Şimdi Ara

Xiaomi Evinize Geliyor! Mi Store'da Online Alışveriş Dönemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
98
Cevap
6
Favori
15.397
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum dün
  • Cevaplayan Üyeler 44
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 43
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 gün 2 saat 48 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 11
  • Favoriye Eklediklerim 7
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Cepport (43 mesaj) quadorian (4 mesaj) MetalWave (3 mesaj) baronofhell (2 mesaj) riaz (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (79 mesaj) Mobil (10 mesaj) Mini (5 mesaj) (4 mesaj)
  • @
8 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> Xiaomi >> Xiaomi Evinize Geliyor! Mi Store'da Online Alışveriş Dönemi
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Firma Yetkilisi
    43 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba cihaz global pazara sunuldu. Gelmemesi için hiçbir sebep yok görünürde. Ancak Xiaomi Türkiye verecek bunun kararını ve şu an için bir bilgi yok.
    |
    |
    aydinsukru kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2799 Mesaj
    Mi 11 lite ne zaman gelir ?
  • Firma Yetkilisi
    43 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Mayıs ayı içerisinde gelmesini bekliyoruz efendim. Ancak net bir tarih vermek şu an için zor.
    |
    |
    serkanky kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    4048 Mesaj
    • Mi 11 Mini ile ilgili bir bilginiz var mı?


    • Xiaomi yada ithalatçı firmaların anormal fiyat politikası konusunda düşünceniz nedir. Vergi vs. cevabını vermeyeceğinizi ümit ediyorum.


    Samsung Galaxy M31s (Mirage Blue, 6GB RAM, 128GB Storage) - Price:₹ 18,499.00 = Ortalama 245$ / TR En düşük 2.897TL

    https://www.amazon.in/Samsung-Galaxy-Mirage-128GB-Storage/dp/B07DJCJBB3


    mi poco x3 6gb 128gb blue - Price:₹17,990.00 = Ortalama 238$ / TR En düşük 3.287TL

    https://www.amazon.in/poco-x3-6gb-128gb-blue/dp/B08K343YZP





  • Firma Yetkilisi
    43 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba, Mi 11 Mini adından bir cihaz hakkında henüz bilgi yok.

    İkincisi olarak bunun Samsung'un Özel fiyatlandırması olarak yorumlamak istiyoruz. Çünkü ithalatçılar bile bu cihazı Samsung M31S fiyatına indiremiyorlarsa muhtemelen burada Xiaomi'nin şişik fiyat politikasından çok Samsung'un özel fiyatlandırması olabilir.
    |
    |
    Turkforce kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    6 Mesaj

    Merhaba, Mi Notebook Pro 14 ve Mi Notebook Pro 15 laptopları (2021 model) Türkiye'de satılacak mıdır? Teşekkürler.

  • Yarbay
    2971 Mesaj
    Poco F3 Türkiye'ye gelecek mi?
  • Yüzbaşı
    255 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Cepport

    Merhaba efendim. Xiaomi'nin sadece bir tane distribütörü yok. Evofone biziz diyorsa doğrudur. Güncel Dijital biziz diyorsa doğrudur. Bizler distribütörüz diyorsak yine doğrudur.

    Merhaba. Xiaomi Türkiye garantili ürün aldık ithalatçı kısmında Evofone veya Güncel Dijital yazıyorsa sizin servislerde cihaza bakıyor mu veya tam tersi durumda sizden cihaz aldığımızda Evofone servisleri bakıyor mu?


    Resmi web sitesinde Genpa, Evofone ve Ouno dışında bir servis görünmüyor.


    https://www.mi.com/tr/service/warranty/


    Resmi distribütör olarak 4 firma açıklanmış sizin firma sonradan mı eklendi? 4 tane mağazayı Mieko isimli firma firma işletiyor ama onlarda distribütör listesinde bulunmuyor.


    https://c.mi.com/thread-1878537-1-0.html


    Özellikle Mi Box cihazlarda garanti konusunda çok sıkıntı var. Amazon Türkiye, Bim, Şok, A101, Carrefour gibi marketlerde satılan Mi Box cihazların ve Power Bank'lerin içerisinde Xiaomi Türkiye garanti belgesi çıkıyor ama ithalatçı kısmında farklı firmalar var. 2021 senesi için konuşursak garanti belgelerindeki ithalatçı kısmında SMÜ Bilişim A.Ş. yazan cihazlar var.


    İthalatçısı kısmı birbirinden farklı ancak servis kısmında Genpa, Evofone veya Ouno yazıyorsa Xiaomi Türkiye garantili mi oluyor?





  • Firma Yetkilisi
    43 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba dizüstü bilgisayar modelleri için girişimlerimiz var ancak net bir şey şu an için söylemek zor efendim.d
    |
    |
    talamanca kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Firma Yetkilisi
    43 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Şu an için sadece X3 Pro modelinin geleceği bilgisini aldık bizler de ancak ilerleyen dönemde gelmemesi için hiçbir sebep yok.
    |
    |
    RootUser kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Firma Yetkilisi
    43 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Öncelikle Xiaomi ürünlerini 2 ana baslıkta toplayalım birincisi telefon ikincisi ekosistem dediğimiz aksesuarlar. Telefonlar Xiaomi’den Turkiye’ye hangi distributor uzerinden gelirse gelsin zaten imei numaraları Turkiye yetkili servisleri genpa ouno ve evo teknik servislerinde kayıtlı oluyor yanı siz telefonu aldığınızda bu servislerden birine ürünü götürebilirsiniz. Telefonda ithalatçı farklı olsa bile eğer urun Xiaomi tarafından Türkiye ıcın ayrılmış ve iemi numarası Türkiye Servis sistemine gömülmüş ürün ise hiçbir sorun teşkil etmemektedir.

    Ekosistem tarafında ise durum farklıdır. Ekosistemde garantiyi distribütör olan firma kendi teknik servisi üzerinden verektedir. Yalnızca firmamız belirli ekosistem ürünlerinin garantisini genpa teknik servis ile anlaşarak genpa teknik servis avantajı ile satmaktadır. Diğer ithalatçılar ürünün teknik servis garantisini kendi imkanları ile vermektedir.

    Resmi Mi Store konusu

    Türkiye’de şu anda firmamız Cepport bünyesinde 15 mağaza vardır. Mayıs Ayı içerisinde Kadıkoy Nautilus AVM ve Manisa Magnesi AVM’de açılacak yeni Mi Storelarımız ile bu sayı 17 olacaktır. Firmamız Türkiye’deki en fazla resmi Mi Store Mağazasına sahip olan firmadır. Bizim 17 mağazamızı 11 mağaza ile Evofone 4 mağaza ile güncel 5 mağaza ile mieko ve 3 mağaza ile NF bilişim takip etmetedir. Türkiyedeki en büyük Mi Store Zinciri bizi aittir.

    Ekosistemdeki garanti sıkıntısı konusunda ise çok haklısınız. Özellikle son dönemde Xiaomi işinin hızla büyümesinden dolayı Xiaomi işini profesyonel yapamayan Pek çok fırsatçı tarafından cazip hale gelmiştir. Elinde belli bir sermayesi olan insanlar yurtdışından dubai ve hong kong’daki satıcılar üzerinden Xiaomi ekosistem ürünlerini alıp Türkiye’te ithal edip özellikle en kolay yol olan İnternette ve belirttiğiniz zincir mağazalarda satmaktadır ve bu her dönemde parlayan markalarda yaşanmış bir süreçtir. Bundan 10 yıl önce Nokia Sony Erricson yakın dönemde Samsung markasında da Paralel ithalat dediğimiz olay yaşanmış hatta kaçakçı diye tarif edilen kesimlerin bu markalar sırayla gözdesi olmuştur. Maalesef bu ithalatçı firmaşlar ekosistem ürünlerinde Xiaomi Türkiye garantisi diye adlandırarak özellikle internet ve zincir marketlerde ürünlerini satmakta ancak garantilerini “olmayan teknik servislerinde” vermektedirler.
    |
    |
    quadorian kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Firma Yetkilisi
    43 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Merhaba, Poco X3 Pro ve Redmi Note 10 Pro modelleri mağazalarımızda satışa çıktı! Sizler de ilk sayfada yer verdiğimiz mağazalarımıza ulaşarak ürünleri satın alabilirsiniz.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    255 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Cepport

    Öncelikle Xiaomi ürünlerini 2 ana baslıkta toplayalım birincisi telefon ikincisi ekosistem dediğimiz aksesuarlar. Telefonlar Xiaomi’den Turkiye’ye hangi distributor uzerinden gelirse gelsin zaten imei numaraları Turkiye yetkili servisleri genpa ouno ve evo teknik servislerinde kayıtlı oluyor yanı siz telefonu aldığınızda bu servislerden birine ürünü götürebilirsiniz. Telefonda ithalatçı farklı olsa bile eğer urun Xiaomi tarafından Türkiye ıcın ayrılmış ve iemi numarası Türkiye Servis sistemine gömülmüş ürün ise hiçbir sorun teşkil etmemektedir.

    Ekosistem tarafında ise durum farklıdır. Ekosistemde garantiyi distribütör olan firma kendi teknik servisi üzerinden verektedir. Yalnızca firmamız belirli ekosistem ürünlerinin garantisini genpa teknik servis ile anlaşarak genpa teknik servis avantajı ile satmaktadır. Diğer ithalatçılar ürünün teknik servis garantisini kendi imkanları ile vermektedir.

    Resmi Mi Store konusu

    Türkiye’de şu anda firmamız Cepport bünyesinde 15 mağaza vardır. Mayıs Ayı içerisinde Kadıkoy Nautilus AVM ve Manisa Magnesi AVM’de açılacak yeni Mi Storelarımız ile bu sayı 17 olacaktır. Firmamız Türkiye’deki en fazla resmi Mi Store Mağazasına sahip olan firmadır. Bizim 17 mağazamızı 11 mağaza ile Evofone 4 mağaza ile güncel 5 mağaza ile mieko ve 3 mağaza ile NF bilişim takip etmetedir. Türkiyedeki en büyük Mi Store Zinciri bizi aittir.

    Ekosistemdeki garanti sıkıntısı konusunda ise çok haklısınız. Özellikle son dönemde Xiaomi işinin hızla büyümesinden dolayı Xiaomi işini profesyonel yapamayan Pek çok fırsatçı tarafından cazip hale gelmiştir. Elinde belli bir sermayesi olan insanlar yurtdışından dubai ve hong kong’daki satıcılar üzerinden Xiaomi ekosistem ürünlerini alıp Türkiye’te ithal edip özellikle en kolay yol olan İnternette ve belirttiğiniz zincir mağazalarda satmaktadır ve bu her dönemde parlayan markalarda yaşanmış bir süreçtir. Bundan 10 yıl önce Nokia Sony Erricson yakın dönemde Samsung markasında da Paralel ithalat dediğimiz olay yaşanmış hatta kaçakçı diye tarif edilen kesimlerin bu markalar sırayla gözdesi olmuştur. Maalesef bu ithalatçı firmaşlar ekosistem ürünlerinde Xiaomi Türkiye garantisi diye adlandırarak özellikle internet ve zincir marketlerde ürünlerini satmakta ancak garantilerini “olmayan teknik servislerinde” vermektedirler.

    Çok detaylı cevabınız için teşekkür ederim. Listelediğiniz ve mağazası olan tüm firmalar o zaman resmi Xiaomi Türkiye distribütörü.


    Peki hocam şimdi distribütör garantili, Xiaomi Türkiye garantili diye Mi Box aldık. Resmi Xiaomi Türkiye distribütörü olan Cepport, Evofone, Güncel, Mieko veya NF'nin ithalatçısı olduğu Mi Box aldığımızda garantiyi kimden alacağız? Cepport ithalatı Mi Box alırsak aldığımız Mi Box'a sadece Cepport (Genpa) servislerimi bakacak? Örneğin Mieko ithalatı Mi Box aldığımızda cihaza sadece Mieko servisleri mi bakabiliyor?


    Xiaomi adına ekosistem ürünlerindeki bu durum gerçekten çok büyük sıkıntı. Bahsettiğiniz Mi Box cihazları Xiaomi Türkiye mağazalarında da satılıyor. Mağazadan ürün alırken Xiaomi Türkiye garantisine güvenerek alıyoruz, o zaman üründe sorun olsa Xiaomi Türkiye mağazasından almanında bir avantajı olmayacak.


    Hepsiburada'da (Hepsiburada satıcından) veya Amazon'da (Amazon satıcısından) distribütör garantili diye ekosistem ürünü aldığımızda veya mağazadan distribütör garantili diye ekosistem ürünü aldığımızda garantisine güvenemeyecek miyiz? Sizin firmanızda dahil mağazası olan saydığınız 5 resmi distribütörün malına da güven duyulmazsa Xiaomi bundan çok büyük yara alır diye düşünüyorum.





  • Firma Yetkilisi
    43 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Dediğimiz gibi sıkıntılar konusunda haklısınız. Bu tür sorunların hepsi ilerleyen süreçte çeşitli adımlarla çözülecek ama dediğiniz konuda haklısınız evet. Bizim gibi çeşitli ekosistem ürünleri için GENPA ile anlaşmış bir firmadan ürün aldığınızda o firmanın teknik servisi ile muhatap oluyorsunuz. Hepsiburada amazon gibi yerlerden alınan ürünlerde de aynı şey geçerli. Hepsiburada'da satan satıcı veya Hepsiburada'nın kendisi ürünü resmi bir distribütörden aldıysa pek sorun olmayacaktır.

    Mağazaların farkı bizde teknik servis yatırımları diyebiliriz. Distribütör olmuş markalar ki biz de buraya dahiliz büyük teknik servis yatırımları yapıyor internet üzerinde ürün satan çoğu ithalatçı ise sadece satıyor ancak bir teknik servis hizmeti vermiyor. Tahtakale Sirkeci taraflarında online satış yapan birçok bu şekilde firma var ancak iş merkezlerindeki küçük ofislerinde nasıl bir teknik servisleri var tahmin etmek pek zor olmuyor.

    Bizler yakın zamanda hem ana ofisimizi hem de teknik servisimizi çok daha büyük bir alana taşıyıp teknik servis konusunda yatırımlarımızı daha da büyüteceğiz.

    İlerleyen süreçte bütün Xiaomi ürünlerine distribütör fark etmeksizin destek verecek bir teknik servis kurulana kadar şimdilik bazı ürünlerde satın aldığınız distribütör destek verecek kısacası.

    Not: Evet mağazası olan tüm firmalar TR distribütörü efendim. Güncel Evo Cepport NF gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cepport -- 28 Nisan 2021; 13:2:4 >
    |
    |
    quadorian kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Yarbay
    2470 Mesaj

    band 6 resmi kanaldan geldiğinde fiyat uygun olur mu ? band 5 de perakende sitelerde yuksek fıyattan gelmisti sonra fiyat indirimi oldu o yuzden soruyorum

    |
    |
    Cepport kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    255 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Cepport

    Dediğimiz gibi sıkıntılar konusunda haklısınız. Bu tür sorunların hepsi ilerleyen süreçte çeşitli adımlarla çözülecek ama dediğiniz konuda haklısınız evet. Bizim gibi çeşitli ekosistem ürünleri için GENPA ile anlaşmış bir firmadan ürün aldığınızda o firmanın teknik servisi ile muhatap oluyorsunuz. Hepsiburada amazon gibi yerlerden alınan ürünlerde de aynı şey geçerli. Hepsiburada'da satan satıcı veya Hepsiburada'nın kendisi ürünü resmi bir distribütörden aldıysa pek sorun olmayacaktır.

    Mağazaların farkı bizde teknik servis yatırımları diyebiliriz. Distribütör olmuş markalar ki biz de buraya dahiliz büyük teknik servis yatırımları yapıyor internet üzerinde ürün satan çoğu ithalatçı ise sadece satıyor ancak bir teknik servis hizmeti vermiyor. Tahtakale Sirkeci taraflarında online satış yapan birçok bu şekilde firma var ancak iş merkezlerindeki küçük ofislerinde nasıl bir teknik servisleri var tahmin etmek pek zor olmuyor.

    Bizler yakın zamanda hem ana ofisimizi hem de teknik servisimizi çok daha büyük bir alana taşıyıp teknik servis konusunda yatırımlarımızı daha da büyüteceğiz.

    İlerleyen süreçte bütün Xiaomi ürünlerine distribütör fark etmeksizin destek verecek bir teknik servis kurulana kadar şimdilik bazı ürünlerde satın aldığınız distribütör destek verecek kısacası.

    Not: Evet mağazası olan tüm firmalar TR distribütörü efendim. Güncel Evo Cepport NF gibi.

    Yine çok detaylı cevaplarınız için teşekkür ederim. Son bir soru sorayım müsadenizle, Güncel, Evo, Meiko, Cepport, NF distribütörlerinin hepsinin kendi servislerimi var yoksa farklı bir firma ile mi anlaşıyorlar. Örneğin Hepsiburada ve Amazon'un kendi firmaları üzerinden sattıklarının servis kısmında şu an Delta Servis yazıyor. Güncel, Evo, Meiko, Cepport veya NF firmaları Delta Servis ile anlaşıp hizmet verebiliyor mu? Delta Servis'e baktım büyük bir firma olarak görünüyor ve Google'da baya bir olumlu yorum var. Özellikle Amazon yaş tahtaya basmaz diye düşünüyorum ama garanti konusunda emin olamadım.





  • Firma Yetkilisi
    43 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Açıkcası diğer firmalar hakkında pek bilgimiz yok. Evo ve Güncel Dijital kendi servislerine sahip bunu biliyoruz. Delta servis ise bir dönem bizim de çalıştığımız bir servisti ancak bizim kendileriyle şu an herhangi bir ürün için çalışmamız bulunmuyor
    |
    |
    quadorian kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    255 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Cepport

    Açıkcası diğer firmalar hakkında pek bilgimiz yok. Evo ve Güncel Dijital kendi servislerine sahip bunu biliyoruz. Delta servis ise bir dönem bizim de çalıştığımız bir servisti ancak bizim kendileriyle şu an herhangi bir ürün için çalışmamız bulunmuyor

    Teşekkür ederim. Bu Xiaomi ekosistem ürünlerinin garanti durumu Xiaomi alma konusunda kafamı çok karıştırıyor. Mi Box gibi bazı Xiaomi ürünlerini aldım ve ekosistem içindeki başka cihazları da almayı planlıyorum ama garanti konusu düşündürüyor.


    Xiaomi Mi Robot süpürgeler radarımda, açıklamasında Resmi Distribütör Garantilidir yazanlarında garantisi belli değil ve sizin deyiminizle bu ifadeler gerçeği yansıtmıyor. Yeni modelleri 5000, 6000, 7000 bin lira bu parayı ödeyip sorun yaşadığımızda servis servis dolaşmak hiç akıllıca olmaz.


    Xiaomi Türkiye'nin diğer işleri bırakıp ilk önce bu garanti işini bir çözüme kavuşturması gerekiyor. Xiaomi logolu resmi kabul edilen bir mağazadan Xiaomi ürünü alınca o mağazaya muhtaç olmamalıyız.


    Bu konuda yaşadığım bir örnekte vereyim. Yaşadığım şehirden aldığım popüler bir markanın pahalı bir süpürgesi yazlıkta bozuldu ve yazlığa 8-10 km uzakta resmi servisi olduğu için oraya götürdüm, aynı gün tamir ettiler ve geldiğim gibi geri döndüm.


    Aldığım süpürge Xiaomi olsaydı ve yazlıkta bozulsaydı muhtemelen servis bulamayacaktım veya kargo ile uğraşacaktım. Zaten kargonun haftada iki gün geldiği bir yer olduğu için kargonun gelmesi, gitmesi, kargonun servise ulaşması, serviste tamiri derken haftalar geçecekti, bunun yanında süpürge ağır olduğundan ödediğim kargo parası da çok yüksek olacaktı. Bu şartlarda Xiaomi ekosistem ürünlerini tercih edeceğimi pek sanmıyorum.





  • Binbaşı
    1067 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Cepport

    Açıkcası diğer firmalar hakkında pek bilgimiz yok. Evo ve Güncel Dijital kendi servislerine sahip bunu biliyoruz. Delta servis ise bir dönem bizim de çalıştığımız bir servisti ancak bizim kendileriyle şu an herhangi bir ürün için çalışmamız bulunmuyor
    Olmasin zaten rezil bir firma zerre çizikten garanti dışı bıraktığı cihazlar 100 binleri geçti.
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
uc satın al ;pubg mobile ;uc
Webtures SEO;SEO Nedir?
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
triple negative breast cancer
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,281
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.