Şimdi Ara

| Gearbest Türkiye | (1107. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
12 Misafir - 12 Masaüstü
5 sn
52.783
Cevap
803
Favori
4.101.066
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
158 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 11051106110711081109
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GearBest.com

    Merhabalar,

    Stok sıkıntısı sebebiyle gönderim sağlayamıyoruz. Dilerseniz iptal edip, para iadesi talep edebilirsiniz.

    Alışveriş öncesi bunları dikkate alabilirsiniz:

    *Ürün sayfasından stok durumu nasıl kontrol edilir?


    Genellikle, ürün sayfasını kontrol ettiğinizde, fiyatın yanında bir ipucu olduğunu görebilirsiniz.
    Stokta gösterildiğinde, ürünün en az 10 adet stokta olduğu anlamına gelir;







    Siyah renkte, stoğu " XX " olarak gösteriyorsa, ürün için sadece " xx " kadar stok kalmış demektir;







    Görseldeki gibi işaretli alanda " xx " kadar stok gösteriyorsa, flaş satış fiyatıyla " xx " adet kadar satın alınabilir demektir, stokta ne kadar kaldığını ifade etmez.







    Sadece tahmini Teslimat tarihini başka bir bildirim olmaksızın gösterirse, ürünün şu anda stokta olmadığı anlamına gelir.






    Arkadasim bir gun sonra aldi onu gondermisler. Ne sacmalik stokta yoktur?

    GearBestte ticket actim stokta var diyor gonderecegiz diyor 3 gun icinde yine gondermiyorlar. Bugun yine ticket actim 8 gun gecti bakin 3 gun icinde gonderilecek dediginiz halde gondermediniz diye. İnanamıyorum ya.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anticor -- 18 Kasım 2017; 15:6:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam kolay gelsin gelmeyen ürün için ticket ile iletişime geçtim lakin henüz bir dönüş olmadı ne yapabilirim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anticor kullanıcısına yanıt
    Rica etsem bana sipariş numarasını ve ticket numarasını özel mesaj yoluyla iletir misiniz?
  • kızıl ay K kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Teşekkür ederim, hafta sonu olduğu için yapılmamış olabilir. Biraz daha bekleyin lütfen.
  • Süper, peki siparişleri ne zaman vermiştiniz ?
  • Xiaomi Roidmi 2S Bluetooth Araç Şarj Cihazı / İndirim Kodu: TRGB10203 / 11$ -> [Satın Almak İçin Tıklayınız]



    Arkadaşlar ürünüm geldi fakat aracıma uymadı :( almak isteyen varsa beklememek adına kendisine aynı fiyattan verebilirim. Bu arada yine de alacak olanlara bilgi olur diye söyleyeyim aracım Opel Astra J kasa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • motomurat kullanıcısına yanıt
    Rica ederim hocam güle güle kullanın
  • https://m.gearbest.com/sports-fitness-headphones/pp_560728.html?lkid=11004390
    bu ürün için 15$ civarı bi fiyat tekrar mümkün müdür diye sormuştum dün, yok bir daha olmaz demek amacıyla mı es geçtiniz yoksa görmediniz mi yorumumu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ssslashhh -- 18 Kasım 2017; 16:59:19 >
  • 18 dolarlık bir alışveriş yaptım ama kargomu takip edemiyorum yardımcı olabilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Philips Xiaomi Eyecare ile ilgili bir uyarı yapayım ;



    Cihaz çok iyi ,oldukça kaliteli.O kadar beğendim ki 2. yi de sipariş ettim.



    Ancak uygulaması TR'da fonksiyonel çalışmıyor.Binbir guclukle cihazı ekledim ,sadece açma kapama yapıyor YouTube incelemelerde görünen özelliklere erisemiyorsunuz.



    En azından ben yapamadım ,yapabilen beri gelsin lütfen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GearBest.com kullanıcısına yanıt
    Biraz önce ptt'den sonunda bilgi alabildim. İade sürecine girdiğini ve müdahale edemeyeceklerini söylüyorlar. Benim bu durumda ne yapmam gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu kargoya verilme veya kargonun gelmesi konusunda çok acelecisiniz arkadaşlar. Tamam aldığınız ürün 2 3 hafta sonra kargoya verilir o zaman haklısınız. Ama 2 3 gün sonra kargoya verildi diye yazan dolu forumda. Diğer olaysa kargo 6-8 gün yazıyor tamam ama siz ona bakmayın. Zaten yurtdışından alıyorsunuz aldığınız zaman 1 ayda gelecek diye düşünerek alın çok acilse de Türkiye'den alın :))
  • 2 Gün önce takipsiz olan tüm kargolarım geldi, üşenmemişler her bir sipariş için poşetleme yapılmış. Hiçbir eksik, kırık dökük yok. Gayet iyi. Elime ulaşan poşet sayısı 26. Takipsiz Favorim oldu :)
  • bde B kullanıcısına yanıt
    Philips lambanın ikincisini kargo dahil 25$ dan mı aldınız?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dc106 -- 18 Kasım 2017; 18:45:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ssslashhh kullanıcısına yanıt
    Hiçbir yorumu görmezden gelmiyorum, merak etmeyin. Cevap verdim diye hatırlıyorum ama, emin değilim.



    İndirimler hakkında net bir şey söyleyemiyorum maalesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar,

    Hangi kargo ile satın aldınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • veterans V kullanıcısına yanıt
    Ticket sistemiyle iletişime geçmeniz gerekmektedir. Nasıl yapacağınızı bilmiyorsanız konumuzun ilk sayfasında detaylı açıklama mevcut, oradan bakabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ornkrn kullanıcısına yanıt
    Güzel günlerde kullanın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bde B kullanıcısına yanıt
    Uygulama TR'de nasıl bir güçlük çıkarıyor ki? Yani TR'nin etkilediği durum nedir?
  • GearBest.com kullanıcısına yanıt
    Siz cevap yazarken ticket oluşturuyordum. Yardımlarınız için teşekkür ederim. Peki, sonuç olarak ne olur, tekrar gönderim yaparlar mı, sonuç almam ne kadar sürer? Kusura bakmayın bu konulardaki cahilliğimden rahatsız ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 11051106110711081109
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.