Şimdi Ara

Xiaomi Mi 5s Ana Konu & Kullanıcı Kulübü & İnceleme (575. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12.303
Cevap
138
Favori
674.068
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
32 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 573574575576577
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bloodin kullanıcısına yanıt
    Hocam yukardaki işlemleri tekrarladıktan sonra fastboot üzerinden userdata'yı wipe ettim ve öyle düzeldi. Dediğiniz şeyi de denemiştim sorunum çözülmemişti. Mi ekranında 2 türlü loop var. Birinde altta 3 nokta var sırayla yanıp sönüyorlar, (ki benim durumum bu değildi) diğerinde ise yanıp sönen birşey yok ve sadece mi logosuyla altta android yazısı oluyor. Bendeki durum ikincisiydi. Userdatayı wipe ettikten sonra ilk durum oldu 3 nokta yanıp söndü uzunca bir süre ama ilk boot olduğu için kabul edilebilir bir bekleme süresiydi. Sonrasında açıldı zaten cihaz. Şuan kullanıyorum.
  • KilliKarpuz kullanıcısına yanıt
    Hee ikinci durumsa doğru, çözmenize sevindim, hayırlı günler :)

    Bu arada 2 aya yakındır Pixel Experience kullanıyorum, akıcılık, performans, oyun vs gerçekten seviye atladı, telefonun gücü kısık kullanıyormuşuz resmen :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bloodin -- 27 Haziran 2019; 11:31:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bloodin kullanıcısına yanıt
    Hocam hazır wipe'dan sonra tam yerleşmemişken ben de mi geçsem diye düşündüm şuan. Nasıl bir yol izliyoruz bu rom'a geçmek için? Senelerdir miui eu kullanıyorum
  • cohannan kullanıcısına yanıt
    global stabil rom artık kasmaya başladgüncellemeler telefonu hantallaştırıyor..çözümü eu stabilde görüyorum.hangi eu stabil romu tavsiye edersiniz..
  • KilliKarpuz kullanıcısına yanıt
    Alttan 2019/06/16 olanı indirin, ben kendim 4. Ay olanını kullanıyorum ama bi sorun görmediğimden güncellemeye gerek duymadım :)

    https://download.pixelexperience.org/capricorn/

    TWRP'den advanced wipe üzerinden dalvik, cache, system, data şeklinde bu dördünü de siliyorsunuz, ardından bilgisayardan indirdiğiniz pixel experience dosyasını atıp TWRP'den install diyorsunuz o kadar, install bitirdikten sonra cache ve dalvik silmeyi unutmayın :) Yani temiz EU rom kurulumuyla birebir aynı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bloodin kullanıcısına yanıt
    Banka uygulamaları tam olarak çalışıyor mu. Orjinal yazılım olmadığı icin kısıtlamaya gidiyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: duygusuz58

    Banka uygulamaları tam olarak çalışıyor mu. Orjinal yazılım olmadığı icin kısıtlamaya gidiyor mu?
    root için supersu değil de magisk kurunca banka uygulamaları root farkedemiyor diye biliyorum.
  • duygusuz58 D kullanıcısına yanıt
    Yukarıda anlattığım içinde root yok, root olmadığı için banka uygulamaları dahil hiçbir uygulamada sorun çıkmıyor, ben kuveyt, enpara, halk ve vakıf uygulamaları kullanıyorum, hepsi sorunsuz şu an

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bloodin kullanıcısına yanıt
    Vakifbank mobil ödeme de çalışıyor mu? Pil ne kadar gidiyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edizz

    root için supersu değil de magisk kurunca banka uygulamaları root farkedemiyor diye biliyorum.

    Alıntıları Göster
    Ben de magisk yüklü o sekilde kullanıyorum ama Android sürümü farklı olunca uygulamalarda sıkıntı cikarmi bilemedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bloodin kullanıcısına yanıt
    Hocam dün akşam kurdum. Arayüzünü falan çok beğendim. Şarjı da daha iyiyse güzel bir hamle oldu benim için. Teşekkür ederim tavsiyeniz için
  • Stabil eu sürüm için en iyi versiyon hangisi arkadaşlar_? deneyimlemiş arkadaşların fikirlerini bekliyorum..
  • duygusuz58 D kullanıcısına yanıt
    Mobil ödemeden kastınızı anlamadım ama karekodla para çekme çalıştığına göre her şey çalışır :) Pil aşağı yukarı aynı, aktif kullanımda biraz daha fazla harcıyor, bekleme süresi ise daha uzun yani beklerken daha az harcıyor gibi geldi bana,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bloodin -- 28 Haziran 2019; 18:38:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KilliKarpuz kullanıcısına yanıt
    Arayüz benim de çok hoşuma gitmişti, beğenmenize sevindim :) Pixel Experience'de tüm çekirdekler aktif hale geldiğinden aktif kullanımda pili biraz daha fazla yiyor ama daha akıcı bir deneyim sunuyor. Bekleme süresi ise daha uzun geldi bana, Miui uykuda çok pil yiyordu bende

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bloodin kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Khiron

    custom en son miui tabanlı ne çıktı? stabil pie var mı bizim cihaz için?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edizz

    ghost screen nedeniyle istanbul delta servise gönderdim bugün, hayırlısı bakalım.
    Hocam bir gelişme oldu mu?
  • $U$PeCT RoCKerS kullanıcısına yanıt
    Ghost screen(hayalet ekran) ile ilgili telefonu servise göndermiştim dün arandım;
    Kasada bazı darbeler vardı ve ben ekranla ilgili göndermiştim, düşmelerin birinde ekran çerçevesi dedikleri kısımda da küçük bir çatlak vardı ama ekran çalışıyordu.
    Dün aradıklarında kasadaki darbeler nedeniyle telefonun garanti dışı kaldığını söylediler, ben ekran ile ilgili gönderdim diyince de cihaz garanti dışı kaldığında tüm parçalar garanti dışı kaldılar.
    Kısmen haklılar kısmen ben haklıyım, tek kızdığım taraf bataryadan kaynaklı sorun da var dediler ve onun da parasını istediler, sonuçta batarya içte ve benim müdahelem söz konusu değil.
    Ekran+arka kapak+batarya=900 istediler, reddettim
    Ama daha önce forumda gönderim yapıp değiştirenler olmuştu.

    Bu arada türk yapımı bir program ile sorun gideriliyor fakat sürekli çalışması gerekiyor linkini atıyorum, kullanıyordum işe yarıyorhttps://play.google.com/store/apps/details?id=com.swiow.ghostscreenapp&hl=tr

    EK: Sadece arıza tespit işlemi için 10 gün geçmesi gerçekten çok olduğunu düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edizz -- 3 Temmuz 2019; 10:38:11 >




  • edizz E kullanıcısına yanıt
    Tam da tahmin ettiğim gibi olmuş. Bende cihazımı hep kılıfsız camsız kullandım. Hiç çatlak vs. yok ama eminim göndersem bir kılıf bulacaklar. Ama olsun, adamlar en azından samsungun 4-5 bin liralık cihazlarına "yüklediğiniz uygulamalardan dolayı" dediği gibi bir yanıt vermemişler. En azından küçük te olsa bir haklılık payları var :) Hayırlısı olsun, iyi forumlar.
  • $U$PeCT RoCKerS kullanıcısına yanıt
    Cihaz root'lu idi, zaten delta servis kendi sitesinde root garanti dışı bırakmaz diyor.
    Bence gönderin, bendeki soyulma yada solma değil biraz daha nasıl sert darbeler idi, hiç kılık kullanmadım.
    Ama dediğim gibi rahat 7-10 gün ancak expertiz inceleyip karar çıkarıyor. Tamir vs dersek 15-20 gün sürer.
  • 
Sayfa: önceki 573574575576577
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.