Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

XBOX ONE GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
558
Cevap
39
Favori
28.712
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Oyun >> Xbox >> Diğer >> XBOX ONE GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    433 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SmithAhmet

    Ben de ayni sekilde konusup, sizde olan ayni versiyondan gonderebiliriz dediler. Benim suan da sorunum yok kumandayla ilgili yanliz, tampon ve 3,5mm jack olmamasi gibi sorunlar var. acaba degistirme taleb etsem , yeni versiyon kumandalar dan birtane gonderirler mi.

    Bumper butonuna sert basıldığını söylemiştim bir önceki talebi yaparken online chat'te. Yenisinden göndereceğiz bumper butonunda problem olmayacağına emin olabilirsiniz demişlerdi. Bu arada yeni kolun bumper tuşları gerçekten çok güzel olmuş. Böyle bir hakkınız varken kullanın derim. Söylediklerine göre zaten eski tip kolların stokları artık eridiği için yenilerinden gönderiyorlar.
    _____________________________
  • Yarbay
    3919 Mesaj

    Tesekkurler iskocya ben de sansimi deniyeyim o halde



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Scotland kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    67 Mesaj
    arkadaş lar benim 9 aylık xbox one geçen kol sorunu çıktı yolladım yenisi geldi ama benim konsoldan fan sesi gece kullanımında sinir bozucu hafif sürtüyor sanırım rüzgar sesinden çok fan tıkırtısı var ürünün seri no 04 ile başlıyor acaba o sorunlu seriden mi denk geldi bana ses zamanla gider belki dedim ama gece sessiz ortam da duyuluyor ve sinir ediyor sizce yollamalımıyım degişse daha kötüsü gelme ihtimali varmı acaba

    konsolu yolladık onuncu el geldi direndim sonunda sıfır konsol geldi süreci aşagıda paylaştım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deilmycry_84 -- 18 Mart 2016; 23:22:19 >
    |
    |
    _____________________________
    REFERANSLARIM: romeo28 ,eko35/5 ,NeCroMaN ,__END__ ,Nikneyime ,cgdincer ,sanat7 ,muratdm ,manifeto ,mfehmi ,cooper52 ,mesut35b ,onder.t ,ahbap352 ,ekiz ,gopez
  • Çavuş
    67 Mesaj

    evet deneyin sorun var diyin kolda degişim talep edin 3.5 mm li kol yolluyolar ;) denemeden yenisi kargolanıyor üst tuşlar eskisinden çok iyi gerçekten
    |
    |
    SmithAhmet kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    REFERANSLARIM: romeo28 ,eko35/5 ,NeCroMaN ,__END__ ,Nikneyime ,cgdincer ,sanat7 ,muratdm ,manifeto ,mfehmi ,cooper52 ,mesut35b ,onder.t ,ahbap352 ,ekiz ,gopez
  • Yarbay
    3919 Mesaj

    Bakalim. Kargo gelince buradan bilgi veririm



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    deilmycry_84 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    4 Not
    bende yeni 3.5 mm olmayan kol için kayıt açtım ve gönderim yapacağım yeni 3.5 mm kolla değişimi için. şimdi hangi adrese göndereceğiz ? istanbul da oturuyorum ben ?
    _____________________________
    Ps4 psn : HavadaKaradA
    Xbox One gamertag : HavadaKaradA
  • Çavuş
    67 Mesaj

    IQOR DEPO - IQOR Elektrik Elektronik Tic.Ltd.Sti. Serifali Mah. Turgut Özal Bulvari. Burhan Sok. No : 5. 34768 Yukaridudullu - Ümraniye - Istanbul.

    1 hafta önce aldıgım adres güncel

    yinede microsoft u arayıp bilgi alın isterseniz
    |
    |
    clabnick kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    REFERANSLARIM: romeo28 ,eko35/5 ,NeCroMaN ,__END__ ,Nikneyime ,cgdincer ,sanat7 ,muratdm ,manifeto ,mfehmi ,cooper52 ,mesut35b ,onder.t ,ahbap352 ,ekiz ,gopez
  • Yarbay
    2804 Mesaj

    karşı ödemeli mi gönderiyoruz yoksa bize mi ait ücret?
    |
    |
    Scotland kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1268 Mesaj

    Ups ile karşı ödemeli



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    what_tha kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    psn id: yufi21

    xbox live gamertag: orihorn
  • Yarbay
    2804 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MISHIMA

    Ups ile karşı ödemeli

    teşekkürler hocam.

    yabancı temsilciyle konuştum sizde olanın aynısı gonderilir dedi, tuş sertliği şikayetlerini belirtmiştim. bakalım yeni mi yollayacaklar eskiden mi :)
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    433 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: what_tha

    quote:

    Orijinalden alıntı: MISHIMA

    Ups ile karşı ödemeli

    teşekkürler hocam.

    yabancı temsilciyle konuştum sizde olanın aynısı gonderilir dedi, tuş sertliği şikayetlerini belirtmiştim. bakalım yeni mi yollayacaklar eskiden mi :)

    Öyle dediklerine bakmayın. Ben gönderirken kutunun üzerinde yeni nesil ile değiştirilmesini talep ediyorum diye belirtmiştim. Seçtiğim mavi renk kol olmasına rağmen siyah geldi ve yeni nesil geldi. Belirtmekte fayda var kutunun üzerinde...
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    90 Mesaj
    arkadaşlar merhaba xbox one ısınma sebebi ile sistem kendini korumaya aldı sıcak yerde tutmayın vs gibi hata veriyor.makina 10 dk çalışıp kapanıyor açılışta bu hatayı veriyor cihazı dün kayıt ettirdim kasım 2015 de garanti bitmiş şimdi.ürünü 2 el almıştım aydından bursada oturuyorum cihazı aldığım arkadaş cihazın faturasının olmadığını söylemişti ancak cihazı media marketten aldığını söylemişti şimdi arkadaşlar.aldığım kişiye ulaşamıyorum cihaz için microsoft xbox müşteri temsilcisini aradım pınar hanım müşteri temsilcisi cihazın normal garantisi bittiğini ancak media market vb gibi mağzalardan alınan ürünlerin market garantisinin olabileceğini ancak onların sistemlerin de fatura bilgileri ile güncellenebileceğini söyledi şimdi bunun üzerine media mark aradım durumu izza ettim ancak bana seri nosundan cihazın onların bünyesinden garantisinin görünemeyeceğini söylediler şimdi ben ne yapmalıyım cihazın daha 1 yıl garantisi var belki ancak kullanamıyorum media markette çalışan arkadaşlar varmı bana yardım edicek lütfen çok mağdur kaldım....
    _____________________________




  • Binbaşı
    1607 Mesaj

    hocam fazladan garantisi olduğunu zannetmiyorum çünkü elektronik mağazalar kendi firma garantileri için uçuk paralar alıyorlar.fatura olmadan fazla bir şansınız yok gibi duruyor.keşke alırken faturaya dikkat etseydiniz.
    şöyle bir durumda olabilir;makina ilk alışta sistemde garanti süresinin güncellenmesi gerekiyor.benim makinanın sistemde 3 aylık garantisi kalmış görünüydu hemen faturayla güncellediler.ilk alan kişi eğer bunu yapmadıysa hala garanti kapsamında olabilir ama yine bunun için fatura olması gerek.
    |
    |
    mavili__ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2291 Mesaj
    Almanyadan aldığım xbox one'ın kutu içinden çıkan controller'ının sol tuş dpadi çift basmaya başladı. 1 Yıllık garantisi 10 gün önce bitmiş. Fakat buna rağmen servis değişim kaydı oluştururken bir sorun çıkmadı ve 0 TRY lik bir fatura gönderdiler bana. Bu faturanın bir kopyası ile birlikte istanbula göndereceğim controller'ı muhtemelen sıkıntı çıkarmadan yenisini yollarlar bana. Sonuçta Microsoft'un bana çıkardığı resmi fatura 0 TRY bunun üzerine kimse birşey diyemez.
    |
    |
    _____________________________
    Console:XboxOne Gamertag:BorgaXxX
    Msi Z270 Tomahawk Motherboard İntel Core İ5 7600K Asus GTX1060 Dual OC 6gb Kingston Fury Hyper X 16gb DDR4 2400mhz Samsung 850 Evo 500gb Corsair H100i V2 AIO Water Cooling Corsair Obsidian 750D Airflow Edition Corsair CS850M Gold PSU Logitech Z906 5.1 500w
    Steam : BorgaXxX
  • Çavuş
    90 Mesaj
    bugün mecburen konsolu malesef elektronikcilere emanet ettim akşam konsola üsten baktığımda içindeki fan dönmüyordu galiba bununla alakalı olarak makina ısınıyordu.bakalım ne fatura çıkacak bize :(((
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1544 Mesaj
    Siteye kullanici adimi ve sifreyi girdim ama access denied dedi . Neden acaba



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Xbox GamerTag : HighMetin
  • Binbaşı
    1107 Mesaj
    garanti belgesinde 2 yıl yazıyor garanti süresi fakat az önce cihazı online seri no ile kayıt ettirdiğimde 1 sene olarak görünüyor garanti süresi. neden acaba?
    _____________________________
  • Yarbay
    10486 Mesaj

    sistemde öyle kayıtlıymış
    mail atarak düzelttirebilirsiniz
    faturanın fotografını fişini atacaksınız



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    karakoyunn kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    7 Mesaj
    slm fatura bilgilerini hangi maile nasıl atıcaz acılarsanız sevinirim. cihazım gold garantili 1 senesi var ancak xbox sitesinde garanti bitik
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    4 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: alimmm78

    sistemde öyle kayıtlıymış
    mail atarak düzelttirebilirsiniz
    faturanın fotografını fişini atacaksınız

    aynen arkadaşın dediği gibi .. xbox telefon numarasını arayıp müşteri hizmetleri ile görüşüp bu işlemi yapabilirsiniz.
    Bu işlemin artısı şu arıza durumda aldığın yerle ile muhatap olacağınıza direk 2 yıl boyunca ms ile muhatap olup en iyi garantiden 2 yıl boyunca yararlanıyorsunuz.
    |
    |
    _____________________________
    Ps4 psn : HavadaKaradA
    Xbox One gamertag : HavadaKaradA
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
e-ticaret
SEO
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
haberler
izmir web tasarım
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,875
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.