Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

XBOX ONE GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
569
Cevap
39
Favori
29.546
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Oyun >> Xbox >> Diğer >> XBOX ONE GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3852 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    JESKO



    5 gün sürdü toplam, araya hafta sonu girmeseydi 3 gün.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    EgeliLodos kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    6092 Mesaj
    Arkadaşlar Viyana Mediamarkt'tan alınan Xbox one x garantisi Türkiye'de geçerli midir 1 sene?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1888 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: rick dangerous

    Arkadaşlar Viyana Mediamarkt'tan alınan Xbox one x garantisi Türkiye'de geçerli midir 1 sene?
    Evet



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Hanginiz beni yargılayacak kadar masumsunuz ki

    psn muratseber37
  • Yüzbaşı
    601 Mesaj
    Daha alınalı 1 ay olmuş One S, görüntü aktarmamaya başladı bu pazar.. Sinir bozucu bir durum tabii.. Her neyse pazartesi sabah aradım Microsoft u.. Önce faturamı gönderdim ve alınış tarihini güncelledim.. Zira sistemlerinde benim cihazın seri numarası daha eski bir tarihe kayıtlıydı..
    Her neyse, arıza kaydını oluşturduk yine dün.. Tel.i kapattıktan sonra yakında bir UPS şubesi buldum.. Bana verdikleri kodla ayakkabı kutusuna sağlamca kutulayıp gönderdim adamlara sadece konsolu.. Sabah ellerine geçtiğine dair mail aldım; öğleden sonra da tekrar başka bir cihazın adresime yönlendirildiğine dair mail aldım.. Yarın da elime geçer muhtemelen.. Oyundu v.s. ydi tekrar download etmek sıkıcı ve sıkıntılı bir süreç olacak ama bence mesele her şey mükemmel gibi gözükse de bence ya cihaz tamir edilmeliydi ya da bunu yapamıyorlarsa sıfır cihaz gönderilmeliydi.. Belki de elime sıfır cihaz geçecek bilemiyorum ama genelde herkese yenilenmiş başka bir cihaz gönderilmesi "bence" hoş değil.. Daha bir aylık cihaz gitti; kim bilir ne kadar kullanılmış ve arızası giderilmiş, belki de bu kullanılmışlıktan ötürü yorgun bir cihaz bana gönderilecek.. Bu işin oluru bu şekilde olmamalı diye düşünüyorum..
    Yine de servis süresi v.s. tabii ki takdire şayan.. Görelim bakalım, umarım her şey güzel olur.. Endişelerimiz de yersizdir..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Yüreğimizden geçenler; adımlarımıza dökülmeli..!

    Daihatsu Sirion 2004 1.3lt 102hp




  • Binbaşı
    1810 Mesaj

    Ürünü sonunda gönderdim. Dün penta teknisyeni tarafından arandım bana ürünü Logosoft'a göndermem gerektiğini söyledi bende kendisine logosoft'un servis tarafını kapattığını sizinle mail yoluyla görüşmelerimde garantı belgesi ve faturası ile birlikte (özellikle belirttim belgenin logosoft'a ait olduğunu) göndermemi söylediler dedim oda bana, maili kim attı kim dedi bunu vs vs bir şeyler zırvaladı pek müsait değildim o sıra bana mailin resmini atmamı veya yöneticiyle görüşmemi aksi takdirde ürünü geri yollayacaklarını söylediler. Anlam veremedim microsoft pentaya yolla diyor pentaya mail atiyorum ordanda aynı yorumu alıyorum ürünü yolluyorum bu seferde kabul etmiyorlar

    EDİT
    Müşteri hizmetleriyle görüştüm bana logosoft'a ait ürünlerle ilgili servis işlemi yapamadıklarını sadece Aral'ın ithal ettiği ürünlere bakabildiklerini söylediler mail de neden gönderebilirsiniz diye sordugumda yanlış bilgi verilmiştir yanıtını aldım... Kısacası gamepad elimde patladı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emmre129 -- 30 Temmuz 2019; 14:37:27 >
    |
    |
    Bahsedilenler: JESKO
    _____________________________




  • Yarbay
    3088 Mesaj

    Komedi resmen garanti bile işlevsiz bu ülkede.

    Benimde Xbox one gamepad bunu pc tarafında kullanıyorum tuş bazlı sıkıntıları olmuştu garantisi de bittiği için ben 30 tl gibi bir fiyata yaptırmıştım.

    Kol tamiri yapan yerleri sizin bölgede araştırın, 30 tl civarı bir fiyata tamir olma ihtimalleri çok ciddi bir sorunları yok ise sıkıntısız çözülür. Tamiri yapan yerler genelde kendileri tamir sonrası 1 yıl garantide veriyor.
    |
    |
    Bahsedilenler: emmre129
    _____________________________

      ρѕη: αιzєηƒαη σηє ριє¢є ∂єℓιѕι αℓ ρα¢ιησ ƒαηı
  • Yüzbaşı
    813 Mesaj
    İyi forumlar herkese. Kayıtlı ve garantisinin bitmesine 1 yıldan fazla zaman olan bir Xbox One S cihazım var. Amazon.de üzerinden almıştım. Gamepad'de sıkıntı çıktı. PID numarası istiyor destek sitesinde ama numarayı yazdığımda kabul etmiyor. Ne yaptım ettim problemimi çözemedim. Az önce microsoft destek ile iletişime geçtim o da ürünü değiştireceklerini fakat ürünün yurtdışından geleceğini söyledi. Shipment parasını verecekmişim sadece. E o paraya zaten yenisini alırım. Sıkıntıda kaldım arkadaşlar bir önerisi olan veya çözüm yolu sunabilecek var mı aranızda?
    _____________________________
    Ukuleleee!!!
  • Yarbay
    3852 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    JESKO



    Yol parasını senden alamazlar öyle bir şey yok ben daha 1 ay önce değiştirttim ilk defa size yaptıkları teklifi duydum kesinlikle kabul etmeyin.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    samsunum55 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    813 Mesaj

    Hocam direk dedim zaten ben o paraya yenisini alırım diye. Bi üstüme aktarıyorum dedi öyle kaldı.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    JESKO kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Ukuleleee!!!
  • Yarbay
    3852 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    JESKO



    Tamam size işi bilmez personel denk gelmiş adamlar sıfırı ile değiştiriyor ve bu ürünlerin hepsi yurt dışından geliyor, kargo parasını müşteriye kitlemek de nedir yok öyle bir şey kesinlikle. Tekrar arayın durumu anlatın.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    samsunum55 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1888 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Philipp_Plein

    Tamam size işi bilmez personel denk gelmiş adamlar sıfırı ile değiştiriyor ve bu ürünlerin hepsi yurt dışından geliyor, kargo parasını müşteriye kitlemek de nedir yok öyle bir şey kesinlikle. Tekrar arayın durumu anlatın.
    Amazon de den almış dostum. Normal de istemezler zaten 3 defa degistirdim birinde bile en ufak masraf ödemedim. Ama ben turkiyeden aldım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Hanginiz beni yargılayacak kadar masumsunuz ki

    psn muratseber37
  • Yüzbaşı
    508 Mesaj
    servis ne kadar hassas yada ne kadar özenli?

    yada şöyle sorayım. pc'de kullanmak için xbox one s controller aldım. a tuşu biraz problemli. atıyorum fifa oynarken 10 defa basıyorsam 2 defa algılamıyor. zaten tuşun hissi diğerlerine göre biraz değişik. daha sert gibi diyeyim. sanki yerinden çıkmış yada tam oturmamış. şimdi ben bunu göndersem, adam bir defa bassa problem görmez ama uzun kullanımda dediğim gibi sıkıntı yaratıyor. insan 300 lira para verince kusursuz birşey bekliyor doğal olarak. buna benzer bir sıkıntı yaşayıp da sorunu servisle çözebilen oldu mu acaba?
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    18 Mesaj
    Merhaba bende uzun süredir kullandığım xbox one gamepadimi cihaz ekle kısmından eklemeye çalıştım hata verdi canlı destek ile görüştüm o halletim kaydettim dedi hala kaydolmadı seri numarası ile kaydetmek istediğimde hata veriyor nasıl kaydedebilirim cihazı ? hepsiburada dan alınma kendi satıcısından
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    52 Mesaj
    Merhaba arkadaşlar,

    amazon.com.tr üzerinden xbox one s controller satın aldım, genel olarak memnunum fakat bir problemim var, home butonu diğer tuşlara göre bir değişik, şöyle ki; diğer tuşlara hafifçe basıldığı anda tepki verirken, home butonunda illaki daha hisli basmak gerekiyor, hafifçe basınca algılamıyor, ancak sert yada tam ortadan basınca algılıyor, özellikle de gamepadi kapatırken uzun basışta bu durum baya belli oluyor, ilk defa bu gamepadi kullanıyorum, sizde de home butonu böyle mi ? Sizce değişim mi istemeliyim, yoksa dert edilecek bir durum değil mi ?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    9880 Mesaj
    One X konsolum geçenlerde arızalandı, açılmamaya başladı. Garanti ticket'ı oluşturdum, ertesi gün kargo geldi kapıma Xbox'ı verdim. Ellerine ulaşınca ertesi gün yeni konsol kargoladılar, bir sonraki gün elime ulaştı.

    Toplam 3 gün sürmedi kısacası.

    Garanti hakkında süphesi olanlar için paylaşmak istedim.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2490 Mesaj
    arkadaşlar amazon.de üzerinden 2016 Kasım ayında one s modelini satın almıştım. Konsol çalışıyor ancak fan sesi çok fazla. Garantisi bitmiş olmasına rağmen Microsoft bu konuda tamir desteği veriyor mu? Fanı daha sessiz bir fan ile değiştirseler bu sorun çözülecek gibi.
    _____________________________
  • Emekli Admin
    12731 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: greenflash

    arkadaşlar amazon.de üzerinden 2016 Kasım ayında one s modelini satın almıştım. Konsol çalışıyor ancak fan sesi çok fazla. Garantisi bitmiş olmasına rağmen Microsoft bu konuda tamir desteği veriyor mu? Fanı daha sessiz bir fan ile değiştirseler bu sorun çözülecek gibi.
    Ücretli yada ücretsiz cihaz tamiri yapmıyorlar. Arızalı cihazlar yenilenmiş başka bir cihaz ile değiştiriliyor. Tamir işlemi yapan diğer firmaları araştırın derim.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5387 Mesaj
    Arkadaşlar Xbox One X cihazım Microsoft hesabıma kayıtlı. Garantim olduğu da gözüküyor. Kontrolcümde trigger arızası olduğu için garantiye göndermek istiyorum ama Web sitesi üzerinden şöyle bir hata alıyorum:

    No Records Found
    If you find no offers available for your out of warranty device, please visit your preferred retailer to purchase a replacement.

    Üzgünüz. Talep ettiğiniz aksesuar veya cihaz şu anda mevcut değil. Lütfen yardım için Microsoft Desteği ile iletişime geçin.

    Cihaz Türkiye'den alınma Aral İthalat garantisi bulunuyor. Şimdi ne tür bir yol izlememi önerirsiniz?
    _____________________________
    ...
  • Yarbay
    3852 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    JESKO



    Penta ile görüşeceksin onlar bakıyor. Sitesinde numarası var.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    CaSsErDoDo kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    448 Mesaj

    Aral'a vericeksin cihazı. Distürbitör garantiliyse artık bakmıyorlar.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    CaSsErDoDo kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
son dakika
üniversite
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
google reklamları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,339
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.