Şimdi Ara

Xbox Series S - ANA KONU - #SimplyNextGen (978. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
31.833
Cevap
380
Favori
1.610.420
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
150 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 976977978979980
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fakir avuntusu evet.

  • selmand kullanıcısına yanıt

    Microsoft tarafında ithalatçı garantili olsa bile en az 1 yıl kendi garantisi oluyor hocam.

    Hatta dün bir arkadaş yazmıştı 2 yıl garanti çıktı diye, bu biraz şansa ama 1 yıl garanti kesin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • italatcı bile olsa 1 yıl resmi ms garantisi var ms da zaten garantiye verdiginde kutu mutu istemiyor cihazı ayakkabı kutusuan koy gönder diyor öyle joistik vs de koy demiyor kablo vs sadece cihazı koy yeter


    italatcı cihazlar 3500 lira 2 yıl resmi garantili cihazlar 4600 lira aradaki farka zaten 3 yıl gamepass ultimate yapıyorsun 2.yıl alıp gereksiz kazık yemenin manası yok aynı cihaz




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asko56 -- 17 Ekim 2021; 17:7:5 >
  • asko56 kullanıcısına yanıt
    Ben bu konuyu mağaza yetkilileri ile görüştüm.Böyle bir durumda cihazınızı hiçbir şekilde kabul etmeyiz diyor.1 sene verse ne vermese ne şimdi.Yıne aldığın yerle muhatapsın,herşey o satıcının insiyatifine kalıyor.Garanti süreside ülkeden ülkeye değişiklik gösteriyormuş,hangi ülkenin cihazı o önemli.Evet aradaki farka pass yapabilirsin ama garantili üründede zaten pass'i hediye ediyorlar.şuan ithalatçıların fiyatı 3700'lere gelmiş durumda,bir ara 3200'e kadar inmişti.Riske edebiliyosanız ithalatçı alın.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Kim neyi kabul etmiyor? 1 yıl garantisi var işte microsoft’a gönderdiğinizde kabul ediyorlar. Series X konusunda da yurtdışından cihaz alıp garantiye gönderen var zaten. Sizi yanlış yönlendirmişler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Shrikeen kullanıcısına yanıt
    Bu konuyu ben mağzacılarlada gittim konuştum bu süreç nası işliyor diye aynı şeyleri söylediler hep,yurt dışı cihazı olduğu için garantiden yararlanamazsınız,microsoft Türkiye hiçbir şekilde bu cihazları kabul etmiyor,sadece aldığınız yerle muhatap olursunuz,bizimde size yardım etme gibi bir durumumuz olmaz maalesef.Bana denen bunlar.3 mağazaya gittim 3'ü de benzer cevaplar aldım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Microsoft kendisini 1 yıllık garantiyi veriyor. Mağazalar ne söylese boş. Mağazalar elindeki malı satabilmek için 40 takla atarlar.

  • Evet orası öyle ama adamlara dedim zaten alıcı değilim sadece bu süreç nasıl işliyor onu öğrenmek istedim anlatabilir misiniz dedim, onlarda bu şekilde konuştu bana kabul ediyolarsa sorun yok o zaman

  • Dostum çokta umrumda vallahi satıcı ile işim olmaz gene ms a gönderirim zaten sıfır cihaz veriyor ms parası ile verir sıfır cihazı alırım


    sonuçta 1.yıl var. 2 yıl olsa ne ms cihazları çok saglam ps gibi bozulmuyor ben 2013 de amerikam malı xbox one ile tam 8 yıl geçmiş hala taş gibi


    bu arada böyle aptal satıcılarla muhattap olmayın dünyanın neresinden alırsan al garantisi tr de geçiyor




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asko56 -- 17 Ekim 2021; 20:10:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • asko56 kullanıcısına yanıt
    Bir sorun olduğunda iadeniz satıcı üzerinden gerçekleşir. Yani aslında aldığınız firma ne kadar iyi olursa iade hatta değişim süreniz bile o kadar iyi olur. Genelde satıcı çok kötü değilse en fazla süreç uzar ama firma kötüyse uğraştırabilir. Tabi bu satın alırken göz önünde bulundurulması gereken bir şey ve sadece bu düşünülerek gidip en kurumsal firmadan en pahalı fiyata almakta mantıklı olmayabilir. Aynısı en ucuzunu almak için de geçerli, genelde ortlamasını bulmaya çalışıyorum ama genelde kurumsallar arasında en uygun ve avantajlı hangisiyse onu tercih etmeye çalışıyorum. Mesela ben teknosadan almıştım, amazon Türkiye'de yoktu ya da fiyatları aynıydı sanırım ama teknosada uygulamaya özel 100₺ indirimi vardı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi manesnuc -- 17 Ekim 2021; 20:23:26 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 3500₺'ye trendyol'dan sipariş verdim bakalım.Memnun kalırım inşallah.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • manesnuc kullanıcısına yanıt
    Bu konu firmadan firmaya değişir. Genellikle dediğiniz gibi ama istisnalar var. Burada ms de istisna diyebiliriz. Apple da öyledir. iphone u istediğin yerden alabilirsin (tr garantili olanı) mediamart teknosa fark etmez. Ama garantiye apple store veya yetkili garanti merkezine kendin götürürsün.

    Ms de benzer şekilde nereden alırsan al garanti veriyor. Satıcılara zaten vermeyin cihazınızı. Neden güvenesiniz ki? Adam sonuçta esnaf. Malum türlü türlü insan var. İçinden birşey değiştirmediğini nereden bileceksin. Daha önemlisi ms kabul edip doğrudan cihazını servise alırken satıcıya gönderip, en iyi ihtimalle onun aynı yere göndermesini (kendi müdahale ederse zaten garanti dışı kalır) ve zaman kaybını neden bekleyesin? Garanti kapsamı dışı kalma ihtimali de cabası.

    Ab üye ülkelerden + TR alınan cihazlar 2 yıl, diğerlerinde bir yıl global garanti var. Doğruca ms e gönderip yaptırıyorsun. Benim başıma gelmedi ama çok yazıldı yeni cihaz gönderiyorlar diye. Büyük ihtimalle refurbished. Benim kafam rahat arkasında ms var.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • 20020228 2 kullanıcısına yanıt
    Evet garanti şartlarını biliyorum ve dediğinizde kısmen haklısınız. Yerine götürme olayı mesela izmirde yaşadığım için apple olmadığından göremem ve bazı dönemlerde gönderim sağlayamıyoruz sanırım o yüzden araştırılması ya da koşulların bilinmesi gerekiyor. Ben genelde dediğim gibi garantiye alıyorum kendimi kurumsal firmalarla hallediyorum.

    Daha önce tüketici hakem heyeti ile teknosa'da airpods iade edip teknosadan gidip almıştım ve süreç hızlıydı da. Burada tüketici hakem heyetine şikayet edeceğim firma aldığım yer olmalı ki (apple bunu söyledi çünkü üründe sorun görmemişti) süreç kurumsal firma ile daha hızlı ilerlesin. Aynı sorunu Hepsiburada'nın kendi sattığı viewsonic monitör ile de yaşadım. Firmalar yoğunluk dönemimde yasal süreçleri uzatabilse de bir şekilde dönüş alıp ulaşılabiliyoruz. Hepsiburada'dan bir satıcıdan alsaydım iletişimim olmayacaktı çünkü bilgileri paylaşılmıyor ve süreci uzatacaktı bu olay da. Ama dediğim gibi bazı koşullarda da haklısınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi manesnuc -- 17 Ekim 2021; 20:40:28 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • manesnuc kullanıcısına yanıt

    Microsoft ile garantili ürünlerin, tamiri veya değişimi çok kolay ilerliyor.

    Satın aldığınız yer ile bir daha hiç işiniz kalmıyor.

    Ürünün seri numarasını mail adresinize tanımlıyorsunuz, arıza kaydını da oradan oluşturuyorsunuz.

    Kapınızdan alıp, kapınıza kadar getiriyorlar.

    Kargo parası bile ödetmiyorlar.

    Diğer firmalar için sürecini bilmiyorum ama Microsoft bu konuda çok iyi iş yapıyor.

  • Inferioress kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için 👍🏼

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • manesnuc kullanıcısına yanıt

    Dostum böyle bişi yok ne alırsanız alın unutmayın garantisi bitse bile para karsılıgı ana firmadan hizmet alırsınız ms a series s i gönderirsiniz garantisi bittiginde bozuksa 1500 lira karsılıgında sıfırını gönderiyor ms tamir etmeyle uğraşmıyor apple da hak eza tamir etmekle ugraşmıyor yeni cihaz gönderiyor hak eza eurosia garantili ps cihazlarında bile sony ugraşmıyor yenisini veriyor bu dediginiz olay tamir ya anakart ekran kartı yada android telefonlarda olur global dünya çapında hizmet verem firmaşar ugraşmaz sıfırını verir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • asko56 kullanıcısına yanıt
    Demek istediğinizi anladım fakat benim demek istediğimi anlamadınız galiba. Bu zamana kadar sorun yaşadığım cihazlarda firmalar sorunları hiç kabullenmedi. Mesela monitör aldım ölü piksel çıktı firma değişim vermedi tüketici hakem heyetine ile hepsiburadayı şikayet etmek durumunda kaldım. Airpods 2 yıl sonunda 5 kere servise gitti apple sorun yok güncelleme ile düzelecek dedi tüketici hakem heyeti ile teknosayı şikayet ettim. Kardeşimin airpodsunda da aynı şekilde apple sorunu kabul etmedi yine hepsiburadayı şikayet ettim. Yani servis süreçlerinin marka ile alaklı olduğunu biliyorum, ben burada konsol özelinde değil genel olarak söylemiştim sonra uzadı mevzu iyice. Son raddesine gelince aldığın firmanın önemi anlaşılıyor bunu demek istedim. Çok bir tecrübem ya da aşırı bilgim yok, yaşadığım şeyler sonucunda ve bir kaç araştırma sonucunda biriken bilgim bu, gerildik sanki konuşma hararetlendi gibi hissettim o yüzden devam etmesek mi acaba. Mesajla uzun uzun konuşmak da geriyor beni valla yanlış anlamayın lütfen 😅



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi manesnuc -- 17 Ekim 2021; 22:14:10 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • manesnuc kullanıcısına yanıt

    yok estafurullah yanlıs anlama degil firma ile alakası yok teknoloji sans işi bakın kıyafet bile sans isi düsün adam colombia mont alıyor fabrikadan c yazısı basılmamıs halde geliyor bu adam ne yapsın suçlu kim bu ürünü satan firmamı yoksa üreten colombiamı suçlu


    aynı şey teknolojidede geçerli kapalı kutu cihaz sans ne gelecegeini bilemezsin


    bir monitör alırsın ölü pixel gelir sans işi gene air pods alırsın kötüsü gelri bilemezsin sans isi ama bunun garansine apple bakıyorsa apple suçludur distiribiritör bakıyorsa ve degişim yapmıyorsa distiribiritör suçludur ama her firmada kötü degilki


    misal bende asus ile anakartta problem yasadım hemde ne problem benimde gözümde asus çöp 5 para etmez firma ama bazısıda asus dan öyle memnun kalıyorki karsı tarafa sen nasıl çöp dersin diyor


    ama ben bu zamana kadar ms a ürün göndeipde sorun yasayan çevremdne duymadım zaten xbox cihazları sorunsuz cihazlar bende 2014 den kalma fat one var taş gibi hala çalısıyor temizlik bile yaptırmadım öyle düsün 2014 den kalma termal macunla duruyor cihaz kaya gibi simdide series s im var gayetde memnunum italatcı cihaz ki bu cihazda bozulmaz ms un yaptıgı cihazlar çok saglam çünkü ms büyük darbeyi xbox 360 da yedigi için artık ürünlerini çok saglam yapamaya başladı




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asko56 -- 17 Ekim 2021; 22:26:22 >




  • asko56 kullanıcısına yanıt
    Microsoft özelinde bakıldığında zaten genelde gördüğüm şey sorun yaşıyorsan ve garantisi varsa gönder microsofta sorunu çözsünler. Bu konuda sanırım ülkemizde apple gibi bir firmayı bile geride bırakabilirler herhalde. Microsoft'un bu dönemde servis kalitesi benim gözümde özellikle series s alıp forum konusunu da takip edip okudukça iyice yükseldi. Bu zamana kadar alıp en memnun kaldığım elektronik alet olabilir herhalde series s. Windows'undan yana her zaman yüzümü güldürmese de xbox ve Gamepass ile ülkemizde (ki series s'i almadan önce de one s döneminde ilgimi çekiyordu aslında) epey yol katettiler.

    Ben konuyu çok saptırdım sanırım, daha fazla dağılmayalım en iyisi 😅

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Türkiye'den faturalı ürünü alıp 1 yıl garanti muhabbetlerini soranlar varsa artık vazgeçin. Türkiye'de garanti 2 yıldır. Microsoft hayır 1 yıl verdim diyorsa zengin olmanız mümkün avukatı bulun yeter

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 976977978979980
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.