Şimdi Ara

Xiaomi Airdots Bluetooth Kulaklık Sahte Çıktı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
181
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Konuyu tam olarak nereye açmam gerektiğini bilemediğim için buraya açtım öncelikle özür dilerim.

    10 Nisan günü bilindik bir alışveriş sitesinden (T******) Xiaomi Airdots siparişi verdim. Ürün elime ulaştı. Bu ürünün piyasada bir sürü sahtesi olduğundan dolayı kutu açılım videosu çekerek ürünü açtım.

    Video sonrasında ürünün sahte olduğunu farkettiğim için ürünü paketledim ve iade talebinde bulunup iade sürecini başlattım.

    Ürünü kargoladım satıcıya ulaştı fakat satıcı iade talebimi ürün kutusunu açmış olmam sebebi ile reddetti. Satıcıdan 16 Nisan günü ürün faturasını talep ettim bugün faturayı sisteme yüklemişler. Faturada ürün markası,modeli vs. yazmıyor. Sadece "Kulaklık" adı altında bir fatura kesilmiş. Alışveriş platformu ürünün kutusunu açmış olduğumdan dolayı ürünü teknik servisle iletişime geçerek iade edebileceğimi söylüyor fakat sahte bir ürünü nasıl bir servise götürebilirim bunu bilmiyorum. Ek olarak alışveriş platformu satıcıdan ürün orijinallik talebinde bulundu 10 gün içerisinde ürünün orijinal olduğunu ispat etmek zorundaymış. Böyle bir sorun yaşayan oldu mu ? Bu süreç nasıl işler ? Gerçekten sinir bozucu bir durum.

    Xiaomi Airdots Bluetooth Kulaklık Sahte Çıktı







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.