Şimdi Ara

Xiaomi Mi 5s Ana Konu & Kullanıcı Kulübü & İnceleme (611. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12.303
Cevap
138
Favori
673.948
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
32 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 609610611612613
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GergedanGörünümlüAyı

    Arkadaşlar merhaba ben de xiamio mi 5 s Model:2015711 telefon var.Galiba bu model+A7 versiyonu güvensiz nedeniyle BTK tarafından toplatma kararı alınmış.Benim telefonum imei e-devlet girdiğimde 2015711 A7 yazıyor.Telefonu Hepsiburada almıştım.Sormak istediğim benim bu telefonum güvensiz mi? Güvensiz ise iade edebilirmiyim?
    Satıcı Hepsiburada ise şansınızı deneyebilirsiniz. Benim öyleydi ve para iadesi yaptılar mi a3 aldım.
  • cohannan kullanıcısına yanıt
    Hocam satıcı hepsiburada fakat xiamio kutusu falan kayıp sadece elimde fatura var.Bunlara dikkat ediyorlar mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GergedanGörünümlüAyı

    Hocam satıcı hepsiburada fakat xiamio kutusu falan kayıp sadece elimde fatura var.Bunlara dikkat ediyorlar mı?
    Bilmiyorum ben full kutu aksesuarla gönderdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GergedanGörünümlüAyı

    Arkadaşlar merhaba ben de xiamio mi 5 s Model:2015711 telefon var.Galiba bu model+A7 versiyonu güvensiz nedeniyle BTK tarafından toplatma kararı alınmış.Benim telefonum imei e-devlet girdiğimde 2015711 A7 yazıyor.Telefonu Hepsiburada almıştım.Sormak istediğim benim bu telefonum güvensiz mi? Güvensiz ise iade edebilirmiyim?
    Merhaba
    Telefonunuzun arka kapağında …A7 yazmıyorsa satıcınız iade almak zorunda değiller.
    Eğer cihazınız 2015711-A7 ise de muhtemelen endişe edecek hiçbir şey yok fakat yine de satıcınızla iletişime geçmenizi tavsiye edebilirim. Satıcınız Hepsiburada ise
    Twitter müşteri desteği (@HBAysenur): https://twitter.com/HBAysenur
    Çağrı merkezi (Whatsapp'ı destekliyor): +90 850 2524000
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcansayan

    Merhaba
    Telefonunuzun arka kapağında …A7 yazmıyorsa satıcınız iade almak zorunda değiller.
    Eğer cihazınız 2015711-A7 ise de muhtemelen endişe edecek hiçbir şey yok fakat yine de satıcınızla iletişime geçmenizi tavsiye edebilirim. Satıcınız Hepsiburada ise
    Twitter müşteri desteği (@HBAysenur): https://twitter.com/HBAysenur
    Çağrı merkezi (Whatsapp'ı destekliyor): +90 850 2524000

    Alıntıları Göster
    merhaba, birşey sormak istiyorum. Benim cihazım mi5s 64 Gb , Evo garantili.
    Evo yu aradım , cihazın arka kapağında 2015711-A7 yazmıyorsa herhangi bir problem yok gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz, sorunlu olanlar A7 olanlar dedi. dolayısıyla iade de almıyorlar.
    şimdi benim anlamak istediğim ama hiç anlayamadığım birkaç konuı var, bilen birileri aydınlatırsa sevinirim.

    1- A7 ile arkasında A7 yazmayan benim kullandığım modelin ne farkı var ? yani neden A7 daha tehlikeli de A7 yazmayan tehlikesiz ? Sar değerimi daha düşük ? yada toplatmaya sebep olan konu her ne ise artık ( gerilim vs denmiş günlerdir okuyorum neden toplatıldığına dair net bir açıklama hiçbir yerde görmedim)

    2- imei sorguladığımda telefon modeli 2015711-A7 çıkıyor ancak ne kutusunda ne de telefonda böyle bir ibare yok. EVO ya sordum, biz tüm cihazları böyle kaydetmişiz sisteme ondandır, kapağın arkasında ne yazıyorsa o dur dedi. bu doğru mu ?

    3- üçüncü bir versiyon daha var, arka kapağında hiçbirşey yazmayan model ? bu 3 modelin farkları nedir ? bilen biri varmı ?

    4- son olarak bu telefonun gerçekten sar değeri nedir ve A7 modeli ile sar değeri arasında bir fark varmı ? net bir kaynak gösterebilecek olan varmı ?

    teşekkürler :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airport34

    merhaba, birşey sormak istiyorum. Benim cihazım mi5s 64 Gb , Evo garantili.
    Evo yu aradım , cihazın arka kapağında 2015711-A7 yazmıyorsa herhangi bir problem yok gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz, sorunlu olanlar A7 olanlar dedi. dolayısıyla iade de almıyorlar.
    şimdi benim anlamak istediğim ama hiç anlayamadığım birkaç konuı var, bilen birileri aydınlatırsa sevinirim.

    1- A7 ile arkasında A7 yazmayan benim kullandığım modelin ne farkı var ? yani neden A7 daha tehlikeli de A7 yazmayan tehlikesiz ? Sar değerimi daha düşük ? yada toplatmaya sebep olan konu her ne ise artık ( gerilim vs denmiş günlerdir okuyorum neden toplatıldığına dair net bir açıklama hiçbir yerde görmedim)

    2- imei sorguladığımda telefon modeli 2015711-A7 çıkıyor ancak ne kutusunda ne de telefonda böyle bir ibare yok. EVO ya sordum, biz tüm cihazları böyle kaydetmişiz sisteme ondandır, kapağın arkasında ne yazıyorsa o dur dedi. bu doğru mu ?

    3- üçüncü bir versiyon daha var, arka kapağında hiçbirşey yazmayan model ? bu 3 modelin farkları nedir ? bilen biri varmı ?

    4- son olarak bu telefonun gerçekten sar değeri nedir ve A7 modeli ile sar değeri arasında bir fark varmı ? net bir kaynak gösterebilecek olan varmı ?

    teşekkürler :)

    Alıntıları Göster
    Selam
    Sorularınıza bilgimce cevap yazayım.
    1. A7 üretim serisini belirtiyor. Sorunlu olduğunu tespit eden tek ülkeyiz ve bu sorun da farklı gerilimden kaynaklanıyor. Şarjörünüz sağlamsa veya standartlara uygun ve markalı bir ürünse sorun yaşama ihtimaliniz diğer cihazlardan farksız.
    2. Tüm Mİ 5S'ler BTK'ye A7 serisiymiş gibi kaydedilmiş. Ayrıca hatırlatmak isterim ki BTK İMEİ Sorgu Sayfasındaki kayıt kesin değildir, kanıt oluşturmaz. Cihazınızın kapağı, kutusu, bandrolü vb.nde yazan kayda bakmalısınız.
    3. Mİ 5S'ler farklı seriler hâlinde başka zamanlarda farklı malzemelerle üretilmiş cihazlar. Farkları 3 ve 4 GB'lik bellekler ve 32, 64 ve 128 GB'lik depolamalara sahip olabiliyor; ayrıca bildiğim kadarıyla küresel pazara satıma yollanan "Band 20" destekli cihazlar da mevcut.
    4. SAR (özgül emilim oranı) bu cihazlardaki sorun değil. Uzun yıllardır Türkiye'ye ithalatı herhangi bir şekilde gerçekleştirilen cihazların hepsinin SAR değerlerinin sınırın altında kalması gerekiyor.
    Umarım isabetli yanıtlar vermişimdir. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcansayan

    Selam
    Sorularınıza bilgimce cevap yazayım.
    1. A7 üretim serisini belirtiyor. Sorunlu olduğunu tespit eden tek ülkeyiz ve bu sorun da farklı gerilimden kaynaklanıyor. Şarjörünüz sağlamsa veya standartlara uygun ve markalı bir ürünse sorun yaşama ihtimaliniz diğer cihazlardan farksız.
    2. Tüm Mİ 5S'ler BTK'ye A7 serisiymiş gibi kaydedilmiş. Ayrıca hatırlatmak isterim ki BTK İMEİ Sorgu Sayfasındaki kayıt kesin değildir, kanıt oluşturmaz. Cihazınızın kapağı, kutusu, bandrolü vb.nde yazan kayda bakmalısınız.
    3. Mİ 5S'ler farklı seriler hâlinde başka zamanlarda farklı malzemelerle üretilmiş cihazlar. Farkları 3 ve 4 GB'lik bellekler ve 32, 64 ve 128 GB'lik depolamalara sahip olabiliyor; ayrıca bildiğim kadarıyla küresel pazara satıma yollanan "Band 20" destekli cihazlar da mevcut.
    4. SAR (özgül emilim oranı) bu cihazlardaki sorun değil. Uzun yıllardır Türkiye'ye ithalatı herhangi bir şekilde gerçekleştirilen cihazların hepsinin SAR değerlerinin sınırın altında kalması gerekiyor.
    Umarım isabetli yanıtlar vermişimdir. :)

    Alıntıları Göster
    Geyet açıklayıcı bilgiler vermişsiniz, teşekkür ederim :)
  • Arkadaşlar elimde pek kullanmadığım 5s'imin bataryasını değiştireyim dedim. Sağlığı yüzde 40 lara düşmüştü. Deji batarya aldım. Telefondaki orjinal bataryayı yerinden çıkartırken altındaki yapışkandan dolayı kolay sökemedim ve pil yuvasının altındaki flexi deniyor galiba onları biraz kazımış bulundum. Aşağıda işaretledim. Ne işe yaradıklarını bilmiyorum. Bu telefona ya da bataryaya bir zarar verir mi ? Şu an telefonu normal bir şekilde kullanabiliyorum ve en fazla eskisi kadar ısınıyor. Bir problem gözükmüyor.
    Xiaomi Mi 5s  Ana Konu & Kullanıcı Kulübü & İnceleme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Oscar Heykeli -- 29 Haziran 2020; 21:31:19 >
  • Oscar Heykeli kullanıcısına yanıt
    Deji ile sonuclar nasil hocam, kac saat ekran süresi alıyorsunuz , önceden kac saatti ?
    Hangi romu kullanıyordunuz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • coMMann kullanıcısına yanıt
    Oldukça iyi şu an için. İleride durum ne olur bilmiyorum. Geçmişte lg g3 için de deji batarya almıştım ama 2. ayında batarya şişip kullanılamaz hale gelmişti.

    Xiaomi Mi 5s  Ana Konu & Kullanıcı Kulübü & İnceleme
    Xiaomi Mi 5s  Ana Konu & Kullanıcı Kulübü & İnceleme

    Bu ilk şarj döngüm. Gece 22:30 gibi tam şarjdan çıkarmıştım telefonu. Yatarken yüzde 89 şarjım vardı ve şarja takmadım. Sabah 6 da uyandığımda yüzde 85 e düşmüştü. Akşam eve geldiğimde durum böyleydi.

    Bugün de sabah 6 da telefonu şarjdan çektim şu an durum şöyle;


    Xiaomi Mi 5s  Ana Konu & Kullanıcı Kulübü & İnceleme
    Xiaomi Mi 5s  Ana Konu & Kullanıcı Kulübü & İnceleme

    Normal mi ya da doğru mu bilmiyorum ama accubattery pil sağlığı yüzde 94 gözüküyordu. Pixelexperience rom kullanıyorum bu arada. Telefonun kendi orjinal batarya sağlığı artık yüzde 40lardaydı. Gün içerisinde 3 4 defa şarja takıyordum. Bu batarya ile günü tamamen bitirebiliyorum neredeyse.

    Bu da batarya. 3200 mah yazıyor ama bilemedim.


    Xiaomi Mi 5s  Ana Konu & Kullanıcı Kulübü & İnceleme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Oscar Heykeli -- 2 Temmuz 2020; 6:27:52 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oscar Heykeli kullanıcısına yanıt
    Pixelexperience romda bluetooth kulaklıklarla arama sorunu düzeldi mi?
    redmi airdots ile telefon görüşmesi yapamıyorum sırf bu yüzden miui kullanıyorum
  • foz54 kullanıcısına yanıt
    Bluetooth kulaklık kullanmıyorum hocam. Bilmiyorum o yüzden.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3.5 yıllık bataryayla hemen hemen aynı sonuclar custom rom olmasına ragmen.
    Değiştirmeyi düsünüyordum değmez o halde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • coMMann kullanıcısına yanıt
    hocam bizim cihazın orjinal bataryası malesef yok. Orjinal yazan tüm ürünler yan sanayi. Arkadaşım deji dahil tam tamına 3 batarya değiştirdi 2 ay arayla hepsi sorun yarattı. Orjinal olanı yüzde 70 sağlıktaydı çok pişman oldu bu kadar para harcadığına. Ben de artık hep batarya koruma modu açık kullanıyorum ve oyunların tümünü sildim cihazdan götürdüğü yere kadar artık.
  • Bende 6 aydır deji batarya kullanıyorum bataryası gayet iyi en azından ben memnunum ve iki tane mi5s cihaz var ve ikisinde de bataryayı deji ile değiştirdim. Ortalama 4 saat ekran süresi alıyorum. Ama bu herkes memnun kalacak anlamına gelmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • foz54 kullanıcısına yanıt
    bu sorun halen devam ediyor mu
  • android 10'da durumu bilmiyorum denemek lazım. lineageos official kullandım 1 ay kadar android 9 sürümü vardı kulaklık sorunu yoktu. şu anda miuitr 11 20.4.19 android 8 rom kullanıyorum sıkıntı yok, akıcı sorunsuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi foz54 -- 23 Temmuz 2020; 20:38:56 >
  • foz54 kullanıcısına yanıt
    https://forum.xda-developers.com/mi-5s/development/rom-evolution-x-4-20-t4083227 bunu kurmak istiyorum ben de acaba kulaklıkta sorun yaşatır mı
  • Geliştirici önceki sürümde "Fixed BT Audio call" yazmış sorunu çözmüş deneyebilirsin, iyiyse haber et biz de kullanırız mi5s e güncel android 10 rom yazan kalmadı zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 3/64 temiz Hepsiburadadan alınmış 5s buldum kapağında 2015711 yazıyor a7 ibaresi yok. 650 liraya alıcam ne diyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 609610611612613
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.