Şimdi Ara

★ Xiaomi Mi 4 ★ Ana Konu & Kullanıcı Kulübü ★ (280. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
10.073
Cevap
63
Favori
285.482
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 278279280281282
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bigmagician


    quote:

    Orijinalden alıntı: hgwxx/7

    Beyler Global internet firmasını(Semers) şikayet edeceğim thh ye ama fatura adresi ile internetteki adresi uyuşmuyor. Sanırım adamlar sürekli yer değiştiriyor ihtarname gitmesin diye. Yardımcı olacak var mı?

    Kimden aldınız cihazı? Ona göre şikayet edilebilir, tabi haklıysaniz

    Cihazı Miui turkiye den almıştım.semers ticaret . Faturada yazan şey ise "Global İnternet Veyzi Araz" şeklinde. Cihazı 3 ekimde yolladım deltaya hala yapamadılar..
  • 64GB modeli kalmamış. 16GB yeterli mi sizce? Gereksiz şeyleri hafızasında tutarak yer dolduruyo mu? Ben xperia z3c kullanıyorum microsd kartım olmasına rağmen normal hafızanın yüzde 85i dolu uyarısı alıyorum sürekli. Annem için alıcam bu telefonu yeterli gelir mi hafıza? 16GB kullanıp da yoğun kullananlar pişman mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hgwxx/7


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bigmagician


    quote:

    Orijinalden alıntı: hgwxx/7

    Beyler Global internet firmasını(Semers) şikayet edeceğim thh ye ama fatura adresi ile internetteki adresi uyuşmuyor. Sanırım adamlar sürekli yer değiştiriyor ihtarname gitmesin diye. Yardımcı olacak var mı?

    Kimden aldınız cihazı? Ona göre şikayet edilebilir, tabi haklıysaniz

    Cihazı Miui turkiye den almıştım.semers ticaret . Faturada yazan şey ise "Global İnternet Veyzi Araz" şeklinde. Cihazı 3 ekimde yolladım deltaya hala yapamadılar..

    Bende miui Türkiye den aldım ama semers ayrı bi yer. Sadece bazı yerlerde ortaklık yapıyorlar. Yani sizin de şikayet için cihazı garantiden alıp eğer gerçekten haklı olduğunuzu düşünüyorsanız gidip tüketici hakem heyetine başvurup para iadesi alabilirsiniz
    Bu arada kimse yazmadı ama ya benim telefonda sıkıntı var yada güncelleme den kaynaklı yazılımsal problem. Kulaklığı takınca kendiliğinden sesi en kisiga çekiyor ve bazen power tuşu iş görmüyor. Başkalarında yoksa cihaza baştan yazılım atmayi düşünüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bigmagician B kullanıcısına yanıt
    Bende böyle bir şey olmadı hiç.

    Bende ses açıp kısarken ses barı takılarak hareket ediyordu.Son betalarda düzelmiş.Android 6.0 miui sürümlerinde oluyor normalde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bigmagician


    quote:

    Orijinalden alıntı: hgwxx/7


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bigmagician


    quote:

    Orijinalden alıntı: hgwxx/7

    Beyler Global internet firmasını(Semers) şikayet edeceğim thh ye ama fatura adresi ile internetteki adresi uyuşmuyor. Sanırım adamlar sürekli yer değiştiriyor ihtarname gitmesin diye. Yardımcı olacak var mı?

    Kimden aldınız cihazı? Ona göre şikayet edilebilir, tabi haklıysaniz

    Cihazı Miui turkiye den almıştım.semers ticaret . Faturada yazan şey ise "Global İnternet Veyzi Araz" şeklinde. Cihazı 3 ekimde yolladım deltaya hala yapamadılar..

    Bende miui Türkiye den aldım ama semers ayrı bi yer. Sadece bazı yerlerde ortaklık yapıyorlar. Yani sizin de şikayet için cihazı garantiden alıp eğer gerçekten haklı olduğunuzu düşünüyorsanız gidip tüketici hakem heyetine başvurup para iadesi alabilirsiniz
    Bu arada kimse yazmadı ama ya benim telefonda sıkıntı var yada güncelleme den kaynaklı yazılımsal problem. Kulaklığı takınca kendiliğinden sesi en kisiga çekiyor ve bazen power tuşu iş görmüyor. Başkalarında yoksa cihaza baştan yazılım atmayi düşünüyorum

    Semers ayrı değil bence hocam. Faturada hem semers.com.tr hem de global internet yazıyor. Ayrıca Vergi no ları aynı: 30842190164
    Hatta KEP adresi bile tek bir sorumlu kişiyi gösteriyor: veysi.araz@hs01.kep.tr

    Haklı mıyım diye sorarsanız, 20 işgününe kadar yapılması gerektiği kanunda yazıyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hgwxx/7 -- 31 Ekim 2016; 23:04:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bigmagician


    quote:

    Orijinalden alıntı: hgwxx/7


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bigmagician


    quote:

    Orijinalden alıntı: hgwxx/7

    Beyler Global internet firmasını(Semers) şikayet edeceğim thh ye ama fatura adresi ile internetteki adresi uyuşmuyor. Sanırım adamlar sürekli yer değiştiriyor ihtarname gitmesin diye. Yardımcı olacak var mı?

    Kimden aldınız cihazı? Ona göre şikayet edilebilir, tabi haklıysaniz

    Cihazı Miui turkiye den almıştım.semers ticaret . Faturada yazan şey ise "Global İnternet Veyzi Araz" şeklinde. Cihazı 3 ekimde yolladım deltaya hala yapamadılar..

    Bende miui Türkiye den aldım ama semers ayrı bi yer. Sadece bazı yerlerde ortaklık yapıyorlar. Yani sizin de şikayet için cihazı garantiden alıp eğer gerçekten haklı olduğunuzu düşünüyorsanız gidip tüketici hakem heyetine başvurup para iadesi alabilirsiniz
    Bu arada kimse yazmadı ama ya benim telefonda sıkıntı var yada güncelleme den kaynaklı yazılımsal problem. Kulaklığı takınca kendiliğinden sesi en kisiga çekiyor ve bazen power tuşu iş görmüyor. Başkalarında yoksa cihaza baştan yazılım atmayi düşünüyorum

    Bende de böyle bir sorun yok ama uzun süre parlaklığa dokunmadığım zamanlarda bildirim çubuğunda en kısığa almışım gibi görünüyor şaşırıyorum çoğu zaman

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harry Morgan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bigmagician


    quote:

    Orijinalden alıntı: hgwxx/7


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bigmagician


    quote:

    Orijinalden alıntı: hgwxx/7

    Beyler Global internet firmasını(Semers) şikayet edeceğim thh ye ama fatura adresi ile internetteki adresi uyuşmuyor. Sanırım adamlar sürekli yer değiştiriyor ihtarname gitmesin diye. Yardımcı olacak var mı?

    Kimden aldınız cihazı? Ona göre şikayet edilebilir, tabi haklıysaniz

    Cihazı Miui turkiye den almıştım.semers ticaret . Faturada yazan şey ise "Global İnternet Veyzi Araz" şeklinde. Cihazı 3 ekimde yolladım deltaya hala yapamadılar..

    Bende miui Türkiye den aldım ama semers ayrı bi yer. Sadece bazı yerlerde ortaklık yapıyorlar. Yani sizin de şikayet için cihazı garantiden alıp eğer gerçekten haklı olduğunuzu düşünüyorsanız gidip tüketici hakem heyetine başvurup para iadesi alabilirsiniz
    Bu arada kimse yazmadı ama ya benim telefonda sıkıntı var yada güncelleme den kaynaklı yazılımsal problem. Kulaklığı takınca kendiliğinden sesi en kisiga çekiyor ve bazen power tuşu iş görmüyor. Başkalarında yoksa cihaza baştan yazılım atmayi düşünüyorum

    Bende de böyle bir sorun yok ama uzun süre parlaklığa dokunmadığım zamanlarda bildirim çubuğunda en kısığa almışım gibi görünüyor şaşırıyorum çoğu zaman

    Evet o parlaklık sorunu da varda onu çok takmadım. Belkide benim sorun donanımsal dır. Sıfırlama dan bilemeyiz gerçi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bigmagician


    quote:

    Orijinalden alıntı: Harry Morgan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bigmagician


    quote:

    Orijinalden alıntı: hgwxx/7


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bigmagician


    quote:

    Orijinalden alıntı: hgwxx/7

    Beyler Global internet firmasını(Semers) şikayet edeceğim thh ye ama fatura adresi ile internetteki adresi uyuşmuyor. Sanırım adamlar sürekli yer değiştiriyor ihtarname gitmesin diye. Yardımcı olacak var mı?

    Kimden aldınız cihazı? Ona göre şikayet edilebilir, tabi haklıysaniz

    Cihazı Miui turkiye den almıştım.semers ticaret . Faturada yazan şey ise "Global İnternet Veyzi Araz" şeklinde. Cihazı 3 ekimde yolladım deltaya hala yapamadılar..

    Bende miui Türkiye den aldım ama semers ayrı bi yer. Sadece bazı yerlerde ortaklık yapıyorlar. Yani sizin de şikayet için cihazı garantiden alıp eğer gerçekten haklı olduğunuzu düşünüyorsanız gidip tüketici hakem heyetine başvurup para iadesi alabilirsiniz
    Bu arada kimse yazmadı ama ya benim telefonda sıkıntı var yada güncelleme den kaynaklı yazılımsal problem. Kulaklığı takınca kendiliğinden sesi en kisiga çekiyor ve bazen power tuşu iş görmüyor. Başkalarında yoksa cihaza baştan yazılım atmayi düşünüyorum

    Bende de böyle bir sorun yok ama uzun süre parlaklığa dokunmadığım zamanlarda bildirim çubuğunda en kısığa almışım gibi görünüyor şaşırıyorum çoğu zaman

    Evet o parlaklık sorunu da varda onu çok takmadım. Belkide benim sorun donanımsal dır. Sıfırlama dan bilemeyiz gerçi.

    Siz de dahil sorun yaşayan tüm arkadaşlara 6.8.11(şiddetle) ya da 6.8.18(isterseniz) öneriyorum. Özellikle en memnun kaldığım sürüm 6.8.11 sürümüydü. Bir saat kadar önce bu sürüme geçiş yaptım uzun süre de bu şekilde kullanırım.
    Tercih yine de sizlere kalmış hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Exen1907 E kullanıcısına yanıt
    Mi hesabı açıkken telefonu sıfırlarsanız tekrar kurulumda Mi hesap şifresi istiyor, Mi hesabını kaldırıp sıfırlama yaparsanız Mi şifresi istemez, normalde sistem bu şekil çalışıyor.

    Mi hesabını kaldırdıktan sonra sıfırlama, kurulum vs.. yaparsanız normal şartlarda bişey olmaz. Şifresini bilmediğiniz Mi hesabı açıksa o zaman problem..
  • Harry Morgan kullanıcısına yanıt
    parlaklık otamatikte ise kısıkta bıraksanız bile aydınlıga cıktıgınızda parlaklık artar buna dikkat edin
  • Bigmagician B kullanıcısına yanıt
    ses sorunu hatadan kaynaklı degil kulaklık modu ile hoparlör modu faklı zaten kulaklıgı taktıgınızda kulaklık işareti çıkar ses butonunda cıkardıgınızda ise farklı bir simge cıkar en son kulaklıgı cıkarırken sesi kısıkta bırakmıssanız taktıgınızda aynı yerde olur bu yuzden sesi kiğm kıstı diyebilirsiniz.power tusunun iş görmemesi donanımsal olabilir garantisi bittiyse ses tusunu power tusu olarak kullanmak için ayar var ayarlar kısmında
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolferto

    ses sorunu hatadan kaynaklı degil kulaklık modu ile hoparlör modu faklı zaten kulaklıgı taktıgınızda kulaklık işareti çıkar ses butonunda cıkardıgınızda ise farklı bir simge cıkar en son kulaklıgı cıkarırken sesi kısıkta bırakmıssanız taktıgınızda aynı yerde olur bu yuzden sesi kiğm kıstı diyebilirsiniz.power tusunun iş görmemesi donanımsal olabilir garantisi bittiyse ses tusunu power tusu olarak kullanmak için ayar var ayarlar kısmında


    Yok hocam öyle değil. Aslında ekran videosu çeken bir program varsa çekip atabilirim buraya. Power tuşu da müzik yine müzik dinlerken bazen iş görmüyor. İş görmediği zaman ses açma ve ya kısma tuşuna bastıktan sonra power tuşu da iş görüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Google Play Servisleri bataryayı emmeye başladı. Bir çözümü var mıydı bunun?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolferto

    parlaklık otamatikte ise kısıkta bıraksanız bile aydınlıga cıktıgınızda parlaklık artar buna dikkat edin


    Değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hangi sürümdesin bilmiyorum ama developer rom güncelliyorsan all wipe data yap. 2.günümde %50 şarj ve 4 saat ekran süresindeyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • berkanil B kullanıcısına yanıt
    Global Stabil sürümdeyim. Bir günü çok rahat çıkaran telefon şu an %54. Google Play'den dolayı oluyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben developer 6.10.27 sürümdeyim ve yüklemeden önce ve sonra all wipe data yaptım şu an çok iyi gerçekten tavsiye ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • berkanil B kullanıcısına yanıt
    En yakın zamanda denerim sağolasın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkanil

    Ben developer 6.10.27 sürümdeyim ve yüklemeden önce ve sonra all wipe data yaptım şu an çok iyi gerçekten tavsiye ederim

    Stabil sürümden developer sürüme. Güncelleyici üzerinden gecebiliyormuyuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Global 8.0.2 den geçebiliyorsun ben recovery den adını update.zip diye değiştirip geçmiştim en son sürüm gerçekten çok iyi şarj olarak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 278279280281282
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.