Şimdi Ara

Xiaomi Mi6 Kullanıcı Kulübü [ANA KONU]

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
29.809
Cevap
369
Favori
1.373.854
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> Xiaomi >> Xiaomi Mi6 Kullanıcı Kulübü [ANA KONU]
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    411 Mesaj

    Merhaba,
    eğer bilgin varsa bir konuda daha desteğini rica edeceğim.
    OK Google uygulaması şu an Türkçe çalışıyor ve etrafımda herkes kullanıyor ama benim Mi6 da hala Türkçe kullanılmamaktadır yazıp duruyor.
    Bunun la ilgili bir düzeltme vb. yapmam gereken bir şey mi var atladoğım?
    Destek olabilirsen yada olabilecek başka arkadaşlarımızda varsa sevinirim.
    |
    |
    buraoca2 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    12323 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: nmm1716

    Hocam ön kamera, arka kamera, portroit için hangi kamera programlarını kullanıyorsun. Bu kamera işi iyice karıştı.

    Hocam Aslında Karışık bir durum yok.

    Arka Kamera için "MGC_5.1.018.177470874.41362666_MI6_1.0-beta" uygulamasını kullanmaya devam edeceğiz. Arka Kamera'da Auto-Focus, Portre modu vs. çalışıyor.
    MGC_5.1.018.177470874.41362666_MI6_1.0-beta:https://drive.google.com/open?id=1JtPbhoUDTFs5YOSQ5_6RD3qElJilvm0y
    Ayarları:https://drive.google.com/open?id=1Nyx7GSmuHXRr_a3GYx3m1mSHUhxR1gEY

    Ön Kamera için ise, HolyPenguen hocamın Son paylaştığı "GC_3.2.045_Mi6_BSG_MiMix_final_2.0_clone.apk" sürümünü kullanacağız. Bu sürümnde de Ön Kamera HDR+ işlemesi yapıyor.
    Bu sürümde ayarlardan HolyPenguen Hocamın söylediği şekilde Stock olarak gelen Nexus 6P seçeneği yerine, Nexus 6 HDR+ Auto seçilecek.
    GC_3.2.045_Mi6_BSG_MiMix_final_2.0_clone:https://drive.google.com/file/d/1RMJk5YoyCEfDsKvUmNP5bLB9GP2MdLA3/view

    Şuan için Kalan tek eksik ise, Ön Kamera'da Portre Modu çekim özelliği; Fotoğraf açısından. O da halledilebildiği zaman tamamdır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi buraoca2 -- 21 Şubat 2018; 13:49:38 >
    _____________________________




  • Yarbay
    12323 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: atillaahmetalp

    Merhaba,
    eğer bilgin varsa bir konuda daha desteğini rica edeceğim.
    OK Google uygulaması şu an Türkçe çalışıyor ve etrafımda herkes kullanıyor ama benim Mi6 da hala Türkçe kullanılmamaktadır yazıp duruyor.
    Bunun la ilgili bir düzeltme vb. yapmam gereken bir şey mi var atladoğım?
    Destek olabilirsen yada olabilecek başka arkadaşlarımızda varsa sevinirim.


    Hocam Kullanmadığım için diyebileceğim birşey yok ne yazıkki. Bu konuda önceki sayfada sencerd hocam kullanmaya Ok Google komutunu kullanmaya başladığını söylemişti, belki onunla birlikte çözebilirsiniz bu durumu.
    |
    |
    Bahsedilenler: sencerd
    _____________________________
  • Yarbay
    12323 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Newresim

    Farkli tema kullanmiyorlar hocam galiba. Yine de bir bakayim.



    Benim gibi kapanma sorunu yasayan baska arkadas yokmudur?

    Hocam son denenebilecek şey, Cihazı fabrika ayarlarına çevirmek; yine bir değişiklik olmaz ise, Cihaza bir şekilde aynı yazılımı tekrar kurmak. Güncelleyici üzerinden güncelleme denetle diyince, tekrar aynı yazılımı indiriyorsa, bu şekilde tekrar yazılımı kurmayı deneyebilirsiniz.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    411 Mesaj

    teşekkür ederim.
    Birde bizim kamerada Önde Portre modu ve yavaş video kayıtta sesli kayıt sanırım yok değil mi? :)
    |
    |
    buraoca2 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    411 Mesaj

    merhaba,
    konu ile ilgili bende ayarı anlayamadım.
    Yani şöyle arkadaşlarım hiç bir değişiklik yapmadan diğer marka telefonlarda Google Ok kullanabiliyorlar.
    Ben bölge değiştiriyorum filan ama sağlıklı sonuç alamıyorum destek olursan sevinirim.
    |
    |
    sencerd kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    12323 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: atillaahmetalp

    teşekkür ederim.
    Birde bizim kamerada Önde Portre modu ve yavaş video kayıtta sesli kayıt sanırım yok değil mi? :)

    Stock Kamera'da yok hocam.

    Google Camera ile de Önde Portre Modu çekimi çalışmıyor henüz; Fakat Lens Blur efekti ile de ön Kamera'da Objenin Arkasını Flu hale getirebiliyorsunuz. Tabi Google Camera kullanabilmek için, cihazın en azından rootlu olması gerekiyor. Custom Romlarda Camera 2 Api desteği olan romlarda ise, Rootlamak gerekmeyebilir.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    411 Mesaj

    Çokta problem değil.
    ben genel anlamda zaten kamerasından çok memnunum.
    olsa ekstra olurdu.
    yenisinde olacaktır. :)
    |
    |
    buraoca2 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2208 Mesaj
    notification shade uyumlu siyah tema birtürlü bulamadım :(
    uyguladığım siyah tema ns de maalesef yazılar görünmüyor
    varmı lin atabilcek :)
    _____________________________
  • Yarbay
    2056 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: buraoca2


    quote:

    Orijinalden alıntı: nmm1716

    Hocam ön kamera, arka kamera, portroit için hangi kamera programlarını kullanıyorsun. Bu kamera işi iyice karıştı.

    Hocam Aslında Karışık bir durum yok.

    Arka Kamera için "MGC_5.1.018.177470874.41362666_MI6_1.0-beta" uygulamasını kullanmaya devam edeceğiz. Arka Kamera'da Auto-Focus, Portre modu vs. çalışıyor.
    MGC_5.1.018.177470874.41362666_MI6_1.0-beta:https://drive.google.com/open?id=1JtPbhoUDTFs5YOSQ5_6RD3qElJilvm0y
    Ayarları:https://drive.google.com/open?id=1Nyx7GSmuHXRr_a3GYx3m1mSHUhxR1gEY

    Ön Kamera için ise, HolyPenguen hocamın Son paylaştığı "GC_3.2.045_Mi6_BSG_MiMix_final_2.0_clone.apk" sürümünü kullanacağız. Bu sürümnde de Ön Kamera HDR+ işlemesi yapıyor.
    Bu sürümde ayarlardan HolyPenguen Hocamın söylediği şekilde Stock olarak gelen Nexus 6P seçeneği yerine, Nexus 6 HDR+ Auto seçilecek.
    GC_3.2.045_Mi6_BSG_MiMix_final_2.0_clone:https://drive.google.com/file/d/1RMJk5YoyCEfDsKvUmNP5bLB9GP2MdLA3/view

    Şuan için Kalan tek eksik ise, Ön Kamera'da Portre Modu çekim özelliği; Fotoğraf açısından. O da halledilebildiği zaman tamamdır

    Çok teşekkürler hocam. Hocam eğer zamanınız varsa bu paylaştıklarınızı konu sahibinden izin alarak birinci sayfada herkesin anlayabileceği bir şekilde paylaşsanız. Sizde çok güzel bilgiler var. Sizi biraz daha zorlasak kim bilir neler çıkar neler Bütün mi kullanıcıları faydalansa.
    _____________________________
    Cooler Master: CM 690 III**Enermax NAXN ENM750AWT 750W**ASUS P8P67 PRO (B3 Rev.)**Intel® Core™ i5-2500K 3.30 GHz (4.30 GHz/1.20 V)**Sunbeam Core-Contact Freezer Ultra**Gigabyte R9 290 3X Windforce OC
    Samsung SyncMaster 2343 (BWPlus / BWXPlus) Digital**SAMSUNG 840 Pro SATA III SSD 512 GB**OCZ Vertex 4 SATA III 2.5" SSD 128 GB**SAMSUNG HD103SJ F3 Spinpoint 1 TB**WD Caviar Green WD20EARS 2 TB
    Seagate Barracuda ST31500341AS 1.5 TB**SAMSUNG HD502HJ F3 Spinpoint 500 GB**WD My Book Home Edition 500 GB **Hitachi Deskstar 7k2000 2 TB**Seagate Expansion 1TB 2,5" USB 3.0**Plextor PX-820A
    G.Skill RIPJAWS-X 2x2 GB DDR3 1600 Mhz**G.Skill RIPJAWS-X 4 GB DDR3 1600 Mhz**TP-LINK TD-W8951ND 150 Mbps**SilverStone FM121B 12cm**AKASA "Viper" 12cm x3**AKASA "Viper" 14cm x2
    Thermalright X-Silent 14cm**Cooler Master Silent Fan 12cm**Cooler Master Megaflow 20cm**Aerocool Touch 2000 Dokunmatik Fan Kontrolcü**LOGITECH-Z5500**LG 47LA660S

    Motor beyni, Şanzıman beyni ve Abs beyni Satış, Tamir ve Bakımı.




  • Yarbay
    12323 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: nmm1716


    quote:

    Orijinalden alıntı: buraoca2


    quote:

    Orijinalden alıntı: nmm1716

    Hocam ön kamera, arka kamera, portroit için hangi kamera programlarını kullanıyorsun. Bu kamera işi iyice karıştı.

    Hocam Aslında Karışık bir durum yok.

    Arka Kamera için "MGC_5.1.018.177470874.41362666_MI6_1.0-beta" uygulamasını kullanmaya devam edeceğiz. Arka Kamera'da Auto-Focus, Portre modu vs. çalışıyor.
    MGC_5.1.018.177470874.41362666_MI6_1.0-beta:https://drive.google.com/open?id=1JtPbhoUDTFs5YOSQ5_6RD3qElJilvm0y
    Ayarları:https://drive.google.com/open?id=1Nyx7GSmuHXRr_a3GYx3m1mSHUhxR1gEY

    Ön Kamera için ise, HolyPenguen hocamın Son paylaştığı "GC_3.2.045_Mi6_BSG_MiMix_final_2.0_clone.apk" sürümünü kullanacağız. Bu sürümnde de Ön Kamera HDR+ işlemesi yapıyor.
    Bu sürümde ayarlardan HolyPenguen Hocamın söylediği şekilde Stock olarak gelen Nexus 6P seçeneği yerine, Nexus 6 HDR+ Auto seçilecek.
    GC_3.2.045_Mi6_BSG_MiMix_final_2.0_clone:https://drive.google.com/file/d/1RMJk5YoyCEfDsKvUmNP5bLB9GP2MdLA3/view

    Şuan için Kalan tek eksik ise, Ön Kamera'da Portre Modu çekim özelliği; Fotoğraf açısından. O da halledilebildiği zaman tamamdır

    Çok teşekkürler hocam. Hocam eğer zamanınız varsa bu paylaştıklarınızı konu sahibinden izin alarak birinci sayfada herkesin anlayabileceği bir şekilde paylaşsanız. Sizde çok güzel bilgiler var. Sizi biraz daha zorlasak kim bilir neler çıkar neler Bütün mi kullanıcıları faydalansa.

    Hocam en güzeli Ryalp hocamın eklemesi olur bunları. Ekstra paylaşmak zor olur çünkü. Yeri geldikçe paylaşıyorum bende ancak. Hocam aslında abartılacak birşey yok, biraz hobi biraz araştırma ama olabileceği bu kadar Gerisi için Rom geliştirme işlerine girmek lazım; hem sistemi daha iyi tanımak hemde neyin nerede nasıl tepki verebileceğini görebilmek için. Benim yaptığım Paylaşılanları denemek ve Xda forumumu ucundan, köşesinden takip etmek; sorunlar konusunda da aynı durumu bende yaşadıysam bundan bahsetmek.
    |
    |
    Bahsedilenler: ryalp
    _____________________________




  • Yarbay
    12323 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: barisx3

    notification shade uyumlu siyah tema birtürlü bulamadım :(
    uyguladığım siyah tema ns de maalesef yazılar görünmüyor
    varmı lin atabilcek :)

    Hocam siz hallettiniz mi Rom işlerini. Custom roma geçebilirseniz, 3. Parti tema kurma rahatlığına da kavuşacağınız için, daha rahat deneme yanılma yapabilirsiniz. Bence En güzeli Siz Siyah tema yerine farklı bir temaya geçin; öylesi daha kolay olur
    _____________________________
  • Teğmen
    221 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: buraoca2


    quote:

    Orijinalden alıntı: ryalp


    quote:

    Orijinalden alıntı: buraoca2


    quote:

    Orijinalden alıntı: Echoés

    mi6 google camera ile çok güzel iş çıkarmış, mi note 3 ten daha güzel.
    ayrıca mi note 3 ün ön kamera neden öyle çamur gibi, netlemeden mi çekilmiş ki

    Hocam Mi Note 3te de bildiğim kadarıyla Mi6 gibi On Kamerasinda Auto Focus yok ama. Netleme ile alakali bir durumda değil. Belki Güzellik Modu Acik kalmis veya kullanilan romla alakali bir durumda olabilir.



    Google Camera ile sonuç olarak her türlü iyi hocam dediginiz gibi

    Az önce mi6 merak eden bir arkadaş kamerası düşük ışıkta iyi değil diye duydum dedi bende google kamerayı açıp verdim al sen dene diye hayran kaldı gece daha nasıl çeksin makina diyor

    Aynen hocam Daha nasıl fotoğraf çeksin Makina. Bende aynısını diyorum Benim için yetmesini geçtim, fazla bile. Bu denli iyileştirme beklemiyordum ben

    Neymiş bu google kamera ya. Öle şeyler söylüyorsunuzki valla rootlayıp deniyecem şimdi kamerayı. :D
    _____________________________
    MEV




  • Yarbay
    2208 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: buraoca2


    quote:

    Orijinalden alıntı: barisx3

    notification shade uyumlu siyah tema birtürlü bulamadım :(
    uyguladığım siyah tema ns de maalesef yazılar görünmüyor
    varmı lin atabilcek :)

    Hocam siz hallettiniz mi Rom işlerini. Custom roma geçebilirseniz, 3. Parti tema kurma rahatlığına da kavuşacağınız için, daha rahat deneme yanılma yapabilirsiniz. Bence En güzeli Siz Siyah tema yerine farklı bir temaya geçin; öylesi daha kolay olur

    yok üstat herşeyi denedim olmuyor brick edeceğim sonunda o olacak :D herşey düzgün driverlar yüklü vs.. %99 da takılıyor anlamadım gitti
    yoksa root olaylarına uzak biri değilim
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    411 Mesaj
    OK GOOGLE SORUNU
    Çevremde herkesin telefonunda OK Google çalışmakta ama bizimkinde dil değiştirince tüm özellikler çalışmamakta.
    Örneğin hava yarın nasıl dedikmi milletin telefonundan sesli olarak yanıt geliyor bizimki sadece ekrana döküyor :(
    Bu konuda hiç bilgisi olan yada tamamını kullanmak için ne yapmamız gerektiğini bilen varmı ?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2460 Mesaj

    Hocam geliştirme işleri herkezin yapabileceği işler değil diye eklemedim, alt kısma ayrı bir parantez açarız uygun zamanda siz bir rehber tarzı yaparsanız kopyala yaparız



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    buraoca2 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    785 Mesaj

    Sorun yazilimsaldir degil mi ? Rom kuracagim zaten gerekirse ikisinede.



    İlk etap hard reset yapacagim, sorun devam ederse rom kurmayi dusunuyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    buraoca2 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2208 Mesaj
    ohh be unlock oldu sonunda twrp yüllüycem şimdi

    arkadaşlar recoveryi adb den kurdum ses açma power yapıyorum mi recovery3.0 a ggiriyor 2 farklı recovery denedim sebebi nedir hemen kurayım şu romu kurtulayım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barisx3 -- 21 Şubat 2018; 17:24:46 >
    _____________________________
  • Teğmen
    164 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: barisx3

    ohh be unlock oldu sonunda twrp yüllüycem şimdi

    arkadaşlar recoveryi adb den kurdum ses açma power yapıyorum mi recovery3.0 a ggiriyor 2 farklı recovery denedim sebebi nedir hemen kurayım şu romu kurtulayım

    Şu an bende aynı şeyle uğraşıyorum. Adb den flashlasamda bı turlu recovery giremedim. Xiaomi topla la twrp yükleyip supersu seçeneğiyle rootladim. Şimdi twrp recovery açılıyor ama install dedigimde hafizadaki hiç bir dosyayı görmüyor. Haliyle rom da kuramiyorum. Root checker kurdum onunla denedim telefon root lu gözüküyor. Cildiricam. Pes ettim. Tamam eyw dedim. Buradaki camera 2 APK karını kurdum. Sanki telefon rootsuz gibi hiç bir izin vs istemedi. Camera kapkara ekranda kalıyor yine.. varmı bu konuda fikri olan.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2208 Mesaj
    ben ilk recovery kurdum twrpye girdi telefonu reboot ettim romu attım tekrar twrpye gireyim diyorum mi recoverye giriyor wipre data reboot var sadece wipemi yapmak lazım oradan anlamadımki
    |
    |
    _____________________________
Reklamlar
Sohbet
SEO
bankalar.org
kolayoto.com
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,375
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.