Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

★★★ XBOX ONE X ★★ XBOX LIVE ★★★

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
55.111
Cevap
267
Favori
1.495.997
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Oyun >> Xbox >> ★★★ XBOX ONE X ★★ XBOX LIVE ★★★
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    10186 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Oxygen1777

    Fallout 4 35 tl rus storeda. Ben alacaktım oyunu beğenmedim videolardan.

    Türkiye store den bahsediyorum ben zaten ama oyunu soruyorsan öneririm üçüncü oyun kadar kaliteli değil maalesef Dlc leri de satın alman daha iyi olur.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    PSN: bluefox557 & Xbox Live: Gyebaek557
  • Yarbay
    25864 Mesaj

    Hocam Live TR kazık ötesi. PSN'de hayvani indirimler var.



    Halo 5, GeoW 4 ve QB gibi oyunlar 250 TL gibi fiyatlara satılıyor gerçi QB indirimle 90 TL oldu ama o bile fazla. Ms'in kendi oyunları ve çıkalı sene olmuş.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Gye_Baek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    10186 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mRt_007

    Hocam Live TR kazık ötesi. PSN'de hayvani indirimler var.



    Halo 5, GeoW 4 ve QB gibi oyunlar 250 TL gibi fiyatlara satılıyor gerçi QB indirimle 90 TL oldu ama o bile fazla. Ms'in kendi oyunları ve çıkalı sene olmuş.

    Qb 50 lira bile etmez satın alıp bitirip pişman olduğum tek oyun xbox da grafikler leş,oynanış idare edere eder hikayesi ise güzeldi ama 6 saat anca süren oyuna hala 90 tl istemesi terbiyesizlik valla recore bile daha iyi bu qb de en azından fiyatı doğru satış politikası iyi.


    Bende indirşm konusunu anlatmaya çalışıyorum ama fan bebeler yok buydu yok şuydu ordan buraya don lastiği gibi çekiyorlar, konsol alıyorsak amaç oyundur zaten burdada oyuncu için fiyat önemlidir herşeyden önce.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    PSN: bluefox557 & Xbox Live: Gyebaek557




  • Çavuş
    68 Mesaj
    Arkadaşlar,

    hiç bir digital oyuna 50 tl üstü para vermeyin.
    alacaksanız ortaklaşa alın,aynı oyunlar ısıtılıp indirim adı altında veriliyor.rus store dan karşılaştırma yapıp gift card mantığıyla alabilirsiniz. bazı oyunlar daha ucuza gelebilir.
    örnek dishonored 2 rus storede 30 tl daha ucuz.

    son olarak one sahipleri bekleyin dışarı çıkın gezin güneşlenin yüzün,kışa doğru x360 mumamelesi görecez zaten ozaman zaten indirecekler bize fiyatları
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    25864 Mesaj

    GG yada N11'de falan 110 TL olan Halo 5 hala 250 TL cidden kafam yanıyor. Bunun övülecek yada savunulacak hiçbir yanı yok. MS bu kafayla gitmeye devam etsin diyecek lafım yok. PSN TR gibi indirimler yapsa ne güzel olur ama yok illaki geçirecek.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Gye_Baek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1210 Mesaj

    Xbox da Forza,geow,Dr,fifa harici oyunları steamden alıyorum rahat ol sen.



    Geçen 100 liraya horizon 3 aldım 30 usd iken,fifa 17 ilk çıktığında 25 usd ye aldım,Dead rising 3 aldım 10 küsür usd ye,Türk lirası ile de hediye kartla rahatça us live dan alışveriş yapılıyor.bu fiyat kazıksa sen aleti kullanma.Bazı oyunlar pahalı olabilir eyvallah ama adam en kötü şu bu yazarsa cevabı yapıştırırım kusura bakma.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Gye_Baek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    PS4 SLİM 1.5 TB - WD 7200rpm 1 TB HDD
    Red Ds4 V2 - Philips full hd 43" tv
  • Çavuş
    68 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: boye585858

    Xbox da Forza,geow,Dr,fifa harici oyunları steamden alıyorum rahat ol sen.



    Geçen 100 liraya horizon 3 aldım 30 usd iken,fifa 17 ilk çıktığında 25 usd ye aldım,Dead rising 3 aldım 10 küsür usd ye,Türk lirası ile de hediye kartla rahatça us live dan alışveriş yapılıyor.bu fiyat kazıksa sen aleti kullanma.Bazı oyunlar pahalı olabilir eyvallah ama adam en kötü şu bu yazarsa cevabı yapıştırırım kusura bakma.

    Bakınız arkadaşımız ne güzel yazmış geçenlerde oyunları gayet uyguna almış.heyacan yaratıp indirim diye dalmamak lazım

    kusura bakma boye58 yukardığı yazdığım konuya destek amaçlı alıntı yaptım senden.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    14016 Mesaj
    Xbox TR özellikle şu son dönemde kötüledi. Eskiden böyle değildi...

    Bir ara Live'ı Türkçelerştirdiler. TR Live'a özel Hürriyet, İş bankası gibi applikasyonlar bile yapıldı. Xbox TR, Sony gibi özel etkinlikler düzenledi, oyuncuların ve oyuncu gruplarının fikirlerini falan aldılar. Gidenlere bedava Evolved falan vermişlerdi hatta :) Biz Witcher 3'ü çıktığı gün TR Live'dan 130 TL'ye almıştık, dolar o zaman 2.5 TL'ydi. US fiyatından bile ucuza gelmişti... Tam nihayet ülkemizde Xbox adına elle tutulur birşeyler olmaya başladı, artık böyle devam eder diye sevinirken ne olduysa tüm bu olumlu gelişmeler çok garip bi şekilde bir anda bıçak gibi kesildi. TR Live için tepe noktası 2015 sonu 2016 başlarıydı. Görüp göreceğimizi bu yıllarda gördük. Bu tarihlerden sonra Xbox TR, Facebook sayfasından "Tomb Rider diyosan beğen Gears Of War diyosan paylaş" tipi embesil içeriklerden başka bişeyi hayata geçiremedi... Yeniden bi yapılanma olur mu? Gönül isterki olsun ama bırakın Türkiyeyi, Xbox'ın global anlamdaki durumu ayaklar altındayken hiç sanmıyorum...

    Sony tarafına bakarsanız malesef TR PSN denilen sistem UK PSN'in Türkçeleştirilmişinden başka bişey değil. PSN ile ilgili bir sorunuz yada probleminiz oluyor, Sony müşteri hizmetlerine telefon açıyorsunuz. UK PSN'le görüşün diyolarlar Bim müşteri hizmetlerini aramak ile Sony TR'yi aramak arasında malesef bir fark yok. Öte yandan 2017 yılında bir oyun konsolunda yapmak isteyeceğiniz en temel ve en basit şey Store'dan oyun alıp oynamaktır. TR PSN malesef bunu dahi düzgünce yerine getirebilen bi altyapı değil. Nedeni belli olmayan şekilde kredi kartı seçiyor. Bugün kabul etmediği kartı yarın kabul ediyor, bugün kabul ettiğini yarın etmiyor. Bir oyun konsolunda, adı Türkiye PSN olan sistem üzerinden, Türkiye Kredi Kartı ile oyun almada sıkıntı yaşanıyorsa buraya bi çizgi çekmek gerekir... TR PSN önce bu konsolun temel görevini düzgün bi şekilde yerine getirsin, TR SPN ile ilgili bunun ötesinde kalan konuları bu çizgi aşıldıktan sonra tartışmak gerekir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 5150 III -- 30 Haziran 2017; 21:13:26 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    10186 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: boye585858

    Xbox da Forza,geow,Dr,fifa harici oyunları steamden alıyorum rahat ol sen.



    Geçen 100 liraya horizon 3 aldım 30 usd iken,fifa 17 ilk çıktığında 25 usd ye aldım,Dead rising 3 aldım 10 küsür usd ye,Türk lirası ile de hediye kartla rahatça us live dan alışveriş yapılıyor.bu fiyat kazıksa sen aleti kullanma.Bazı oyunlar pahalı olabilir eyvallah ama adam en kötü şu bu yazarsa cevabı yapıştırırım kusura bakma.

    İyide bundan banane biz xbox live tr konuşuyoruz mesajlara atlayan sensin. Steam den aldığına göre sende oyunların pahalı olduğunu kabul ediyorsun xbox live tr de . Forza 100 tl aldıysan buradada 130 tl sanki arada 60 tl fark varda övünüyorsun burada hadi desen 60 tl yr aldım sen cahilsen ben ne yapayım desen özür diler çekilirdim kenara ama dediğim gibi hala boş yapıyorsun



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    PSN: bluefox557 & Xbox Live: Gyebaek557




  • Yarbay
    10186 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mRt_007

    GG yada N11'de falan 110 TL olan Halo 5 hala 250 TL cidden kafam yanıyor. Bunun övülecek yada savunulacak hiçbir yanı yok. MS bu kafayla gitmeye devam etsin diyecek lafım yok. PSN TR gibi indirimler yapsa ne güzel olur ama yok illaki geçirecek.

    Kahraman xbox obe oyunu satıyor ama takasda hangi oyunu götürürsen götür 15 20 tl sayıyır, kutulu olark oyun almak xbox one da akıl karı değil maalesef.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    PSN: bluefox557 & Xbox Live: Gyebaek557
  • Yarbay
    7944 Mesaj
    indirimleri savunan ve konsolu ölümüne savununlar var ya



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    25864 Mesaj

    Hocam o da artık ölücülük ama haklılarda satamıyorlarki. Ben Kadıköy'de ilk çıkan One'ları gördüğümü biliyorum '' lanet olsun aldık elimizde kaldı'' diyorlardı :))



    Ms'in Türkiye ayağı ciddi bir toparlanmaya gitmeli ama hiç umudum yok. Böyle gelmiş böyle gider.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Gye_Baek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1210 Mesaj

    Sana laf anlatmak deveye hendek atlatmaktan Daha zor,daha fazla yazmayacağım boş yapan sensin bence.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Gye_Baek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    PS4 SLİM 1.5 TB - WD 7200rpm 1 TB HDD
    Red Ds4 V2 - Philips full hd 43" tv
  • Yarbay
    10186 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: boye585858

    Sana laf anlatmak deveye hendek atlatmaktan Daha zor,daha fazla yazmayacağım boş yapan sensin bence.

    Ben diyorum ankara sen diyorsun yad boşver dediğin gibi boşa upraşıyorum bende bloklayıp geçmem daha mantıklı sanırım.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    PSN: bluefox557 & Xbox Live: Gyebaek557
  • Yarbay
    10186 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mRt_007

    Hocam o da artık ölücülük ama haklılarda satamıyorlarki. Ben Kadıköy'de ilk çıkan One'ları gördüğümü biliyorum '' lanet olsun aldık elimizde kaldı'' diyorlardı :))



    Ms'in Türkiye ayağı ciddi bir toparlanmaya gitmeli ama hiç umudum yok. Böyle gelmiş böyle gider.

    Hocam 3 sene öncesine kadar MS fiyatlarda dahil herşey güzeldi baştaki kişi gidip yerine oyundan çakmayan manken gibi bi hatun geldik onunda zerre umrunda değil dahada düzelmez zaten. Köklü bir yenilik beklemek şart oda ancak bu ülkede olmaz.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    PSN: bluefox557 & Xbox Live: Gyebaek557
  • Yarbay
    25864 Mesaj

    Ms'in zaten ülkemizde birşeyler yapması imkansız. TR dil desteği falan bir halt yok böyle gider bu iş. Maksat resmî olarak pazarda mıyız ? Evet o kadar ötesi yok



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Gye_Baek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    25 Not
    Microsoft TR ofisine 2-3 kere gitmiş biri olarak başta Necibe hanım olmak üzere memurdan farksız takılıyorlar. Sabah 8 gibi ofise gelip öğlen 4 gibi basıp gidiyorlar birde Microsoft da çalışma saati diye bir şey yok isteyen istediği saatte gelip gidebiliyor velhasıl kelam bu şahıslardan Xbox adına hiçbir zaman olumlu işler olmayacak. Xbox'ın başına Loreal adlı kozmetik firmasından getirdikleri hayatında konsol kullanmamış karıyı getirirsen fazla da bir şey beklememek lazım.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    Feel True Power

    The most powerful console ever!
  • Er
    3 Mesaj
    Bazı arkadaşlar amazon'dan gift card alınmıyor yazmış ee haliyle biraz tedirgin oldum, hemen girip test etmek istedim ve 10$ gift kartı başarıyla satın alabildim. Şu anda oyun alırken benim tek çözümüm bu arkadaşlar. Hem Xbox hemde Playstation'da Türkiye mağazasını kullanmıyorum. Usa store'da yaz indirimlerini pek beğenmedim ama gözüme çarpan bir kaç oyun var.

    Dead Rising 4 ve Titanfall 2'yi alacağım.

    Bazı eski oyunlar 5$ ve 10$ arası ama FIFA 17 sürümleri 25-45€ civarlarında.
    EA Access almak daha mantıklı.
    |
    |
    _____________________________
    Xbox live PSN Gamertag : Cagribey83
  • Yarbay
    7924 Mesaj

    yapmayın yav loreal ha bunun adı ne olaki bi verinde bi bakalım yav :D (@Project Scorpio)

    hocam aynı btk gibi online şikaet olsa tadından yenemzdi ama yapacak bişi yok sanırım (@Gye_Baek)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asko56 -- 1 Temmuz 2017; 8:27:27 >
    |
    |
    Bahsedilenler: Project Scorpio , Gye_Baek
    _____________________________
    Xbox One GT:xXxRaZoRxXx1 İphone 6 64GB Xbox One 1.5 TB 2 joistik 1 kinect ASUS B350M-K RYZEN2200G 3,85 Ghz 16GB DDR4 2400MHZ RAM RX 590 PULSE 8G WİN 10 64 BİT AOC LED 24" G2460VQ6 1ms 75 hz WD BLUE 250 GB SSD
  • Yarbay
    25864 Mesaj

    Loreal nedir ya bu kadar alakasız bir hamle olamaz. Halo olsun diğer ex'ler olsun en azından TR altyazı desteği ile gelse, TR Live'da fiyatlar düzgün birşekilde güncellense muazzam olur ama anlattıklarına bakılırsa bunlar sadece hayallerimizde olacak hocam.
    |
    |
    Project Scorpio kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
Mobilya Takımları
son dakika
SEO
haberler
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,882
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.