Şimdi Ara

Xiaomi Mi Band [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir Kullanıcı, 7 Masaüstü Kullanıcı
7.322
Cevap
320
Favori
225.234
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2625 Mesaj

    Evet miband4 e sadece band3 ün kordonu uyumlu.
    Band2 nin kordonu kesinlikle uymuyor.boyutları farklı.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    35ogi35 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Keremalp
  • Yarbay
    2625 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: zaltun

    tema olayını çözmüşler.programı güncelleyin. artık online temadan seçip yükleniyor. localden yüklenmiyor.
    Evet anladım.direk dowload tikliyoruz.sonra mifit teki kendi saatyuzlerinin olduğu yerdeki en üst sol baştaki seçilince bizim yüklediğimiz görünuyor.
    Bu durumda şimdilik sadece 1 er 1 er yukleyebiliyoruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keremalp -- 8 Eylül 2019; 1:16:31 >
    _____________________________
    Keremalp
  • Binbaşı
    1356 Mesaj

    mi band 4 watchfaces uygulamasının son sürümünü yükleyin. beğendiğiniz temayı indirin. sonrasında yükle butonuna tıklayın.mi fit açılacak ve online temalardan ilk olana tıklayın. saatinize yüklediğinizde mi band 4 watchfaces de seçtiğiniz tema yüklenecek.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    keremalp kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    183 Mesaj

    temalar yükleniyor ama hareket etmiyor.hareketli kullandığım tüm temaları yeniden yükledim ama hareketsiz duruyorlar.
    |
    |
    zaltun kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    m.ceylan
  • Yüzbaşı
    294 Mesaj
    Arkadaşlar mi band 4'un titreşimini arttırmanın bir yolu var mı? Amazfit bip kullaniyordum. Bildirimlerde iyi titriyordu. Bunun titremesi gıdıklama gibi. Sadece bildirim amaçlı kullanıyorum ama titreşimi çok düşük geldi.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1381 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Shadowhogfer

    Mı band 4 alarak araniza katıldım akıllı bileklik olarak ilk kullanım tecrübem herkes gibi adım ve kalp ritim ölçümleri için aldım her şey ıyi hos ama elimle bir şeyler anlatıp mimikleri kullanınca adım sayıyor farkettim ki bu beni çok üzdü.. Sadece diceklerim bu kadar
    hocam ben bu rünü almayı düşünüyorum,özelliklerine de baktım ama sanki biraz gereksiz bir ürünmüş gibi geliyor.Hiçbir işe yaramayacakmış gibi.Günde kaç adım attığımı saymamın ne önemi var?Veya 1 saatte yaktığım kalori sporda aşağı yukarı 500-600 kaloridir bunu zaten biliyorum.Ama yine de canım almak istiyor
    _____________________________




  • Binbaşı
    1911 Mesaj
    arkadaşlar merhaba,

    bende cihazı yeni aldım. bir iki sorum yardımcı olursanız sevinirim,

    1- telefondan bildirimleri almak için mi fit uygulamasının sürekli açık olması mı lazım? bu arka planda sessizce çalışmıyor mu? tüm uygulamaları kapatınca mi fit de kapanıyor. bildirim filan gelmiyor.

    2- duşta sorun yaşayan oldu mu?

    3- telefona bağlı değilken verileri depolayıp bağlanınca mı aktarıyor yoksa bağlı değilken veriler kayıp mı oluyor?

    teşekkürler.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    599 Mesaj

    Benim ürünü alma sebebim uyku ve adım içindi adımı yanlış sayıyor yani şu şekil yürüyünce değilde toplu taşımada otururken otobüsün titreşimiyle beni yürüyor sayıyor beni o yüzden deli etti geri vermeyi düşünüyorum içinde 6 eksenli sensör var ama yanlış ölçüyor 300 TL veriyoruz adamın yaptığı hataya bak o yüzden kabul edilebilir değil 4 seri olmasına rağmen Türkçe hala yok biraz önem vermeliler



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    -xenon kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    599 Mesaj

    1-arka planda durması lazım o yüzden ayarlardan otomatik kapatmayı kapat
    2-su geçirmez cihaz gecirmemesi lazım ama buhardan etkilenebilir o yüzden bilmiyorum
    3-ben günlük yapıyorum daha fazlası icin bir şey diyemem ama bir zahmet bir kaç haftalık yapsın



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    volkann86 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    5647 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 35ogi35

    Arkadaşlar hepsiburadadan indrimden mi band 4 alarak aranıza katıldım. Sormak istediğim mi band 3 kordonu ile birebir uyumlumudur ?
    Merhaba hepsiburada kampanyası bittimi

    ?????
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    466 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Cihan

    Merhaba hepsiburada kampanyası bittimi

    ?????

    Alıntıları Göster
    Bitti hocam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    33 Mesaj

    Bitti hocam 20 tl lik bi kampanyaydı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Cihan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    5004 Mesaj
    Merhaba. Benim Mi Band 4 yeni geldi ve Mi Fit oturum açma hatası veriyor. Sanırım ara sıra olan genel bir hataya denk geldim. Bekleyeceğim.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    499 Mesaj

    Hocam düzeldi mi sizde problem bende de bağlantı sorunu var.
    |
    |
    arandur kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    5004 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: F-511

    Hocam düzeldi mi sizde problem bende de bağlantı sorunu var.
    Ben şimdi deneyince sorun düzeldi ve bilekliği eşleştirdi. Güncelleme yapıyor an itibariyle.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    499 Mesaj

    Aynen hocam düzeldi şimdi bende ayarladım☺️



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    arandur kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    331 Mesaj
    Arkadaşlar ben bu bilekliği almak istiyorum. Merak ettiğim 24 saat boyunca yaktığım kaloriyi gösteriyor mu? Yoksa sadece spor yakarken mi ölçüm yapıyor? Bu soruya göre almayı düşünüyorum. Teşekkürler.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2006 Mesaj

    ekran yuzu resim sadece degismiyor.
    |
    |
    zaltun kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    BAJAJ DOMINAR 400cc TV lg 47lm670 Pc AMD x4 965asus zenbook ux533raleight bisiklet
  • Yarbay
    5004 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SSky

    Arkadaşlar ben bu bilekliği almak istiyorum. Merak ettiğim 24 saat boyunca yaktığım kaloriyi gösteriyor mu? Yoksa sadece spor yakarken mi ölçüm yapıyor? Bu soruya göre almayı düşünüyorum. Teşekkürler.
    24 saat adım, kalori, mesafe için ölçümü var. Ne kadar doğrudur, orasını bilmem. Adım hesabı doğru değil ama, sabah duş alırken bile arttı 😀



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    331 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: arandur

    24 saat adım, kalori, mesafe için ölçümü var. Ne kadar doğrudur, orasını bilmem. Adım hesabı doğru değil ama, sabah duş alırken bile arttı 😀

    Alıntıları Göster
    Teşekkürler dostum. Aşağı yukarı göstersin yeter bana.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
SEO
Bey Azura
SEO
üniversite
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,594
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.