Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Xbox Live Gold ve Xbox Game Pass Abonelik Fiyatları 15 Eylül İtibarıyla Düşürülecek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
48
Cevap
0
Favori
1.458
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Oyun >> Oyun Haber, İnceleme, Ekran Görüntüleri >> Oyun Haberleri >> Xbox Live Gold ve Xbox Game Pass Abonelik Fiyatları 15 Eylül İtibarıyla Düşürülecek
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • BSC Editörü
    12415 Mesaj
     
    Xbox Türkiye, Xbox Live Gold ve Xbox Game Pass abonelik fiyatlarının 15 Eylül 2019 tarihi itibarıyla düşürüleceğini kullanıcılara gönderdiği mesaj yoluyla duyurdu.

    15 Eylül 2019 itibarıyla geçerli olacak fiyatlar:
     
     Xbox Live Gold Xbox Game Pass Ultimate
    PC için Xbox Game Pass
    Konsol için Xbox Game Pass  
    Bir Ay 29,99 TL 44,99 TL 29,99 TL 29,99 TL 
    Üç Ay 74,99 TL 134,99 TL 89,99 TL 89,99 TL 
    Altı Ay 119,99 TL  179,99 TL 179,99 TL 
    12 Ay 179,99 TL    
     
    Xbox Türkiye 15 Ekim 2018'de Xbox Live Gold ve Xbox Game Pass abonelik fiyatlarında büyük bir zam yapmıştı ve 29,00 TL olan bir aylık Xbox Live Gold ve Xbox Game Pass abonelik fiyatları 59,00 TL ve 179,00 TL olan 12 aylık Xbox Live Gold abonelik fiyatı da 439,00 TL olmuştu ve o zamandan bu yana bu fiyatlar geçerliydi.

    Kullanıcılar 15 Eylül 2019 tarihi itibarıyla yukarıdaki tablodaki fiyatlardan dijital olarak üyeliklerini satın alabilecek. Xbox Game Pass Ultimate'in Xbox Live Gold, PC için Xbox Game Pass ve Konsol için Xbox Game Pass aboneliklerini içerdiğini hatırlatalım.




    |
    |




  • Boş yapma git xbox al o zaman ps tarafı türkiye daha çok önemsiyo açık açık beli ediyolar türkçe dublaj ve altyazılı oyunlar tr mağazada hep indirimler şimdi diyceksin oyunlar pahalı sanki xbox tarafı ucuzda iki tarafda oyun 450 tl çıkıyo ps plus daha ucuzdu şimdi eşit oldular ea access falan diyosun ps 4 için geldi zaten ki ps elindeki oyunlar daha güçlü fiyat için dersen ülkenin başındaki adamlara sormak lazım dolar sonuçta anladın ufak bi eklenti yapiyim 60 dolar 335 tl 60 euro 371 tl sterlin zaten uçmuş 407 tl falan oyunların kargosu vergisi burdaki şirketlerin kazancı ARAL kısaca bize kol gibi fiyat geliyo dolar düşmedikce yada özel anlaşmalar olmadıkca ucuza oyunu unutucan.

    gamepass xboxı kurtaracak bir sistem değildir, playstation yerine geçmeye çalışamayı düşüneceklerine , bence oyun politikası ve pazarlamayı örnek alsınlar, kimse basit bir tv kutusunu oyun konsoluna tercih etmez bu ülkede..

    Xbox fanboy manboy diyorlar PS'ciler ama Xbox'culardan daha çirkefler. Onlarcasını blokladım artık. Ağır boş yapan 5000 mesajının 2000 mesajı anasayfa xbox haberlerinde geçiren PS'cilerden gına geldi.

    PS4'ün Türkçe oyunları ve exc yapımları varken, ülkemizdeki o küçücük topluluğu için bu abonelik ve konsolu ne alınır, ne de kullanılır. Baktılar alan yok, fiyatı düşürdüler, hoş yine alan olmayacak. Toplasan 25-30 tane Xbox fanatiği var ülkede, onları da kimse dikkate almıyor.

    Hade ya sen önce bi askere git ne demek istediğimi anlarsın erken kalkmak neymiş gör sabah 5.30 da kalkta göriyim seni kardeş o kadar boş bi adamsın ki konuyu nerden nereye götürdün harbi tam çocuk işine çevirdin game pass diyoduk ps diyoduk nereye götürdün işi ne diyim devam et fanboy bu kafayla devam.

    Çok boş yapıyosun okudun hepimiz biliyoruz çünkü başka işin yok kardeş bide sony napıcak falan diyenler var sony zaten 1 aylık ps plus 24 tl satıyo adamlar 60 tl den 30 tl düşürdü niye bişey yapsınlar ki yinede fazladan bir iki oyun verse fena olmaz

  • Yarbay
    2440 Mesaj
    Gamepass pc de beta oldugu icin tanitim fiyati olarak + %50 indirim var. Böylelikle aylık 15 tl ye geliyor. Ben Xbox Türkiyeden çekilmeyecekse gold a indirim yapar diye bekliyordum öyle de oldu. Ps+ yillik 180tl iken xbox gold un bu fiyatta olmasi saçmaydı .



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4722 Mesaj
    Doğru bir hamle olmuş zaten Sony hakim bir ülkede o fiyatla tutunamazsınız dahada agresif hamleler yapması gerek xbox tr nin
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1374 Mesaj
    Eski fiyatlarına düşürmüşler güzel haber fakat 12 aylık hala pahalı, artık alternatif yerlere(mtcgame vb.) bakacağız. Birde oyun fiyatlarına el atsalar güzel olacak.
    _____________________________
    XBL Gamertag: SkyfallTR
    Steam: starkiller
  • Yarbay
    5155 Mesaj
    Bu ülkede artık Xbox yavaştan Playstation'ın yerini almalıdır. Bize Türkçe içerikten bile önce uygun fiyat lazım, Gamepass'e bakıyorsun adamlar Metro Exodus'u bile getirip koymuşlar ki muhtemelen güncel AAA oyunlar gelmeye devam edecektir. Exc oyun oynayan çekirdek bir kitle var geri kalan Ps kafelerde Pes ve Fifa oynuyorlar birde arada araba yarışı, bu benim gözlemim baya zamanım da geçmişti bu kafelerde, zaten bunlar için de Xbox hayli hayli yetiyor. Şimdi bakıyorsun One S veya ilk çıkan Xbox'ı özellikle ikinci elleri çok uygun, Pc toplamaya gücü yetmeyenler için mürhiş bir durum, konsolu aldık peki oyun diyeceksiniz o kısımda da Ganepass ve Access var istemediğin kadar oyun var, çok uygun fiyatlarla, geriye uyumlulukta bile bir sürü oyun var. Ps4 sahibi olarak yazıyorum bunları en büyük hatam One X'i satmak oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mutlak.Sıfır -- 16 Ağustos 2019; 23:42:15 >
    _____________________________
  • Misafir Üyelik
    154115 Mesaj
    gamepass ultimate varken başka bir paket alsak yine önceki sefer olduğu gibi ultimate üyeliğin süresini uzatır mı acaba ?
    |
    |
    _____________________________
    Not: Bu üyelik Haberlere, siteye üye olmadan yorum yapmak isteyen
    kullanıcılar için sistem tarafından kullanılan bir robottur.
  • Yarbay
    6473 Mesaj
    Çok güzel haber. Bir de 470 e çıkan oyunların fiyatları normale dönmeli



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2130 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Mutlak.Sıfır

    Bu ülkede artık Xbox yavaştan Playstation'ın yerini almalıdır. Bize Türkçe içerikten bile önce uygun fiyat lazım, Gamepass'e bakıyorsun adamlar Metro Exodus'u bile getirip koymuşlar ki muhtemelen güncel AAA oyunlar gelmeye devam edecektir. Exc oyun oynayan çekirdek bir kitle var geri kalan Ps kafelerde Pes ve Fifa oynuyorlar birde arada araba yarışı, bu benim gözlemim baya zamanımda geçmişti bu kafelerde. Şimdi bakıyorsun One S veya ikk çıkan Xbox'ı en özellikle ikinci elleri öok uygun, Pc toplamaya gücü yetmeyenler için mürhiş bir durum, konsolu aldık peki oyun diyeceksiniz o kısımda da Ganepass ve Access var istemediğin kadar oyun var. Ps4 sahibi olarak yazıyorum bunları en büyük hatam One X'i satmak oldu.


    Boş yapma git xbox al o zaman ps tarafı türkiye daha çok önemsiyo açık açık beli ediyolar türkçe dublaj ve altyazılı oyunlar tr mağazada hep indirimler şimdi diyceksin oyunlar pahalı sanki xbox tarafı ucuzda iki tarafda oyun 450 tl çıkıyo ps plus daha ucuzdu şimdi eşit oldular ea access falan diyosun ps 4 için geldi zaten ki ps elindeki oyunlar daha güçlü fiyat için dersen ülkenin başındaki adamlara sormak lazım dolar sonuçta anladın ufak bi eklenti yapiyim 60 dolar 335 tl 60 euro 371 tl sterlin zaten uçmuş 407 tl falan oyunların kargosu vergisi burdaki şirketlerin kazancı ARAL kısaca bize kol gibi fiyat geliyo dolar düşmedikce yada özel anlaşmalar olmadıkca ucuza oyunu unutucan.
    _____________________________




  • Misafir Üyelik
    154115 Mesaj
    Şey çok saçma ya.. Ara yüzü falan rezalet PC'de. 3 aylık üyelik bitti 3-4 tane oyun anca buldum oynayacak. Hani hangisi PC için var onu gösteren bir sayfa bile yok. GEAR 5 dahilll diyor da lan daha oyun çıkmadı yükle butonu ne alaka? Çok karmaşık.. Ucuza almış olmasam asla ama asla bulaşmam.
    |
    |
    _____________________________
    Not: Bu üyelik Haberlere, siteye üye olmadan yorum yapmak isteyen
    kullanıcılar için sistem tarafından kullanılan bir robottur.
  • Teğmen
    144 Mesaj
    gamepass xboxı kurtaracak bir sistem değildir, playstation yerine geçmeye çalışamayı düşüneceklerine , bence oyun politikası ve pazarlamayı örnek alsınlar, kimse basit bir tv kutusunu oyun konsoluna tercih etmez bu ülkede..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi William Munny -- 16 Ağustos 2019; 19:22:55 >
    _____________________________
  • Yarbay
    2266 Mesaj
    Rekabet iyidir bakalim Sony ne yapicak :)))
    |
    |
    _____________________________
    PS4 ID: DEAGLETURK / XONE ID: DEAGLETURK / http://www.deagleturk.com / Youtube Kanalim: https://youtube.com/c/DEAGLETURK ve Twitch Kanalim http://twitch.tv/deagleturk
  • Yarbay
    5349 Mesaj
    Misafir arkadaşa ithafen:

    Beyler arayüz için Windows mağazasını kullanmayın.

    Direkt mağazada Xbox Beta var ve çok başarılı. Cidden güzel yapmışlar. Game Pass vs, direkt önünüze koyuyor. Yüklü oyunlarınızı da görüyorsunuz.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    485 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

    Şey çok saçma ya.. Ara yüzü falan rezalet PC'de. 3 aylık üyelik bitti 3-4 tane oyun anca buldum oynayacak. Hani hangisi PC için var onu gösteren bir sayfa bile yok. GEAR 5 dahilll diyor da lan daha oyun çıkmadı yükle butonu ne alaka? Çok karmaşık.. Ucuza almış olmasam asla ama asla bulaşmam.


    https://www.xbox.com/tr-tr/xbox-app?source=lp bunu indirdinmi bu uygulamada görünüyorda ondandedim
    |
    |
    _____________________________
    Lazzzzzz..
  • Yarbay
    8915 Mesaj
    PS4'ün Türkçe oyunları ve exc yapımları varken, ülkemizdeki o küçücük topluluğu için bu abonelik ve konsolu ne alınır, ne de kullanılır. Baktılar alan yok, fiyatı düşürdüler, hoş yine alan olmayacak. Toplasan 25-30 tane Xbox fanatiği var ülkede, onları da kimse dikkate almıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi d3vstator -- 16 Ağustos 2019; 21:11:23 >
    |
    |
    _____________________________
    Vagrant Story - Final Fantasy 7 - KotOR - Wind Waker - Metal Gear Solid - Ni No Kuni - Mass Effect - Journey - To The Moon- Zelda Breath of the Wild - Persona 5 - Super Mario Odyssey - Divinity Original Sin
  • Yüzbaşı
    533 Mesaj
    Olmasi gereken buydu.Oyun fiyatlari da olmasi gereken seviyelere inmeli tum sistemlerde.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    -Objektif Oyunsever-
  • Yarbay
    2486 Mesaj
    Xbox fanboy manboy diyorlar PS'ciler ama Xbox'culardan daha çirkefler. Onlarcasını blokladım artık. Ağır boş yapan 5000 mesajının 2000 mesajı anasayfa xbox haberlerinde geçiren PS'cilerden gına geldi.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Ergen fake hesaba karşı beni banlayan forum yüzünden forumu bırakıyorum...
    Xbox One 500 GB Gamertag: Dapplication Tom Clancy's The Division 1-2 hikâyesi.
    Peugeot 508 1.6 BlueHDi
    A'dan Z'ye markaların kullandığı şanzıman listesi.
  • Yarbay
    2130 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Mutlak.Sıfır

    Şu boş yapma lafına uyuz oluyorum saçma sapan konuşma kardeş, Ea Access Ps4'e geldi Xbox fiyatına bak pyunlarına bak, Ps4 fiyatına ve oyunlarına bak. Hayırdır siz bu Ps4'ü öve öve bir hallere geldiniz hani başlık altına yazsam alıntı yapıp Ps4'ü satırlarca övüp övüp duruyorsunız siz hayırdır ya? Ben oyun fiyatları için farklı bir şey mi söyledim? Adam Forxa Horizon 4'ü 5 tl'ye oynattırıyor sana Sony Gow'u oynatsın bakalım 5 tl'ye.


    Yine boş yapıyosun sanki sonra üyelik yenile diyince hep 5 tl mi alıcak bi yerden sonra 30 tl çıkıcak eskiden 60 tl istiyodu aylık daha yeni düştü bide oyun senin olmuyo hane hep para vermen lazım ps 4 oyunların çoğu şuan ucuz az etrafa bak senin gibi xbox fanboylarına ne anlatıcam her yerde ağlıyosun ps plus bile ben nadiren alıyorum çünkü almak saçma geliyo mp bile paralı konsollarda xbox yüzünden buda zamanında açlık yaptı ps 3 döneminde mp para istiyen bi xbox 360 vardı sırf bu yüzden bile firmaya sinir oluyorum ps 4 şuan bu yüzden mp paralı yaptı iyi para kaldırıyo çünkü bide bilgisayarda game pass çöp 3-4 tane oyun çıkar saysanız şuan oynana bilir belki 5-6 tane oyun vardır onlarda zaten steamda ucuza var gerek yok yani pc için game pass en azından şuan için almak boş şimdi bide bu beni ps fanboyu sanıyo forza horizon 4 bende var bilgisayarda oynuyorum ultrada güzel oyun ona laf atan yok yanlış anlarsın hane bide ufak bi ekleme yapiyim ps 2-3-4 dönemlerinde ps hep daha ucuz oldu konsoll alırken xbox kıyasla xbox hep daha pahlaı çıktı bizim ülkede biraz araştır sony oyunları daha ucuza satılıyo.
    _____________________________




  • Yarbay
    4814 Mesaj
    15 tlye gamepass süüpppeerrrr
    |
    |
    _____________________________
    MSI B450 gaming plus - AMD Ryzen 5 2600 stock - Sapphire Pulse RX570 4GB ITX - 8GB 2133 mhz DDR4 Kingston HyperX - 8GB 2400 mhz DDR4 kingston Hyperx - WD Blue 1TB 64MB 7200 rpm HDD - Xilence XP550W PSU- Dark Blade 2 mavi led fanlı 2xUSB 3.0 Kasa----Apple İphone SE 16GB Space Gray
  • Yarbay
    3847 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: deadlight54

    Eski fiyatlarına düşürmüşler güzel haber fakat 12 aylık hala pahalı, artık alternatif yerlere(mtcgame vb.) bakacağız. Birde oyun fiyatlarına el atsalar güzel olacak.
    Nasıl pahalı? Mtc dediğin yerde en ucuz Brezilya bölgesi orada da 12 aylığı 209₺ Bu fiyatlar ile Dünya da en ucuz fiyat 180₺ ile Türkiye olacak.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Mobilya Takımları
google reklamları
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
üniversite
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,484
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.