Şimdi Ara

Xiaomi Mi Note 10 Lite (TOCO) [ANA KONU] (546. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12.921
Cevap
182
Favori
762.956
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
48 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 544545546547548
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kayrabey kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • BY. GÖKHAN B kullanıcısına yanıt

    Her şey gider yedek almanız lazım. https://www.telefonsifirlama.com/xiaomi-mi-note-10-lite-format-atma-hard-reset.html bu l iş nlte aşkta doğru inin tarifi var


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EsFaEr kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Android Web System View bunu nasıl temizleyeceğiz bulamadım bir türlü.Bende de programlar kendi kendine kapanıyor?


    Buldum Google playe yazıp güncelleyin düzeliyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RccP -- 23 Mart 2021; 17:32:54 >
  • r.H kullanıcısına yanıt

    Konuşurken telefonun siyah ekrandan çıkıp açılması gibi bir şey telefonu aldığım günden bu yana hiç başıma gelmedi Allaha şükür. Ama diğer sorunlar devam ediyor. Güncellemeden kaynaklı olduğunu öğrendim Android 11 Sürümü bu telefona hiç iyi gelmedi. Veya 12.1.1 kaynaklı da diyebilirim. Güncelleme beklemekten başka çare yok çünkü hard reset veya telefon sıfırlamak gibi bir şey yapmak istemiyorum artık. Umarım güncelleme ile düzelir ne zaman geleceği de belirsiz her güncellemeyi geç alıyoruz. (TR ROM)

  • Şimdide renk sorunu başlamış. Son güncellemeyi yükledikten sonra ekran rengi soldu telefonun. Bayağı şikayet varmış. Bende başka başına gelen var mı?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Mendieta58 kullanıcısına yanıt

    Aynısının tıpkısı şuan telefona reset attım tekrar kurmaya çalışıyorum ama sürekli hata veriyor. Buluttan geri yükleme yapıldığı için eski programları geri kurmak için. Sanırım kurulan programların bazılarında dosya hatası var

  • quote:

    Orijinalden alıntı: piperka106

    Şimdide renk sorunu başlamış. Son güncellemeyi yükledikten sonra ekran rengi soldu telefonun. Bayağı şikayet varmış. Bende başka başına gelen var mı?

    Donanımhaberin turuncusu bazen net bir şekilde soluk oluyordu ama şu an düzeldi kendiliğinden hocam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi günler, telefonu alalı 2 hafta oldu yaklaşık. Video çekerken titreme oluyor kısa aralıklarla. Çözümü var mıdır acaba?

    Edit: google fotoğraflar ile oynatınca herhangi bir sorun yaşanmıyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheTurk61 -- 24 Mart 2021; 14:47:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • r.H kullanıcısına yanıt

    3 gün oldu hala devam ediyor bende, bir değişiklik yok.

  • bazı uygulamaların bildirimlerinde gecikme oluyor, aynı sorunu yaşayan veya çözüm önerisi olan var mıdır?

  • Xiaomi Mi Note 10 Lite (TOCO) [ANA KONU]

    11 güncellemesi ile yazı fontlarında bariz bozukluklar oldu konuşurken sensör sorunu çözülmedi aramada mikrofondan kaynaklı ses gitmeme sorunu çözülmedi parlaklık ayarlarken dengesizlikler yaşanmaya başladı telefondan bugtan çok bişey yok ilk ve son alışım xiaomi yi her sorunu geçtim ama şu yazı fontundan kaynaklanan bozuk görünme sorunu çok can sıkıyor ha bu arada unutuyordum pil %98 seviyesinin üzerine çıkmıyor baştan sonra hatalarla dolu telefona para vermişiz geçmiş olsun arkadaşlar

  • arkadaşlar hepinize selamlar malesef note 10 lite ımda yaşadığım bir sorunu sizlere aktarmak ve yardımlarınızı almak istiyorum

    12.11.2020 de türkiye garantili cihaz satın aldım 25.02.2020 tarihinde eşim cihazın şarj olmadığını söyledi eve döndüğümde kendi kablosu ile şarj etmeye çalıştım fakat ilk başta tepki vermedi bende huawei cihazıma ait kabloyu orjinal adaptöre taktım ve cihaz hem süper hızlı şarj oldu hemde pc den tüm fonksiyonlara izin verdi tekrar orjinal kendi kablosunu taktım ve bu sefer sadece normal şarj oldu süper hızlı şarj olmadı ve pc den ise sadece şarj moduna izin verdi malumunuz görüşmelerde ekran açılması sorunu ve ghost screen olayları bende de vardı ve sorun etmiyordum ama şarj olayıda yaşanınca bende bunun üzerine cihazı evofone servise durumu yazarak gönderdim bu arada telefonumuz malum ekran koruyucu sıkıntısı olan bir cihaz koruyucu olmadan kullanmaktaydım ve ekranımda cizilmeler oluşmuştu.


    velhası 3 gün sonra teknik ekipten bilgi geldi ekranda derin kılcal çizikler olması ve usb şarj soketinde sıvı teması tespit edilmiştir sebebi ile ücretsiz onarımı mümkün değildir isterseniz 1400 tl bedelle ekran değişim ve ücretsiz usb onarımı denenecektir bilgisi verildi. bende çiziklerin bilgim dahilinde olduğunu sensör ve ghost screen olaylarının çiziklerle alakası nedir diye bilgi istedim ve usb nin sıvı temasının mümkün olmadığını dile getirerek onarımı kabul etmedim.

    cihazım bana geri geldiğinde ise şok oldum arka kapağı sökmüşler ve kameranın olduğu bölüm neredeyse hiç yapıştırılmadan açık bir şekilde ve üstüne zil seleri ve medya sesleride çıkmaz halde gönderdiler.

    durumu tekrae evofone yazdığımda dedikleri siz cihazı tekrar gönderin ertesi gün cihazı yeniden gönderdim ve aldığım cevapla şok oldum

    cihazın usb şarj girişinde sıvı teması tespiti yapılmış bu sebeple çeşitli arızalar olabilir ses vb çıkmayabilir ücretsiz onarım mümkün değil 1517 tl anakart değişimi yapılacak bende istemiyorum şarj falan olmasın siz sadece kapağımı yapıştırın ve zil ve medya seslerim çıksın yeter dedim ve sayın servisin cevabı hayır sıvı temasına bağlı ücretli işlem yapmamız lazım aksi halde cihazı hiçbir işlem yapmadan geri göndereceğiz, ve açtıkları kapağı kapatmadan üstüne zil sesi/hoparlörümü bozarak geri gönderdiler.

    delirmek üzereyim ne yapmalıyım thh ye şikayette bulundum ama başka ne yapabilirim bilmiyorum

  • sunta_16 S kullanıcısına yanıt

    Bu yazıyı okuyunca doğru karar verdiğimi bir kez daha anladım , elimdeki Türkiye garantili mi note 10 lite eşime verdim ve kendime ilk defa garantisiz mi10t aldım ve iyi ki de garantisiz almışım diyorum. Garanti işi artık Türkiye de gerçekten hikaye oldu .

  • sunta_16 S kullanıcısına yanıt

    Cimer'e ve sikayetvar.com adresine de yazın hocam




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vuysal -- 26 Mart 2021; 11:15:18 >
  • Arkadaşlar herkese merhaba


    bana bir scanner programı apk lazım kullandığınız bir uygulama varmı apk paylaşabileceğiniz teşekkürler

  • sunta_16 S kullanıcısına yanıt
    Tüketici hakem heyetine başvurun. Hiç uğraşmayın. Ben de bir daha garantili cihaz almayı düşünmüyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Mi note 10 lite telefonumda ahize sesi çok az geliyor. Görüşmelerde karşımdakini duymakta zorlanıyorum. İlk aldığımda o kadar yüksek çıkıyordu ki telefonu kulağama götürmeden duyabiliyordum. Şimdi ise baya zorlanıyorum. Telefon ahizesi üzerideki delikleride temizledim ama fayda etmedi. Farklı bir yöntem bilen ve tavsiyede bulanacak arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.

  • srvngrc S kullanıcısına yanıt

    başvurumu yaptım hocam nalet olsun dedirttiler cimer e de aynı metni yazmak istiyorum bilemedim ama

  • ismeyu kullanıcısına yanıt

    CamScanner kullanıyorum ücretsiz versiyonunda 250mb da bulut alanı veriyor her yerden taramalarında erisebiliyorsun istersen. Oldukça kaliteli


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 544545546547548
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.