DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
Xiaomi Mi6 hakkında her şey: Gönüllerin efendisi
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Kayıtlı Üye, 1 Mobil Kullanıcı  ( 1 Mobil Cihaz  )
349
Cevap
15
Favori
18.564
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Anasayfa Haberleri >> Xiaomi Mi6 hakkında her şey: Gönüllerin efendisi
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      8936 Mesaj
      20 Nisan 2017 23:24:37
      Abi kusura bakmayın ama. 2500 lira deyip durdunuz. Dünya üzerinde hangi mantıkta 350 Dolar, 2500 lira yapıyor. Akıl var mantık var. 350 Dolar, 1275 lira yapıyor.

      %7 TRT bandrolu + %18 KDV + %25 ÖTV eklersen ekle 2012 lira yapıyor.

      3000 deseydiniz. Yok artık Lebron James...



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OverClocK1ng -- 20 Nisan 2017; 23:33:52 >
      _____________________________

      Intel Core i5-4670K Gigabyte Z87X-D3H UD5 8GB GSkill TridentX DDR3 2400 6TB HDD
      Corsair Obsidian 750D Kingston 200V+ 90GB SSD Logitech Z523 2+1 LG 32LB652V 3D LED
      Logitech MK710+ Keyboard & Mice Corsair Hydro Series H110 Liquid Cooling
    • Yarbay
      8573 Mesaj
      21 Nisan 2017 00:01:27

      Hocam garantisiz alırım ben diyorsanız MIUI Forum var orada satanlar var global romu ve İmei yi de halledip veriyorlar.Aynı zamanda Facebook'ta Zahter diye bir kişi var kendisi güvenlidir oda satıyor.Fakat Garantili istersen İthalatçı garantili alabilirsin Hepsiburada'dan ve N11.com'dan alabilirsin.Ben Almanya'dan aldım benimkinin garantisi yok.
      |
      |
      TheLastNinja kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      423 Mesaj
      21 Nisan 2017 00:07:13
      Lg samsung lenovo sony insanlari resmen kazikliyor

      Xiaomi adamdır

      Bugune kadar bu firmalara boyun egmedim 5 tane paralel telefon aldim hic bir sorun yok



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      6143 Mesaj
      21 Nisan 2017 02:23:49
      Ne zaman gelecekmiş?



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2042 Mesaj
      21 Nisan 2017 02:26:55
      xiaomi mi5 ve özellikle mi5s çok güzel telefonlardı. ancak iki tane dezafantajı vardı. kullanıcılar kullandıkları miui sürümü yeterince stabil gelmediği için çeşitli miui ler içinde arayışa giriyordu. 2ncisi ve önemliside 4.5g 800mhz bandının bu telefonlarda bulunmaması. Root ve karmaşık bazı işlemler sonra 900 mhz bandına kadar açılabilsede bu durum hoş değildi. Mi6 dada 800mhz 4.5g bandını destekler bir sürüm olmassa yine bir çuval incir berbat olur.
      |
      |
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      12 Not
      21 Nisan 2017 05:07:57
      farkeden olmamış heralde kulaklık çıkışı yok... çelik iskelet varken kulaklık çıkışı yoksa o yanlıştır...
      |
      |
      _____________________________

      התמודדות עם מותו של לך לרדוף לי כנפיים ...
      ıɯzɐ ʞnɹɐןןɐɹı çöd oןɐu ɟoɹnɯɐ pɥ pǝuıɹ˙˙˙
      pou,ʇ qnʎ ɐddןǝ, ıuʇǝן, ıdɥouǝ˙˙˙
    • Yüzbaşı
      293 Mesaj
      21 Nisan 2017 07:47:48

      Eyvallah hocam sağol, araştıracağım söylediklerinizi, huawei p9 plus p10 plus (pahalı ama güzele benziyor, fotoğraf kalitesi falan) bunlardan birisini veya mi5s plus alacağım galiba
      İyi günler dilerim, saygılar
      |
      |
      kadirirdem kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Misafir Üyelik
      49656 Mesaj
      21 Nisan 2017 12:36:16
      benimde aklımda xperia xz ve xiaomi mi 6 veya plus modeli var

      sony nin tasarımı çok hoşuma gidiyor hergün internete girip bakıyorum resmine sırf , maxımum 1800 tl bütçem var , malzeme kalitesi olarak sony bir tık onde yılların dneeyimi var ama bakıcam
      |
      |
    • Çavuş
      55 Mesaj
      21 Nisan 2017 12:58:39
      Merhaba arkadaşlar, sizde de mobilden veya mx player dan izlerken beş on sn sonra video kopuyor mu? Dikkat ettim sadece m.dh da oluyor.
      |
      |
    • Misafir Üyelik
      49656 Mesaj
      21 Nisan 2017 14:41:48
      mi max 6,44 inc 1170 tl ye N11.com dan garantili aldım.Etrafımdakiler gıpta ile bakıyorlar.Mudahillerinin en az yarı fiyatı ve kalitesi ayrıca güzel.mi5 ise 999 tl ye başlamıştı satışa.Youtube girip Ipone ve s6-7 ile karşılaştırıyorlar izleyin.Üstünlüğü var eksikliği yok.hemde 3te bir fiyatına.bu ülkede kazık samsung ve ıpone alınır ve wolksvagen araca binilir.Hemde 2 fiyat farkla.Paramız bol.
      |
      |
    • Misafir Üyelik
      49656 Mesaj
      21 Nisan 2017 14:41:54
      1250'ye mi5 almıştım, samsung s7 2500 tl, garanti olmasa ne olur, bozulursa bi daha alırım
      |
      |
    • Binbaşı
      1845 Mesaj

      iOS Beta Tester
      21 Nisan 2017 14:48:50
      elinizde telefon olmadan video mu çektiniz
      |
      |
    • Teğmen
      238 Mesaj
      21 Nisan 2017 15:19:42
      mi 6 da kablosuz şarj özelliği var mı?
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      12 Not
      21 Nisan 2017 15:36:54

      var demediler... muhtemelen yoktur...
      |
      |
      mng kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

      התמודדות עם מותו של לך לרדוף לי כנפיים ...
      ıɯzɐ ʞnɹɐןןɐɹı çöd oןɐu ɟoɹnɯɐ pɥ pǝuıɹ˙˙˙
      pou,ʇ qnʎ ɐddןǝ, ıuʇǝן, ıdɥouǝ˙˙˙
    • Yüzbaşı
      757 Mesaj
      21 Nisan 2017 15:40:31
      infrared olması çok iyi olmuş ayrıca çelik kasa olmasıda saglamlık acisindan baya iyi donanim zaten zirvede 1600 tl ye geldigi an alicam



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      762 Mesaj
      21 Nisan 2017 15:45:27
      mi6 360 dolardan çıkıyor.liraya çevirirsek 1310 lira .vergileri koyarsak 1800-1900 lira yapar.bu çıkış fiyatı.6 ay sonra düşeceği için gene 1300 liralara satılacak.

      bu arada telefonlarda maliyetler dolar olarak genelde artmaz.misal iphone fiyatları abd de 3 yılda en fazla 100 dolar artar.
      _____________________________

      geldi yine tipini
    • Çavuş
      47 Mesaj
      21 Nisan 2017 15:49:08
      Bu telefon tam bir "Anti-Kapitalist" telefondur. Belki de bu yorum en çok beğenilen yorum olacaktır :)
      |
      |
      _____________________________

      Sosyolog
      Origin ID : mtasdemir
    • Yüzbaşı
      762 Mesaj
      21 Nisan 2017 15:56:27
      1-telefonon kamerası herzamanki gibi kötü

      2-kutudan kulaklık çıkmıyor (3,5 mm kulaklık girişi yok)

      3-genelde ucuz fiyatlı olanlarda kırpılmış chipset kullanıyorlar.

      özetle bunu alacağını huawei türkiye garantili p9 u 2100 liraya almak daha mantıklı

      bu arada lg g2 de de abi bunda sd800 var diyorlardı.şimdilerde ne g2 nin nede sd800 ün esamesi okunmuyor.

      özetle sd835 i fazla gözünüzde büyütmeyin.toplam kaliteye ,servise ,stabilliğe falan bakın.net
      _____________________________

      geldi yine tipini
    • Misafir Üyelik
      49656 Mesaj
      21 Nisan 2017 16:31:25
      birileri bu çılgınca fiyatlara artık bi dur demeli. bu ne lan 5000tl telefon mu olur. en kralı 2bini geçmez
      |
      |




Reklamlar
SEO
modasor
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,625
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.