|
Bildirim

1 Mobil
|
|
insanlar samsung dışında katlanan telefon almıyor. ama bu sadece şu anlık. apple katlanan telefon çıkardığı zaman samsungun katlanan telefon satışları düşecektir. galaxy wide fold ya iphone ultradan (fold) daha pahalı olacak ya da eşit fiyatta olacak. o zaman samsung liderliği kaybeder zaten. diğer markalar da belki geri döner böyle olursa. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vortex3399 -- 6 Mayıs 2026; 13:5:22 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|