Şimdi Ara

Xiaomi Mi Note 3 Kullanıcı Kulübü [ANA KONU] (466. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11.249
Cevap
152
Favori
534.224
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 464465466467468
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • urtur kullanıcısına yanıt
    Yakın zamanda güncelleme yaptıysanız muhakkak HARD reset yapın

    https://www.youtube.com/watch?v=ShmlwAR7D8E
  • quote:

    Orijinalden alıntı: twinzz

    Şu bildirim sorunlarından gına geldi artık bende şu rom işlerine gireceğim sanırım hiç bilmiyorum ama bakalım :)
    Güncelleme den sonra banada gelmedi bildirimler.

    Sıfırladım, sorun çözüldü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gulhana

    Güncelleme den sonra banada gelmedi bildirimler.

    Sıfırladım, sorun çözüldü.

    Alıntıları Göster
    Hocam nerden sıfırlyoruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arnold Schwarzenegger

    Hocam nerden sıfırlyoruz

    Alıntıları Göster
    Telefonu Sıfırlamak demek istedim.

    Fabrika verilerine dönmek yani.

    İnşallah ciddi sordunuz 😀



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gulhana -- 24 Aralık 2018; 21:16:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gulhana G kullanıcısına yanıt
    Telefonda sıfırlama yerini bulamadim da

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arnold Schwarzenegger

    Telefonda sıfırlama yerini bulamadim da
    Ayarlara girin en üstte arama kısmı var oraya sıfırla yazın çıkacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • efebora06 kullanıcısına yanıt
    Güncelleme yapmadan önce de vardı sorun. Ama son çare onu deneyeceğim. Hard reset yapmadan çözebilir miyim diye uğraşıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son MIUI 10.1 güncellemesinden sonra Netflix'i Play Store'da bulamadım. "Cihazınız bu sürümle uyumlu değil" diyor. Apk indirip yükleyebildim anca. Bu şekilde sorun yaşayan var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi krsd17 -- 24 Aralık 2018; 23:0:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.5 yıl kvk garantili ve sıfır ayarında mi note 3 cihazımı satıyorum. ilgilenenler için konu linki aşağıdadır.

    https://forum.donanimhaber.com/xiaomi-mi-note-3-1-5-yil-kvk-garantili--136438763#136438763
  • urtur kullanıcısına yanıt
    Bu son şansınız zaten eğer düzelmez ise servise gidecek
  • Bir sıkıntı yok hocam yükleniyor.



    Xiaomi Mi Note 3 Kullanıcı Kulübü [ANA KONU]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iilkeerr kullanıcısına yanıt
    İlani kaldirdin mi üstad?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • urtur kullanıcısına yanıt
    Garantisi varsa yollayın hocam garantiye , yoksa bir alternatif olarak tam ekran hareketlerini kullanabilirsiniz , bahsettiğiniz tüm eylemler bir tuşa dokunmadan yapılabiliyor miu 10 da.
  • aresbilir A kullanıcısına yanıt
    ilan duruyor aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz. veya profilimden ulaşabilirsiniz.https://forum.donanimhaber.com/xiaomi-mi-note-3-1-5-yil-kvk-garantili--136438763#136438763



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iilkeerr -- 25 Aralık 2018; 9:43:50 >
  • Arkadaşlar merhabalar, Mi Note 3'den Mi 8 Lite geçmek sizce mantıklı mı ? Eşime Mi 8 Lite aldık ekranı çok hoşuma gitti :) Onun dışında donanım olarak aynı görünüyorlar ek olarak Mi Note 3 'de NFC var onu da çok kullanmıyorum zaten. Sizin fikriniz ne olur
  • efebora06 kullanıcısına yanıt
    Bakalım hayırlısı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • __Nikolaus__ kullanıcısına yanıt
    Garanti var ama sorun yazılımsal gibi. Dokunmatik çalışıyor parmak izini okuyor ve telefonu açıyor ama Ana ekrana döndürmüyor.



    Benim Mix 2 de tam ekran kullanıyorum ve çok memnunum. Ama Mi note 3 de ayarlarda tam ekran kullanımı bulamadım. MIUI 10 güncellemesini yaptım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • srcn09 kullanıcısına yanıt
    Üste para verecek misin ?
  • Arkadaşlar merhaba;



    Note 3 cihazıma son güncelleme geldikten sonra mobil veri bağlantısı arada kendi kendine kesilmeye başladı. Daha önceki 9 sürümde böyle bir problem yoktu.(bu arada yukarıda 4g nin orada bağlantı var gözüküyor)



    Bu sorun ancak kisayollardan mobil veri bağlantısını kapatıp açtığımda düzeliyor ama bazen gün içinde bu işlemi 7 8 defa yapmak zorunda kalıyorum ve haliyle can sıkıcı oluyor.

    Son olarak gelen son güncelleme ile bildirimler de açık olmasına rağmen hiçbir şekilde gelmemeye başladı (bircok kişi de olmuş bu)



    Bu sorunu başka yaşayan varmı? Özellikle de internet probleminin çözümü nedir bilen varmı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pape -- 25 Aralık 2018; 15:24:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pape kullanıcısına yanıt
    SON güncellemeden sonra fabrika ayarlarına döndünüz mü ?
  • 
Sayfa: önceki 464465466467468
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.