Şimdi Ara

Xiaomi Mi Note 10 Lite (TOCO) [ANA KONU] (437. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12.921
Cevap
182
Favori
763.231
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
48 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 435436437438439
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • lj94 kullanıcısına yanıt

    Hiç alakası yok. Yine aynı. Telefon dikmtutsrken sorun olmaz. Kulak altına alınca sorun oluyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Xiaomi Mi Note 10 Lite (TOCO) [ANA KONU]

    3 defa aynı sorundan ötürü servise verince mi iade yada değişim talep edebiliyorduk.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vuysal -- 4 Kasım 2020; 14:9:45 >
  • Mi note 10 lite'in yakınlık sensorunu gyro sensoru ile baglantili yapmislar, bu durumu test menusunde kendinizde deneyebilirsiniz. Yatay acilara gecince sensör calismiyor. Zaten konuşma sırasında da genelde yasanan sorun bu.

    Bir diger neden orjinal kilif dışında kullandığınız kiliflar. Orjinal kilifin ust tarafi cikintisiz ozel olarak yapilmis, 3. parti kılıflarda bu durum yok. Sadece ahize icin yapilan bosluk sensoru etkileyebiliyor.

    Yalnız benim gozlemime göre, sensor problemi sadece mi note 10 lite'a ozgu bir problem değil. Eşimin mi a2, kayınpederin redmi note 8 telefonlarinda da var. Xiaomi, genel olarak cihazlarinda kalitesiz sensor kullanmis diyecem ama, eski telefonum a71'de yakinlik sensoru sorununu mi note 10 lite'a gore cok daha fazla yasamistim. Ayni sekilde a51 kullananlar arasinda şikayet eden arkadaslar gordum. Kısaca orta ve alt sınıf telefonlarda ureticiler, ayni parmak izi sensorlerinde oldugu gibi stabilitesi daha dusuk daha vasat teknolojide sensorler kullaniyorlar kanimca.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ercaner jr. -- 4 Kasım 2020; 14:21:8 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vuysal

    3 defa aynı sorundan ötürü servise verince mi iade yada değişim talep edebiliyorduk.

    Gerek yok 3 defa olmasina. Teknik servis sensor problemi yok diye rapor verirse, bu rapor ve diger gerekli evraklarla beraber thh basvuru yapin. Onlarin atayacagi bilirkisi sizin bahsettiğiniz sorunlari inceliyor, sensor problemi oldugunu tespit ederse eger, thh 48.maddeden odeme kararı verir.

    Amazondan aldıysanız ve kargo tesliminden bu yana 1 ay gecmediyse eger bunlarla ugrasmadan direk iade edebilirsiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • ercaner jr. kullanıcısına yanıt

    https://www.hukuki.net/showthread.php?116387-4-kez-ayni-sorunla-servise-giden-garantili-urunun-iade-edilmemesi


    insanlar iade veya para talebi için basvurmaya başlasalar bi şekilde Türkiye harekete geçer bence ama ;-)

  • quote:

    Orijinalden alıntı: vuysal

    https://www.hukuki.net/showthread.php?116387-4-kez-ayni-sorunla-servise-giden-garantili-urunun-iade-edilmemesi


    insanlar iade veya para talebi için basvurmaya başlasalar bi şekilde Türkiye harekete geçer bence ama ;-)

    Tüketici mahkemesine gerek yok. Tüketici hakem heyeti sorunu zaten cozecektir.

    Ben ucret iademi daha yeni aldim, bu konularda az cok bilgim ve arastirmam oldu o yuzden :)

    Tüketicinin korunmasi hakkinda kanunun 48.maddesi ve fikralarina goz atmanizi oneririm.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • ercaner jr. kullanıcısına yanıt

    vaktiniz olduğunda kısaca süreci özetleyebilirseniz bize de yardımcı olur aslında

  • quote:

    Orijinalden alıntı: vuysal

    vaktiniz olduğunda kısaca süreci özetleyebilirseniz bize de yardımcı olur aslında

    Aslinda bir kac kez yazmistim ama ozet geceyim,

    Ben telefonu begenmedigim icin 14 gun icinde iade etmek istedim, hepsiburada kabul etmedi. Ardından thh basvuru yaptım 5 ay sonra ucret iadesinin yapilmasi için karar cikti. Hepsiburada ile gorustum, ikelemeden karar yazisinin fotokopisi ile urunu yollamami istediler var yolladim. Hatta bugun arayip iban bilgilerimi aldılar.

    Tüketici haklarının korunmasi kanunun 48.maddesine gore 14.gun icinde hic bir gerekçe gostermeden iade hakki var. Karar da 48.madde den cikti zaten. Urunun jelatini acilmis, kullanilmis vs bunlarin hic bir onemi yok.

    Sizin durumda da servise telefonu yolladiktan sonra servis sorun yoktur raporu verirse, bu rapor ve fatura ornegi ile e devlet üzerinden thh basvurusu yaparak cihazda sensor sorunu oldugu, servisin bunu kabul etmedigi, telefonu yatay acida kullanirken sensorun calismadigi bu sebeple faizi ile beraber ucret iadesi istediğinizi belirterek başvurursaniz bilirkisi incelemesinin ardindan ucret iadesi yapilma ihtimali cok yüksek. Thh mahkemesi icin urunun belli bir deger de olmasi gerekiyor, bu rakami tam bilmiyorum ama yuksek ucretli urunler icindi. Sizin ilk yapmaniz gereken sey bu sebeple tuketici hakem heyetine basvurmak olmali.


    Madde 48, 4. Fıkra,

    Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin bu süre içinde satıcı veya sağlayıcıya yöneltilmiş olması yeterlidir. Satıcı veya sağlayıcı, cayma hakkı konusunda tüketicinin bilgilendirildiğini ispat etmekle yükümlüdür. Tüketici, cayma hakkı konusunda gerektiği şekilde bilgilendirilmezse, cayma hakkını kullanmak için on dört günlük süreyle bağlı değildir. Her hâlükârda bu süre cayma süresinin bittiği tarihten itibaren bir yıl sonra sona erer Tüketici, cayma hakkı süresi içinde malın mutat kullanımı sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ercaner jr. -- 4 Kasım 2020; 15:30:2 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: doan1907

    Düzelmedi değil mi hocam? Redditten herhangi bir gelişme oldu mu peki



    Alıntıları Göster

    Herhangi bir gelişme yok, dediğim gibi siz isterseniz gönderin. Ben 1 aylık cihazı açtırmamak için kullanmaya devam ederim. Baktım sorun büyüdü yada cihaz 1.5 senesini doldurdu gönderirim büyük ihtimalle. Yazılımla çözülecek bir sorun değil, sorun telefonun ekranında.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OdinOCTA -- 4 Kasım 2020; 14:48:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OdinOCTA

    Herhangi bir gelişme yok, dediğim gibi siz isterseniz gönderin. Ben 1 aylık cihazı açtırmamak için kullanmaya devam ederim. Baktım sorun büyüdü yada cihaz 1.5 senesini doldurdu gönderirim büyük ihtimalle. Yazılımla çözülecek bir sorun değil, sorun telefonun ekranında.



    Alıntıları Göster
    Ekranla ilgili yazilimsal problemler de var malesef.

    En basiti karanlık mod da degilken uygulama kiliti aktifse, o uygulamaya girerken arkada halka gibi garip görüntüler beliriyor.( duvar kagidina gore yansiması)

    Bir digeri de yine duvar kagidina gore, son kullanılan uygulamalar ekraninda arka fonda, yansımasa kaliyor.
    Xiaominin kesinlikle boyle ucuz gorselleri duzeltmesi lazim. Xiaomi Mi Note 10 Lite (TOCO) [ANA KONU] Xiaomi Mi Note 10 Lite (TOCO) [ANA KONU]

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Telefonum geldi şükür ama ekran koruyucu almıştım uymadı sağı solu boşluk kaldı hep. Önerebileceğiniz ekran koruyucu var mı arkadaşlar?

  • Sensör sorununu True Phone uygulaması ile hallettim. Uygulamada gayet kullanışlı.


    Güncellemeyi gerimi çektiler ? Bende gözükmüyor.

  • Xiaomi Mi Note 10 Lite (TOCO) [ANA KONU]

    Diğer uygulamalar neden bu kadar şarj yiyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Uzun zamandır foruma girmiyordum arkadaşlar. V12.0.2.0 güncellemesi var baya bir zamandır kurmadım hala. İndirmeme gerek var mı, herhangi bir sorun var mı bu güncellemede?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Pilde hızlı düşüş yaşıyorum. Bunun çözümü nedir? Normal mi? Şarjdan ilk çıktığında 20-25 dakikalık bir kullanımda %10 kayıp oluyor.

  • Ayarlardan pil kullanımı , ekran süresini neden tam göstermiyor yardım lütfen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NightBlue-S

    Anladım hocam 1 haftaya tr roma da gelir inşallah

    Alıntıları Göster

    Ben de tr rom kullaniyorum bana da gelmedi. Guncellestirmeleri gec almak beni gercekten rahatsiz ediyor. Bunu kolayca degistirmenin bir yolu var midir?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dorq

    Ben de tr rom kullaniyorum bana da gelmedi. Guncellestirmeleri gec almak beni gercekten rahatsiz ediyor. Bunu kolayca degistirmenin bir yolu var midir?



    Alıntıları Göster
    Malesef rom değiştirince garanti gidiyor. Ayrıca tr romun daha avantajlı olduğunu düşünüyorum çünkü diğer romlarda olmayan uygulama kasası, takvim, mi browser vs var her ne kadar güncellemeleri geç alsa da bana göre daha iyi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar mrb telefon kapalıyken alarm çalma özelligi var mı?varsa nasıl yapılıyor.tşkler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tavsiye edebileceğiniz ekran koruyucu varmıdır? ilk sayfada söylenen gor koruyucu stoklarda yok şuan

  • 
Sayfa: önceki 435436437438439
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.