Bildirim
★ Xiaomi Mi 5 ★ ANA KONU ★ (413. sayfa)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Bana EVO garantiden bir ürün geldi üründe bir sıkıntı yok tamam diyorsun acıyorsun. Aa ne güzel diyorsun türkçe falan... Dedim bir mesaj zil sesi tonlarına bakayım... YOk çince sayfalara bağlanıyor. Dedim bir şu telefona rehberi atayım... Yok atılmıyor ne sim karttan ne de google mail hesabımdan... Dedim şu telefonu bir güncelleyim yok abi güncellenmiyor... En sonu şu telefonun sürüme bir bakayım. Baktım V7.2.5.0.MAACNDB diye bir şey yazıyor. Google da arttım. Bir baktım çin ROM lu bir telefonu bana yollamışlar... Tamam ben o romu kaldırıp yerine global rom atarım indiririm de abi... Garanti kapsamı dışında kalacak telefon... Haa şimdi bana sorun garantisi çok mu iyi EVO grubun ? Rezil ötesi lanet bir şirket onu da araştırdım... Bekleyip delta ürünle değişmeye çalışacağım.Bu gün geri yollayacağım ürünü.. İnşallah değişim yapar yada paramı iade ederler... -
Birçok firma kullanıyor ips hocam daha önce kullandığım ekranlarda ben böyle bir şeye rastlamadım huawei ve xiaomi hariç.Çok fazla bastırınca elbet hepsinde oluyor ama ufak basıda olanlar nadir. -
Arkadaşlar ürünü geri yollarken fatura ile birlikte yolluyoruz değil mi ? -
Merhaba arkadaşlar bizde 2tane xiaomi mi5 var evde wi-fi ye 2 telefondan bağlandığımizda 1telefon bağlanıyor diğeri bağlanmiyor baglanmayaninda wifisi ful çekiyor ama erişim olmuyor ama bunlardan farkli 2 tane telefon sürekli bağlı zaten ve hiç sorun yok onlarda yardımcı olursanız sevinirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Aumar
Arkadaşlar ürünü geri yollarken fatura ile birlikte yolluyoruz değil mi ?
Evet. Çünkü size kesilen fatura iade ürün olduğu için satıcı tarafından iptal edilecek. Muhasebeleşmemesi için faturayı da göndermelisiniz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam bugün aldım ürünü EVO BTS ürünü arayıp iade işlemini başlattım. DELTA varsa alacağımı belirttim yoksa almayacağım.Faturayı da göndereceğim. Kutuyu kesinlikle açmadım inş. sorun çıkmaz. -
KUTU üzerinde çince yazılar vardı değil mi? Ya bu hepsiburada tam namussuz varya... N11 den alın olmazsa... -
Aynen çince yazılar var Şarj Adaptörü kutunun üstünde ayrıca EVO yazan bir kutudaydı. HB'nin değişim politikası yokmuş. İade alıp tekrar satıyorlarmış yeni öğrendim -
Ürünleri iade edebilmek için servisi arayıp ürün iade belgesi almamız gerekiyormuş... Servisi arayıpta ürün iade belgesi alabilen var mı ? -
Az önce aradım hocam bana bir iade kodu verdiler. Yurtiçi Kargoya gidip bu kodla kargolatırsanız problem çıkmaz dediler. Telefon kargo ulaştıktan sonra 2 iş günü içerisinde ücret iadesi olacakmış.
EDİT: Mail gelmiş onu da ekliyorum
Sayın XXX,
8606xxx nolu siparişinizde bulunan ürün için yapmış olduğunuz iade ürün başvurunuz tarafımıza ulaşmıştır. Ürününüzü Yurtiçi Kargo firmasına xxxxxxx nolu gönderi kodu ile teslim edebilirsiniz. Ürününüz tarafımıza ulaştığında gerekli incelemeler sağlanarak 2 iş günü içerisinde işleminiz sonuçlandırılacaktır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fatih.yalta -- 9 Kasım 2018; 11:10:58 > -
quote:
Orijinalden alıntı: fatih.yalta
Az önce aradım hocam bana bir iade kodu verdiler. Yurtiçi Kargoya gidip bu kodla kargolatırsanız problem çıkmaz dediler. Telefon kargo ulaştıktan sonra 2 iş günü içerisinde ücret iadesi olacakmış.
EDİT: Mail gelmiş onu da ekliyorum
Sayın Mehmet Fatih yalta,
8606xxx nolu siparişinizde bulunan ürün için yapmış olduğunuz iade ürün başvurunuz tarafımıza ulaşmıştır. Ürününüzü Yurtiçi Kargo firmasına xxxxxxx nolu gönderi kodu ile teslim edebilirsiniz. Ürününüz tarafımıza ulaştığında gerekli incelemeler sağlanarak 2 iş günü içerisinde işleminiz sonuçlandırılacaktır.
evo danda ürün iade belgesi alacakmışız... -
Müşteri hizmetleri de Gelen mailde de öyle bir şey görmedim. Bence mantıksız EVO dan almıyoruz ki ? EVO garantili HB den telefonu alıyoruz. Sıkıntı olacağını zannetmiyorum. -
quote:
Orijinalden alıntı: fatih.yalta
Müşteri hizmetleri de Gelen mailde de öyle bir şey görmedim. Bence mantıksız EVO dan almıyoruz ki ? EVO garantili HB den telefonu alıyoruz. Sıkıntı olacağını zannetmiyorum.
Kafam allak bulllak oldu yemin ediyorum.. HB diyorki ürün iade raporu ile yollayacaksınız bize ürünü, EVO bilgisayar diyorki siz ürünü yollayın biz bakalım size işlemlerini halledip gönderelim diyor... Delireceğim varya... Adam diyorki şubemize gelin hemen elden teslim edin halledelim diyor... Her türlü göte girdi bu ürün ben o kadarını biliyorum...Bir daha aryacağım hepsi burada.comu... -
Sizin ürün açıldığı için böyle işlemler yapıyorlar galiba. Ben kapalı kutu olarak göndereceğimi belirttim. Kullanılmamış ürünün incelemesi basit olur mantığıyla -
EVet beyler ben PES ettim :D Efendim neymiş ben önce evo bilişime ürünü göndereceğim kargo ile ardından bana ürün iade raporu verecekler tabi verirlerse... Ardından ben ürünü o rapor ile hepsiburadaya göndereceğim ardından üründe değişim yada iade olacak... Sivastayım ! İşte buda bize internetten alışverişin bir kazığı olsun :D Göte giren şemsiye açılmaz derler... Ben ürünümü kendim rom yükleyeceğim garanti kapsamı olursa da 150 tl verir bir telefoncuda yine yaptırırım... Zaten EVOya ürünü garantiye gönderip memnun kalan bir tane adam bile yok... Her türlü bize girecekti :D Tam girdi halloldu bitti. Ben bütün arkadaşları uyarıyorum ! Ürününüz EVO gruptan gelirse hemen açmadan geri yollayın ve değişim isteyin ! -
forumdaki arkadaşlardan elden almak dahamantıklı görünüyor demek ki .
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
arkadaşlar 7 kasımda ispanyaya gideceğim ve bu telefondan almak istiyorum. acaba avrupada bu telefonu mağazadan alma imkanımız olur mu? ya da farklı bir yol var mıdır? -
Sıfır durumda LG G2 elden götürdüm ( bu hafta tekrar gideceğim )
Sarı ekran / beyaz ışık lekesi kullanıcı hatası deniliyor. HB 'den ürün alıp EVO 'nun kucağına bırakılıyoruz.
HB kesinlikle işlem yapmıyor, Evo ise her türlü / her ne olursa olsun KULLANICI HATASI diyerek 1 cihazı daha garanti dışı bıraktım mantığıyla işleyişini sürdürüyor.
Üzerine oturmuşsun, cebine yanlış koymuşsun , darbe almış ( jelatinli/sıfır cihaza diyor ) yada ekrana baskı uygulamışsın diyor.
Ben ofis binasına gittim, karaköy de bir daire için basit bir yer. En basit mköy GM / LG ise bildiğiniz teknik servis şeklindedir.
EVO' nun suçu yok, şuanki yetkilisi mahalle arası teknik servis elemanı ve tam bir çakal,
200/250 TL ekranı olan LG G2 için 350 TL isteyip yine dışarda başka servise 200 TL den toptan tamir yaptırıyorlar.
Sizin cihaz EVO için de tamir edilmiyor, yada çok basit işlemler yapılıyordur belki . Bakırköy samsung da servis yine muhteşem.
Girişte kayıt yapan 2 bayan , kapalı ofiste orta yaş bir bayan ince bir ofis. Teknik servisle iletişim kuramıyorsunuz .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Beyler, 2.elden korkmayin, bakin sifir alan arkadaslarinda icinde bir suru kuşku oluyor. Ben sifir kutu mi5 aldim forumdan elden. Biraz bilgim oldugu icin imei ve bootloader kilidini actirmadim yani kendim yaptim sayilir islemleri. Ki zaten zorlandim, yardim aldim.
Benim aldigim zamanda forumda 1250 tl idi, hbde 1500 idi. 250tlm cebimde kaldi.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X