Şimdi Ara

Xiaomi Redmi Note 9 Pro [ANA KONU] (143. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.875
Cevap
119
Favori
134.106
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 141142143144145
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mayke123

    Bu mesaj silindi.

    Öncelikle geçmiş olsun aynı problemi ben Redmi Note 5 cihazında yaşadım 2 kez üst üste tianma panel ile 3. panel huaxing takıldı da rahatladım şu an ekranı deyim yerindeyse taş gibi demekki tianma ghost screen olayında düzelmemiş




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Can851 -- 12 Ocak 2021; 12:27:54 >
  • Teşekkürler göndericem servise göndermeden önce arayıp söyleyeceğim bende huaxing istediğimi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mayke123

    Teşekkürler göndericem servise göndermeden önce arayıp söyleyeceğim bende huaxing istediğimi

    Servise kesinlikle söyleyin faydası olabilir tianma panellerde ben yaşadım lakin yeğenimde Note 8 var onunda ekranı tianma şarjda iken dahi sık kullanılır onda ghost screen yok bende 3 ekran değişimi oldu ikisi tianma birer hafta aralıklarla 2 ekran değişimi yaşadım bence biraz şans işi bu olaylar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Can851

    Servise kesinlikle söyleyin faydası olabilir tianma panellerde ben yaşadım lakin yeğenimde Note 8 var onunda ekranı tianma şarjda iken dahi sık kullanılır onda ghost screen yok bende 3 ekran değişimi oldu ikisi tianma birer hafta aralıklarla 2 ekran değişimi yaşadım bence biraz şans işi bu olaylar

    Alıntıları Göster

    15 ay boyunca, redmi note 7 tianma panel kullandım, ghost screen olusmadı 15 ay sonunda ekranda leke bile yoktu.


    ghost screen kullanıcı hatasıdır. genellikle cihaz sarja takılıyken sürekli oyun oynamaktan ya da yine sarjdayken benzer aktivitelerde bulunmaktan kaynaklanır. bazen de sadece uzun saatler oyun oynamak bile cihazın ısınıp ekranla ilgili sorun cıkartmasına neden olabilir.. böyle bir kullanıma tianma da dayanmaz, huaxing'de dayanmaz.. tabii kullanıcılar bunu inkar edecekler cünkü kimse sucunu kabul etmek istemez olayı ekrana markaya atar.. iki ekran değişimi yaptırdım ekranı iki kez mi bozdum diyecek olursanız, ilkini siz bozmussunuzdur ikinci taktıkları belki kullanılmıs cıkma ekrandır bir süre sonra o da patlamıstır.. servislerde her türlü sahtekarlığı yapıyorlar zaten..


    ha peki diğer markalarda neden böyle sikayetler yok, o cihazları kullananlar sarj kablosu takılıyken kullanmıyor mu, saatlerce oyun oynamıyorlar mı diyebilirsiniz..


    onlarda da eğer cihazın soğutması cok iyi değilse ki her markadan bunu bekleyemeyiz, ekranla ilgili baska problemler olusuyor mesela ekran sararması gibi.. en basitinden ekran ısınıp dijitizeri lcd ye yapıstıran madde eriyor ve ekran köselerinde sararmalar olusuyor.. bizzat bu sekilde saatlerce sarja takılı sekilde mobil oyun oynadıgım bir huawei mate telefonda ekran sapsarı olmustu.. o telefon xiaomi tianma olsaydı ghost screen olacaktı.. kimi markanın paneli, ghost seklinde bozulurken, kimisinde sararma oluyor..


    sonuc olarak bu gibi seyler kullanıcıdan kaynaklanıyor cihazı fazla yoruyorlar mobil cihazlar bu sekilde sürekli calısmaya ve cpu gpu yüklenmesine uygun değil.. bu sekilde ancak masaüstü bilgisayarlar calısabilir.. sürekli sarjda oyun oynanırsa ısınma sorunu yüzünden ekran arıza yapıyor sürekli kablo takılı kullanılmazsa hicbir sey olmaz..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fortune 4 -- 12 Ocak 2021; 21:35:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fortune 4

    15 ay boyunca, redmi note 7 tianma panel kullandım, ghost screen olusmadı 15 ay sonunda ekranda leke bile yoktu.


    ghost screen kullanıcı hatasıdır. genellikle cihaz sarja takılıyken sürekli oyun oynamaktan ya da yine sarjdayken benzer aktivitelerde bulunmaktan kaynaklanır. bazen de sadece uzun saatler oyun oynamak bile cihazın ısınıp ekranla ilgili sorun cıkartmasına neden olabilir.. böyle bir kullanıma tianma da dayanmaz, huaxing'de dayanmaz.. tabii kullanıcılar bunu inkar edecekler cünkü kimse sucunu kabul etmek istemez olayı ekrana markaya atar.. iki ekran değişimi yaptırdım ekranı iki kez mi bozdum diyecek olursanız, ilkini siz bozmussunuzdur ikinci taktıkları belki kullanılmıs cıkma ekrandır bir süre sonra o da patlamıstır.. servislerde her türlü sahtekarlığı yapıyorlar zaten..


    ha peki diğer markalarda neden böyle sikayetler yok, o cihazları kullananlar sarj kablosu takılıyken kullanmıyor mu, saatlerce oyun oynamıyorlar mı diyebilirsiniz..


    onlarda da eğer cihazın soğutması cok iyi değilse ki her markadan bunu bekleyemeyiz, ekranla ilgili baska problemler olusuyor mesela ekran sararması gibi.. en basitinden ekran ısınıp dijitizeri lcd ye yapıstıran madde eriyor ve ekran köselerinde sararmalar olusuyor.. bizzat bu sekilde saatlerce sarja takılı sekilde mobil oyun oynadıgım bir huawei mate telefonda ekran sapsarı olmustu.. o telefon xiaomi tianma olsaydı ghost screen olacaktı.. kimi markanın paneli, ghost seklinde bozulurken, kimisinde sararma oluyor..


    sonuc olarak bu gibi seyler kullanıcıdan kaynaklanıyor cihazı fazla yoruyorlar mobil cihazlar bu sekilde sürekli calısmaya ve cpu gpu yüklenmesine uygun değil.. bu sekilde ancak masaüstü bilgisayarlar calısabilir.. sürekli sarjda oyun oynanırsa ısınma sorunu yüzünden ekran arıza yapıyor sürekli kablo takılı kullanılmazsa hicbir sey olmaz..



    Alıntıları Göster
    Yani daha servisten aldığım gün ghost screen yüzünden ertesi gün servislik oluyorsa bu yine benim hatam mı oluyor (şarj olmaması dolayısı ile kontrol edememiştim) şimdi ki telefonum da huaxing panel var Redmi Note 5 de de keza öyle iki telefonda da bir sorun yok (RN 5 Pro ekranı değişeli 1 yıldan fazla oldu kullanım alışkanlığım da değişmedi ayrıca) Hem ayrıca şarjda iken telefonu aktif olarak kullanmam dolduktan sonra kullanırım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Can851 -- 12 Ocak 2021; 21:35:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Can851

    Yani daha servisten aldığım gün ghost screen yüzünden ertesi gün servislik oluyorsa bu yine benim hatam mı oluyor (şarj olmaması dolayısı ile kontrol edememiştim) şimdi ki telefonum da huaxing panel var Redmi Note 5 de de keza öyle iki telefonda da bir sorun yok (RN 5 Pro ekranı değişeli 1 yıldan fazla oldu kullanım alışkanlığım da değişmedi ayrıca) Hem ayrıca şarjda iken telefonu aktif olarak kullanmam dolduktan sonra kullanırım

    Alıntıları Göster

    ikinci panel zaten ghostlu cıkma paneldir.. sıfır panel kutudan ghostlu cıkmaz.. bu milyonda trilyonda 1 olasılık.. size takılan ikinci panel zaten arızalı ghost problemli kullanılmıs paneldir.. ücüncü de sıfır paneli takmıslardır.. onun huaxing olması tesadüf olmustur.. huaxing panel de arıza verebilir bahsettigim gibi bir kullanımla ghost onda da olusabilir ghost olusmazsa da ekran sararması ya da piksellerin arıza yapması gibi farklı sorunlar olusabilir..





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fortune 4

    ikinci panel zaten ghostlu cıkma paneldir.. sıfır panel kutudan ghostlu cıkmaz.. bu milyonda trilyonda 1 olasılık.. size takılan ikinci panel zaten arızalı ghost problemli kullanılmıs paneldir.. ücüncü de sıfır paneli takmıslardır.. onun huaxing olması tesadüf olmustur.. huaxing panel de arıza verebilir bahsettigim gibi bir kullanımla ghost onda da olusabilir ghost olusmazsa da ekran sararması ya da piksellerin arıza yapması gibi farklı sorunlar olusabilir..



    Alıntıları Göster
    Vallahi orasını bilemem tabii benim tianma panel ile yaşadığım problem bu neyse ki bu cihazda denk gelmedi orasına seviniyorum ama telefonu çok aşırı ısıtacak (şarjda iken kullanma vs.) şekilde kullanmadım artı Redmi 8 telefonunda da daha 2. ayında anakart bozulmuştu şarj almıyordu o yüzden bunu 2 kat temkinli kullanıyorum 😀




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Can851

    Vallahi orasını bilemem tabii benim tianma panel ile yaşadığım problem bu neyse ki bu cihazda denk gelmedi orasına seviniyorum ama telefonu çok aşırı ısıtacak (şarjda iken kullanma vs.) şekilde kullanmadım artı Redmi 8 telefonunda da daha 2. ayında anakart bozulmuştu şarj almıyordu o yüzden bunu 2 kat temkinli kullanıyorum 😀

    Alıntıları Göster

    hocam ghost olayı sadece sarja takılı kullanımda olusmaz.. birinci ve en önemli sebep budur.. fakat bu sorunu olusturacak baska durumlar da olabilir.. mesela benim su an bu yazıyı yazdıgım hp 24 es pc monitorunde ghost imaj var.. pc boot ederken ekranda GIGABYTE logosu soluk sekilde kalıyor ve bir süre sonra kayboluyor.. sebebi bu bilgisayarı aynen bir web server gibi aylarca reboot etmiyorum.. ekranın kendi kendine kapanmasına da izin vermiyorum.. karanlık odamı aydınlatıyor sürekli haha.. ekran zaten eski oldugu icin ve ekranda kösede ufak bir darbe oldugu icin arıza yapma ihtimalini önemsemiyorum.. bu ekranda bile ghost olustu.. ghost uzun süreler ekranın calısmasından bile olusabilir.. kaldı ki bu bir pc monitoru.. bunda bile ghost oluyorsa cep telefonunda olması gayet normal.. söyledigim gibi cep telefonları dayanıklı cihazlar değil.. günde 10 saat kullansan bile bir süre sonra ghost falan ortaya cıkabilir ghost olmuyorsa sararma olur pixel hatası olur illa ki bir seyler olur.. olacagı vardır yine olur.. ghost olmuyorsa da baska sekilde bozulur.. tianmalar bozulunca ghost olusuyor olay bu ama kullanımla cok ilgisi var tabii ki..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fortune 4 -- 12 Ocak 2021; 21:56:8 >




  • arkadaşlar yardım edin bugün aldım teli ahizeden ses gelmiyor neden olabilir?kulaklıkla denedim ilk ses netti ama kulaklığı çıkarınca ses gelmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ghost screen xiaomi ye mi özgü problem yoksa samsung ya da iphone da da oluyor mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CXath1 C kullanıcısına yanıt
    LG'de çok meşhur. Samsung OLED cihazlarda Burn-in kalıcı yanık oluşur. Çevremde S7 serisinde Galaxy C7 ve Galaxy J7 2015 cihazlarında bizzat olduğunu görmüştüm hocam.

    Yani RN9 Pro Huaxing panel kullanıyorum. Tek önlem olarak parlaklığı otomatik kullanıyorum. Ekran alım süresi var 5 dk. Başka bir önlem de almadım. 5 yıl Samsung Galaxy Note 5 kullandım. Ekran tertemiz. Ama AMOLED ekran klasiği ekran kullandıkça sarardı. O da benim suçum değil. AMOLED ekranı ne kadar sevsem de sırf bu sararma işi yüzünden tövbeliyim. Sanki gece modu açmışım gibi sapsarı ekran. Şimdi de Redmi Note9 Pro kullanıyorum 3 aydır. Bir sorun yaşamadım henüz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi High Sierra -- 13 Ocak 2021; 0:22:32 >
  • Ghost screen muhabbeti benden çıktı ben sormuştum arkadaşın biri şarjda oynama falan demiş hiç oynamadım hatta ve hatta şarjı hep %20 altında taktım %95 100 arasında çıkardım çok düzgün kullandım ve hala pili çok iyi gidiyor oyun oynuyorum oda bitane MBLL oda en uzun oynadığım süre 1 saatir şarjda değilken oynuyorum bu arada yanlış anlaşılmasın ve ghost screen oluyor ve bir soru sormuştum aynı telefonda neden 2 ayrı panel kullanılıyor bunu anlamadım cevap veren olmadı nedenini bilen varmı bende tianma kız arkadaşımdada aynısı var onunki huaxing ne alaka

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mayke123 kullanıcısına yanıt
    Huaxing paneller beyazı bir tık daha soluk veriyor hatta sarımsı gibi çok az tianmaya göre ama Ghost sorunu ile karşılaşmanız çok nadir bir durum. Bu parlaklık durumunu karanlık bir odada kız arkadaşınızın ve kendi cihazınızı oto parlaklığı kapatıp beyaz bir arkaplanda parlaklığı arttırdığınızda anlayacaksınız.

    Tianma ise daha parlaktır. Fakat Redmi 8 serisine kadar kronik ghost screen sorunu vardı. RN9 serisi kullanan ve Tianma ekran çıkan çoğu kişide sorun çıkmadığı için biz de sorun çözüldü diye seviniyoruk hocam.

    Bu dediğiniz konuda haklısınız fakat yapacak bir şey yok. Çoğu firma stok problemlerinden böyle yollara başvuruyor üretici sayısını katlayarak.

    Dediğim gibi servis hakkınız doğuyor bu durumda. Altını çize çize ben kronik sorunu olmayan Huaxing panel istiyorum deyin. Tüketicinin sorunsuz bir panel talep etmesi hakkı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi High Sierra -- 13 Ocak 2021; 1:4:5 >
  • Arkadaşlar dün ahizede ses vermiyodu şimdi kulaklıkta vermiyor üstte dün ahizeye alınca mikrofon simgesi çıkıyodu şimdi kulakliğa alınca çıkıyo ve sesi hep dışarı veriyo bu sefer de kulaklığı takınca ses vermiyor o üstte mikrofon simgesi çıkınca bunlar oluyor napmam lazım ilginç bir durum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • High Sierra kullanıcısına yanıt

    Redmi note8 pro var panelin tam markasini nasil ogrendiniz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: High Sierra

    Huaxing paneller beyazı bir tık daha soluk veriyor hatta sarımsı gibi çok az tianmaya göre ama Ghost sorunu ile karşılaşmanız çok nadir bir durum. Bu parlaklık durumunu karanlık bir odada kız arkadaşınızın ve kendi cihazınızı oto parlaklığı kapatıp beyaz bir arkaplanda parlaklığı arttırdığınızda anlayacaksınız.

    Tianma ise daha parlaktır. Fakat Redmi 8 serisine kadar kronik ghost screen sorunu vardı. RN9 serisi kullanan ve Tianma ekran çıkan çoğu kişide sorun çıkmadığı için biz de sorun çözüldü diye seviniyoruk hocam.

    Bu dediğiniz konuda haklısınız fakat yapacak bir şey yok. Çoğu firma stok problemlerinden böyle yollara başvuruyor üretici sayısını katlayarak.

    Dediğim gibi servis hakkınız doğuyor bu durumda. Altını çize çize ben kronik sorunu olmayan Huaxing panel istiyorum deyin. Tüketicinin sorunsuz bir panel talep etmesi hakkı.

    Huaxing de ghostla karsilasmamiz cok nadir bir durum aynı sekilde shenchao falan gibi baska markalar da bazı xiaomi modellerde kullanılıyordu.. cunku cihazla birlikte huaxing shenchao falan panel gelmesi cok nadir bir durum..  1000 cihazdan birinde bile huaxing panel yoktur 100 milyon cihaz üretiliyor bunlardan 1 milyon tanesinde ghost olussa onun da 900.000 tanesi tianma da olusacak tabii ki.. tianma yerine huaxing agirlikli kullanilsaydi o panellerin sorunlu oldugu algisi yayilirdi


    Cihazlarda neden tianma ağırlıklı kullanılıyor? O konuda benim tahminim, diğerleri kesinlikle dandik oldugu icin.. Burada dandiklikten kastım, renkler tianma'dan soluk ve o ekranlar sarıya yatkın.. Bu ekranların %100 kullanıldıgı poco x3 modelinde, bildiğimiz gibi insanlar telefona soluk diyor.. Her xiaomi modelinde %100 huaxing ya da belki %50 diğerleri kullanılsaydı modellerin adı soluğa cıkardı.. O yüzden soluk ve sarıya yatkın panelleri redmi telefonlarda uzun yıllardır araya karıstırıyorlar. Bu muhabbetler mi5 kullandığım yıllardan beri var zaten.. Farklı panelleri %10 %20 gibi kullanıyorlar.. belki de bu sekilde maliyet düsürüyorlar ve modellerin adı soluğa cıkmıyor.. büyük oranda tianma panel kullanınca, cihazların ekranı daha canlı duruyor bu da satısları arttırıyor bence..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fortune 4 -- 13 Ocak 2021; 9:56:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • murat1981pls kullanıcısına yanıt

    *#*#64663#*#* arama ekranına yazın.

    Software version'a girin.

    Aşağıya indiğinizde göreceğiniz TP Verison altında da açıklamada Tianma veya Huaxing yazacaktır.

  • High Sierra kullanıcısına yanıt

    Hocam dedginizi yaptim menu cikiyor ama bu dediginiz cikmadi..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • murat1981pls kullanıcısına yanıt

    Hocam deneyecen işte oradaki sekmeleri ya :)


    1. satırdaki Software version var ona tıkla aşağıda yazıyor hangi panel olduğu ya huaxing yada tianma ok.
  • neyro61 kullanıcısına yanıt
    düz note 9 da o menü hiç çıkmıyor
  • 
Sayfa: önceki 141142143144145
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.