Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

XP de ağ kurmak???

23
Cevap
0
Favori
277
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Teknik Yardım >> XP de ağ kurmak???
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Binbaşı
      1352 Mesaj
      13 Şubat 2005 23:27:53 Konu Sahibi
      arkadaşlar iki tane XP pro yüklu makinaya ağ nasıl kurcaz???
      biz arkadaşla kurmayı denedik.ağ bağlantılarımdan ev ve küçük iş yeri agı dedik.ilerledik ve bir ağ kurduk(hub değil direk ethernetten baglanıyoz).sonra sag a kosede ağ işareti cıktı ama uzerinde unlem işareti var.uzerine gelince sınırlı hızda baglantı veya baglantı yok yazıyodu.daha sonra netmeeting i actık.orda bir sorun yok konusabiliyoruz.dedik heralde oldusonra bir oyuna girdik ve network secenegine girerken bir network ağı yok diyo makina sonra kurdugumuz agın ozelliklerinden "Netware için istemci hizmetini" ni yukledik.sonra network a giriyo.acaba oldumu??? cunku daha oyun oynamadık vakit olmadı.Yani buraya kadar herşeyi dogrumu yaptık???
      Bilen bir arkadaş baştan sona ağ kurulumunu anlatırsa sevinirim.veya resimli anlatılan bir link varmı??? şimdiden teşekkurler herkese...



      |
      |
      _____________________________




    • Yüzbaşı
      269 Mesaj
      13 Şubat 2005 23:36:46
      kalblonuz nasıl?
      yani daha önce nerde kullanıyordunuz eternet-hub? eternet-eternet?
      |
      |
      _____________________________
    • Binbaşı
      1352 Mesaj
      13 Şubat 2005 23:37:08 Konu Sahibi
      yokmu yardım edebilecek bi arkadaş???
      |
      |
      _____________________________
    • Binbaşı
      1352 Mesaj
      13 Şubat 2005 23:38:41 Konu Sahibi
      kabloda sorun yok yeni aldık bilgisayarcıya yaptırdık kablo kros baglama.yani ethernet ethernet
      kurulum aşamalarını bilmiyom tam ben???yardımcı olursanız iyi olur
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      269 Mesaj
      13 Şubat 2005 23:47:46
      ağ bağlantıılarımda
      1-ev-küçük işyeri....
      2-ileri
      3-ileri
      4-diğer
      5-ileri
      6-bu bilgisayar internet bağlantısı olmayan bir ağın üyesidir(3.seçenek)
      7-ileri
      8-ev-ağı
      9-ileri (bir süre dosya aktarımı göstermesi gerek)
      10-sihirbazı tamamla
      11-son
      12-restart
      not:önce bir bilgisayarı diğeri açıkken ağı kurun sonra diğerini bir bilgisayar diğer bilgisayarın ağının kurulumu sırasında restart olursa sorun çıkabilir.
      not:bazı oyunlar ek dosya ister
      |
      |
      _____________________________
    • Binbaşı
      1352 Mesaj
      14 Şubat 2005 20:52:25 Konu Sahibi
      ya ağı kurduk ancak sag alt koşede ağ baglantısını gosteren bilgisayar ikonları(baglantıyı gosteren) o ikonun uzerinde sarı bir unlem işareti var.bu neden kaynaklanıyo ve bir turlu geciremedi onu?uzerine gelincede sınırlı hızda baglantı yada baglantı yok diyo.ama netmeeting de bir sorun olmadan her işlemi yapabiliyoruz.o sarı uyarı asaretinin anlamı ne nasıl kalkar??
      |
      |
      _____________________________
    • Binbaşı
      1352 Mesaj
      14 Şubat 2005 21:46:14 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: seneryavas

      ya ağı kurduk ancak sag alt koşede ağ baglantısını gosteren bilgisayar ikonları(baglantıyı gosteren) o ikonun uzerinde sarı bir unlem işareti var.bu neden kaynaklanıyo ve bir turlu geciremedi onu?uzerine gelincede sınırlı hızda baglantı yada baglantı yok diyo.ama netmeeting de bir sorun olmadan her işlemi yapabiliyoruz.o sarı uyarı asaretinin anlamı ne nasıl kalkar??
      |
      |
      _____________________________
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      14 Şubat 2005 21:50:01
      ethernetlerin driverlerini update et.sonrada ipleri otomatik değilde elle sen ver.bu işlemlerden sonra düzelmezse frozenin tarif ettiği gibi yap.
      |
      |
      _____________________________
      Crazy For You KARŞIYAKA


    • Yüzbaşı
      989 Mesaj
      14 Şubat 2005 22:14:02
      eğer ağ kuruldu ve oyun oynayamıyosanız önce bilgisayarım-ağ bağlantılarım ve ağ bağlantılarımı görüntüle demeden önce ağ kurun sonra harddiskleri paylaştırın ve pcleri kapayıp açın olmassa söyle başka bişey deneyelimnormali böyle ama olmayada biliyo.. olmassa haber et.
      |
      |
      _____________________________
    • Binbaşı
      1352 Mesaj
      14 Şubat 2005 23:18:27 Konu Sahibi
      peki IP manuel nasıl vercez neye gore??
      |
      |
      _____________________________
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      14 Şubat 2005 23:24:32
      kullanacağın kablo cat5 sekizlik olacak ve çapraz bağlı olması lazım direk birbirine bağlıyacaksan...
      |
      |
      _____________________________
      Asus A8n Sli Deluxe / Amd64 3000+ 939s / Samsung 160Gb Sata / TT V1000a Xaser-III / TT 480W Pure Power / Inno Tornado 6600 / Lg 1750S / Asus DVD-RW / 512X2 500Mhz Adata Vitesse

      eski nick manyetico
      Benim yaradılışımda bir fevkalâdelik varsa, o da Türk olarak dünyaya gelmemdir.
      Mustafa Kemal

    • Yüzbaşı
      989 Mesaj
      14 Şubat 2005 23:26:39
      ip vermene gerk yok sadece çalışma gurubu adınız aynı olsun pc otamatik yapar
      |
      |
      _____________________________
    • Binbaşı
      1352 Mesaj
      14 Şubat 2005 23:29:39 Konu Sahibi
      ya yapıyom ag kuruluyor.netmeetingden konusabiliyoz.dosya gonderip alıyoz.ama baglantının ustunde unlem işareti var ve sınırlı hızda baglantı veya baglantı yok diye???nasıl halletcez bunu ya??
      |
      |
      _____________________________
    • Binbaşı
      1352 Mesaj
      14 Şubat 2005 23:43:32 Konu Sahibi
      ya bi guzel acıklama gelse kurtulsam bu dertten
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      989 Mesaj
      15 Şubat 2005 03:24:27
      bilgisayarım sağtuş-özellikler-uzak-orda izin verilmesi gereken yerlere izin ver ve ağ bağlantılarım özellikler de güvenlikle ilgili ne varsa kaldır güvenlik duvarı vs.
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      2238 Mesaj
      15 Şubat 2005 03:48:24
      Sanırım 2 tane bağlantı yapmışsın. Sağ alttaki görünen ağa atanmamış bir bağlantı. Ağa atanmış olan bağlantı aşağıda gözükmüyor.

      Denetim Masasını aç ve oradan "Ağ Bağlantıları" isimli Simgeye tıkla, açılan sayfada 2 tane bağlantı göreceksin. Biri sağ aşağıdaki, diğeride gözükmeyen. Aşağıdaki gözüken ağ bağlantısını kaldır. Diğerine sağ tıkla Özelliklerine gir ve oradaki 2 küçük kutucuğuda işaretle.
      Bağlantı kuralları Eklediğim Resimdeki gibi olmalı.

      Kolay gelsin..

      |
      |
      _____________________________
      Ermeni soykırımını "Türkiye tanısın mı, tanıamsın mı" diye yabancılar bir anket yapmış..
      Lütfen "NO"yu seçerek, aşağıdaki linkten oyunuzu kullanın.
      Ve bunu tanıdığınız herkese duyurun onlarda oylarını kullansınlar.
      Tip: Her oylamadan sonra, Temp dosyasındaki "Cookie:xxx@network54.com"u silerek istediğiniz kadar "OY" kullanabilirsiniz..
      BAŞKA TÜRKİYE YOK. Nu Mutlu Türk'üm Diyene..!!


      http://www.network54.com/Votelet/29462
    • Yüzbaşı
      344 Mesaj
      15 Şubat 2005 04:09:48
      doğrudan kablo bağlantısıyla 168.195.0.1 ve 2 ip leri ver makinalara.
      |
      |
      _____________________________
    • Binbaşı
      1352 Mesaj
      15 Şubat 2005 14:44:38 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: KitapGibi

      Sanırım 2 tane bağlantı yapmışsın. Sağ alttaki görünen ağa atanmamış bir bağlantı. Ağa atanmış olan bağlantı aşağıda gözükmüyor.

      Denetim Masasını aç ve oradan "Ağ Bağlantıları" isimli Simgeye tıkla, açılan sayfada 2 tane bağlantı göreceksin. Biri sağ aşağıdaki, diğeride gözükmeyen. Aşağıdaki gözüken ağ bağlantısını kaldır. Diğerine sağ tıkla Özelliklerine gir ve oradaki 2 küçük kutucuğuda işaretle.
      Bağlantı kuralları Eklediğim Resimdeki gibi olmalı.

      Kolay gelsin..



      kitapgibi XP kullanıyorum ve ağ baglantılarına girdigimde,iki secenek var birisi ADSL in digeride Lan ve ya Yuksek hızda internet(yerel ağ ) diye.ve kaldırılamıyo ikisiide
      |
      |
      _____________________________




    • Binbaşı
      1255 Mesaj
      15 Şubat 2005 15:08:43
      msn adresini verirsen sana resimli olartak gönderebilirim?
      |
      |
      _____________________________
      Kıyamet Gelsede Hep Beraber Kopsak Çoka FiFi

      [image]http://img272.yukle.tc/images/6515bannerzy.jpg" />


    • Binbaşı
      1352 Mesaj
      15 Şubat 2005 15:16:19 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: AlpacHino

      msn adresini verirsen sana resimli olartak gönderebilirim?

      sagol mameluke_10@hotmail.com 5 dakka sonra giricem.
      |
      |
      _____________________________
    Hızlı Cevap




Reklamlar
sohbet
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
#0850 Numara Tahsisi;#0850 Hat;#IP Santral;#Toplu
üniversite
Blogio
Ankara Web Tasarım
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,172
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.