Şimdi Ara

Xiaomi 20.000 Mah Powerbank | Trendyol 114,9 TL

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
2
Favori
4.079
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bildirim gelince direkt bir tane aldım. 20000 mah kapasiteyi hızlı şarj 3.0 (qc3.0) desteği ile birleştirince ideal ürün ortaya çıkıyor.
    İhtiyacı olan kaçırmasın.


    Trendyol olduğu için üyelerin tavsiyeleri ile link kaldırılmıştır. Benzer özelliklerde ürün düşünenler için yine forum üyelerinin aşağıda değerli tavsiyeleri mevcuttur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Marjinalyus -- 11 Temmuz 2020; 21:46:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Trendyolsa iki kere düşünün işte başıma gelen olay:
    15 Haziran'da trendyol'dan Xiaomi mi band 4 aldım. Ürün 16 Haziran'da kargolandı, 17 Haziran'da elime geçti. Kargo poşetini açınca içinden özensiz bir kutu ve PD m4 diye marka çıktı, fatura yoktu aynı dakika müşteri temsilcisini arayıp ,ürünün çakma olduğunu söyledim, merak etmeyin iade edin dediler, gidip aynı gün iade ettim. Hemen olumsuz yorumumu da yazdım. Benim gibi 30-40 kişiye daha firma aynı ürünü yollamış onlar da olumsuz yorumları yazmışlar. Ara ara trendyoldaki yorumları okuyordum baktım adamlar olumsuz yorumları silmisler. 9 Temmuz da mail geldi, ürün kullanılmış olduğu için iade reddedilmiş. Müşteri temsilcisini aradım, ilk aradığımda ürünün orjinal olmadığını söylemem gerekiyormuş, ben de zaten söyledim dedim. Tekrar kayıt olusturdu. 14 gün iade süresi var onu niye ciddiye almıyorsunuz dediğim de teknolojik ürünlerde geçerli olmadığını söyledi. Bu arada ürünü dün tekrar kargolamislar, kargoyu almayacağım, tüketici hakem heyetine başvuracağım. Trendyol kesinlikle müşterinin yanında durmuyor.
    Trendyol eski trendyol değil.

    -Artık müşteri merkezine daha zor ulaşılıyor.Chat sisteleri ulaşmama üzerine kurulmuş.
    -Twitter'daki müşteri yorumlarının tamamı olumsuz.
    -Arkadaş da bahsetmiş.Müşterilerin olumsuz yorumlarını yayınlamak istemiyorlar.
    -Gelen ürün herhangi bir sebeple iade edilecekse yandınız.Satıcının insafına kaldınız.
    -Acayip bir kargo ücreti oyunu var.(Yok diyenler henüz TY tanımamışlardır)
    -Hele de indirim kullandınız ve ürünlerden biri iptal ve iade edildiyse, yandınız.
    -İade ve iptallerde hesabınızı mutlaka kontrol edin.İade yatmamış olabilir.
    -Verdiği kuponları kullanmak bayağı bir ustalık gerektiriyor.
    -Sepet indirimi varsa, indirim de kullanacaksanız, kazığı yersiniz......
  • Sahte veya yurtdışı falan olabilir. Mağaza zaten bilindik bir yer değil. Maceraya hiç gerek yok bence.
    https://www.hepsiburada.com/xiaomi-redmi-20000-mah-tasinabilir-hizli-sarj-cihazi-usb-c-18w-2-cikisli-powerbank-beyaz-p-HBV00000OYWWZ

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam olarak versiyonu nedir bunun, Quick Charge 3.0 yazmış ama ayrıntı yok, ürüne ait resim neredeyse hiç yok.
  • https://www.gittigidiyor.com/cep-telefonu-ve-aksesuar/xiaomi-redmi-20000-mah-tasinabilir-hizli-sarj-cihazi_pdp_556034936

    Bu cihaz daha iyi sanki. Hem satıcı iyi hem Tosla karta 25 tl iade ile 81.90 ₺ geliyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ValonqaR kullanıcısına yanıt
    Şimdi ben de üstteki mesajı düzenliyordum :). Gerçi bu cepport da pek tekin kalmadı aklımda ama neyse.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Xiaomi Redmi yazanın düz Xiaomi den farkı ne

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sahte değilse güzel. Sırf Xiaominin sahtesi çok diye Remax 20000 lik almıştım o da çok güzel çıktı.

    https://m.n11.com/remax-rp-v20-powerbank-20000-mah-tasinabilir-sarj-aleti-P407099073



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OsmanlıKafası -- 11 Temmuz 2020; 11:41:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bu ürünle type c şarjlı Macbook Pro şarj edilebilir mi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ne güzel öneri ve seçenekler göstermiş forumdaşlar. Teşekkürler.
  • Trendyolsa iki kere düşünün işte başıma gelen olay:
    15 Haziran'da trendyol'dan Xiaomi mi band 4 aldım. Ürün 16 Haziran'da kargolandı, 17 Haziran'da elime geçti. Kargo poşetini açınca içinden özensiz bir kutu ve PD m4 diye marka çıktı, fatura yoktu aynı dakika müşteri temsilcisini arayıp ,ürünün çakma olduğunu söyledim, merak etmeyin iade edin dediler, gidip aynı gün iade ettim. Hemen olumsuz yorumumu da yazdım. Benim gibi 30-40 kişiye daha firma aynı ürünü yollamış onlar da olumsuz yorumları yazmışlar. Ara ara trendyoldaki yorumları okuyordum baktım adamlar olumsuz yorumları silmisler. 9 Temmuz da mail geldi, ürün kullanılmış olduğu için iade reddedilmiş. Müşteri temsilcisini aradım, ilk aradığımda ürünün orjinal olmadığını söylemem gerekiyormuş, ben de zaten söyledim dedim. Tekrar kayıt olusturdu. 14 gün iade süresi var onu niye ciddiye almıyorsunuz dediğim de teknolojik ürünlerde geçerli olmadığını söyledi. Bu arada ürünü dün tekrar kargolamislar, kargoyu almayacağım, tüketici hakem heyetine başvuracağım. Trendyol kesinlikle müşterinin yanında durmuyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nil2014

    Trendyolsa iki kere düşünün işte başıma gelen olay:
    15 Haziran'da trendyol'dan Xiaomi mi band 4 aldım. Ürün 16 Haziran'da kargolandı, 17 Haziran'da elime geçti. Kargo poşetini açınca içinden özensiz bir kutu ve PD m4 diye marka çıktı, fatura yoktu aynı dakika müşteri temsilcisini arayıp ,ürünün çakma olduğunu söyledim, merak etmeyin iade edin dediler, gidip aynı gün iade ettim. Hemen olumsuz yorumumu da yazdım. Benim gibi 30-40 kişiye daha firma aynı ürünü yollamış onlar da olumsuz yorumları yazmışlar. Ara ara trendyoldaki yorumları okuyordum baktım adamlar olumsuz yorumları silmisler. 9 Temmuz da mail geldi, ürün kullanılmış olduğu için iade reddedilmiş. Müşteri temsilcisini aradım, ilk aradığımda ürünün orjinal olmadığını söylemem gerekiyormuş, ben de zaten söyledim dedim. Tekrar kayıt olusturdu. 14 gün iade süresi var onu niye ciddiye almıyorsunuz dediğim de teknolojik ürünlerde geçerli olmadığını söyledi. Bu arada ürünü dün tekrar kargolamislar, kargoyu almayacağım, tüketici hakem heyetine başvuracağım. Trendyol kesinlikle müşterinin yanında durmuyor.
    önce harcama itirazı yapmak daha mantıklı. daha hızlı sonuç alırsınız. benim de satıcı iademi onaylamıyordu. trendyolda oyalayıp durdu 1 ay. harcama itirazı yaptım, iademi aldım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nil2014

    Trendyolsa iki kere düşünün işte başıma gelen olay:
    15 Haziran'da trendyol'dan Xiaomi mi band 4 aldım. Ürün 16 Haziran'da kargolandı, 17 Haziran'da elime geçti. Kargo poşetini açınca içinden özensiz bir kutu ve PD m4 diye marka çıktı, fatura yoktu aynı dakika müşteri temsilcisini arayıp ,ürünün çakma olduğunu söyledim, merak etmeyin iade edin dediler, gidip aynı gün iade ettim. Hemen olumsuz yorumumu da yazdım. Benim gibi 30-40 kişiye daha firma aynı ürünü yollamış onlar da olumsuz yorumları yazmışlar. Ara ara trendyoldaki yorumları okuyordum baktım adamlar olumsuz yorumları silmisler. 9 Temmuz da mail geldi, ürün kullanılmış olduğu için iade reddedilmiş. Müşteri temsilcisini aradım, ilk aradığımda ürünün orjinal olmadığını söylemem gerekiyormuş, ben de zaten söyledim dedim. Tekrar kayıt olusturdu. 14 gün iade süresi var onu niye ciddiye almıyorsunuz dediğim de teknolojik ürünlerde geçerli olmadığını söyledi. Bu arada ürünü dün tekrar kargolamislar, kargoyu almayacağım, tüketici hakem heyetine başvuracağım. Trendyol kesinlikle müşterinin yanında durmuyor.
    Trendyol eski trendyol değil.

    -Artık müşteri merkezine daha zor ulaşılıyor.Chat sisteleri ulaşmama üzerine kurulmuş.
    -Twitter'daki müşteri yorumlarının tamamı olumsuz.
    -Arkadaş da bahsetmiş.Müşterilerin olumsuz yorumlarını yayınlamak istemiyorlar.
    -Gelen ürün herhangi bir sebeple iade edilecekse yandınız.Satıcının insafına kaldınız.
    -Acayip bir kargo ücreti oyunu var.(Yok diyenler henüz TY tanımamışlardır)
    -Hele de indirim kullandınız ve ürünlerden biri iptal ve iade edildiyse, yandınız.
    -İade ve iptallerde hesabınızı mutlaka kontrol edin.İade yatmamış olabilir.
    -Verdiği kuponları kullanmak bayağı bir ustalık gerektiriyor.
    -Sepet indirimi varsa, indirim de kullanacaksanız, kazığı yersiniz......




  • AÇILIN-BEN-MÜHENDİSİM kullanıcısına yanıt
    Sağol hocam an itibariyle harcama itirazını yaptım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • batyaz kullanıcısına yanıt
    Hocam adamlar çakma ürün gönderiyor, sonra da paşa paşa alacaksanız diyorlar. İnsanları dolandırmak bu kadar kolay mı? Ürünü elime aldıktan 30 dakika sonra ürünü çakma diye geri kargoladım. İadeyi ürün kullanılmış diye kabul etmiyorlar. Bir de insanların aklıyla dalga geçiyorlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • hacı1992 kullanıcısına yanıt
    siz bunu aldınız mı .şimdi bende redmi note 8 pro var .bunun aynı kendi şarj aleti gibi hızlı şarj edebilirmi biliyormusunzu? birde telefonun typ c şarj aleti ve kablosu ile şarj ediliyormu powerbank.benim anladıgım dediklerimi karşılıyor ama emin olmak istedim

    bu arada arkadaşlar trendyoldan artık bişey almam kolay kolay elektronik özellikle.hiçbirşekilde güvenim kalmadı artık eski alışverişlerden yola çıkarak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Siyah Kan -- 11 Temmuz 2020; 14:40:12 >
  • trendyol dan orijinal ürün henüz alamadım. siteyi Çinlilerin aldığı çok belli her şey sahte

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yorumlarınızı dikkate alaraktan ben de siparişimi iptal ettim. Yine de alternatif olarak diğer powrrbank tavsiye eden arkadaşlar var, almayı düşünen arkadaşlar yukarıdakileri değerlendirebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • trendyola bulaşmam artık bende samsung evo 64 gb sd kart aldım 1 ay boyunca kurye hergün dağıtıma çıkartıyor fakat bir türlü teslim edilmiyordu yoğundur heralde dedm istanbul fatihteyim merkezdeyim vatan caddesinde. müşteri hizmetlerini aradım kayıt oluşturdu ilgilencez dedi fakat bi gelişme olmadı 1 hafta sonra bi daha aradım paketin kargoda gözükmedğiğni söyledi ya kayboldu ya teslim edildi size diyo bana gelen bişey dedim kyıtlarınızda teslim aldığıma dair biiey var mı dedim yok dedi haklısınız dedi. o zaman kayıp dedi hemen iade oluşturuyoz dedi 3 5 güne iade vs yapılcak dediler. fakat 1 hafta geçti tık yok. gene aradım tahkikat yapılıyormuş kargo kayıp boş boş mailler atıyolar fakat hiç çözümlük bi adım atmadılar. hiç uğrşmaya gerek yok dedim yaptım harcama itirazını belgelerle 15 tl ucuza alcam diye 1.5 aydır belirsizlikle uğraşıyom o yüzden 2 3 kere düşünün. n11 den sonra trendyol da bitti benim için. kargo firması trendyol express denilen lanet



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yasin_92 -- 11 Temmuz 2020; 21:30:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • batyaz kullanıcısına yanıt
    müşteri hizmetlerine hemen ulaşmak için 4 ardından 7 ye basın hemen düşüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.