Şimdi Ara

XC40 D4 yollarda... (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
73
Cevap
5
Favori
6.283
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: concordet72

    merhaba arkadaşlar, bu aracı beğeniyorum malum 2bin motor yüksek vergi diliminde, bu araçta 1.6 dizel otomatik gelme ihtimali varmıdır?
    Dizel motor seçeneği zamanla kalkacak dolayısıyla 1.6 dizel motor yapma ihtimali yok gibi birşey.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • parezer kullanıcısına yanıt
    T3 ve Manuel vitesli araçlar satışta diye biliyorum. Eğer ki performans beklentiniz yoksa düşünülebilinir. Ama biraz atak da olsun diyorsanız 2 tona yakın ağırlıktaki bir araç için oldukça büyük bir handikap bence

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • dgnkr kullanıcısına yanıt
    Geçen aracı bakıma götürdüğüm servis, yıl sonu geleceği şuan t3 ün olmadığını söylediler. Genel mi konustu yoksa kendi bayisi için mi konuştu bilemedim. Performans olmasa da olur bende zaten s90 var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dizel momentum paketini inceledim. Deri koltuklar ve dış tasarımı haricinde dışında al benisi olmayan bir model. Otomobilin neredeyse her tarafında sert plastik ve halıflex kullanılmış. Bu mudur Premium?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evil2302 E kullanıcısına yanıt
    Evet; Budur...
  • evil2302 E kullanıcısına yanıt
    Hocam zaten volvo xc40'ı mümkün olduğunca çevreci bir araç olacak şekilde tasarladı. İç mekandaki o halılar vs. geri dönüştürülmüş malzemeden mamül diye biliyorum.



    Bize göre premium'a yakışmayan bir durum, ama Avrupa'da durum tam tersi. İnsanlar hem premium hem de çevreci olduğu için daha çok hoşlarına gidiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nacker kullanıcısına yanıt
    Hocam,

    S90'da neden halıflex kullanılmamış?

    Dediklerinizi Volvo diyor ama ben bunu şuna benzetiyorum;

    Kral çırılçıplak halk içinde dolaşırken, çocuğun biri kral çıplak demiş!

    Ayrıca, arabanın heryeri sert plastik ile kaplanmış. Pejo 3008 de bile bu kadar sert plastik yok iken, XC40'ta bütün heryerde sert plastik kullanılmış (pencere ve gösterge üzeri olmak üzere).

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evil2302 E kullanıcısına yanıt
    Dediğim gibi xc40'ı o şekilde tasarladılar. Çevre dostu bir araç olarak sundular piyasaya.

    S90 tamamen ayrı bir dünya, inceleme fırsatım oldu. S90'a ebatlarından ve kalite-donanım ikilisinden dolayı E+ segmenti bile denebilir.

    Volvo, XC40'ı da böyle yapalım demiş özetle. O yüzden bu arabaya bakıp volvo'yu tamamen silip atmak hata olur. Böyle bir kaç istisna dışında rakiplerinden daha kaliteli araçlar yapıyor sonuçta.

    Zaten yanlış hatırlamıyorsam yurtdışında rakiplerinden de daha ucuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 8 Aralık 2018; 12:30:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • D3 motor seçeneği ile aldım. Otokoç çıkışlı 2900km de beyaz.
    1 haftadır kullanıyorum çok memnunum.
    otomatik park vs çözemedim daha denemek için fırsatım olmadı.
    ilk servise gittiğimde adaptif cruse control ve assist eklekmek istiyorum bakalım.
  • Hayırlı olsun, güle güle kullanın.

    1.5 lt T5 twin engine hibrit motoru bekliyorum ben de. İngilterede satışa sunulmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkür ederim, Hocam ben otokoç tan aldım aracı bende sordum 400-450bin bandından geleceğinden bahsettiler. Yaklaşık 1 yıl diyolar ama yine de bir konuşun derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uurse -- 15 Eylül 2019; 13:39:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nacker kullanıcısına yanıt
    XC40 da camların hangi kısmı dandik plastik anlayamadım?
    Ynalış arabadan mı bahsediyoruz?
    Segmentin bence en kaliteli içplastik malzemesi var XC40 da .
    2017 XC60 kullancısı olarak Volvo kalitesi her sınıfın hemen hemen hepsine bence sınıfın tek lideri.
    XC40'a niyetlendim vazgeçmemin sebebi ise arka koltukların sırtlık kısmı çok dik.
    Uzun yolculuklarda arkada oturanları huzursuz eder derecede .
    Araba da başka da kusur göremedim kendi adıma.
    Yıl sonu XC60 lar da da alınabilir derece de indirimler olsa hiç düşünmem 450 e kadar alınacak tek araç sınıfında .
  • certac C kullanıcısına yanıt
    Sanırım yanlış kişiye alıntı yaptınız hocam. Ben de gayet beğeniyorum yeni volvoları. Arkadaşa cevap olarak, volvo xc40 ile birlikte çevreyi koruma adına bir adım atarak yüksek oranlı geri dönüştürülmüş malzeme kullanmaya başladı demiştim. Yoksa aracın kendisinde bir sıkıntı yok.
  • nacker kullanıcısına yanıt
    O zaman yaşasın Volvo .
    Reşad altını aldım yıl sonunu bekleyeceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: certac

    XC40 da camların hangi kısmı dandik plastik anlayamadım?
    Ynalış arabadan mı bahsediyoruz?
    Segmentin bence en kaliteli içplastik malzemesi var XC40 da .
    2017 XC60 kullancısı olarak Volvo kalitesi her sınıfın hemen hemen hepsine bence sınıfın tek lideri.
    XC40'a niyetlendim vazgeçmemin sebebi ise arka koltukların sırtlık kısmı çok dik.
    Uzun yolculuklarda arkada oturanları huzursuz eder derecede .
    Araba da başka da kusur göremedim kendi adıma.
    Yıl sonu XC60 lar da da alınabilir derece de indirimler olsa hiç düşünmem 450 e kadar alınacak tek araç sınıfında .
    Plastik olayında sanırım kapılarda kullanılan sert malzemeden bahsediyorlar. Tamam, doğru kullanılan malzeme sert ama kesinlikle kalitesiz değil. Herhangi esneme, trim sesi vs gibi bir durum yaşamadım ben yaklaşık 41,500km'lik kullanımım süresinde.

    Yeni araç almış olan arkadaşlara da hayırlı-uğurlu olsun, iyi günlerde kazasız belasız kullansınlar araçlarını. Yollarda Xc40'ların çoğaldığını görmek bana mutluluk veriyor :))




  • dgnkr kullanıcısına yanıt
    Aracı 40 bin km sürmüşsünüz, artılarıyla eksileriyle güzel bir inceleme yazsanız da okusak keyifle :) ileride niyeti olanlara da yol gösterici olacaktır 👍🏻

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beynemaz kullanıcısına yanıt
    Aslında, önceki araçlarımda da çok karşılaştığım bir soru var hep herkesin dilinde: Volvo alınır mı?

    Benim de hep cevabım aynı oluyordu; Volvo aldığı paranın hakkını kuruşuna kadar araçlarına yansıtan bir marka; evet alınır...

    Aracın olumsuz yönü çok büyük önem arzediyor son dönemde (malum yakıt fiyatları); sürekli onla dolaşmak istiyorsunuz
    Kullanması keyifli, yol tutuş ve performans rakip kompakt Suvlar ile karşılaştırıldığında mükemmel, ayrıca yaklaşık 2 ton ağırlığındaki aracı 7,9 sn içinde 0-100km hızlanma değerine taşırken , ortalamada 7,5lt civarı da tüketim göstermesi çok iyi bir değer bence. 120-130km hızlardan sonra içeri rüzgar sesi almaya başlıyor , bu benim için rahatsız edici. Direk kalınlığından mı , A sütununun şekil yapısından mıdır bilmiyorum. Dijital gösterge tablosu ve orta ekran, araca yeni binen herkesin "wow bu nasıl bişey" tarzı yorumlarına hep maruz kaldı 4 çekiş sistemi yol tutuşu açısından çok büyük "+" kazandırıyor. Bir başka eksisi, Volvo'nun ülkemiz içinde gerekli değeri görememiş olması, mesela ben bu aracı satıp, bir boy büyük kasaya geçme niyetindeyim. Maalesef ilan aracılığı ile çok arayan oldu; ve yukarıda belirttiğim soru da en çok karşılaştığım soruydu. Birçok Avrupa ülkesinde Volvo markası araç sınıfında lider/liderliğe oynayan ve prestij ile anılırken ülkemizde bu garip yargının nedenini bir türlü anlamış değilim.

    Aklıma bir anda geliveren şeyleri sizlerle paylaşmış oldum. Araç ile aklınıza takılan bir soru olduğunda seve seve cevaplarım




  • Volvo XC40 Momentum T3 FWD GEARTRONIC 1.5 benzin otomatik onyx black aracım var. 8 ileri şanzıman ve Lansman donanımları ile dopdolu bir araç.

    Adaptive cruise control, pilot assist, apple car play, voice control vs.

    3000 km oldu ve gayet memnunum.

    Yakıt tüketimi sürüş moduna ve sürüş şeklinize göre tabi ki değişiklik gösteriyor. Yakıtı koklayan bir araç olmasını beklemeyelim ama di mi :)

    Yine de eko modda kullandığınızda üzmez. Yakıt deposunun 54 lt olduğunu da belirteyim.

    İç malzeme kalitesine kötü diyecek arkadaşların hangi araçları kullandıklarını çok merak ediyorum. İç malzeme kalitesi gayet yüksek standartta ve yumuşak malzeme. Evet, kapı içlerindeki halıfleks benzeri malzeme plastik geri dönüşümden elde edilmiş bir malzeme ki bana göre bu çok daha anlamlı. Hem premium hem de çevreci bir araç. Umarım bizim güzel Türk halkımız da bu hassasiyete ve bilince bir an önce tam anlamıyla ulaşır.

    Ayrıca iç dizayn enfes. Volvo candır.




  • Tek kötü ve akıl almaz yönünü de belirteyim. Adamlar kapı kollarına led aydınlatma koymuş, bagaj aydınlatması çok güzel, bagaj kapağından dışarıya aydınlatma leziz ama gel sen arka koltuk tarafına aydınlatma koyma
  • 1900 km ortalamam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uurse -- 4 Ekim 2019; 15:27:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.