Şimdi Ara

Xbox Series S [ANA KONU] EN İYİ F/P VİDEO OYUN KONSOLU 299$

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: crypto81 , Efdiar , bro89 , -10uR- , hasomen , RobinvanPersie Daha Az
6 Kayıtlı Üye (4 Mobil) ve 10 Misafir (2 Mobil) - 10 Masaüstü6 Mobil1 iOS2 Android
5 sn
9.737
Cevap
186
Favori
451.557
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 32 dk. önce
  • Cevaplayan Üyeler 713
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 779
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 7 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 464
  • Favoriye Eklediklerim 198
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Cngzhn20 (779 mesaj) lastwarriors (343 mesaj) Anthropomancy (333 mesaj) Exhume10 (253 mesaj) crypto81 (247 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (5041 mesaj) Mobil (2431 mesaj) Mini (1038 mesaj) Uygulama (1224 mesaj)
  • @
58 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
30. Sırada  bugün en iyi #10
Tüm Forumlar >> Oyun >> Xbox >> Xbox Genel Bölümü >> Xbox Series S [ANA KONU] EN İYİ F/P VİDEO OYUN KONSOLU 299$
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    5704 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: furkanmtnn

    Velet konsolu mu ? Çok güzel yorumlar gördüm yok çocuklara alınabilir çocuklarlık küçük tv ler için falan diye ama sizin ki cidden gömme çabası gibi duruyor komik :)

    Velet konsolu yazan anca 15 yaş civarında birinin yazabileceği bir zihniyet ben zaten zamanında bloklamışım. Şunu yazmak için bile giden zamanımıza yazık cevap vermeyin sütünü içer yatar uyur




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    6414 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Proprietor

    Gta 4 de fps drop olmamalı eğer olmasının sebebi backwards modunun sıkıntısı ise microsoft onu düzeltmeli belki dediğiniz gibi sorun konsol gücü değil


    Niye forzayı baz almıyorsun diyorsunuz nedeni Microsoft oyunu olması 3.parti oyunların daha önemli benim için yeni nesil oyunlar çıkınca göreceğiz performansını


    Ben ayrıca series s e çöp falan demedim parasını hak ediyor dedim ama yüksek performans veremiyor verdiği 1080p/30-60fps arası


    Yani insanlar biz konsol süper diyince ne kazanacak onu anlamıyor bir çoğuda velet lafına takılmış ya açın izleyin ne deyim sadece incelemelerde denileni çevirdim hemen hemen her incelemede aynı şey denilmiş

    abi microsoft nasıl düzeltsin?? adam konsoluna 8 tane güçlü zen 2 çekirdeği koymuş, hepsini de 3.5 ghza çıkarmış


    oyunu yapan rockstar. oyunu tek çekirdek kullanacak şekilde de yapan rockstar. microsoft oyunun kodlarına mı müdahele etsin, renderlanma şeklini mi yeniden değiştirsin?


    sen de kendin demişsin: kendi oyunu iyi çalışıyor diye. bu konsola yapılan yeni oyunların çoğu gta 4den bile daha iyi çalışır. çünkü bu konsolun gücü neyse ona göre yapılır. işlemcisi de güçlü olduğu için sabit 60 fps hedefini çoğu oyunda çözünürlük 1080pye düşme kaidesiyle sağlayabilecek taş gibi bir konsol.


    forza horizon 4 multithreaded bir oyun. haliyle de yapıştırmış locked 60'ı. 5-6 çekirdek her kullanan oyun bu konsolda sabit 60 çıkarır. gpu kaynaklı fps düşüşü olmaz çünkü dinamik çözünürlük algoritmaları yedirilmiş bir konsol. bu kadar basit .


    kimse bu konsola yüksek performans konsolu demiyor ki?


    rtx 3080 çıktı diye herkes 3080 almak zorunda mı abi? 3060 çıktığında da 3060 ile sistem kuracak birçok insan olacak. kimin ne monitörü varsa, cebinde ne kadar para varsa, ona göre konsol seçebilir. bu kadar basit. 3060 3080den belki iki kat güçsüz bir gpu olacak ama onu da alan olacak.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yamaci1771 -- 5 Kasım 2020; 18:24:21 >




  • Binbaşı
    1415 Mesaj

    Forza Horizon 4 mesela eski nesil bir oyun olmasına rağmen One X 1080p 60 fps açabiliyor. Series S daha gelişmiş grafik ayarlarıyla 2K 60 fps çalıştırıyor.

    Üstelik yeni nesilin tüm özelliklerini ve donanım gücünü kullanmadan bunu yapabiliyor. Yeni nesil özellikleri ekledikleri oyunlarda One X çalıştıramayacak maalesef, Series S ise yağ gibi oynatacak oyunları bilginiz olsun.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Ramses87 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2641 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Proprietor

    Gta 4 de fps drop olmamalı eğer olmasının sebebi backwards modunun sıkıntısı ise microsoft onu düzeltmeli belki dediğiniz gibi sorun konsol gücü değil


    Niye forzayı baz almıyorsun diyorsunuz nedeni Microsoft oyunu olması 3.parti oyunların daha önemli benim için yeni nesil oyunlar çıkınca göreceğiz performansını


    Ben ayrıca series s e çöp falan demedim parasını hak ediyor dedim ama yüksek performans veremiyor verdiği 1080p/30-60fps arası


    Yani insanlar biz konsol süper diyince ne kazanacak onu anlamıyor bir çoğuda velet lafına takılmış ya açın izleyin ne deyim sadece incelemelerde denileni çevirdim hemen hemen her incelemede aynı şey denilmiş

    dostum bu konsolu alan kişi zaten 4k 120 fps vaadiyle almıyor ki yeni nesil olsun 1080p 2k - 60 fps olsun diye alıyor

    |
    |




  • Yarbay
    5704 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: yamaci1771

    yahu güzel arkadaşlar; bu gta 4 denen oyun yapılırken ortada ZEN diye bir işlemci bile yoktu. CELL mimarili ve powerpc mimarili xbox 360 ve ps3 için yapılan, o konsollarda da kasım kasım kasılan, bilgisayarda en azılı işlemciler bile dize getiren bir oyun bu.


    alakasız yıllar sonra yepyeni çıkmış mimarili bir işlemcide gerçekten kusursuz çalışabileceğini mi sanıyorsunuz bu kadar eski oyunların? şu hali bile büyük bir başarı iken? ne dediğinizin farkında mısınız yahu?

    Ya bişey diycemde bu vizyonsuzluk global oldu sanırım. Allah aşkına bir tane ineceleyen allahın kuluda gta6 neden çıkmaz demezde gider dinozor zamanından kalma oyunu bugün denemeye kalkar.


    Bıkmanızmı millet, yıllarca oynadığımız oyunları remaster adı altında iki cila çekip fahiş fiyatlara bizie satarak sömürmelerine. Ps4 aldık 7 senede 700 tane remaster çıkmış. Zamanında oynadık bitti gitti daha yenisini yapmak varken neden kolaya kaçıyorsunki. Ama deniz bitti sürekli aynı oyunlar tasarlanıyor. Hele her oyunda br modu gökten atla 2 saat adam ara sona kal ne yaratıcı. Koskoca 7 senede spor oyunları nerdeyse aynı motorla kapatıyor neslini.


    Bugün çıkmışlar hala 12 sene önceki oyun nasıl çalışıyor diye deneme yap.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Yarbay
    6414 Mesaj
    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/f3/9f/bf/f39fbf943a0d487e842f3eb65e3cbea6.png&t=0&width=480&text=1


    arkadaşlar, 10900k 5.2 ghz sabit 60 veremiyor. 100 üstüne bile zor çıkıyor gta 4'de


    intel hemen bu sorunu çözmeli! intelin suçu!! 600 dolar işlemci 2009 oyununda nasıl 60 fps altına düşer? böyle bişey kabul edilebilir mi? intel burada büyük hata yapmış. böyle bir işlemciyi çıkarmamalıydı.


    bence şu ana kadar tüm çıkmış modern işlemciler bu oyunda 60 fps altına düştüğü için satıştan kaldırılmalı, amd ve intel bu işi bırakmalı

  • Binbaşı
    1596 Mesaj

    Sonuçta performans konusunda aynı şeyi söylüyoruz ben her oyunda 1080 de 60 görebileceğimizi düşünmüyorum 30a kadar düşme olacak oyundan oyuna onun için 1080p/30-60 fps yazdım


    Microsoft bu konsolu 1440p/120fps olarak pazarladı ama bu performansı şimdide ilerde de bir iki tane ikonik oyun dışında vermesi mümkün gözükmüyor


    Mesela gears da fps drop var aynı videoda yine yani daha fazla oyun denemesi gelince göreceğiz ama sabit 60 fps her oyunda beklemiyorum ben




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Proprietor -- 5 Kasım 2020; 18:32:25 >
    |
    |
    yamaci1771 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    501 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: furkanmtnn

    Velet konsolu mu ? Çok güzel yorumlar gördüm yok çocuklara alınabilir çocuklarlık küçük tv ler için falan diye ama sizin ki cidden gömme çabası gibi duruyor komik :)

    Eğer iğnelemeniz banaysa, buyurun ign'den:


    i'm mostly concerned about its long-term viability

    games are only going to get more demanding going forward so the series s isn't something i'd recommend as your main gaming platform but that doesn't mean it doesn't have its place

    the series s is an excellent second console like if you want something FOR A KİD WHO PLAYS ON A SMALLER SCREEN or if for example you have a ps 5 but want to occasionaly deep into the ... that is xbox game pass


    as long as you are clear on what the series s's strengths and limitations are it is a unique budget friendly way to take your first steps into the new console generation.


    En sondaki kısmı yukarıda yazmamışım, ing bilmeyenler için; series s'in güçlü yönlerini ve limitlerini-sınırlarını biliyorsanız yeni nesil konsol jenerasyonuna girmek için bütçe dostu bir yol demiş.





  • Teğmen
    189 Mesaj

    Hocam sizi tebrik etmek istiyorum sadece, sabırla cahillerle savaşıyorsunuz burada. Ben yorulduğum için artık cevap bile yazasım gelmiyor bu bir şeyden anlamayan ama her konuda fikri olan arkadaşlara. Belki bir şey öğretebilirsiniz siz umarım, sırf takdir etmek için yazdım bu mesajı.

    |
    |
    yamaci1771 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    189 Mesaj

    Hocam en kötü oyun medyası sıralaması yapılsa IGN 1 numara olur herhalde, gerçekten IGN i izleyip mi fikir alıyorsunuz bir donanım veya oyun hakkında? Adamların her yaptığı iş ayrı fiyasko. Series S hakkında en detaylı ve iyi video gördüğüm kadarıyla şu ana kadar bu video:




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolos -- 5 Kasım 2020; 18:35:39 >
    |
    |
    L Koltuk kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    245 Mesaj

    Size değildi sadece her oyunda 60 fps beklemiyorum ben 30 olacak diyen arkadaşaydı peki sen bekleme

    |
    |
    L Koltuk kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1096 Mesaj

    Olur öyle, PS4 Pro ve One X de 4K diye pazarlandı ama 1080p Ace Combat oynadım ben One X'de. Hayatınızda ilk kez konsol görmüyorsanız normal şeyler bunlar. Series S 1440p/120fps'ye ulaşamıyor diye yüksek performans vermiyor dersek Series X ve PS5 de yüksek performans vermiyor demek lazım, onlar da 4K/120fps diye tanıtıldılar ama ortada öyle bir oyun yok.


    Bunun dışında incelemeleri biz de izliyoruz, çocuk konsolu diyen yok bu konsola. Çocuklar için ya da yatak odası için ikinci konsol olarak da düşünülebilir diyorlar. Uygun fiyatı sebebiyle öyle de düşünülebilir elbette. Çocuklar için evde ikinci konsol olması ile çocuklara özel konsol olması aynı şey değil. Derdiniz trollük değilse tabi.

    |
    |
    Proprietor kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1415 Mesaj

    Gta 4'te bile sabit 60 fps veremiyor, fps droplar oluyor bu oyun 2009 yılının oyunu derseniz kimse sizi ciddiye almaz kusura bakmayın.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Proprietor kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    6414 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Proprietor

    Sonuçta performans konusunda aynı şeyi söylüyoruz ben her oyunda 1080 de 60 görebileceğimizi düşünmüyorum 30a kadar düşme olacak oyundan oyuna onun için 1080p/30-60 fps yazdım


    Microsoft bu konsolu 1440p/120fps olarak pazarladı ama bu performansı şimdide ilerde de bir iki tane ikonik oyun dışında vermesi mümkün gözükmüyor


    Mesela gears da fps drop var aynı videoda yine yani daha fazla oyun denemesi gelince göreceğiz ama sabit 60 fps her oyunda beklemiyorum ben

    fps düşmesinin genel sebebi işlemcidir, ekran kartı 60 fps vermek isterken işlemci veremeyebilir. xbox one x'in performans modunda 60 fpsye atamamasının sebebi bu


    xbox series s'de çok kötü bir işlemci olsaydı dediklerinize hak verirdim. bu haliyle bu konsol series x'in 60 fps açtığı her oyunu 1080pde 60 fps açar. series x'in 4k 30 fps açtığı oyunları da 1080p 30 fps açar. bu konuda herkes hemfikir, siz farklı bir düşünce içerisiden misiniz?


    ikisinde de taş gibi 8/16 zen 2 mimarili işlemci var, biri 3.4 öbürü 3.6 ghz ki bu fark zaten bieraz da termal sebeplerle doğmuş bir fark ve 60ı 30a indirecek bir fark değil. o videoda bile biri 58e biri 59a düşüyor, o da 0.2 ghzlik farktan ötürü (çıkarım yapmak basit)


    yani bu konsolun içinde 60 fps hedefini sağlayabilecek güçte bir işlemci var, bunu da valhallada göreceksiniz. gpu tarafındaysa ise dinamik çözünürlük her daim devreye girerek 1080p ve 1440p arasında turlayarak sabit 60 hedefini karşılayacak şekilde düşük yükselecektir.



    ve tekrardan: backwards compat oyunlar series x'de bile nadir aralıklarla fps droplar yaşıyor. bu düzeltilebilecek bir şey değil. gcnye yaptığın oyunu da rdna 2ye şak diye geçiremiyorsun.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yamaci1771 -- 5 Kasım 2020; 18:41:22 >
    |
    |




  • Yüzbaşı
    501 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: tolos

    Hocam en kötü oyun medyası sıralaması yapılsa IGN 1 numara olur herhalde, gerçekten IGN i izleyip mi fikir alıyorsunuz bir donanım veya oyun hakkında? Adamların her yaptığı iş ayrı fiyasko. Series S hakkında en detaylı ve iyi video gördüğüm kadarıyla şu ana kadar bu video:

    dijital foundry'yi de izlerim çıkınca. ign pek güvenilir değil ama ondan önce verge diye bi sayfa var onu izlemiştim. onu da çevirip yazdım yukarıya.

  • Yarbay
    7820 Mesaj
    [28 Nisan 2021 18:11:24 tarihine dek bölüme mesaj atamaz]
    Şu gerçeği kabul etmek lazım ki Series S’deki gpu gerçekten çağ dışı. Forza Horizon 4 denilen oyun zaten patates ekran kartlarında bile hep 100+ fps.
    4K bir çok oyunda PS5 ve Series X’de zaten dinamik olacak ve Series S’i bir de siz düşünün.
    300 dolar böyle donanım için ucuz evet. Ama rakibi de 500 dolar. Bu sebeple 5400 lirayı sokağa atma riskine asla girilmez.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2363 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Unreal enginaV


    quote:

    Orijinalden alıntı: mavikıs

    series s gta 6 da 1080p 60fps veremiyecekse hiç almaya gerek yok

    Bocam bi dur dq :) ;)




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    501 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: furkanmtnn

    Size değildi sadece her oyunda 60 fps beklemiyorum ben 30 olacak diyen arkadaşaydı peki sen bekleme

    benim fps ile ilgili bir yazım olmadı. incelemelerde de vereceği çözünürlük-fps değerleri daha önce açıklanan oyunlar denenmiş. Bu haliyle dikkate değer bir inceleme yok benim gözümde. Eğer ki atıyorum Resident Evil Village Series s'te 1080p-60fps verirse gerçekten büyük iş başarmışlar derim.


    Yoksa forza horizon 4'ün değerleri çok büyük önem taşımıyor. Tıpkı Days Gone'ın PS 5'te dinamik 4k 60fps'e kadar vermesi gibi. Önümüzdeki 2-3 yılda çıkacak yeni oyunlar daha önemli bence.

    |
    |
  • Teğmen
    189 Mesaj

    The Verge'den Series S i inceleyen Tom Warren twitch te Series S üzerinden canlı yayın yapıyordu (belki hala yayındadır şu an) ve izlediğim 30-40dk boyunca konsol hakkında tek bir kötü bir şey demedi SSD boyutu (364gb) haricinde 1080p/60fps isteyen oyuncular için biçilmiş kaftan Series S. Yayından izlediğim kadarıyla yağ gibi akıyor alet. Zaten CPU su ve SSD si Series X ile aynı.

    |
    |
    L Koltuk kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
Masal Oku
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Cancer Clinical Trials
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,766
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.