Şimdi Ara

XIAOMI 5V 10400mAh Power Bank 15$ (ürün geldi ss'li) (78. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.635
Cevap
48
Favori
46.733
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
41 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7677787980
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Met-h

    Arkadaşlar toplam yurtdışından alışveriş limitimiz ne kadar ? Ayda yılda kaç tane yada toplam kaç dolar

    bi ay içinde 70-75 euro yu geçme. çok yakın zaman diliminde çok fazla sipariş verme. bişey olmaz. ben son 1 senede 20ye yakın alışverişim olmuştur . bu arada adresini yazarken ç,ğ gibi harfler yerine c,g yaz ve adres kısmının sonuna telefon numarını yaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AÇILIN-BEN-MÜHENDİSİM -- 30 Mayıs 2015; 3:07:31 >
  • 17 nisanda sipariş ettim 24 nisanda kargoya vermişler bugün 30 mayısta elime ulaştı. isveç postasıyla yollamışlar. Takipsiz almıştım sorun çıkmadı fakat en uzun sürede gelen ürünüm bu oldu.
  • şu an indirimli olarak alabileceğimiz bir fırsat var mı arkadaşlar? şöyle bir baktım ama bulamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: duyal

    17 nisanda sipariş ettim 24 nisanda kargoya vermişler bugün 30 mayısta elime ulaştı. isveç postasıyla yollamışlar. Takipsiz almıştım sorun çıkmadı fakat en uzun sürede gelen ürünüm bu oldu.

    Hangi ildesiniz hocam 24 nisanda kargolandı benimki de hala tık yok para iadesi aldım fakat gelirse tekrar öderim. Acaba gümrükte falan mı kaldı dedim 1 adet almıştım ama takipsiz alınca çıt yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: duyal

    17 nisanda sipariş ettim 24 nisanda kargoya vermişler bugün 30 mayısta elime ulaştı. isveç postasıyla yollamışlar. Takipsiz almıştım sorun çıkmadı fakat en uzun sürede gelen ürünüm bu oldu.

    17 nisanda sipariş ettim, 3 mayısta kargoya vermişler, untracked hala beklemedeyim. Bakalım rekoru kırabilecek miyim

    quote:

    Orijinalden alıntı: Helalinden 10
    Hangi ildesiniz hocam 24 nisanda kargolandı benimki de hala tık yok para iadesi aldım fakat gelirse tekrar öderim. Acaba gümrükte falan mı kaldı dedim 1 adet almıştım ama takipsiz alınca çıt yok

    Para iadesi için Banggood'a mı yazdınız acaba? Kuralı nedir, ne kadar sürede ulaşmayınca iade yapıyorlar? Ben de bugün online chat çalışmıyordu yazdım ürünüm ulaşmadı iade edebilir miyim diye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Robinson Crusoe -- 3 Haziran 2015; 3:11:06 >
  • 29 martta aldığım ve 02 nisanda kargolanan 10400 mah lık ürünün hala elime ulaşmaması üzerine banggood ile iletişime geçtim ve para iadesi veya yeni ürün gönderebileceklerini söylediler, ellerinde gri rengi olmadığını, istersem kırmızı rengini gönderebileceklerini ilettiler. ben de renginin önemli olmadığını ve ürünü istediğimi söyledim ve bu gün daha pahalı olmasına rağmen kırmızı rengini track numarası da vererek gönderdiler. banggood'un alışveriş yapmak için çok iyi bir site olduğunu göstermiş oldular. banggood'a ve bu işlemler için yardımcı olan @hgfoto arkadaşıma da çok teşekkür ederim.
  • 28 Mart 'ta tek siparişte satın aldığım 2 Adet Xiaomi 10400Mah taşınabilir şarj aletleri hala teslim edilmedi, edilmeyecekler de, çünkü bana haber verilmeden, gönderi geri gönderildi. Buradan tüm PTT ve alt/üst kurumlarına kocaman bir .

    2 ya da 3 defa mail attım, 2 defa da faks ile dilekçe gönderdim. Gerçi 2.ci dilekçemi, iade işlemleri tamamlandıktan sonra, şikayet amacıyla yolladım ama yine de belirtmiş olayım.

    Gönderi takip numaram şu: RS244339036NL.

    Merak edenlere veya süreç ile ilgili bilgi edinmek isteyenlere, adım adım, detaylı yazmaya özen göstereceğim. Uzun olacağı için, şimdiden affedersiniz.

    1. 28 Mart 'ta sipariş ettiğim ve 31 Mart 'ta kargo yapılan gönderim, 25 Nisan günü, PTT iş yerine girdi diye kayıt düşüldü sisteme. Bundan sonrasında, gönderinin içeriği kontrol edilip, dağıtıma çıkarılmak üzere, ilgili şubeye yönlendirilmesi gerekirdi.

    2. Sabırla beklememe rağmen, bu gelişmenin üzerine sisteme hiç bir hareketlilik yansımamasından ötürü, 07 Mayıs 'ta PTT ile irtibata geçtim. PTT müşteri hizmetlerinden şikayet kaydı oluşturdum. Öncesinde UKİM 'i arayıp, telefondan bilgi talep etmiştim, lakin karşımdaki bayan fazla yardımcı olamadı, kayda değer bilgi paylaşamadı, adresimize gelin buradan işlem sağlayalım deyince kapattım telefonu, şikayet oluşturmak için PTT 'yi aradım. Şikayetten bir sonuç elde edemedim ve UKİM 'e şahsi başvurmam gerektiği bilgisi paylaşıldı.

    3. Bir kaç defa UKİM 'deki santralde görevli bayanlar ile telefonda görüştükten sonra, 13 Mayıs günü istav-ukimsantral@ptt.gov.tr 'e mail attım.

    İçeriği aynen şu idi:

    quote:

    Merhaba,

    RS244339036NL numaralı gönderinin alıcısıyım.

    Adım: Yasin AYAZ. / TC No: xxxxx

    Adresim: xxxxx

    İrtibat numaram: xxxxxx

    Adresime henüz tebligat ulaşmasa da, öğrendiğim kadarı ile gönderi UKİM 'de bekletiliyor. Yaptığım telefon görüşmesinde ve açtığım kayda istinaden gönderilen e-postada, UKİM 'e gitmem gerektiği bilgisini aldım.

    Bu mail aracılığıyla, İstanbul dışında bulunduğumu ve bu ay içerisinde UKİM 'e gitmemin mümkün olmadığını belirtmek istiyorum. Anlayışınıza sığınarak, gönderinin adresime yönlendirilmesini rica ediyorum.

    Gönderiye ilişkin elimde bulunan tüm belgeleri maile ekleyeceğim. Bunlar; 1. Banka ödemesi dekontu, 2. Paypal ödeme sayfasının görüntüsü ve 3. Gönderinin içeriğinde bulunan ürünleri satın aldığım sitenin sipariş sayfası özeti 'dirler.

    Siparişimi oluşturan ve gönderi içerisinde bulunan ürünler: 2 Adet x Xiaomi 10400Mah Taşınabilir Şarj Aleti (Power bank) 'dir. Bu ürünler için toplam ödediğim tutar: 25.10$ (2 x 12.55$) 'dır.

    Yardımlarınızdan ve anlayışınızdan ötürü teşekkür ederim.

    Saygılar / Best Regards,

    Yasin AYAZ


    Aynı gün içerisinde, "İlgili birime evraklarınız iletilmiştir." cevabı geldi.

    Tabi, ardından bir kaç defa yine UKİM 'i aradım. Maili aldınız mı, işlemler ne durumda vs. sürekli "rahatsız ettim".

    4. Bunun üzerine olumlu bir gelişme bekler iken, 16 Mayıs 'ta iade işlemleri başlatıldığı bilgisi sisteme yansıtılmış.

    5. Hemen UKİM 'i aradım. Bu defa daha yetkili biri ile görüştüm. PİM ile görüşmemi rica etti. PİM ile görüştüm, tekrar UKİM 'e döndüm. PİM 'deki görevli, UKİM bu gönderiyi geri talep eder ise, kendilerine göndeririz bilgisi paylaştı. Bu bilgiyi UKİM 'e ilettim vs. Kısaca dakikalarca telefonda çaba sarf ettim.

    6. UKİM 'de görevlinin isteği üzerine, 18 Mayıs günü faks ile dilekçe yolladım. Dilekçede detaylı bilgi paylaştım, kimlik fotokopisi ve daha önce mail ile attığım dekontlar ve ekran görüntüsü gibi evrakları da faks ile yolladım. İşimi sağlama alma düşüncesiyle, faksın içeriğini ve yolladığım faks sayfalarının görüntülerini istav-ukimsantral@ptt.gov.tr adresine de postaladım.

    Yolladığım faksın içeriği şu idi:

    quote:

    UKİM

    Merhaba,

    RS244339036NL numaralı gönderinin alıcısıyım.

    Adım: Yasin AYAZ. / TC No: xxxxx
    Adresim: xxxxx
    İrtibat numaram: xxxxx

    Adresime henüz tebligat ulaşmasa da, öğrendiğim kadarı ile gönderi UKİM 'de bekletiliyorken, birden iade süreci başlatılıp PİM’e gönderilmiş.

    Ülkemize girişinden itibaren gönderiye ait süreci takip ediyorum. Süreç esnasında, özellikle de gönderi UKİM ‘e ulaşıp, dağıtıma yönlendirilmediğinde, birkaç defa UKİM santral ile görüştüm. PTT çağrı merkezi ile görüştüm. Kayıt açtım vs., ancak bir türlü olumlu sonuç alamadım. En sonunda da, 13 Mayıs gününde istav-ukimsantral@ptt.gov.tr ‘e durumumu anlatan bir mail ile birlikte, gönderi içeriğine ait detaylı açıklama ve gönderiye ait elimde bulunan tüm belgeleri gönderdim. Bu belgeler şunlardı: banka ödeme dekontu, paypal ödeme dekontu, sipariş verdiğim sitenin sipariş özeti görüntüsü. Aynı gün, mesai saatleri içerisinde, cevap geldi ve “İlgili birime evraklarınız iletilmiştir” bilgisi paylaşıldı. Bunun üzerine olumlu bir gelişme beklerken, üzerinden 5 gün geçti ve PTT gönderi sorgulama sayfasından, gönderimin iade işlemleri başlatıldığını öğrendim.
    Gönderiye ilişkin elimde bulunan tüm belgeleri bu faxla tarafınıza tekrar yönlendireceğim.
    Gönderi içerisinde bulunan ürünler: 2 Adet x Xiaomi 10400Mah Taşınabilir Şarj Aleti (Power bank) 'dir. Bu ürünler için toplam ödediğim tutar: 25.10$ (2 x 12.55$) 'dır.

    Sizden ricam, gönderiyi PİM ‘den talep edip, gerekli işlemler ve kontroller sonucunda, tarafıma teslim etmenizdir.

    Yardımlarınızdan ve anlayışınızdan ötürü teşekkür ederim.

    Saygılar,
    Yasin AYAZ



    Mailin içeriği ise şu idi:

    quote:

    İlginiz için teşekkür ederim. Lakin, attığım e-posta'nın bir faydası olmamış olacak ki, gönderimin iade işlemleri başlatılmış!

    UKİM santralden aldığım bilgiye göre, ayrıyetten 212 544 91 41 numaraya fax da çekmem istendi. Detaylı açıklamalara yer verdiğim, kimlik fotokopimin yer aldığı dilekçe ile birlikte, banka ödemesi dekontu, paypal ödemesi dekontu ve sipariş sayfası özeti gibi, gönderiye ait elimde bulunan tüm belgeleri de faxla yolladım.

    Fax yaptığım dilekçemin tarama görüntüsünü ve daha önce yolladığım gönderiye ait belgeleri tarafınıza iletiyorum tekrardan.

    Belgeler ekte.

    Gerekli müdahalelerin acilen yapılmasını ve gönderinin tarafıma teslim işlemlerinin başlatılmasını rica ediyorum.

    Saygılar / Best Regards,

    Yasin AYAZ


    7. Yine olumlu bir gelişme olmayınca, 21 Mayıs 'ta UKİM 'de görevli Kadir adında biri ile görüştüm. Onun ilgisi ve yönlendirmesi ile 25 Mayıs 'ta şu şikayet dilekçesini, kimlik fotokopim ve imzamla beraber, faks ile tarafına yolladım. Yolladıktan sonra da arayıp, teslim aldığına dair teyit ettirdim.

    quote:

    25/05/2015

    ULUSLARARASI KARGO İŞLEME MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜNE


    RS244339036NL numaralı gönderinin alıcısıyım.

    Adım: Yasin AYAZ. / TC No: xxxxx
    Adresim: xxxxx
    İrtibat numaram: xxxxx

    Gönderi içerisinde bulunan ürünler: 2 Adet x Xiaomi 10400Mah Taşınabilir Şarj Aleti (Power bank) 'dir. Bu ürünler için toplam ödediğim tutar: 25.10$ (2 x 12.55$) 'dır.

    Gönderinin durumu ile ilgili, adresime tebligat / haber kağıdı ulaşmadan, gönderi UKİM 'de bir süre bekletilip, birden iade süreci başlatıldı, PİM ’e gönderildi ve yurt dışına sevkiyat işlemleri tamamlanarak, iadesi sağlandı.

    Ülkemize girişinden itibaren gönderiye ait süreci, gönderi kodu ile sistem üzerinden takip ediyorum. Süreç esnasında, özellikle de gönderi UKİM ‘e ulaşıp, dağıtıma yönlendirilmediğini fark ettiğimde, birkaç defa UKİM santral ile görüştüm. PTT çağrı merkezi ile görüştüm. Kayıt açtım, sordum sorguladım, lakin gönderinin güncel durumu ile ilgili bir türlü net bir cevap alamadım. En sonunda da, 13 Mayıs gününde, istav-ukimsantral@ptt.gov.tr ‘e durumumu anlatan bir e-posta ile birlikte, gönderi içeriğine ait detaylı açıklama ve gönderiye ait elimde bulunan tüm belgeleri gönderdim. Bu belgeler şunlardı: banka ödeme dekontu, paypal ödeme dekontu, sipariş verdiğim sitenin sipariş özeti görüntüsü. Aynı gün, mesai saatleri içerisinde, cevap geldi ve “İlgili birime evraklarınız iletilmiştir” bilgisi paylaşıldı. Bunun üzerine olumlu bir gelişme beklerken, üzerinden 5 gün geçti ve PTT gönderi sorgulama sayfasından, gönderimin iade işlemleri başlatıldığını öğrendim.
    Bu gelişmeyi fark ettiğim gün, 18 Mayıs tarihinde, gönderiye ilişkin elimde bulunan tüm belgeleri, kimlik fotokopimin de yer aldığı açıklamalı bir dilekçe ile beraber, faxla tekrar UKİM ‘e (0212 544 91 41) ulaştırdım. Hemen bunun ardından, fax ile yolladığım dilekçe dahil, tüm sayfaları, e-posta ile istav-ukimsantral@ptt.gov.tr ‘e de gönderdim. Aynı gün içerisinde görüştüğüm PİM ‘den aldığım bilgiye istinaden, bu dilekçemdeki talebim açık ve netti; UKİM ‘de görevli ve sorumlu personelden, fax ile gönderiyi PİM ‘den geri talep etmelerini, gerekli işlemler ve kontroller sonucunda, tarafıma teslim etmelerini rica ettim.

    Bu çabam da sonuçsuz kalınca, gönderinin yurt dışına iade işlemleri tamamlanarak, sevkiyatı gerçekleştirildi.

    Yaşadığım bu olayda, mağduriyetim söz konusu ve buna istinaden hak talep ediyorum. Fax ve mail yolu ile gönderdiğim belge / evraklar, belli ki ilgili görevli kişilere ulaştırılmıyor. Vaziyet ile ilgili derin bir araştırma yürütülmesini, kurum içerisindeki işleyişin sağlığı ve müşteriler açısından farklı mağduriyetlerin yaşanmaması adına, soruşturma açılmasını rica ediyorum.

    Tarafıma teslim edilmesi gereken gönderi ile ilgili, gereğinin yapılmasını ve gönderinin yurt dışından geri talep edilmesini, ardından tarafıma yönlendirilmesini rica ediyorum.

    Yasin AYAZ



    Şu an beklemedeyim, bakalım ne olacak, merak ediyorum.

    Ayrıca, banggood ile de irtibata geçtim, bugün. live chat 'ten görüştüğüm kişiye gönderimin ulaşmadığını, dağıtıma dahi çıkmadan iade işlemlerinin başlatıldığını ve gönderi takip sayfasından görüldüğü üzere, önümüzdeki günlerde gönderinin kendilerine, banggood 'a teslim edileceğini ifade ettim. Ücret iadesi istemediğimi ve mümkünse ürünleri yeni bir takip numarası ile tekrar göndermelerini rica ettim. Olumlu cevap aldım ve gün içerisinde sevkiyat yapılabileceği bilgisi paylaşıldı, lakin olur da 2 paket de tarafıma teslim edilirse, birisini iade etmemi ya da ek bir ödeme yapmamı isteyeceklerini belirttiler, tabi kesinlikle diye cevap verdim. Son olarak, gümüş rengin stokta olup olmadığını sordum, eğer imkan varsa yine gümüş rengin gönderilmesini istediğimi belirttim. Kontrolleri sağladıktan sonra, gümüş rengin stokta mevcut olduğunu söylediler. Ben de teşekkür edip, sohbeti kapattım.

    PTT 'nin saçmalıkları ve işgüzarlığı yüzünden, feci sinir oldum. Lanet olsun bu olaya sebebiyet veren "klasik memur" zihniyetli embesil varlıklara. Herkes işini düzgün yerine getirse, başından savma iş yapmasa, her şey tıkırında olacak, ama nerdee. Banggood 'un anlayışından ötürü de teşekkür etmek lazım. Ülkemizde bile olsa, müşteri memnuniyetini kimse gözetmiyor ve sipariş iade alınmadan, yenisinin gönderimi yapılmıyor.

    Arkadaşlar, uzun olduğu için tekrar affedersiniz. Yazdıklarımın hiç bir paragrafını silmek istemedim. Anlayışınıza sığınıyorum.
  • Ben de para iadesi için Banggood'a mail attım. Normalde 7-25 gün içinde gelmesi gerekiyor ama hava kötü olursa gecikebilir, beklemeye devam edin yazmışlar

    Şaka gibi gerçekten, siparişi vereli 2 aya yakın süre geçti, kargolanalı 1 ayı geçti daha ürün Türkiye'ye bile ulaşmadı.

    Yürüyerek biri getirse şimdiye ulaşması lazımdı.

    Neyse, bu iyi ders oldu başka alış-veriş yok bu siteden

    Edit: Biraz önce hem banggood'a tekrar yazdım hem paypal'den para iadesi istedim. Türkiye'de güvenilir satıcı varsa verin 20-30 fazla oradan alın, uğraşılmaz bununla aylarca. Daha önceden de Çin'den alış-veriş yaptım ama bu kadar uğraştıran olmamıştı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Robinson Crusoe -- 5 Haziran 2015; 21:54:37 >
  • Arkadaslar bnde urunum gelmeyince contac us tan mail attim ve sorunumu belirttim yanliz bu mesaja gelicek karsiligi nerden kontrol etmem gerekli mail adresime mi glicek acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 24 nisanda kargolanmıştı ürünüm. Questions bölümünden diyalog kurmuştum bana da 7-25 gün içinde gelecceğini şartlara göre 30-35 günü bulabileceğini söylemişlerdi. 32 33. günde falan yazdım ürünüm gelmedi refund talep ediyorum diye, bana gümrük yada kargodan kaynaklı bir sıkıntı olabileceğini söylediler fakat ben ısrar edince parayı geri yolladılar fakat ürün elinize ulaşırsa lütfen geri ödeme yapınız dediler samimi bir şekilde ben de güven verdim karşı tarafa. Para iadesinden 4 5 gün sonra bugün elime ulaştı ürün. Şimdi geri ödeme yapacağım fakat nasıl diye düşünüyorum ben 17.89$ a almıştım burada çok daha ucuza alanlar gördüm nasıl aldıklarını söylerlerse ben de öyle yapmak istiyorum bir de gecikti zaten bu hafta inşallah yapacağım ödemeyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kod var mı arkadaşlar güncel olarak ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vapors

    Kod var mı arkadaşlar güncel olarak ?

    XMGIFT KODU İLE 14.49 USD http://www.gearbest.com/mobile-power-bank/pp_187685.html
  • Eyvallah hocam teşekkür ederim. Deneyeceğim inşallah

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • BENDE bangooddan aldım urunu dun bu sabah kargoya verılmıs . takıplı almıstım 1.60 dolar ekstradan verdım .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Terminator28

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vapors

    Kod var mı arkadaşlar güncel olarak ?

    XMGIFT KODU İLE 14.49 USD http://www.gearbest.com/mobile-power-bank/pp_187685.html

    kodsuz 14.49 olmuş direk,kod yazınca pahalı oluyor :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pyrosquad

    quote:

    Orijinalden alıntı: Terminator28

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vapors

    Kod var mı arkadaşlar güncel olarak ?

    XMGIFT KODU İLE 14.49 USD http://www.gearbest.com/mobile-power-bank/pp_187685.html

    kodsuz 14.49 olmuş direk,kod yazınca pahalı oluyor :)

    baktım 14,99 yazıyor. üye girişi yapıp deneyince 14,49 a düşüyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Terminator28

    quote:

    Orijinalden alıntı: pyrosquad

    quote:

    Orijinalden alıntı: Terminator28

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vapors

    Kod var mı arkadaşlar güncel olarak ?

    XMGIFT KODU İLE 14.49 USD http://www.gearbest.com/mobile-power-bank/pp_187685.html

    kodsuz 14.49 olmuş direk,kod yazınca pahalı oluyor :)

    baktım 14,99 yazıyor. üye girişi yapıp deneyince 14,49 a düşüyor

    aldım 3 tane inşallah sıkıntısız gelir
  • arkadaşlar orjinal xıaomi 10400 ma şarj aleti almak istiyorum nasıl uyguna getirebilirim yardımcı olurmusunuz
  • mapıt kullanıcısına yanıt
    http://www.banggood.com/Original-XIAOMI-5V-2A-10400mAh-Power-Bank-For-Smartphone-p-923637.html

    Buradan alabilirsiniz. 16,89 dolar. Ayrıca 1,6 dolarda takip kodu için verirseniz sorun olmaz. Ben aldım, ayın 8'inde yola çıktı. Bugün 11'i Konya'ya gelmiş. Gün içinde dağıtıma çıkarırlar muhtemelen. Bu kadar hızlı geleceğini tahmin etmiyordum.
  • 
Sayfa: önceki 7677787980
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.