Şimdi Ara

Xiaomi Redmi S2 Fırsat İndirimi 1099 TL

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
172
Cevap
11
Favori
30.299
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar merhaba,

    hepsiburada da xiaomi redmi s2 fırsat görseline denk geldim. 5 gün sonra indirim olacağını duyurmuşlar. Geri sayım hesaplamalarıma göre 28 mayıs öğlen 13:00 gibi fiyat aktif olacak gibi duruyor. Merak ettim fiyatı ne yapacaklar acaba

    buda geri sayım linki;
    https://www.hepsiburada.com/xiaomi-redmi-s2-32-gb-ithalatci-garantili-pm-HB00000C5DI4



    Xiaomi Redmi S2 Fırsat İndirimi 1099 TL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bloodrap -- 28 Mayıs 2019; 15:6:29 >







  • Genelde bu tarz sayaçlı indirimler fos oluyor. Zira sayacın yarattığı etki şu şekilde:

    - Sayacı gören kullanıcı merak altında kalıyor
    - Birkaç sefer bu sayaç ve olası fiyat üzerine düşünüyor
    - Bu esnada normalde öncelikli bir ihtiyacı olmasa da telefon almayı veya hediye etmeyi düşünüyor
    - Yahut telefon ihtiyacı varsa başka modellere bakmak yerine sayacı beklemek istiyor, baskı oluşuyor

    Bu esnada tabi odak noktası bu tüketime çekiliyor, yavaş yavaş kişi kendini ikna etme sürecine giriyor ve sayaç bittiği zaman

    A) indirim oranı kötü olsa dahi kişi zaten kendini sayaç süresince bu alışverişe ikna ettiği için başka bir modeli bulup alıyor
    B) indirim oranı kötü olsa dahi kişi kendini ikna ederek -50tl fazla vereyim şu siteden ya da şu garantiden olsun- ürünü alıyor
    C) indirim oranı kötü olsa dahi kişi telefon alışverişinden vazgeçmiş olsa dahi bir kez harcama arzusuna kendini ikna ettiği için başka bir ürüne aşağı yukarı benzer bir tutarda harcama yapıyor
    D) indirim oranı iyiyse ürünü alıyor

    Genelde hedef kitleyi direkt baskı altına alacak iyi indirimler sayaçla değil de ani ve süreli indirimlerle oluyor. Zira zaten harcama hedefi olan kitle ürünün fiyatının uygun ama stok ile satış süresinin kısıtlı olduğunu düşünerek hızlı hareket ediyor.

    Bu tarz sayaçlar başka -genelde yukarıda ifade ettiğim- mantık üzerine kurulu.
  • takip

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fiyatların arttığı bu dönemde bakalım ne yapacaklar fiyatını. merakla bekliyorum,güzel fiyatlar inşallah
  • babalar günü hediyesi olarak düşündüğüm ürün. fiyatıda iyi oranda inerse direk alıcam
  • 11.11'de eşime altın rengini 1200 liraya almıştım, bakalım ne olacak şimdiki fiyatı.
  • Xiaomi türkiye geldikten sonra fiyatlarda artış olmuştu, eskisi gibi güncel kura oranla iyi bir fiyatla açarlarsa alınır bu cihaz
  • Bence de babalar günü hediyesi olarak düşünebilir. Kaçırılmayacak fırsat gibi duruyor
  • attım fav a bekliyorum, yalnız kaç yapacaklar acaba tahminleri alalım ben diyor %10 fln inerler max o da 1150 falan olur ithalatçı garantilisi o ayarlarda

    xiaomi nin genelde yurt dışında gördüğümüz kampanyalarında fiyatları baya indirip bir iki saatte satıp kapatıyorlar. bizde de aynı o kampanyalar gibi mi olacak. pusuya yattık
  • 1000 olsun bizim olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • epey kullanıcı yorumları hiç iyi değil. gm8 f/p olarak alternatif olabilir.
  • Genelde bu tarz sayaçlı indirimler fos oluyor. Zira sayacın yarattığı etki şu şekilde:

    - Sayacı gören kullanıcı merak altında kalıyor
    - Birkaç sefer bu sayaç ve olası fiyat üzerine düşünüyor
    - Bu esnada normalde öncelikli bir ihtiyacı olmasa da telefon almayı veya hediye etmeyi düşünüyor
    - Yahut telefon ihtiyacı varsa başka modellere bakmak yerine sayacı beklemek istiyor, baskı oluşuyor

    Bu esnada tabi odak noktası bu tüketime çekiliyor, yavaş yavaş kişi kendini ikna etme sürecine giriyor ve sayaç bittiği zaman

    A) indirim oranı kötü olsa dahi kişi zaten kendini sayaç süresince bu alışverişe ikna ettiği için başka bir modeli bulup alıyor
    B) indirim oranı kötü olsa dahi kişi kendini ikna ederek -50tl fazla vereyim şu siteden ya da şu garantiden olsun- ürünü alıyor
    C) indirim oranı kötü olsa dahi kişi telefon alışverişinden vazgeçmiş olsa dahi bir kez harcama arzusuna kendini ikna ettiği için başka bir ürüne aşağı yukarı benzer bir tutarda harcama yapıyor
    D) indirim oranı iyiyse ürünü alıyor

    Genelde hedef kitleyi direkt baskı altına alacak iyi indirimler sayaçla değil de ani ve süreli indirimlerle oluyor. Zira zaten harcama hedefi olan kitle ürünün fiyatının uygun ama stok ile satış süresinin kısıtlı olduğunu düşünerek hızlı hareket ediyor.

    Bu tarz sayaçlar başka -genelde yukarıda ifade ettiğim- mantık üzerine kurulu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Free Man. kullanıcısına yanıt
    insan psikolojisini o kadar güzel açıklamışsınız ki yorum yapmadan geçemedim
  • mhmtkyrk kullanıcısına yanıt
    Epeyi kaale alırsak 3310 almalıyız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Snapdragon 625 ? 1k bile etmeyecek cihaz.
  • Cihaz gayet iyi ve performanslı SD 625 e laf eden zeki kardeşlerim 100TL ye SD625 daha iyi alternatif ?

    1500 varsa SD 636 ve SD 660

    Fiyatlar böyle neyin kafası ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asaf1 -- 23 Mayıs 2019; 14:10:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DaldanSarkanElma

    11.11'de eşime altın rengini 1200 liraya almıştım, bakalım ne olacak şimdiki fiyatı.
    Rez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.