Şimdi Ara

XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI) (30. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
960
Cevap
44
Favori
76.998
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar one x cihazımı yeni satın aldım ancak garanti için xbox tr sitesinde kayıt ettirdim makineyi,cihazın fatura tarihi 10 aralık olmasına rağmen,garanti süresi bitiş 25 haziran 2021 gösteriyor neden acaba ? bunda bir sorun varmı herkeste bu şekil eksik mi gösteriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Informed

    Bende de Penta Degisti olmus az once durum ve bir nakliye numarasi girilmis ancak yurtici vb. icin gecersiz bir numara

    Edit: Yurtici uygulamasindan bildirim geldi kargoya verilmis.

    Alıntıları Göster
    Ellerinde siyah gamepad kalmamış, beyaz verdiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • site üzerinden bana ulaşın bölümüne numaranızı yazıp aranma talep ediyorsunuz, sizi arıyorlar. Sorunu anlatıyorsunuz, size mail ile link atıyorlar, oraya faturanın resmini yüklüyorsunuz sorun çözülüyor. benimki de öyle, şuan çözüm aşamasında.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün ben de müşteri hizmetleri ile görüştüm. Faturayı mail attım. Garanti süresini düzelttiler. Bir de teknik destek bitiş süresi diye birşey çıktı.28.02.2020 diye muhtemelen bu tarihten sonra arızalanırsa tamir yerine para iadesi yapılacak ya da güncellemelerin bitmesi demek herhalde. Ayrıca sonradan alınan ithalatçı garantili kontrolcüler de ilk bir yıl microsoft sonraki bir yıl ise ithalatçı firma garantisi kapsamındaymış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ss01 -- 11 Aralık 2019; 18:32:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ss01 kullanıcısına yanıt
    Hocam benim cihaz da ithalatçı garantili ama kayıda soktuğum zaman 1,5 yıl gözüküyor sizce faturayı atayım mı 1 yıla falan düşürürler mi ? Yoksa fatura tarihini yapıp 2 sene mi yazarlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ss01 kullanıcısına yanıt
    Hangi numara üzerinden görüştünüz? Benim fatura tarihim ve site üzerinde görünen tarih farklı ben de düzelttirmek istiyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ClaymoreCountry

    Hocam benim cihaz da ithalatçı garantili ama kayıda soktuğum zaman 1,5 yıl gözüküyor sizce faturayı atayım mı 1 yıla falan düşürürler mi ? Yoksa fatura tarihini yapıp 2 sene mi yazarlar.
    Bu 1 yıl mevzusu aslında şöyle. müşteri hizmetleri yurtdışı cihazlar için bile bir yıl ulurarası garanti hizmetimiz var dedi. İthalatçı cihazlar da sonuçta Microsoft ürünü olduğuna göre onlar da ilk bir yıl microsoft garantisinden sonraki bir yıl ise (trde kanunen garanti 2 yıl olduğu için) ithalatçı firma garantisinden yararlanır gibi bir yorum yaptı. Görüştüğüm görevli net birşey diyemedi. Ama bence ithalatçı da olsa faturalı ise MS garantisinden yararlanır. Siz müş. hiz. görüşün önce teyit ettikten sonra faturayı atarsınız. Müşteri hizmetleri gerçekten çok ilgili ve hemen geri dönüş yapıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BurnCooLz

    Hangi numara üzerinden görüştünüz? Benim fatura tarihim ve site üzerinde görünen tarih farklı ben de düzelttirmek istiyorum.
    02123755065

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada bir soruda ben sorayım. Geriye dönük uyumlu xbox360 oyunlarını gamepass den satın alırsak oyunun CD si olması gerekiyor mu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ss01 kullanıcısına yanıt
    Selam gamepass'den satıl alma meselesini anlamadım ama GOLD indiriminden bahsettiğini varsayıyorum. Oyunu aldığın zaman direkt olarak yükleme/yüklemeye hazır ekranına düşecektir. Bunlar için CD olması gerekmiyor. Nitekim XBOX da dahil birçok firma CD yerine tamamen DİJİTAL servislere yöneliyorlar ve bu konuda ki ciddiyetlerini yeni nesil XBOX ONE S çıkartarak göstermiş oldular. Bu yolda dahası da gelecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iaaynaci

    Selam gamepass'den satıl alma meselesini anlamadım ama GOLD indiriminden bahsettiğini varsayıyorum. Oyunu aldığın zaman direkt olarak yükleme/yüklemeye hazır ekranına düşecektir. Bunlar için CD olması gerekmiyor. Nitekim XBOX da dahil birçok firma CD yerine tamamen DİJİTAL servislere yöneliyorlar ve bu konuda ki ciddiyetlerini yeni nesil XBOX ONE S çıkartarak göstermiş oldular. Bu yolda dahası da gelecektir.
    https://www.microsoft.com/tr-tr/p/tekken-6/bwtrgx57577h ben bu oyunu almak istiyorum. Oyun Xbox 360 oyunu ama sistem gereksinimlerinde Xbox one uyumlu görünüyor. Bunu digital olarak store dan satın aldığımda one s de oynayabilirim. Doğru mu anladım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ss01 kullanıcısına yanıt
    Evet oynayabilirsin. Hatta bende yine bir indirim döneminde MAFİA 2 ile birlikte aldım bu oyunu aylar öncesinde.
  • Hocam pm atamıyorum bi hata veriyor. Konsolu hepsiburadadan aldım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • *sorun çözüldü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brokenpink -- 2 Ocak 2020; 23:9:24 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ne için değişim yapacaksanız? Sorunu ne

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brokenpink -- 2 Ocak 2020; 23:8:44 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar selam, az önce Xbox Müşteri Hizmetleri ile 0212 375 50 65 numaralı telefon üzerinden görüşme sağladım. Ben uzun zamandır bu garanti işlerini takip edemediğim için bu konuya biraz uzak kalmıştım. Belki bilmeyen vardır yada benim gibi eskide kalmış olanlar vardır diye yazıyorum. Xbox için TR'de konsola 2 yıl aksesuarlara 1 yıl garanti hizmeti sağlanıyordu. Bu süreler içerisinde sistem üzerinden kimse ile görüşmeye gerek kalmaksızın online bir şekilde onarım hizmeti için başvuru yapabiliyorduk. Ancak özellikle aksesuarlarda ki ikinci yıl içerisinde Müşteri Hizmetleri ile görüşüp kayıt oluşturabiliyordu. Fakat bu her zaman mümkün olamıyordu. Temsilci, ithal eden yahut satın alınan firma ile irtibata geçin diyerek onarım isteğini reddedebiliyordu. Hatırladığım kadarı ile TR'de bu işler için birçok defa ARAL, PENTA, MF BİLİŞİM vs. gibi şirketler ile 3. taraf sözleşmesi imzalandı ve ikinci yıl içerisinde kalan sürelerde bu firmalar ile görüşülerek tamirat talebi oluşturuluyordu. Velhasıl geçen hafta itibari ile Microsoft onarım ve servis hizmetlerinde gerek konsol gerekse aksesuarlar için garanti süresini 2 yıl olarak güncellemiş ve artık garanti süresi içerisinde sistem üzerinden online servis kaydı oluşturulabilecek. Hatta ve hatta TR'de ki mevzuatlar dahilinde sistem üzerinde kullanıcıların ekranlarında garanti süresinin yanında Teknik Destek Planı Bitiş tarihi adı altında 3 aylık dönemi kapsayan bir süre bildirimi eklenmiş. Bu sürenin kullanım amacının ise öncelikli olarak kendi takip istem sistemlerinin bir parçası olduğu sonrasında ise oluşturulan bir servis hizmetinin ardından sistem tarafından otomatik olarak düşülmektedir. Yani onarım hizmeti alınan cihaz yahut aksesuarlara teslim tarihinden itibaren ilk üç ay için geçerli olacak şekilde koşulsuz ve şartsız şekilde birebir değişim yahut onarım hizmeti sağlanması amaçlanmış.
    Sözün özü, Microsoft bu işi biliyor ve iyi iş çıkarıyor. Kimse ile muhatap olmadan birkaç tuş ile onarım talebi oluşturuyorsunuz.




  • Ps4 den xbox a gecmeyi dusunuyorum ama aklim iyice karisti. Ps4 de sorunum oldugunda sony servisine birakip 2 hafta sonra ya 0 ini ya iadesini aliyordum. Xbox da tam olarak is nasil ilerliyor kafam karisti. Biri beni kisa oz aydinlatabilir mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Baki8824

    Ps4 den xbox a gecmeyi dusunuyorum ama aklim iyice karisti. Ps4 de sorunum oldugunda sony servisine birakip 2 hafta sonra ya 0 ini ya iadesini aliyordum. Xbox da tam olarak is nasil ilerliyor kafam karisti. Biri beni kisa oz aydinlatabilir mi ?
    https://support.microsoft.com/tr-tr/devices


    Yukarıdaki adrese konsolunuzun seri numarasını girerek servis talebinde bulunuyorsunuz. Mail adresinize gelen kargo gönderi kodu ile (sadece konsolun kendisini) ilgili servis adresine ücret ödemeden gönderiyorsunuz. 20 iş günü içerisinde yenilenmiş farklı bir konsol (çok nadirde olsa sıfır, bu şansınıza kalmış bir durum) ile değişim yapılarak adresinize gönderim sağlanıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BeyazBüyü -- 28 Mart 2020; 22:43:29 >




  • BeyazBüyü B kullanıcısına yanıt
    Yani atıyorum one x aldim 1 ay sonra sorun çıktı. Ben bu cihazi servise yollarsam misal bana 1 yıllık yada 1.5 yıllık tamir edilmiş cihaz mi vercekler ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Baki8824 -- 28 Mart 2020; 22:43:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.