Şimdi Ara

xperia s MESAJ gelmiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
2.050
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • xperia s telefona mesaj gelmiyor. Hattımı başka telefona takınca geliyor.
    Marketten bir mesajlaşma programı yükledim. Mesaj ilk geldiğinde ekrana bildirim geliyor. Mesajı okuyorum ama daha sonra programa girince "hiç görüşme yok" diyor. Hiç böyle bir durumla karşılaşmamıştım... Fikri olan var mıdır?



    _____________________________
    Paylaştığım Fotoğraflarım

    Nikon D5000 / Nikkor AF-s 18-55mm VR / Tamron 70-300mm tele-macro / Nikkor AF 50mm f/1.8

    GalaXy SII GT-I9100
  • eee napçaz.
    Mesaj geliyor ama geldiği gibi kayboluyor... Nedir bu ya? Hiç bir mesaj görünmüyor.
    _____________________________
    Paylaştığım Fotoğraflarım

    Nikon D5000 / Nikkor AF-s 18-55mm VR / Tamron 70-300mm tele-macro / Nikkor AF 50mm f/1.8

    GalaXy SII GT-I9100
  • Bunun adı yalnızlık kardeşim. İlk başlarda umursamazsın ama sonradan mesaj gelir gibi olur ama gelmez.Sen de bendensin korkma atlatıcaz bugünleride
    _____________________________
    ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ___MaSTeR___

    Bunun adı yalnızlık kardeşim. İlk başlarda umursamazsın ama sonradan mesaj gelir gibi olur ama gelmez.Sen de bendensin korkma atlatıcaz bugünleride

    İçip içip gelmeyin şuraya burası aşk sitesi mi arkadaş teknoloji sitesi.
    Telefonunun şebekesinde sorun olabilir hocam xperia s'e başka hat takıp öyle deneyin ona da gelip kayboluyorsa servislik demektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ___MaSTeR___

    Bunun adı yalnızlık kardeşim. İlk başlarda umursamazsın ama sonradan mesaj gelir gibi olur ama gelmez.Sen de bendensin korkma atlatıcaz bugünleride

    Hahahaha koptum ya. Eyw. Ama hava durumu mesajı falan da gelip kayboluyor. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Paylaştığım Fotoğraflarım

    Nikon D5000 / Nikkor AF-s 18-55mm VR / Tamron 70-300mm tele-macro / Nikkor AF 50mm f/1.8

    GalaXy SII GT-I9100
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deneme_programı


    quote:

    Orijinalden alıntı: ___MaSTeR___

    Bunun adı yalnızlık kardeşim. İlk başlarda umursamazsın ama sonradan mesaj gelir gibi olur ama gelmez.Sen de bendensin korkma atlatıcaz bugünleride

    İçip içip gelmeyin şuraya burası aşk sitesi mi arkadaş teknoloji sitesi.
    Telefonunun şebekesinde sorun olabilir hocam xperia s'e başka hat takıp öyle deneyin ona da gelip kayboluyorsa servislik demektir.

    Teşekkür ediyorum kardeş.
    Telefonu bi arkadaştan aldım, o mesajlasiyordu. Benim hat da başka telefonda mesajlasiyor. Ama benim hattı S'e takınca koptu olay.

    Onemli bir nokta var:
    Android 2 vardı. 4 kurdum. Sonra bozuldu sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Paylaştığım Fotoğraflarım

    Nikon D5000 / Nikkor AF-s 18-55mm VR / Tamron 70-300mm tele-macro / Nikkor AF 50mm f/1.8

    GalaXy SII GT-I9100




  • Evdeki Xperia S'te problem yok. Siz o zaman önce 2.3'e geri geçin Flashtool ile, sonra tekrar deneyin belki 4 e geçerken güncellemeyi doğru yapmamıştır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deneme_programı

    Evdeki Xperia S'te problem yok. Siz o zaman önce 2.3'e geri geçin Flashtool ile, sonra tekrar deneyin belki 4 e geçerken güncellemeyi doğru yapmamıştır.

    2.3'e nasıl dönebilirim. Flash tool nedir? Ben Sony'nin kendi programı ile güncelledim.
    bir de samsung s2 var, onu da kies ile güncellemiştim.
    Harici programları çok bilmiyorum ama biraz bahsedebilirseniz yaparım. Teşekkür ederim....
    _____________________________
    Paylaştığım Fotoğraflarım

    Nikon D5000 / Nikkor AF-s 18-55mm VR / Tamron 70-300mm tele-macro / Nikkor AF 50mm f/1.8

    GalaXy SII GT-I9100
  • https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=77161125

    Bu konu yeterli olur sanırım, bende xperia z var o yüzden pek yardımcı olamıyorum.
    Flashtool Xperia cihazlar için yapılan bir program, TFT uzantılı dosyayı indirdiğinizde hangi tft yi indirirseniz onu flashlıyorsunuz ve eski sürüme dönüyorsunuz. 2.3 dosyasını burda bulamazsanız araştırabilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deneme_programı

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=77161125

    Bu konu yeterli olur sanırım, bende xperia z var o yüzden pek yardımcı olamıyorum.
    Flashtool Xperia cihazlar için yapılan bir program, TFT uzantılı dosyayı indirdiğinizde hangi tft yi indirirseniz onu flashlıyorsunuz ve eski sürüme dönüyorsunuz. 2.3 dosyasını burda bulamazsanız araştırabilirsiniz

    Teşekkür ediyorum...
    _____________________________
    Paylaştığım Fotoğraflarım

    Nikon D5000 / Nikkor AF-s 18-55mm VR / Tamron 70-300mm tele-macro / Nikkor AF 50mm f/1.8

    GalaXy SII GT-I9100
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.