Yurdışından S5 max için sarf malzemesi alan arkadaşlar, Ana fırça ve yan fırçaları denediniz mi, uyumlu mu? Teşekkürler. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi szkrb -- 5 Ekim 2020; 22:31:7 > |
Xiaomi Robot Süpürge (S50, S5 Max, S6, 1S, 1C, STYJ02YM, Viomi V2 /Pro /V3) Kullanıcılar Kulübü (718. sayfa)
-
-
Ben aşağıdaki linkte bulunan yedek parçaları aldım. Uyum sorunu olmadı, cihaz bir hata vermedi.
https://www.banggood.com/31pcs-Vacuum-Cleaner-Parts-for-Xiaomi-Roborock-S6-S55-S5-MAX-Side-Brushes+4-Main-Brush+2-Main-Brush-Cover+1-HEPA-Filters+4-Water-Cores+12-Rags+6-Cleaning-Brushes+2-p-1640682.html?rmmds=myorder&cur_warehouse=CN
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alivebora -- 5 Ekim 2020; 23:26:58 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Hepsini de denediniz mi?
Özellikle filtre uydu mu?
Fırça kenarları resimde sabit görünüyor, size gelen de aynı mı?
Teşekkürler.
-
Robotunuz s5 max mi?
-
Hocam sizin mop pro da hangi versiyon var?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende bugun Viomi V3 alarak araniza katildim. Sormak istedigim birkac soru var yardimci olursaniz sevinirim.
1) 2in1 veya sadece mop haznesini taktiktan sonra, temizlik bitince haznedeki suyu bosaltmak lazim mi yoksa bu sekilde haznesinde su varken sarj olsa sorun olur mu?
2) Sadece toz haznesi takiliyken, mop takili olsa yine de temizliyor mu yoksa toz alma modundayken mop aparatini cikartmak gerekir ki?
3) Bir video da adam yere süt doktu ve 2si bir arada hazneyle temizlik yapti. Islak seyleri de cekti yani toz haznesine makine. Bu dogru islem mi yoksa bu tip süt kola gibi yere dokulen seyleri aldirmamak mi lazim?
4) Su haznesi takiliyken makineyi ters cevirip mopu cikartsak veya fircasini temizlemek, hazneden ters durdugu icin su akmasina sebep olur mu yoksa tipasi suyun dokulmesini engeller mi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1- suyu boşaltın, içinde kalmasın. Plastik ve su yosun oluşumuna sebep olabilir.
2- Böyle bişey denemedim ama muhtemelen cihaz bu durumu farkeder ve su haznesi takmanızı yada mopu çıkarmanızı isteyebilir.
3- Riske girmeyin. Onun cihazına bişey olmaz sizinkine olacağı tutar. O sıvı moleküllerinden bazıları filtreyi geçip motora ulaşabilir. Koruması vardır belki ama ben şahsen riske girmem. Ama farketmeden yerde bir su kütlesi vardır ve süpürtmüşüzdür onu bilemiyorum. Benim demek istediğim siz elle alabildiğiniz sıvıyı alın, gerisini ona bırakın.
4- Bence hazneyi çıkarıp ters çevirin ama mopu çıkartmak için ters çevirmeye gerek yok.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahoretti -- 6 Ekim 2020; 10:7:1 > -
Hafızasında kaç harita var? Harita sayısı arttıkça kafası karışıyor olabilir gibi bir teori geldi aklıma
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Robotum s5 max evetquote:
Orijinalden alıntı: szkrbHepsini de denediniz mi?
Özellikle filtre uydu mu?
Fırça kenarları resimde sabit görünüyor, size gelen de aynı mı?
Teşekkürler.
Filtreyi kullandım sadece hata vermedi cihaz.
Diğer parçaları kullanmadım ama akşam eve gidince ana fırçaya bakarım yazarım buradan.
Bana gelen filtreler sıkıntısız ama size gelenler nasıl olur onu bilemem tabi. Siz de alışveriş yaparsınız sonra uyumsuz filtre gelir falan, sorumluluk almış olmayayım.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, seyi anlamadim, 2 haftadir bu problem mevcut yazmissiniz ama, mop pro nun tr versiyonu 5 aydan beri 3.5.3_0017 versiyonundaymis. Eger problem bu yazilimdaysa, 5 aydan beri problem yasanmasi gerekmez mi, tesekkurler..
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bahsi geçen cihazların ne yazık ki kullanıcısı değilim. 2,3 haftadır bu cihazlar üzerine araştırma yapıyordum ve almak üzereyken forumda son 20,30 sayfada, arka arkaya cihazların kullanıcıları tarafından harita silme, dock eğim hatası, odaya gönder komutlarında sorun, 4-5 dk çalışıp durma(1c turbo mod) gibi sorun yaşayanların yorumları (ortak noktaları yazılım güncellemesinden sonra) mevcut. Daha teknik bilgiliyi @Hepsirobot Ali bey verecektir. Belki cihazı son 1 ayda alanların yazılım güncellemesine özel olabilir cihazı yeni alıp ilk kurulumda güncelleme yapan bir çok kullanıcıda aynı şikayetler gelmişti.
Saygılar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mali_bu16 -- 6 Ekim 2020; 13:6:20 > -
Her seferinde evi sıfırdan keşfetmesine alıştım da, salonun küçük bir kısmıyla antrenin yarısını mutfakla aynı odaymış gibi kabul etmesi pil verimini düşürüyor.
Bir de haritada kırmızı kalemle taradığım kısım yok oluyor temizlik bitince. Salon ve mutfak birleşiyor. Haliyle kapılar belirgin olmuyor ve odaları düzgün ayıramıyorum. Bu sorunun sebebi, çözümü hakkında fikri olan var mıdır?
Cihaz styj02ym, banggood'dan almıştım. Mi home sürümü 5.8.7, bölge Chinese mainland.
-
Merhaba herkese,
Hepsiburada üzerinden evofone dan aldığım `xiaomi mi robot vacuum mop pro` cihazım var. 2 aydır sorunsuz kullanıyordum ama son 1 haftadır mi uygulamasında cihaz offline görünüyor. Acma/Kapama ve Home tuslarına basarak wifi resetledim ama hiç bir şekilde cihazın kendi wifiyi görünmüyor (iOS ve Android cihazlardan kontrol ettim). Cihazin kendi üzerindeki açma tuşuna bastığımda sorunsuz çalışıyor.
Bu problemi daha önce yaşayan oldu mu? Evofone ile iletişime geçmeye çalıştım ama bir türlü ulaşamıyorum, sanırım direk kargolamamız gerekiyor. Bu süreç ile ilgili bilgisi olan var mı?
-
Evofon'a neden ulaşamıyorsunuz? Telefonlara mı çıkmıyorlar? Bu durumda ürününüzü gönderirseniz akıbetini nasıl öğreneceksiniz?
-
quote:
Orijinalden alıntı: alparslanenderMerhaba herkese,
Hepsiburada üzerinden evofone dan aldığım `xiaomi mi robot vacuum mop pro` cihazım var. 2 aydır sorunsuz kullanıyordum ama son 1 haftadır mi uygulamasında cihaz offline görünüyor. Acma/Kapama ve Home tuslarına basarak wifi resetledim ama hiç bir şekilde cihazın kendi wifiyi görünmüyor (iOS ve Android cihazlardan kontrol ettim). Cihazin kendi üzerindeki açma tuşuna bastığımda sorunsuz çalışıyor.
Bu problemi daha önce yaşayan oldu mu? Evofone ile iletişime geçmeye çalıştım ama bir türlü ulaşamıyorum, sanırım direk kargolamamız gerekiyor. Bu süreç ile ilgili bilgisi olan var mı?
@smtl0079 ne denir ki
-
Size zahmet olmazsa cihazınızın güncel yazılım bilgisini paylaşabilir misiniz?
-
Yorumunuz için çok teşekkür ederim hocam, evofone müşteri hizmetlerini aradığımda ses kaydı dinletiliyor (https://www.evofone.com/teknik-servis1 buradaki bilgiyi özet geçiyor). evofone.com.tr de canlı destekten ulaşmaya çalışıyorum kimseye bağlanmıyor. Mail atmak istedim, sitelerini o kadar taradım her hangi bir mail adresi bulamadım.
Yazılımla vs. sorun çözülecekse boşa kargoya vermek istemiyor, ayrıca dediğiniz gibi ürünün akıbetini nasıl öğrenirim bilgim yok.
-
quote:
Orijinalden alıntı: mali_bu16Size zahmet olmazsa cihazınızın güncel yazılım bilgisini paylaşabilir misiniz?
Yorumunuz için teşekkür ederim, cihazı mi uygulamasından sildim ama cihaz sürümünün sonu 17 olan globalin son sürümüydü. Hatta kendi ülkelerinde birden fazla harita özelliği getirmişler (ocak ayında) o güncellemenin globale geleceği zaman için sürekli takip ediyordum.
-
Ekayonline s5max filtreler bugün geldi, az önce taktım denedim bir sıkıntı olmadı. 2 filtreyi de denedim banggood ürünlerindeki sorun yok ve temizliğe başlıyor hata vermeden. Acil filtre ihtiyacı olanlara daha uygun bir versiyon bulana kadar tavsiye ederim, orjinalde olmayan tül benzeri katman da var. Hatta yurtdışı falan hiç risk almadan fiyatta çok fark yok ise direkt ekay tercih edebilirsiniz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ntquartex -- 6 Ekim 2020; 19:20:58 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Buradaki yorumlar üzerine ekay online sitesine girip baktım ama styj02ym (vacuum mop pro) modelinin yedek parçaları satılmıyor sanırım.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X