Şimdi Ara

| Gearbest Türkiye | (2283. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
17 Misafir - 17 Masaüstü
5 sn
52.783
Cevap
803
Favori
4.101.062
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
158 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 22812282228322842285
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • rebelpirate R kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Örneğimi mazur görün:

    Bir mahkeme hayal edin..

    Oradaki mübaşir ve avukat rolleri bana ait.

    Yeri gelir mübaişir olurum: Sanık(müşteri) çağırırım(satış ve reklam).. yeri gelir avukat olurum, destek ve kararda etkili olurum(Türkçe müşteri hizmetleri olarak çalışmamın haricinde burada da destek sağlamam + 2,5 yıllık çalışan tecrübesi/sözüyle).

    11.11 promosyonunda kodlar ile ilgili sorun yaşayan müşterilerimiz kendileri için neler yaptığımızı/yaptığımı biliyor.

    Ben; gerek iş gerekse de sosyal hayatımda sürekli yaptıklarıyla övünen, "ego" yüklü bir yapıya sahip olmadım.. olmayacağımda.

    Desteğiniz için teşekkür ederim.
  • “200 Adet Xiaomi Mi Band 3(10$) / 1.000.000 bekleyen müşteri = Xiaomi Mi Band 3'ü 10$'dan satın alma olasılığınız > 0.0002'dir. “



    Bu yeterli sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Berkan kardeşim biz senin arkandayız 200 adet global ürünü alamadım diye dövünüyor millet sana demediğini bırakmıyor n11 de bin adet olan kuponları alamadım saniyesinde bitiyordu burda milyonda 1 şansı olan adamlar sanki 10 dolara sınırsız mi band 3 alacağını zannediyordu sanırım biz seni biliyoruz kardeşim Allah'a emanet ol iyi akşamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GearBest.com

    Merhaba,

    Örneğimi mazur görün:

    Bir mahkeme hayal edin..

    Oradaki mübaşir ve avukat rolleri bana ait.

    Yeri gelir mübaişir olurum: Sanık(müşteri) çağırırım(satış ve reklam).. yeri gelir avukat olurum, destek ve kararda etkili olurum(Türkçe müşteri hizmetleri olarak çalışmamın haricinde burada da destek sağlamam + 2,5 yıllık çalışan tecrübesi/sözüyle).

    11.11 promosyonunda kodlar ile ilgili sorun yaşayan müşterilerimiz kendileri için neler yaptığımızı/yaptığımı biliyor.

    Ben; gerek iş gerekse de sosyal hayatımda sürekli yaptıklarıyla övünen, "ego" yüklü bir yapıya sahip olmadım.. olmayacağımda.

    Desteğiniz için teşekkür ederim.
    Hocam mavic air alsak gümrük cıkıyormu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • whitelated kullanıcısına yanıt
    Merhaba 22 euro üzeri vergi çıkabilir %20 oranında drone için sivil havacılıktan belgede isteyebilirler iyi akşamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba. Yaklaşık 1 buçuk yıldır GearBest müşterisiyim ve yaklaşık 1 yıldır da bu sayfayı takip ediyorum. 30-40 farklı alışverişim oldu bu siteden. Ayrıca Berkan hocayla da İstanbul da bir fuar kapsamında GearBest standında karşılaştık ve yüz yüze görüşme fırsatım oldu. Kendisi çok efendi, düzgün ve prezentabl bir arkadaş.

    Şimdi Çin’den haber geliyor bu indirim ile ilgili Berkan da size burdan paylaşıyor. Elçi görevi görüyor. Ne demişler; elçiye zeval olmaz. Haber vermeseydi hiç ruhunuz bile duymayacaktı zaten almayı bile deneyemeyecektiniz. Neyse sadede geleyim. Oldu da harbiden GearBest üç kağıt yaptı 200 değil 1 stok koydu. Eee bunda Berkan ı bağlayan nedir ? Adam haber verdi bitti işi. GearBest in sahibi ya da yönetim kurulu üyesi mi kedisi ? X tekstil firmasından aldığınız ürün defolu çıkınca mağazadaki asgari ücretle çalışan satış temsilcisine mi kızacaksınız ?

    Saçma saçma triplere girmeyin. Berkan hocaya laf söylenmesini gerektirecek bir durum yok.

    Gearbest e gelirsek beş para etmez saçma sapan arkası olmayan indirimler kampanyalar yapıyor artık. Orası doğru. Ama kızılacak sitem edilecek merci Berkan hoca değil.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Asıl sorun bence kampanya öncesi yeterli bilgilendirme yapılmaması olabilir. Şöyle ki; birkaç defa konuya girip baktığımda sadece şu saatte 10$ a mi band 3 satılacak denip link verilmişti. Hemen altına satışın 200 adetle sınırlı olduğu görülebilir şekilde yazılsa şahsen ben hiç girip denemezdim bile. Umarım ülkemize yönelik bir indirim için sonuç alabilirsiniz. İşlerinizde başarılar dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar yorumlara bakıyorum da hep boş vir vir vir berkan kardes valla iyi dayaniyorsun yaptigin is para ile yapilmaz ben okurken deli oldum sen birde muhattap olmak zorunda kaliyorsun vay haline . Yahu 200 adet sınır var diyo senin internetin hizi ne hic düşündün mu sen f5 deyinceye kadar adamlar alışverişi bitirir. Bu mi band 3 u 10 dolar almayi bekleyen arkadaşlar heralde dünyada kendilerinde başka insan yok saniyorlar daha mahallesinde ki bim den cuma günü Ürün almak için mahalle liyi gecemez burda dünyanın onune gecemedi diye şurada bir garip bulmuşlar saydirip duruyorlar . Neyse berkan bey işiniz zor ben şahsen yapamam son olarak şurada muhatap olacak bir adam bulmussunuz onu da hiç etmeyin yarin elin Çinlisine derdinizi anlatamaz kalirsiniz ortada biraz sakin bak adam hic adabini bozmadan herkese cevap veriyor oda bir insan bunu unutmayalim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel sözleriniz ve destekleriniz için teşekkür eder, hayırlı akşamlar dilerim.

    Saygı ve selamlarımla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GearBest.com

    Merhaba,

    Öncelikle durumu açıklayayım:

    1-) Sorunlu teslim edilen veya sonradan sorun yaşanılan ürün için bir bilet oluşturursunuz.
    2-) Bu bilet bizim sistemlerimize düşer, biz sizden bilgi ve kanıt talep ederiz.
    3-) Kanıtlar ve bilgiler ile birlikte sistemde bir arıza kaydı oluşturup, durumu teknik ekibe aktarırız.
    4-) İki iş gününde teknik ekip durumu inceleyip, bir veya birkaç maddeden oluşan çözüm önerileri sunar.
    5-) Çince çözümler İngilizceye çevrilir.. sonra size dönüş yapılır.
    6-) Siz gerekli çözümleri uygularsınız, duruma göre tekrardan arıza kaydı açılır veya sonuç verilir.

    Yani bizler, -teknik konularda- teknik servisin yönlendirmesi doğrultusunda hareket ederiz ve ona göre cevap veririz.

    Bu arada "robotik" cevaplar vermek adetim değildir, müşteri hizmetlerinde hafta sonu mesaim bulunmamaktadır.. biletiniz ve talebiniz benim üzerimde olduğu için, hafta sonu başka Türk veya diğer milletten olan arkadaşlar İngilizce -çeviri yardımıyla Türkçe'de olabilir- benim adımı(Berkan) kullanarak cevap verirler, bu da genel bir bilgi/açıklama olsun

    Berkan kardeşim bana bu mesajı atmışlar.Para iadesi yapılacak sanırım benim ödeme yaptığım kredi kartına iade yapılmıyor mu ? Eğer yapılmıyorsa ben hangi ödeme yöntemiyle paramı iade alıcam?Bu mesaja nasıl cevap yazmam gerekir, iade ücretinin ödeme yaptığım karta iade edilmesi için? Teşekkür ederim..




  • Merhaba 3 numaralı şık olan sizin ödeme yönteminiz ne ise ona yapalım diyorlar 7 14 gün arası sürer hesaba geçmesi bankanıza bağlı olarak eğer başka birşey alacaksınız cüzdana isteyin 1 gün içinde hesaba geçer ve istediğiniz başka birşeyi hemen alabilirsiniz iyi akşamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://m-tr.gearbest.com/earbud-headphones/pp_712247.html?wid=1433363



    Berkan kardeşim bu ürüne ait bir kod var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GearBest.com

    Merhaba,

    Öncelikle genel bir açıklama yapmak istiyorum. Xiaomi Mi Band 3 ile ilgili detayları da içerecektir, bilginize.

    Lütfen kimse "Parayı kazanıyor, yan geliyor yatıyor" diye düşünmesin.. verdiğim emeği ve çabayı, yetkimden ve etkimden fazlası için gösterdiğim savaşı "göremesenizde" bilmenizi isterim(gerek Türk müşterilerimiz, gerekse de -özel olarak- forum müşterilerimiz için yaptıklarımı ve yapacaklarımı bilenler zaten biliyor).

    Bu yazacaklarım, beni yıllardır bilen/takip eden müşterilerimiz için değildir.. sadece troll ve kendi bilmezler için bu zahmete girdim.

    Başta da belirteyim ben işimi gayet iyi ve gerektiği gibi -ekmeği/emeğimi kaybetme riskini göze alsam da- yaptığıma inanıyorum, bir hatam/kusurum olduysa da gerektiği gibi özürümü diler, efendi gibi kenara çekilir.. nasıl bu yanlıştan döneceğimi ya da nasıl kendimi geliştireceğimi düşünürüm(en nihayetinde ben de insanım).

    Ben "dünkü çocuk" denilecek tecrübeye sahip veya yaşta da değilim, 2,5 yıldır burada GearBest için çalışıyorum.

    Yaptıklarım ve yapacaklarım, burayla veya sadece paylaşımla da sınırlı değil(olmayacakta).

    İşin özü; troll/kendini bilmez tiplerin zahmet edip de işimi/yapacaklarımı anlatmasına veya hakaret etmesine gerek yoktur.

    Her seferinde de belirttiğim gibi ben sizler sayesinde ekmek yiyorum, boğazımdan geçen her lokmanın hakkını vermek için elimden gelenin fazlasını yapmaya çalışıyorum/çalışacağımda.

    Doğruya doğru, eğriye de eğri demekten vazgeçmem.

    Hakaret eden, küfür eden, aile ve manevi değerlerime laf söyleyenler oldu(gerek konudan, gerekse de özel mesaj yoluyla)..

    "Eşine dostuna aldırdı, bize aldırmadı.. bizi de listeye al" gibi nereye çekersen uzar sözler sarf edildi..

    (alttaki paragrafta yazdıklarımdan hiçbir zaman gocunmadığımı ve gocunmayacağımı belirtmek isterim)
    Ben izinli ve 4 tane sınavım olmasına rağmen gündüz erken kalkıp gerek buradaki, gerek diğer sosyal medya gruplarımdaki soru ve sorunlarla ilgilendim.. sınav arasına geldim, yine işimi yapmaya devam ettim.. sınavdan döndüm ve yine dinlenmeden çalışmaya devam ettim.

    Herkes tatilini yaparken(bende tatilde ve izindeyken), benim zorum neydi peki?

    Söyleyecek o kadar çok sözüm/şeyim var ki.. konunun değerli(gerçek) takipçilerine ve müşterilerimize; büyüklerime ve dost bildiğim insanlara saygısızlık olmasın diye susuyorum..

    Buradan sonrası Mi Band 3 için genel ve basit bir açıklamadır:

    Öncelikle satın alamamanın verdiği hayal kırıklığını inanın çok çok iyi anlıyorum..

    Cuma günü "Xiaomi Mi Band 3 için 200 + 200 stokla, 25 Kasım(bugün) ve 26 Kasım(yarın) 13.00'da(Türkiye saatiyle) indirim yapılacaktır, gerekli duyuruları sağlayın" şeklinde Çin'den bir bilgi geldi, bende dün itibariyle gerekli duyuruları ve paylaşımları sağladım.

    Neden satın alamadığınızı/indirimi göremediğinizi ok basit bir örnek ile anlatmak stiyorum:

    Global müşteri sayımız 10.000.000 olsa.. bu müşterilerimizin de 1.000.000 tanesi bu indirimden/promosyondan haberdar olsa, tam saatinde indirim beklese, basit bir matematik hesabıyla da: 200 Adet Xiaomi Mi Band 3(10$) / 1.000.000 bekleyen müşteri = Xiaomi Mi Band 3'ü 10$'dan satın alma olasılığınız > 0.0002'dir.

    Yani bu indirimden yararlanamamanız, indirimi görememeniz(alan var mı bilmiyorum ama fiyat düştüğüne dair ekran görüntüleri konuda da paylaşıldı) kadar doğal bir şey yok(bilgisayar, internet ve kendiniz hızlı olursanız.. olasılık daha da artacaktır).

    Aynı durum piyango için de geçerli.. yani büyük ikramiyenin milyonlarca biletin içerisinden size vurması.

    Umarım yılbaşında büyük ikramiye çıkmadığında aynı tepkileri Millî Piyango İdaresine'de vermezsiniz.

    Saygı ve selamlarımla.
    Sn berkan bey, her yorumumda sizin arkanizda oldugumu, yapmaya calistiginiz isin herzaman hakkini verdiginiz forumdaslara bircok defa belirttim.



    Tabi bu benim kanaatim. Bu kanaatti kendimde hakli gorme sebebim ilk yurtdisi alisverisimi sizinle bu platformda gerceklestirdim. Ilk discord kullanimi... 2 seneyi askindir hergun ayni yazilarda kampanyalarda forumda bulunuyoruz. Ilk alisverisimden bu yana 50-60 paket alisverisim oldum. Bunlarin arasimda cok nadir sikinti yasadik. Cok azinda size basvurmak zorunda kaldim. 1 veya ikitane sorunumu sizinle baylastim

    .hernekadar onlardada onlarca bilgi paylasmis olsamda yine merkez hicbir olumlu cevapla donememisti size. Hatirlarsaniz magaz kuponunlarim sistemsel bir ariza.sebebiyle kullanilamaz olmustu, bu kabul etmisler ama hicbir cozum sunamamislardi.



    Diyecegim o ki, bircok konuda mesainizi hacamaniza ragmen destek konusunda size yardimci olamiyotlar.



    Sizi tek birakiyorlar acikcasi, anlayis gosteren arkadaslar bu durumu anliyorlar fakat bir gurup arkadas anlamak istemiyor veya anlayamiyor...





    Cok guzel bir yazinizi okudum. Hem davali hem davacisiniz. Bende kendi aile firmda pazarlama sorumlusuyum. Zamani gelir musteriden yana zamani gelir firmadan yana olmakla mukellefim.



    Oyuzden son olarak, hernekadar gearbest ten yaptiklari acik ve net hatalardan oturu sikayetci olsamda, sahsim ve bircok arkadas tarafindan sizin yeriniz ayridir.



    Ben sshsim adima tum emeginiz icin tesekkur ediyor, bu uslubunuzu hic yitirmemenizi ve bu konuda cok kabiliyetli oldugunuzu belirtmek istiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GearBest.com

    Şu konuya da bir açıklık getireyim:



    Yukarıda gördüğünüz ekran görüntüsü, cuma gününe(Black Friday indirimlerinin olduğu gün, belirtme sebebim mesajın devamındadır) ve sizin sorunu yazdığınız(detayları gönderdiğiniz) tarih ve saate(yaklaşıl) ait.

    11.35 civarında detaylarını aktardığım konu haliyle -günün yoğunluğu sebebiyle- incelenemedi. Çünkü Çin bizden 5 saat ileride ve mesai saatleri 13.00-14.00 aralığında bitiyor(yani ilgilenmiyor ve iletmiyor değilim, hepsi anlık olarak "mutlaka ama mutlaka" iletiliyor).

    Cumartesi ve Pazar günleri tatil, bu sebeple şu iki günde de bir sonuç veya geri dönüş almam olanaksız.

    Yarın Çin mesai başladığında telefonda konuşacağım(notumu da almıştım), sorunu bir kez böyle anlatacağım ayrıca Mi Band 3 konusunda bir şey yapılıp yapılamayacağını(Türkiye özel) görüşeceğim.

    Yaptıklarımı veya yapacağım her şeyi -gerek görüntülü gerek sesli- burada paylaşmam için ne izin var, ne de benim için etik değil.. -bence- "gözüne sokarak iş yapma" ile eş değerdir(bu ekran görüntüsünü de aklınızda soru işareti kalmaması adına başlatım, bilginize).

    İyi günler dilerim.
    Benim detaylandirdigim sahsi alisverisimle alakali bu konuyu once sizinle discord uzerinden burda yazdiklarimla birebir es sekilde paylastim. Once ve oncelikle sizinle paylastim. Konuyla alakali bircik pm geldi. Durumu sordu arkadaslar. Iptal etmek istediler. Onlarinki daha kargolanmamisti bile. Bu ayrintiyi bile siszinle paylastim. bilginiz dahilindedir.



    Size donus yapmayan cinli arkadaslar bana ticket uzerinden sacmalayarak 3 gun boyunca yazismamiza ragmen dalga gecer gibi beni. Mi tv bix 4k aldigimi ve ururn linkini atmislar. Birde adres bilgimi kontrol etmemi tavsiye etmisler.



    Sizin kanaldanda size bugun sabah cozum bulunamayacaksa arkadaslarl paasacagimi belirttim. Yanit gelmeyince paylastim acikcasi.



    Bu paylasimin en buyuk ve tek sebebi, bu stemleri bu hatalari en cok musteri cektikleri bu platformda yazilip cizildigini ve tepki aldigini cinli yetkilelerle paylasirsaniz hem sizi oyalayip bize karsi mahcup ettiklerini hemde destegi geciktirerek daha sikintili hale getireceklerini ve bircok kisinin bu yjzden siparis iptallerinin gerceklestigini gormelerini istedim acikcasi.



    Kizgin arkadaslar, mi band 3 olayindan oturu benim sorunla beraber yanlis kisiye stem ediyorlar. Ustunu cizerek belirtiyorum.



    Mi band 3.indirimi de hatayla bircok kullaniciya 290liradan satis yapilmasina sebep olduklari icin stem ettim.





    10 000 000 kullanicili bir online satis sitesini 200 adetli bir kampanya yapmasi hic yakisir kalmamisken birde fiyati 290lira uzerine cekmesi sizin de takdirinizde eminim ki cok buyuk bir hatadir.





    Dilerim yazdiklarimi gereken arkadaslar okumuslar ve stemlerinin hedefuni s. Berkan kardesimize degil.gearbet sitesi uzerine yonlendirmelerine vesile olur.





    Okudugunuzda beni anladiginiza dair bir cevap yazar haberdar ederseniz sevinirim sn berkan kardesim. Ben bir nacizane musteriniz olarak sizden raziyim. Sitemim cacinconlara...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ehiamico

    Abicim sizin "Berkan bey" dediğiniz adam Xiaomi ürünleri Gearbest üzerinden satışa çıkacak, uçacağız kaçacağız diye umut verip FOS çıkaran aynı adam. Sizin yaşadığınız mağduriyet bir, bugün benim ve arkadaşlarımın 200 adet 10 dolarlık Mi Band 3'ü değil satın almak, kampanyalı fiyatını bile göremeyişleri ise iki. Resmen kandırmaca. Ortada bir ahlak sorunu var. Böyle iş olur mu?
    Sn ehiamico,



    Siteminize katiliykrum, su sinira kadar ki, beykan ney egitimini surdururken alaninada yakin olan bu satis platformunun turkiye destek ayagi olarak bi ise basladi. Ilk mesajlari olsada burda tekrar yayinlasak. Emek veriyor tertemiz listelerle kampanyalara vesile oluyor. Isteklerimiz dogrultusunda belirli butceye uygun urunleri kod ile guzel fiyatlara almamizi sagliyordu.



    Xiaomi urunlerinin tr de satilmasini, bildigimiz fiyatlarla tabii. Olmadi veya olamadi. Ama bunun sebebi yine berkan bey degildi. Olamazdida. Buyukler niyet eder. Arkadas gorevini yapar ve en dolgun sekilde reklam eder. Yaptigi dorudur. Biz beklenti ici e gireriz. Gecikince veya bekledigimiz gibi cikmayinca sitem ederiz.



    Ama bu tavirla degil. Bu adam dedigimiz kisiyi ne sahsen taniriz ne bir ahbapligimiz var. Bilmedigimiz tanimadigimiz veya olanlara sahitlik yapmadiginiz konularda bu kadar kesin hukumdar olmamaliyiz diye dusunuyorum.



    Lutfrn husnuzani elimizden birakmayalim. Sevgili forumdaslarim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ARkadaşlar ve Sayın yetkili Gearbestden Mavic Air Drone Alacağım. Gümrüğe Takılma Oranı yüzde Kaçtır. Diyelim Takıldı Ne Kadar bir Vergi Çıkar... Ürün 500 Gram Altında Ama paket Ağırlığı 1,5 Kilo
  • Mi notebook sadece dhl ile satılıyor galiba başka seçenek yok, bu şekilde alan oldu mu gümrük durumu nedir? Dhl ile almak kesinlikle istemiyorum ama başka kargo yok ve kesin takacaklar gümrüğe.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar merhaba.
    Gearbest uzerinden xiaomi veya ilife supurge almayi dusunuyorum.
    Ilife bildigim kadariyla Turkiye depoda mevcut.
    Urunu dogru aldigimi, yani Turkiye depodan gonderilecegini nasil anlarim?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GearBest.com

    Merhaba,

    Aksaklık sebebiyle özür dileriz.

    İptal/iade veya değişim isteyebilirsiniz tabii ki.

    Maalesef stok ve yoğunluk sebebiyle tedarikçiler stokları tamamlamakta zorlanıyorlar.

    Bizde sipariş önceliğine göre gönderimini sağlıyoruz.

    Stok konusunda ne deseniz haklısınız, boynum kıldan incedir.
    Hocam merhabalar,

    Bluedio kulaklığı tam iade istiyordum ki kargoladılar sağolsunlar. en azından bir gelişme. darısı amazfit bip akıllı saate ama onun stoğuyla ilgili epey bir sorun yaşanıyor heralde. sistemde onunla ilgili hatalar oluşuyor. bir bakıyorsunuz yeşili ve beyazı stokta. bir bakıyorsunuz hepsine üretimi durduruldu yazıyor. artık bekleyeceğiz ama gearbest' e bir kere bulaşayım dedim. ürünlerim gelince bir daha da bulaşmam. bilgileriniz için teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dartagnan90 -- 26 Kasım 2018; 13:0:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaybolanpena

    İndirimle yine 30$ olacak yani...
    İndirim bile olmadı.
  • 
Sayfa: önceki 22812282228322842285
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.