Şimdi Ara

xc 250 v mi ng 650 v mi ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
1
Favori
769
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • bu iki bisiklet cok konusulmustur biliyorum cogunuda okudum ama sormak istedigim bir kac nokta var bu gun bu bisiklerin fiyatlarini sordum xc 250 icin 650 tl ng 650 icinse 500 tl dediler bide xc 150 icin 500 tl dediler sizce hangisini almaliyim fiyatlar biraz tuzlu geldi forumda okudugumda daha uyguna alanlar olmus uygun fiyata onerebileceginiz biyer site varmi ? 2013 ile 2012 xc 250 arasindaki fark sadece yazilarindaki fark mi ? ng 650 nasildir ? birde hepsi icin uygun guvenilir adresler ariyorum samsundayim boy 175 kilo 70 birde hangi kadro boyu almaliyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • up
    _____________________________
  • Ben de aynı ikilemde kaldım, bilenlerden acil yardım bekliyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • hocam ben linkteki ürünü aldım
    http://www.salcano.com/Urunler.aspx?idurun=931


    aslında bisiklet sezonu oldugu icin fiyatlar max düzeyde bisiklet üreticileri voleyi vurma zamanı oldugu icin burnundan kıl aldırmıyorlar.kron xc250 kullanmadıgım icin farkı bilmiyorum montaj icin gittiğim salcano servisi sahibi .daha önce bisiklet kullanmayıp profesyonel olarak düşünüyorsan ideal bir giriş sınıfı bisiklet dedi ki kendisi sedona 781 sahibi aradaki farkları anlattı vs bence kronla ng 650 aynı tip ve düzeyde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jacques1791 -- 18 Mayıs 2013; 14:21:09 >
    _____________________________
  • havada reklam kokusu var
    _____________________________
  • Aynı gibi ama ben Kron alacağım inşallah. Sanırım XC 250 ile XC 150 arasında vites farklı biraz .
    _____________________________
  • kron xc250 fıyatı 580 tl pazarlıksız alma derım..
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • XC250yi 490a almistim performansbisiklet.com'dan kargo dahil. Sana sadece sunu soyliyeyim2012 model beyaz seleli kron xc250den guzel bisiklet gormedim daha(4-5bin tl'likler dahil) bisiklet cok asi duruyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.