Şimdi Ara

Xiaomi Robot Süpürge (S50, S5 Max, S6, 1S, 1C, STYJ02YM, Viomi V2 /Pro /V3) Kullanıcılar Kulübü (835. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
23.820
Cevap
654
Favori
558.630
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
68 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 833834835836837
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • M.U.Y. kullanıcısına yanıt

    Anladım hocam teşekkür ederim çok, su tankında sorun yoksa cihazın kendisinde bir problem ver o zaman çünkü silme esnasında ses geliyor farklı olarak, ayrı su tankı almayı düşünüyorum belki sorun hazinededir diye ama değinize göre sorum cihazda


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • king in the north kullanıcısına yanıt
    Yakınınızda bir kullanıcı var ise onun haznesi ile deneyin ama haznenin sorunlu olacağını sanmıyorum. Hazne tam basıyorsa (hava kaçırma olasılığı yok diyorsanız) bence cihazdan olma olasılığı yüksek.
  • mussti19 kullanıcısına yanıt

    Ben birkaç gündür 671 i deneyimliyorum. Tek süpürmede 3+1 de bazı yerler kalabilir. Bir odayı 10 dakika bir odayı 40 dakika süpürdüğü oluyor. Kapıyı kapatıp tek odada süpürürsen 30 dakikada %90 ını süpürmüştür diyebilirim (Ben kendim odayı 10-15 dakikada süpürebiliyorum eşya çok fazla var) bu odanın ve mobilyaların durumuna göre değişir mesela kanepende destek ayakları vardır çok kablo vardır fazladan odada sandalyeler masalar vs engeller çoksa süreyi ve temizleme oranını etkiliyor. Bazen engeller kör nokta oluşturuyor ama siz biraz ortalığı düzenlerseniz. İyi iş yapar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • M.U.Y. kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler hocam gerçekten yardımcı oldunuz garantiye göndermeyi düşünüyorum cihazı acaba direkt xiaomi nin servisine mi göndereyim yoksa aldığım firmaya mı göndereyim hangisi daha hızlı ve kısa sürer.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • king in the north kullanıcısına yanıt
    Xiaomi Türkiye kurumsal bir servis noktası ne yazıkki yok. Türkiye de farklı ithalatçı ve distribütörlerin servisleri var. Elinizde garanti belgeniz varsa üzerindeki servis bilgileri üzerinden iletişim kurun yok ise satıcı ile görüşerek servis noktası bilgisi alarak hareket edin. Cihazı gönderirken seri numaranızı not edin. Cihazın servis dönüşü kontrollerini yapmak için fiziksel çizik kusur vs varsa bunları not etmenizi öneririm.
  • M.U.Y. kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkürler hocam garantiye göndereyim olmazsa iade edeyim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar arkadaşlar. Xiaomi vacuum mop pro aldım. Ev dubleks. Alt katı haritaladi fakat ust katı nasıl ekleyeceğim bulamadım. Var mı bilgisi olan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mussti19 kullanıcısına yanıt
    Haritasız robotlar atlayabilirler, bunun garantisi yok. Ancak her gün çalıştıklarında bu çok önemli olmayacaktır.
    Kaldı ki, evinizi daha verimli süpürsün diye düzenleyebilirsiniz de.
    Saygılarımla
  • mtolgae kullanıcısına yanıt
    Çoklu harita özelliği Türkiye de satılan cihazlarda şuan yok. Yazılım güncellemesi ile ilgili gelebileceği beklentisi var. (Çin versiyonunda çoklu harita kaydetme yöntemleri mevcut)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sesar

    Merhaba. Servis isminiz ve telefon numaranız nedir? Özelden size yazdım ama görmemiş olabilirsiniz.


    Özelden bana bu bilgileri iletebilir misiniz görüşelim?



    Alıntıları Göster

    Hocam iletişime geçersek sevinirim.

  • arkadaslar robotlari karsilastirma sitesi vardi neydi o linki ?

  • sesar kullanıcısına yanıt

    Hocam ben size hemen dönüş yapmak için yazdım ancak mesaj kabul etmiyorsunuz, o şekilde ayarlanmış.

    hergün 100ün üzerinde mesaj geliyor servis ile ilgili ama hepsine tek tek cevap veriyorum, sizi de atlamadım.

    Ayarlarınızı kontrol edin, yazışalım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hepsirobot -- 29 Kasım 2020; 17:18:11 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hepsirobot

    Hocam ben size hemen dönüş yapmak için yazdım ancak mesaj kabul etmiyorsunuz, o şekilde ayarlanmış.

    hergün 100ün üzerinde mesaj geliyor servis ile ilgili ama hepsine tek tek cevap veriyorum, sizi de atlamadım.

    Ayarlarınızı kontrol edin, yazışalım.

    Abi bende bir an özel mesajı kapattın sandım :) böyle bir an insan ürperiyor.

  • NIGRA kullanıcısına yanıt

    Kıyamam ben...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hepsirobot

    Kıyamam ben...

    Abi senin özel mesajın kapalı olsa bu konu şuan en az 2000 sayfaydı :D bu konu kadar senin özel mesaj kutunun da hit i vardır. :D

  • fotografya kullanıcısına yanıt

    Streç film dediğmiz şeyin malzemesi PVC'dir, o yüzden toz toplama konusunda faydası olacağını sanmıyorum ama amacınız yıpranmayı, ufak tefek çizikleri engellemekse faydalı olabilir tabi. Makinenin hava aldığı kısımları, sensörleri ve hareketli kısımları kapatmamaya özen göstermek lazım.


    Bunun yerine kapı/pencerelerde kullanılan kauçuk yalıtım bantları yanlara ve alt gövdeye şeritler halinde çekilip sert yüzeyle makinenin teması engellenebilir ama alt gövdedeki bantlar engel geçme yeteneğni bir ölçüde etkileceyecektir.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Yedek parça almak için sizi bekliyorum zaten. :)

  • NIGRA kullanıcısına yanıt
    DH özel mesaj kotamı revize etti zaten, yakında benden ücret isterlerse şaşmam!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hepsirobot

    DH özel mesaj kotamı revize etti zaten, yakında benden ücret isterlerse şaşmam!

    sana atanlara bölüştürsün abi. :)

  • 
Sayfa: önceki 833834835836837
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.