Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

XBOX ONE GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
558
Cevap
39
Favori
28.712
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Oyun >> Xbox >> Diğer >> XBOX ONE GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    670 Mesaj

    Teşekkür ederim zaman ayırıp sorularımı yanıtladığınız için.
    |
    |
    BeyazBüyü kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Alimlere sorun; hekimlerle konuşun ve fakirlerle oturun. Hz Muhammed (SAV)
  • Yarbay
    8146 Mesaj
    Benim Xbox One X servislik oldu garanti kaydını internet sitesinden girip oluşturdum şimdi sanırım cihazı kargolamam gerekiyor bu 1. sayfadaki adres güncel midir oraya mı göndermem gerekiyor gönderirken üzerine özel bir not vs koymam lazım mı ya da müşteri hizmetleri ile görüşmeli miyim?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    487 Mesaj
    Ups ile sorun yaşıyorum. İlk sayfadaki adrese kargolasam başka bir firma ile sorun olur mu ?
    |
    |
    _____________________________
    Elric Hohenheim

  • Onbaşı
    15 Mesaj
    lami cimi yok. 15 gündür aralıksız arıyorum meşgul kayıt oluşturdum. mailler vs ... dönüş yok.
    şimdi sayfanın başındaki adrese göndereyim fakat karşımda muhatap yok.
    _____________________________
  • Yarbay
    3915 Mesaj

    Microsoft tr yi arayacaksın xbox tr yi değil o hat kapatılalı aylar oldu.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    zeyko34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Onbaşı
    15 Mesaj

    Vatan bilgisayardan 9.06.2019 tarihinde verilen no buradaki ile aynı. Ama teşekkür ederim bilgin için arıyorum.
    |
    |
    JESKO kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1775 Mesaj
    Xbox one x controller'ımın RT tuşundan sonra RB tuşuda bozuldu bende microsoft türkiyeyi aradım ilk 1 sene garantiyi kendileri veriyormuş sonraki 1 sene için pentaya ulaşmam gerekiyormuş Ürünün içinden çıkan garanti belgesi penta değil Logosoft'un ?
    Şimdi kiminle iletişime geçmeliyim Microsoft'un dediği gibi penta ile mi yoksa içinden çıkan garanti belgesinin sahibi logosoft ile mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emmre129 -- 28 Haziran 2019; 15:27:17 >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1614 Mesaj
    Arkadaşlar arıza durumunda yapacağınız adımlar çok basit. Önce 0850 390 27 77 den Xbox müşteri temsilcisine bağlanıyorsunuz. Net ve titiz bir şekilde yardımcı oluyorlar. Mail adresinize bilgi de geliyor. Ups' i arayıp verilen kod ile ücretsiz olarak kargonuzu yerinizden aldırıyorsunuz. Konsol için konuşmak gerekirse refurbished bir cihaz gönderiyorlar. Şu anda hdmi dan görüntü alamadığım için aynı adımları izledim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guitarman -- 28 Haziran 2019; 17:56:59 >
    _____________________________
  • Yarbay
    3915 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: guitarman

    Arkadaşlar arıza durumunda yapacağınız adımlar çok basit. Önce 0850 390 27 77 den Xbox müşteri temsilcisine bağlanıyorsunuz. Net ve titiz bir şekilde yardımcı oluyorlar. Mail adresinize bilgi de geliyor. Ups' i arayıp verilen kod ile ücretsiz olarak kargonuzu yerinizden aldırıyorsunuz. Konsol için konuşmak gerekirse refurbished bir cihaz gönderiyorlar. Şu anda hdmi dan görüntü alamadığım için aynı adımları izledim.
    Bu xbox değil Microsoft TR nin numarası.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1614 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: JESKO

    Bu xbox değil Microsoft TR nin numarası.

    Alıntıları Göster
    ne farkeder gerekli tuşlamayı yapınca (sanırım 3'dü) xbox desteğe bağlanıyorsun.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1614 Mesaj
    HDMI dan görüntü alamayıp cihazını servise gönderen var mı? Cihaz çalışıyor sadece görüntü gelmiyor. HDMI çıkışımı bozuldu yoksa ekran kartı mı merak ettim.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1674 Mesaj
    Arkadaşlar, Avrupa'dan alınan Xbox ile ABD'den alınan Xbox'ın Türkiye'deki garanti süreleri arasında bir fark var mı?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3915 Mesaj
    Titreşim motoru bozuk, RB tuşu düzgün basmayan, sol analoğu yukarı doğru takılı kalan Xbox One Scorpio Edition game padimi değeri yaklaşık 450₺ olan sıfır Phantom Black modeli ile değiştiren PENTA ya helal olsun diyorum ve muhteşem servis desteğinden ötürü teşekkür ediyorum. Kendilerine ayrıca teşekkür mail’i atacam bu akşam.








    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    2544 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: JESKO

    Titreşim motoru bozuk, RB tuşu düzgün basmayan, sol analoğu yukarı doğru takılı kalan Xbox One Scorpio Edition game padimi değeri yaklaşık 450₺ olan sıfır Phantom Black modeli ile değiştiren PENTA ya helal olsun diyorum ve muhteşem servis desteğinden ötürü teşekkür ediyorum. Kendilerine ayrıca teşekkür mail’i atacam bu akşam.





    güle güle kullan benimde rb tuşu sıkıntılı tembellikten göndermiyorum, arayıp kayıt açtırayım bende.
    |
    |
    _____________________________
    iMac Intel 27" Retina 5K Display (Mid 2017)

    MacBook Air 13" (Early 2015)

    Xbox One

    PS4

    Nintendo Switch




  • Binbaşı
    1775 Mesaj

    Ürünü ne zaman almıştınız? Benim kolun içinden logosoft'a ait garanti belge çıktıda bunu penta'nın kabul edeceğini düşünmüyorum yinede yazdım kendilerine. 2 sene garantisi vardı ama EOL kapsamına girmiş olabilir. Son çare olarak microsofttan ücretli tamir talep edeceğim.
    |
    |
    JESKO kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3915 Mesaj

    Konsolun yanında çıkan game pad işte alalı 20 ay oldu. Game padin ilk yıl garantisini microsoft 2. Yılı penta veriyor siz direk microsoft tr yi arayın sorun nereye göndereceğinizi onlar söyler, bence penta ya yollamanızı söyleyecekler çünkü microsoft ile anlaşmalı olan firma bu şuan.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    emmre129 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1775 Mesaj

    Yanıtınız için teşekkür ederim. Dediğiniz gibi ilk önce microsoft'u aradım onlarda pentaya yollamamı söylediler. Ancak kutunun içini açıp baktığımda penta'ya ait garanti belgesi çıkmadı onun yerine logosoft'a ait belge çıktı. Sanırım ben aldığım zamanlarda Logosoft yapıyordu bu işi geçen zamanda penta ile anlaştılar. Bakalım en kötü ücretli tamirini isteyeceğim.
    |
    |
    JESKO kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3915 Mesaj

    Kutudan çıkan garantinin önemi yok şuan ülkemizde hangi firma ile anlaşmışlarsa (penta) ona gönderiyoruz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    emmre129 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1775 Mesaj

    Umarım dediğiniz gibidir.
    |
    |
    JESKO kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    4944 Mesaj

    Bende geçen hafta cuma gönderdim ancak hala gelen giden yok. Sizin ne kadar sürdü?
    |
    |
    JESKO kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
e-ticaret
google reklamları
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
izmir web tasarım
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,391
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.