925 Almak Mantıklı Mı?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    511 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Merhaba arkadaslar xperia sp telefonum var artık andridden sogudum.Satıp L925 almak istiyorum.Abim "alma pisman olurun uygulama yok hicbirsey yapamıyorsun"diyor.Sizce abim haklı mı yoksa almaya deger mİ?
    Tesekkurler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
  • Yarbay
    6338 Mesaj
    uygulama konusu görecelidir bana gayet yetiyor ama 925 şarj konusunda sıkıntılı bir telefondur çok oynarsanız günü çıkarmaz üzerine az daha ekleyip 735 alırsanız daha iyi olabilir
    |
    |
  • Yüzbaşı
    511 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Sizce s3 neo nasıl?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    16875 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bertan1907

    Sizce s3 neo nasıl?

    Lumia 735 almanız daha hayırlı olur bu konuda.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3405 Mesaj
    sp den s3 neo ya da geçilir 925e de.
    |
    |
  • Yarbay
    2598 Mesaj
    androidden sıkıldıysan iyi olur çoğu uygulama var w10 ile uygulamar düzelecek zaten şarj hariç 925 çok iyi bir telefondur

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    7134 Mesaj
    Uygulamlarin wp 10 ile duzelecegi filan yok ben gecme derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    16855 Mesaj
    Windows phone alma.
    |
    |
  • Yarbay
    9467 Mesaj
    Spden geçeceksen en az g3 m8'e geçmen lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    7165 Mesaj
    Bazı arkadaşlar kendinden çok emin konuşuyor wp10 çıkmadan insanları yanlış yönlendirmeyin aklınızda wp almak varsa ihtiyaçlarınızı belirleyip ona göre karar verin wp eksiklikleri olan bir sistem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    2598 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Z1mBaBwE

    Bazı arkadaşlar kendinden çok emin konuşuyor wp10 çıkmadan insanları yanlış yönlendirmeyin aklınızda wp almak varsa ihtiyaçlarınızı belirleyip ona göre karar verin wp eksiklikleri olan bir sistem.

    "Bazı arkadaşlar kendinden çok emin konuşuyor" derken bana mı dediniz w10 ile uygulamalar düzrlmeyecek mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1410 Mesaj
    Hocam fotoğraf ve video açısından neo' yu tokatlar neo yu geç o fiyat bandında ki her cihazı tokatlar, tur bindirir 925, 1520 kullanıyorum uygulamalar işimi görüyor öyle uygulama yok vs. diyenlere pek kulak asmayın.Düzenli olarak kullandığınız uygulamaların markette olup olmadığına bakın öncelikle ki daha sonra bu arkadaşlar gibi uygulama yok diye her konunun altın yorum yapmayın :) Daha stabil bir platforma geçmek istiyorsanız şarj olayını da ciddi olarak düşünüp 925 alabilirsiniz.
    |
    |
  • Yarbay
    7165 Mesaj

    Yok hocam size karşı bir söylem değil bazı arkadaşlar sistemi aşırı derecede kötülüyor wp kullanılmayacak durumda olan bir sistem değil çok abartıyorlar ellerine ne geçiyorsa artık.
    |
    |
    Büyük Amiral kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    951 Mesaj
    Alo sms whatsapp kullanacaksan al aklında uygulama kullanmak varsa uzak dur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1707 Mesaj
    Windows Phone pişmanlıktır iyi düşün derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2598 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Z1mBaBwE

    Yok hocam size karşı bir söylem değil bazı arkadaşlar sistemi aşırı derecede kötülüyor wp kullanılmayacak durumda olan bir sistem değil çok abartıyorlar ellerine ne geçiyorsa artık.

    doğru söylüyorsun bilip bilmeden sistemi kötülüyorlar bence yeterli bir sistem uygulamarda yeterli bence

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3923 Mesaj
    Ameleler basmış yine burayı. Beğenmeyen almasın arkadaş. Ben aldım ve çok memnunum. Android kullanmak çileden başka birşey değilmiş. Tekrar android almak için beynimin %90 civarının yokolması lazım. Çünkü ancak o zaman bana hitap eder android. Bilmem anlatabildim mi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2227 Mesaj
    alınır. 925 çok iyi bir telefon. ayrıca alabileceğin daha iyi bir kameralı telefonda yok malesef.
    |
    |
  • Binbaşı
    1006 Mesaj
    Ekran sıkıntı değilse 1320 alın batarya bitmek bilmez

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    399 Mesaj

    Fiyatı ve ekran boyutu Sp'ye yakın telefonlar windows tarafında 925 ve 1020 var. İkisini de kullanmadım, teknomarketlerde inceledim.
    925 denize sektirmek için attığımız taşlara benziyor, enlemesine geniş, tasarımı sana bana değil meraklısına.
    1020 masaya koyunca düz durmuyor, üst tarafı kalkık. Biraz da kalın bir telefon
    İki telefonda donanım olarak Sp den iyi değil ama windows kullanımda orta donanımda kasma-donma yapmıyor androiddeki gibi.

    İlla windows alacaksan 930u takibe al, en azından tasarımı güzel, o da 1020 gibi şok indirime girecektir en geç gelecek sonbahar
    |
    |
    Bahsedilenler: bertan1907
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
pubg mobile uc
vp satın al
bankacılar
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,953
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.