Şimdi Ara

★ Xiaomi Mi 5 ★ ANA KONU ★

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı, 3 Mobil Kullanıcı ( 3 Mobil Cihaz )
37.025
Cevap
390
Favori
1.528.495
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> Xiaomi >> ★ Xiaomi Mi 5 ★ ANA KONU ★
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    387 Mesaj
    Beyler band20 ile ilgili gelişme var galiba xda da gördüm bende ingilizce olmadığı için tam anlayamadım ama oneplus3 ün çin versiyonun band20 sini açmışlar yada ben yanlış anladım



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1382 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: zafermtl



    Beyler band20 ile ilgili gelişme var galiba xda da gördüm bende ingilizce olmadığı için tam anlayamadım ama oneplus3 ün çin versiyonun band20 sini açmışlar yada ben yanlış anladım



    band20 4G'de daha geniş kapsama alanı için kullanılan bir frekans. Bununla ilgili nasıl bir gelişme bekleniyordu? Zaten bizim cihazlar 1800-2600 destekliyor. Bu ikisi de 4G de en yaygın kullanılan frekanslar.



    Ha konu 4G den farklı ise bilemem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EbuMuaz -- 22 Ekim 2016; 14:07:32 >
    _____________________________
    Bazı şeyler değişir, bazı şeyler değişmez.
  • Binbaşı
    1382 Mesaj

    Gerçi bizim telefonlar 1800, 2100 ve 2600 destekliyor. Bunların arasında sizin bahsettiğiniz band20 yani 800 mhz yok. Anladığım kadarı ile bununla ilgili çalışma yapılmış. Bundan bahsetmişsiniz.





    Araştıracağım hocam.
    |
    |
    Bahsedilenler: zafermtl
    _____________________________
    Bazı şeyler değişir, bazı şeyler değişmez.
  • Yüzbaşı
    387 Mesaj

    Telefonda band20 açılmıyodu vodafon kullanıcıları bu açıdan madur durumdaydı aslında benim için farketmiyo turkcell kullanıcısıyım neredeyse 4g den 3g ye hiç düşmüyo yanlız şöyle bir sıkıntı var telefon 4g yi çekiyo ama hız yavaş telefonda cat12 modem var benim hız testi 50 mbit üstüne çıkmıyo ekranda hep 4g yazıyo ben 4g+ yazısını çıkarmaya çalışıyorum 4g+ yazısını bir kere gördüm oda atatürk havalimanında ondada hız testinde 100 mbit civarı hız aldım 800 mhz i açarsak belki 1800, 2600 ve 800 mhz den faydalanarak daha yüksek hızlara çıkarım diye düşünüyorum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    EbuMuaz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1382 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: zafermtl



    Telefonda band20 açılmıyodu vodafon kullanıcıları bu açıdan madur durumdaydı aslında benim için farketmiyo turkcell kullanıcısıyım neredeyse 4g den 3g ye hiç düşmüyo yanlız şöyle bir sıkıntı var telefon 4g yi çekiyo ama hız yavaş telefonda cat12 modem var benim hız testi 50 mbit üstüne çıkmıyo ekranda hep 4g yazıyo ben 4g+ yazısını çıkarmaya çalışıyorum 4g+ yazısını bir kere gördüm oda atatürk havalimanında ondada hız testinde 100 mbit civarı hız aldım 800 mhz i açarsak belki 1800, 2600 ve 800 mhz den faydalanarak daha yüksek hızlara çıkarım diye düşünüyorum



    Hiç yokken adamın aklına sokuyorsun ))



    Ben de araştırıyorum şimdi konuyu. Ancak resmi forum dahil güncel bilgi yok. Çalışma yapılmış, sonuç alınmayınca kalmış. Oneplus One da bu yapılmıştı. Bir şeylere ulaşırsam paylaşacağım inşâAllah.
    _____________________________
    Bazı şeyler değişir, bazı şeyler değişmez.




  • Yüzbaşı
    461 Mesaj

    Herkeste var herhalde hocam fark edilmesi zor. Aldığım yerle iletişime geçtim ben oradaki cihazlar da öyle. Huaweide de vardı bu problem çinli üreticiler bunu beceremiyor herhalde.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Rezn0v.dll kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    6651 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: oturbikonusalim



    Sesinden hiç memnun değilim %60 seviyesinden sonra birazcık cızıltı yapıyor :S



    hocam hangi sesi?

    disariya hoparlorle olan mi yoksa normal kulaga dayali haldeykenki sesi mi
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    387 Mesaj

    Resmi sitede band5 ile band8 nasıl açıldığı var hatta bizim forumdada ayrıntılı anlatım var. Ben xda forumundan bahsediyorum orda bişeyler yazmışlar hatta lg g5 in qcn dosyasını editlemişler galiba ama tam çözemedim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    EbuMuaz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1382 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: zafermtl



    Resmi sitede band5 ile band8 nasıl açıldığı var hatta bizim forumdada ayrıntılı anlatım var. Ben xda forumundan bahsediyorum orda bişeyler yazmışlar hatta lg g5 in qcn dosyasını editlemişler galiba ama tam çözemedim



    band5 desteği veren operatör var mı?
    _____________________________
    Bazı şeyler değişir, bazı şeyler değişmez.
  • Yüzbaşı
    387 Mesaj

    Bildiğim kadarıyla Türkiyede yok ama şuanda açılanlar band5 ve band8. Ama band 8 var vodafon yada türktelekom kullanıyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    EbuMuaz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1382 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: zafermtl



    Bildiğim kadarıyla Türkiyede yok ama şuanda açılanlar band5 ve band8. Ama band 8 var vodafon yada türktelekom kullanıyor



    Bunlar operatörlerin band kullanımları;



    Vodafone TR olarak 4G'de destekli olan bantlar:



    - LTE 800Mhz (Band 20)

    - LTE 1800Mhz (Band 3)

    - LTE 2600Mhz (Band 7)



    Turkcell olarak 4G'de destekli olan bantlar:



    - LTE 800MHz (Band 20)

    - LTE 900MHz (Band 8)

    - LTE 1800MHz (Band 3)

    - LTE 2100MHz (Band 1)

    - LTE 2600MHz (Band 7)



    Türk Telekom olarak 4G'de destekli olan bantlar:



    - LTE 800MHz (Band 20)

    - LTE 1800MHz (Band 3)





    Turkcell kullanan adamda sorun yok. 800 Mhz Mi5 te yok. Sıkıntı orada. Aslında bu da sıkıntı değil. 4G yi yine kullanabiliyorsun. Sıkıntı band genişliğinde seçeneğin az olması. Böyle olunca da 4G nin çekim alanı daralmış oluyor Türk Telekom ve Vodafone kullanıcılarında. 800 mhz nin tek iyi yanı uzak mesafe ve dağlık alanda kullanım kolaylığı sunması. Yani mesele kapsama alanı. Bizim cihazlarda band20 açılırsa kapsama alanı sıkıntısı olmaz. Buna da hali hazırda bütün operatörler sahip zaten.
    |
    |
    _____________________________
    Bazı şeyler değişir, bazı şeyler değişmez.




  • Binbaşı
    1382 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: erenqwerty



    beyler çift tıkla uyandırma stabil çalışmıyor son sürümde. sizlerde de öyle mi ?



    Çift tıkla uyandırma 8.0.2 de de sıkıntılıydı; 8.0.5 e geçtim, bunda da aynı. Değişen bir şey yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EbuMuaz -- 22 Ekim 2016; 16:04:41 >
    _____________________________
    Bazı şeyler değişir, bazı şeyler değişmez.
  • Yarbay
    6651 Mesaj
    1:06daki ses farki gercek mi?



    https://www.youtube.com/watch?v=OkQ1UB9Up5g
    _____________________________
  • Teğmen
    180 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: gimmeluck





    1:06daki ses farki gercek mi?



    https://www.youtube.com/watch?v=OkQ1UB9Up5g



    Mikrofonu kapatmış o alet büyük ihtimal, o nedenle öyle.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    744 Mesaj

    mikrofonlar altta ve üste var kapatmamış ama normal o kadar fark olması edge sonuçta
    |
    |
    hakikidaredevil kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    6651 Mesaj
    evde normal lamba isiginda fotograf cektiginizde, foto bilgisine baktiginizada hangi iso degerini ve Pozlama suresini (shutter speed- exporure time) goruyorsunuz?

    internetteki orneklerin cogunda OIS olmasina ragmen gereksiz yere yuksek ISO kullandigini gordum.



    mesela bu ornekte OiS olmasina ragmen gereksiz yere 1/15 sn kullaniyor ( bence 1/8 yeterli) ve F2.0 diyaframinin da yetersizligi nedeniyle yuksek iso kullanmak zorunda kalip, noise olusturuyor.



    http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=5&idPhone1=6948&idPhone2=7821&idPhone3=7242



    veya expos ure time- shutter speed priority- kendi secebileceginiz ayari var midir?

    o durumda en azindan zorla 1/10 sn filan secerim
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    500 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: EbuMuaz



    quote:

    Orijinalden alıntı: erenqwerty



    beyler çift tıkla uyandırma stabil çalışmıyor son sürümde. sizlerde de öyle mi ?



    Çift tıkla uyandırma 8.0.2 de de sıkıntılıydı; 8.0.5 e geçtim, bunda da aynı. Değişen bir şey yok.



    miui 7de nasıldı peki. ben 8le başladım da çünkü. bunun stabil olmaması çok can sıkıcı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    10255 Mesaj

    Evet


    Kamerada modlara basın


    Sonra maueli seçin


    Sonra istediğiniz ayarları yapabilirsiniz








    ----





    Üsteki arkadaş için de


    Çift tık ile uyandırma mi5 te verimli değil ve bunun ekran ile alakalı yani donanımsal olduğunu tahmin ediyorum.


    Lg de en kötü telefonunda bile bu çift tık ile uyandırma çok iyi çalışıyor, kendi patentleri vb ile bu işte çok iyiler muhtemelen. Bu yüzden xiaomi, lg kadar gelişmiş bir firma olmadığından elindeki teknolojiyle bu kadar olduğunu düşünüyorum.





    Yani cihazın çift basma ile uyandırması verimli değil



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    gimmeluck kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    170 Mesaj
    Son güncellemeden sonra bluetooth la eşleşilmiş cihaza otomatik bağlanmama sorunu düzeltilmiş.



    Beyler sizde de bu cihazı kullanırken elinizde uyuşma oluyormu?

    4 sene önce kullandığım n79ta da oluyor du. Z3 Compact a geçince gitmişti.

    N79un sar değeri 1,3 gibi birşey z3 compact ın 0,67 bununki de 1,4filan. Sar değerinin yüksek olmasından mı kaynaklanıyor acaba?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1302 Mesaj
    Arkadaşlar Telefon yeni geldi şimdi elimde... İlk olarak telefon rehberini ayarlayamadım,sim kartta kayıtlı olan ve google hesabımda kayıtlı olan rehber henüz güncellenmedi. EK olarak google playden herhangi bir indirme gerçekleştiremiyorum. Google play var ama indirme yapmıyor... Bir yardımcı olabilir misiniz ? Bdde telefonu miu 8 e güncelleyim mi ?
    _____________________________
    Kazandığım her şeyi kaybedeceğim nasıl olsa ! Sahip olduklarımla yetinmeyi bilmeliyim...
HızlıCevap
Reklamlar
SEO
SEO
haberler
Mobilya Takımları
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,344
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.