Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

*** Xiaomi Mi 8 Lite Kullanıcıları ***

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Kefelon, Birol.K, oguz9507 Daha Az
3 Kayıtlı Üye, 11 Misafir Kullanıcı, 2 Mobil Kullanıcı  ( 2 Mobil Cihaz  )
5.886
Cevap
158
Favori
293.406
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> Xiaomi >> *** Xiaomi Mi 8 Lite Kullanıcıları ***
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Çavuş
      69 Mesaj
      14 Mart 2019 22:30:24
      Gözüme çarpan yeniliklerden alttaki geri tusu anamenu tusu degişmiş koyulasmıs. Arkaplan uygulama tuslarınada temizlik kısayoları gelmiş şuan birde 9 iniyor.
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      870 Mesaj
      14 Mart 2019 22:32:14
      quote:

      Orijinalden alıntı: CB1111

      Aynen mesajımdaki resimdede gördüğün üzere 2 adet bildirim var ve ben bakana kadar hep orada sabit duruyor...

      Bir arkadaş bildirimlerin görünmesi için bir ayar paylaşmış bunları deneyebilirsiniz...

      Öncelikle Uygulamalarını Arkaplanda Çalışmaya ayarla...Sonra kilit ekranında göster seçeneği arama yerine yaz ve Gir..En üstteki Uygulama bildirimlerine bas
      Whatsapp a tıkla... Mesaj bildirimi seçeneğinden, Kilit ekranı seçeneğini aç... Her uygulama için bu adımı izleye bilirsin

      Alıntıları Göster
      Hocam çok komik yaa

      Vallahi benim ayarlar sizin dediğiniz gibi ama sol üstte hep saat var bildirimler yok. Ve birçok kullanıcı da benim gibi. Sizin yaptığınız bizim yapamadığımız ne var aklım almıyor 15 gündür çok ilginç
      _____________________________





    • Yüzbaşı
      628 Mesaj
      14 Mart 2019 22:37:50
      quote:

      Orijinalden alıntı: miyavlayankirpi

      Hocam çok komik yaa

      Vallahi benim ayarlar sizin dediğiniz gibi ama sol üstte hep saat var bildirimler yok. Ve birçok kullanıcı da benim gibi. Sizin yaptığınız bizim yapamadığımız ne var aklım almıyor 15 gündür çok ilginç

      Alıntıları Göster
      İşin en komik yanı ben sadece bildirim göndermesini istemediğim google uygulamaları duo vs ve sonradan kurduğum mobil bankacılık video izleme ve oyunların ayarlarını kapattım o kadar diğerleri için ekstra bişey yapmadım her türlü bildirim geliyor ve ben kontrol edene kadar duruyor... Hatta eve geldiğimde wifiyi telefondan açıp modemin fişini taktığımda modeme henüz bağlantı gelmediği için telefonda bu wifi ağının bağlantısı yok diye uyarı bildirimi çıkıyor...



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________





    • Yüzbaşı
      628 Mesaj
      14 Mart 2019 22:42:37

      Ayarlarım bu şekilde bir kontrol edebilirsin kendininkilerle...















      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CB1111 -- 14 Mart 2019; 22:52:2 >
      |
      |
      Bahsedilenler: Exclusivecar , miyavlayankirpi
      _____________________________





    • Yüzbaşı
      870 Mesaj
      14 Mart 2019 22:52:11

      Öncelikle çok teşekkürler emeğiniz için.
      Teker teker kontrol ettim inanmayacaksınız ama benim de böyle ama hep kısa sürelik çıkıyor sol üstte bildirimler, ardından saate dönüyor. Çok saçma yahu
      |
      |
      CB1111 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      428 Mesaj
      14 Mart 2019 22:53:28
      O herkeste aynı uatad



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      "2005" Daimi Üye
    • Teğmen
      112 Mesaj
      14 Mart 2019 22:54:29

      yahu bu ayara nasil ulasicaz ? mi 8 lite. android 9 .
      |
      |
      UranosOrc kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      628 Mesaj
      14 Mart 2019 22:55:51
      quote:

      Orijinalden alıntı: miyavlayankirpi

      Öncelikle çok teşekkürler emeğiniz için.
      Teker teker kontrol ettim inanmayacaksınız ama benim de böyle ama hep kısa sürelik çıkıyor sol üstte bildirimler, ardından saate dönüyor. Çok saçma yahu
      Çok enterasan ben 1 kezde fabrika ayarlarına döndürdüm telefonu ona rağmen sıkıntı yaşamıyorum. Normal mesaj felan geldiğinde bile yok mu oluyor hemen...



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      304 Mesaj
      14 Mart 2019 22:57:00
      quote:

      Orijinalden alıntı: sokrates41

      arkadaşlar merhaba daha önce de yazmıştım babama aldım cihazı. Kılıf siparişi vermiştim aliexpress ten fakat kılıf gelene kadar telefonu düşürmüş ve arla cam kısmı kırılmış cihazın. Daha önce kırılıp değiştiren oldu mu ? servise falan gönderip fiyat alan oldu mu ? Bu arda cihaz delta garantili.
      Yok mu arkadaşlar bilgisi olan bu koni hakkında? Bugün delta servis ve xiaomi resmi türkiye distribütörü evofone da aradım fakat herhangi bir fiyat bilgisi vermediler. Telefonu gönderme mi istediler fakat telefonsuz bırakmak istemiyorum babamı varsa başına gelen yada bilgisi olan çok iyi olur



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      870 Mesaj
      14 Mart 2019 23:00:33
      quote:

      Orijinalden alıntı: CB1111

      Çok enterasan ben 1 kezde fabrika ayarlarına döndürdüm telefonu ona rağmen sıkıntı yaşamıyorum. Normal mesaj felan geldiğinde bile yok mu oluyor hemen...

      Alıntıları Göster
      Evet evet mesela telefon kilidini açıyorum sol üstte whatsapp logosu çıkıyor 1 saniye sonra saate dönüyor öyle devam. Bütün uygulamalarda böyle.
      _____________________________





    • Yüzbaşı
      628 Mesaj
      14 Mart 2019 23:02:41
      quote:

      Orijinalden alıntı: sokrates41

      Yok mu arkadaşlar bilgisi olan bu koni hakkında? Bugün delta servis ve xiaomi resmi türkiye distribütörü evofone da aradım fakat herhangi bir fiyat bilgisi vermediler. Telefonu gönderme mi istediler fakat telefonsuz bırakmak istemiyorum babamı varsa başına gelen yada bilgisi olan çok iyi olur

      Alıntıları Göster
      Pek bişey söylemek zor miu forumlarında delta servisten arkadaşlar var istersen oraya üye olup direk fotoğraflarını onlara yollayarak bir fiyat alabilirsin garanti değil ama ulaşımı en kolay yol şuan o gibi...



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________





    • Yüzbaşı
      628 Mesaj
      14 Mart 2019 23:05:47
      quote:

      Orijinalden alıntı: miyavlayankirpi

      Evet evet mesela telefon kilidini açıyorum sol üstte whatsapp logosu çıkıyor 1 saniye sonra saate dönüyor öyle devam. Bütün uygulamalarda böyle.

      Alıntıları Göster
      Son ayarlarımda bu şekilde başkada en değişik şey miu forumlarından ottoman adlı arkadaşın sky v10 adlı temasını kullanıyorum başkada bişey yapmadım :) :)...





      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________





    • Onbaşı
      15 Mesaj
      14 Mart 2019 23:09:49
      quote:

      Orijinalden alıntı: ogulcanozugenc

      Hala var hocam niye olmasın. Google Fotoğrafları açın sol üstte menüye (3 çizgi) tıklayın Ayarlar'a basın. En üstte "Yedekle ve senkronize" et yazar. Buraya girip kapalı bırakın. Aynı şey her uygulamada var zaten. Xiaomi uygulamalarında da ayarlara girip reklamları kapatabiliyorsunuz mesela. Ek bilgi olsun
      Bahsettiğiniz yaptım ama uygulamaya girince yine fotoğraflar alınıyor dedikten sonra tüm fotoğraflar uygulamada gözüküyor



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      870 Mesaj
      14 Mart 2019 23:12:13

      Kilit ekranini bildirimler icin uyar haric aynı. Evet telefonu ilk aldigim zamanda onermistiniz o temayi bildirimler acisindan o da fayda etmedi

      Benim gibi olan var degil mi arkadaslar bildirim cubugunda ikon cikmayan tek degilim sanirim



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      CB1111 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      628 Mesaj
      14 Mart 2019 23:14:41
      quote:

      Orijinalden alıntı: miyavlayankirpi

      Kilit ekranini bildirimler icin uyar haric aynı. Evet telefonu ilk aldigim zamanda onermistiniz o temayi bildirimler acisindan o da fayda etmedi

      Benim gibi olan var degil mi arkadaslar bildirim cubugunda ikon cikmayan tek degilim sanirim
      miu forumlarında da var aynı bildirim sorunlarından dert yanan birde Kilit ekranini bildirimler icin uyar sekmesini açarak deneyin belki birşeyler fark eder :D...
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      157 Mesaj
      14 Mart 2019 23:17:22

      Merhaba ben bu bildirim olayini pek sevmedigim icin arkaplan verilerini kisitlamistim.Bu yuzden bildirimler geldiginde 1-2 sn bildirim gozukup daha sonra saat gozukuyordu.Arkaplan verisinin kisitlamasini kapattigimda bildirimler sabit oldu.Bilginize.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      miyavlayankirpi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      870 Mesaj
      14 Mart 2019 23:21:15

      Teşekkür ederim baktım onu da yapmışım kısıtlama yok seçili pil ayarlarından.
      Vallahi hayret ediyorum ya



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      jabstam kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Binbaşı
      1391 Mesaj
      14 Mart 2019 23:23:35
      quote:

      Orijinalden alıntı: jabstam

      Merhaba ben bu bildirim olayini pek sevmedigim icin arkaplan verilerini kisitlamistim.Bu yuzden bildirimler geldiginde 1-2 sn bildirim gozukup daha sonra saat gozukuyordu.Arkaplan verisinin kisitlamasini kapattigimda bildirimler sabit oldu.Bilginize.
      Arka plan verilerini kısıtla ayarına tam ulaşım nerden acaba?
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      628 Mesaj
      14 Mart 2019 23:27:20
      quote:

      Orijinalden alıntı: Relinquished06

      Arka plan verilerini kısıtla ayarına tam ulaşım nerden acaba?

      Alıntıları Göster
      Ayarlar - pil ve performans - uygulamaları seçin

      Oradan istediğin uygulamalar için kısıtlama yapabiliyorsun...



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      628 Mesaj
      14 Mart 2019 23:29:50
      quote:

      Orijinalden alıntı: miyavlayankirpi

      Teşekkür ederim baktım onu da yapmışım kısıtlama yok seçili pil ayarlarından.
      Vallahi hayret ediyorum ya
      O zaman sen mi 8 lite kullanmıyorsun :) :) :) başka seçenek kalmadı çünkü :) :) :)...



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    Hızlı Cevap




Reklamlar
nice türkiye
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
son dakika
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,609
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.