Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

Xiaomi Evofone ÇOK ÖNEMLİ KONU KESİN BAKIN Xiaomi Türkiye :)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
98
Cevap
9
Favori
38.054
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Sıcak Fırsatlar Konu Dışı >> Xiaomi Evofone ÇOK ÖNEMLİ KONU KESİN BAKIN Xiaomi Türkiye :)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      346 Mesaj
      16 Aralık 2018 18:26:44

      Ağzına sağlık amazon dolandırsa benim hatamdı diyecek adam kaynıyor bu forum böyle değildi kalite bayağı düştü kardeşim. Kraldan çok kralcıların forumu kirlettiğini düşünüyorum. Yanlışa bile yanlış diyemeyeceksek nerde kaldı insanlığımız?
      OsmanlıKafası kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yarbay
      2344 Mesaj
      16 Aralık 2018 20:54:25 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: MüdavimBey

      Ağzına sağlık amazon dolandırsa benim hatamdı diyecek adam kaynıyor bu forum böyle değildi kalite bayağı düştü kardeşim. Kraldan çok kralcıların forumu kirlettiğini düşünüyorum. Yanlışa bile yanlış diyemeyeceksek nerde kaldı insanlığımız?
      Zaten en büyük sıkıntımızda kraldan çok kralcı olması...



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      Samsung S9 & Xiaomi Mi 8

      Symbol 1.5 dCi

      Nikon D7500 & Canon 7D Mark iii
    • Binbaşı
      1917 Mesaj
      16 Aralık 2018 22:37:47

      Apple yapmıyor. Keşke iphone’um bozulsa da göndersem diyor herkes...



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
      |
      |
      edgar1899 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    • Yüzbaşı
      726 Mesaj
      16 Aralık 2018 22:39:06

      Onlarda 3 cihaz parasını peşin alıyor zaten hocam
      Bay Robot kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________


      AMASYA-SULUOVA İLÇESİ AİLE KABRİSTANLIĞIMIZDA 2 METREKARE ARSAM VAR
    • Binbaşı
      1879 Mesaj
      16 Aralık 2018 23:16:36
      quote:

      Orijinalden alıntı: Hauntedd

      Xiaomi bölümüne de açtım konuyu ancak biliyorum yanlış ama ricamdır adminlerden silmesinler çoğu insan burdan görüp alıyor yada xiaomi bölümünde direk anakonuya girip bakıyor..



      Kanıma dokunuyor enayi yerine koyulmak amazon değilde herhangi telefoncudan alsam benim durumum ne olacaktı? Rezil olacaktım yok thh yok mahkeme? Ben bu ürünün değişimini istesem hak değil mi şimdi hatta abartıp misliyle değişimini istesem?

      Alıntıları Göster
      Selamlar, öncelikle geçmiş olsun. Ürünün değişimini, iadesini, ayıp oranında indirimi, ya da onarılmasını istemeniz hakkınız. Ancak "misli" ile değişim maddesindeki misli kelimesini çok yanlış anlamışsınız. Orada misli derken aynı malın daha iyisini değil, aynı faydaları sunan farklı maldan bahseder. Hatta satıcının elinde malınızın aynısı yok ise ve aynı faydayı sağlayan malların bedeli, satıcıya fazladan külfet getiriyor ise, diğer hakklarınızı kullanmak zorunda kalırsınız.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      İZMİR/KARŞIYAKA




    • Binbaşı
      1879 Mesaj
      16 Aralık 2018 23:25:37
      quote:

      Orijinalden alıntı: Guest-6B5A59FD1

      Beni 45 gün bekletti 60 tl için Hepsiburada (direkt firma isimi vereceğim kimse kusura bakmasın) kimse Amazon direkt ürününü geri almışsa bu bile önemlidir Forumda Hepsiburadadan Sony alan biri vardı açıp okursunuz Hepsiburada Sony servisine yönlendirmiş. Direkt senin sattın mal bozuk çıktı geri alsana yok ben alamam sen servise gideceksin ayarında iş yapıyorlar.

      Alıntıları Göster
      Selamlar, tüketici olarak şurada yanıldığımız bir detay söz konusu, malın ayıplı olduğunun yetkili tarafından açıkça belirlenmesi gerekiyor. Yani kanuna uyan satıcı ve alıcı düşünürsek gerçekleşmesi gereken hikaye şu olmalı: malı aldım, ürünün arızalı, geri iade ettim, ettiğim yer satıcı ise servise gönderecek, servis mal arızalı diyecek ve iade alınacak. Ya da alıcı direk servise gönderecek, servis arızalı diyip malı geri alacak. Malın arızalı olduğunu yetkin birinin belirlemesi gerekir ki bu maalesef satıcı olamıyor. Bu gibi durumlarda, "servise gönder" lafını duyan alıcı doğal olarak çıldırıyor.



      Saygılar.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      İZMİR/KARŞIYAKA




    • Onbaşı
      21 Mesaj
      16 Aralık 2018 23:34:10

      6 aydır benide çok uğraştırdılar. Telefonun basit bir mikrofon ve titreşim krtı oln parça değişmesi gerekiyordu yolladım .Birincisinde hiç bir şey yapmayıp aynen geri yollamışlar ikincisindede sagolsunlar yapmadkları sorunlara ilaveten iki sorun daha eklemişler .Telefon hızlı şarj özelligini kaybetmiş ve hoparlöerden ses gelmez hale getirilmiş yollandı(muhtemelen ya bataryayı çalıp başka arızası olan telefona taktılar yada ona bnzer köylü kurnazlıgı) .Aynı gün geriyolladım bu seferde 20 iş gününü aştılar bende tüketici hakem heyetine verdim .telefonu gelirse almayın dedi hakem heyeti .Şuanda hepsiburadanın savunması istendi yazıyor durum sorgulamasında .Bu arada evofone da hepsiburadaya ait iğrenç bir yer anladığım kadarı ile.
      |
      |
      tccb44 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Binbaşı
      1879 Mesaj
      16 Aralık 2018 23:42:45
      quote:

      Orijinalden alıntı: vestfest

      6 aydır benide çok uğraştırdılar. Telefonun basit bir mikrofon ve titreşim krtı oln parça değişmesi gerekiyordu yolladım .Birincisinde hiç bir şey yapmayıp aynen geri yollamışlar ikincisindede sagolsunlar yapmadkları sorunlara ilaveten iki sorun daha eklemişler .Telefon hızlı şarj özelligini kaybetmiş ve hoparlöerden ses gelmez hale getirilmiş yollandı(muhtemelen ya bataryayı çalıp başka arızası olan telefona taktılar yada ona bnzer köylü kurnazlıgı) .Aynı gün geriyolladım bu seferde 20 iş gününü aştılar bende tüketici hakem heyetine verdim .telefonu gelirse almayın dedi hakem heyeti .Şuanda hepsiburadanın savunması istendi yazıyor durum sorgulamasında .Bu arada evofone da hepsiburadaya ait iğrenç bir yer anladığım kadarı ile.
      Selamlar, şu ürünü teslim almayın uyarısının yapıldığına farklı ağızlardan duydum ancak aslen yanlış bir bilgilendirme. THH süreci sonunda kazandığında paranızı istediğiniz yolla tahsil edebilirsiniz ancak sulh çerçevesinde satıcı, malı getirin paranızı alın derse ne olacak. Tam emin değilim ancak kargo şirketleri teslim alınmayan ürünler için 20 gün sorumluluk sahibi. Satıcı size paranızı ödedikten sonra teslim etmediğiniz mal için icra yoluna da gidebilir. Çünkü THH kararlarında ifa gözetiliyor. Yani diyor ki, alıcı malı geri versin! satıcı parayı iade etsin gibi... Ya da THH sürecini kaybederseniz kendi malınızı bir daha nasıl bulacaksınız. Ben aynı durumda ürünü teslim aldım, THH süreci boyunca kullandım, kazandığımda iade ederek paramı aldım.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pirmes -- 16 Aralık 2018; 23:51:18 >
      _____________________________

      İZMİR/KARŞIYAKA




    • Binbaşı
      1879 Mesaj
      17 Aralık 2018 00:17:57
      quote:

      Orijinalden alıntı: WmGMD

      Aynı sebepten 3 kez gittiğinde iade yada değişim hakkınız olduğunu biliyorum hocam yanlış hatırlamıyorsam. Thh felan bavşurun bırakmayın peşini. Yasalar işlemiyor kullanıcı olarak biz işi gücü bırakıp bunların peşinden koşmak durumundayız.

      Alıntıları Göster
      Selamlar, ben hemen ekleyeyim, "ÜRÜNÜN İLK 6 AYDA 1İNCİ, GARANTİ SÜRESİ BOYUNCA ARIZANIN NEDENİ AYNI YA DA FARKLI HER NE SEBEPLE OLURSA OLSUN, 2İNCİ KEZ ARIZALANMASI, ÜRÜNÜN DEĞİŞİMİNİ YA DA İADESİNİ MÜMKÜN KILAR"



      Saygılar.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      İZMİR/KARŞIYAKA




    • Yarbay
      2344 Mesaj
      17 Aralık 2018 00:57:28 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: pirmes

      Selamlar, ben hemen ekleyeyim, "ÜRÜNÜN İLK 6 AYDA 1İNCİ, GARANTİ SÜRESİ BOYUNCA ARIZANIN NEDENİ AYNI YA DA FARKLI HER NE SEBEPLE OLURSA OLSUN, 2İNCİ KEZ ARIZALANMASI, ÜRÜNÜN DEĞİŞİMİNİ YA DA İADESİNİ MÜMKÜN KILAR"



      Saygılar.

      Alıntıları Göster
      Amazon koşulsuz 30 gün içinde iade alıyor amma velakin bu çok insaniyetli karakterli firmanın ürününü amazon değil de başka yerden alsam ben ne yapacaktım????



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      Samsung S9 & Xiaomi Mi 8

      Symbol 1.5 dCi

      Nikon D7500 & Canon 7D Mark iii
    • Yüzbaşı
      348 Mesaj
      17 Aralık 2018 02:06:11
      Arkadaşlar elimden geldiğince herkese Xiaomi Türkiye garantili ürün almayın diye anlatmaya çalışıyorum. Tamam tüm garanti firmaları iyi değil ama bu evobt (yeni adıyla evofone) nasıl aldıysa xiaomi'nin türkiye yetkili satıcılığını almış ve eskiden olduğu gibi rezalet ve insanları mağdur etme politikasıyla çalışmaya devam ediyor.
      |
      |
      _____________________________


      "İki Mustafa Kemal vardır: Biri ben, et ve kemik geçici Mustafa Kemal… İkinci Mustafa Kemal, onu "ben" kelimesiyle ifade edemem; o, ben değil, bizdir! O, memleketin her köşesinde yeni fikir, yeni yaşam ve büyük ülkü için uğraşan aydın ve savaşçı bir topluluktur. Ben, onların rüyasını temsil ediyorum. Benim girişimlerim, onların özlemini çektikleri şeyleri tatmin içindir. O Mustafa Kemal sizsiniz, hepinizsiniz. Geçici olmayan, yaşaması ve başarılı olması gereken Mustafa Kemal odur."
    • Yüzbaşı
      400 Mesaj
      17 Aralık 2018 02:37:54

      hocam daha önce iki defa cepportan telefon almış biri olarak söyleyim cepport ta gayet dürüst vergisini ödeyen bilindik bir firma nerden çıkardın kaçak maçak olduğunu evofone eskiden xiaomi telefonlara delta servis veya kvk gibi garanti veren firmalardan biriydi ayrıca en dandik olan firmaydı ne hikmetse xiaomi tutup kuzuyu kurda emanet etti cepportta yasal yollardan ithal ettiği ürünleri kvk firmasıyla servis konusunda anlaşıp müşterilerine satıyor genel olarak memlekette servislerle ilgili sorun var ama şurda 50 kişiye sorsak delta servis evofone ve kvk garantili cihaz var hangisini alırsın diye 40 kişi rahat kvk der çünkü piyasadaki en eski firmalardan birisi bir çok ilde şubesi var vs. yani kötülemeden önce biraz düşünelim insanları boşa suçlamayalım

      bu arada cepport firmasıyla kesinlikle bir alakam yok
      |
      |
      Hauntedd kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

      Sözüm meclisten dışarı dostlar
      Bugünlerde kendimi hıyar gibi hissediyorum
      Hani dilim dilim doğrasalar beni
      Marmara Ege Karadeniz ve hatta Akdeniz cacık olur diyorum




    • Yarbay
      2344 Mesaj
      17 Aralık 2018 02:59:46 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: archeuscaine

      hocam daha önce iki defa cepportan telefon almış biri olarak söyleyim cepport ta gayet dürüst vergisini ödeyen bilindik bir firma nerden çıkardın kaçak maçak olduğunu evofone eskiden xiaomi telefonlara delta servis veya kvk gibi garanti veren firmalardan biriydi ayrıca en dandik olan firmaydı ne hikmetse xiaomi tutup kuzuyu kurda emanet etti cepportta yasal yollardan ithal ettiği ürünleri kvk firmasıyla servis konusunda anlaşıp müşterilerine satıyor genel olarak memlekette servislerle ilgili sorun var ama şurda 50 kişiye sorsak delta servis evofone ve kvk garantili cihaz var hangisini alırsın diye 40 kişi rahat kvk der çünkü piyasadaki en eski firmalardan birisi bir çok ilde şubesi var vs. yani kötülemeden önce biraz düşünelim insanları boşa suçlamayalım

      bu arada cepport firmasıyla kesinlikle bir alakam yok
      Yok hocam firmaya kaçak demedim, yurt dışından getirilen(bana kalsa çoğu ırak vs bi yerden kaçak geliyor) xiaomi satan kişiler var forumda garantileri yok imei atılmış 1370₺ ye resmi note 6 4/64 gb sıfır satanlar var mesela o yüzden öyle dedim.



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      Samsung S9 & Xiaomi Mi 8

      Symbol 1.5 dCi

      Nikon D7500 & Canon 7D Mark iii




    • Yarbay
      3058 Mesaj
      17 Aralık 2018 03:33:19
      quote:

      Orijinalden alıntı: pirmes

      Selamlar, ben hemen ekleyeyim, "ÜRÜNÜN İLK 6 AYDA 1İNCİ, GARANTİ SÜRESİ BOYUNCA ARIZANIN NEDENİ AYNI YA DA FARKLI HER NE SEBEPLE OLURSA OLSUN, 2İNCİ KEZ ARIZALANMASI, ÜRÜNÜN DEĞİŞİMİNİ YA DA İADESİNİ MÜMKÜN KILAR"



      Saygılar.

      Alıntıları Göster
      Saolun hocam haklarımızı bimemiz lazım



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      VODAFONE NET PİŞMANLIKTIR.
      Ryzen 5 2600x Core Frozr L - 1,375V 4.1Ghz/Msi X370 Gaming Plus /Palit Gtx 1080 Dual/2x4 2866 Mhz Corsair 1.328V/256 Gb M2 SSd/ 3 Tb HDD/ Cooler Master Haf 912 Advanced/750W Cooler Master Psu
    • Yarbay
      2365 Mesaj
      17 Aralık 2018 03:38:09
      Türkiye’de hiçbir zaman Apple harici hiçbir firmanın distribütör garantili ürününü almam. Buna Samsung’u da Sony’si de şayomi’si de dahil. Paramla rezil olmak istemem çünkü Apple hariç hiçbir firmanın servisinden adam akıllı sorunuma çözüm, resmî prosedürü işletip ürün değişimi veya para iadesi alamadım. Gönderdiğim ürünleri daha da bozup kimi zaman sorun yok diye kimi zaman da kullanıcı hatası diye geri gönderdiler. Boşuna garantili diye bu firmaların ürününe %25 daha fazla ödemeyin basıl olsa böyle yolda bırakıyorlar gidin ithalatçı garantili alın hiç değilde az para vermiş olursunuz.



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
      |
      |
    • Uzaklaştırılmış 7 gün cezanın, 6 gün 23 saat 55 dakika kadarı kaldı.
      17 Aralık 2018 06:47:40
      4-5ay once hepsiburada dan alcatel marka telefon satin aldim ayni olay benimde basima geldi telefonun ekranini degistirmisler cerceve kenarlarinda yapiskan izleri vardi iceriden belli oluyordu kamera tozluydu ekran dokunmatigi sapitiyordu ahize kismi tozluydu hemen sikayetvar.com'a yazdim aninda geri donus yapip iade aldilar.Bende kizip vestel venus aldim onunda 2 ay sonra cebimdeyken ekrani bozuldu guvenussunde zorluk cikarmadan ayni gun ekrani degistirilip verildi.



      İnternetten bir kac tane daha telefon aldim hic boyle sorunlar yasamadim ilk defa basima geldi son zamanlarda farkli sitelerde satilan urunlerde bu tarz sorunlar cikmaya basladi onarim gormus cihazlari millete 100-200 lira indirim yaptik babinda kakalamaya calisiyorlar.Siparis verdiginiz cihazin kutu jelatinine teslim alirken bakin sonradan yapilmis oldugu bariz belli oluyor guvenlik etiketi yirtilmis urunleri acmadan hemen iade edin.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      Kessel Halbe
    • Teğmen
      126 Mesaj
      17 Aralık 2018 07:18:27
      Bırakın Çin markası ithalatçı firma garantili telefonları... TR uyumlumu şarj cihazları bari?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Onbaşı
      21 Mesaj
      17 Aralık 2018 08:43:23

      Hakem heyeti almayin eger alirsaniz 20 gunluk is gunu durumunu bozmus olursunuz demisti bende aksini yapmak istemedim. Dediklerinizede katiliyorum cunku telefonun sarj aleti ve kablosu vs bnde birtek telefon ve kutusu evobt de

      .bakalim ne olcak isin en kotu tarafida telefondan okadarda memnundumki 30 liralik kart interntte satiyolarda alip takabilirdim.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      pirmes kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Çavuş
      48 Mesaj
      17 Aralık 2018 09:34:28
      Amazon Türkiyeden apple garantili sıfır iphone 8 plus aldım. Bir sürü hata çıktı cihazda apple'a götürdüm işlem görmüş ekranda dedi. Faturasını gösterdim yeni olduğunu ıspat ettim garanti sürecinde olduğu için yenisini verdiler.
      |
      |
      _____________________________

    Hızlı Cevap




Reklamlar
haberler
web tasarım
Satılık Köpek
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,359
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.