Şimdi Ara

Xbox Çift Nat sorunu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
4.220
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, Xbox One X cihazımda online oynayamıyorum ve arkadaşlarımla konuşamıyorum. Çift Nat algılandı hatası veriyor, yardımcı olabilir misiniz?



  • Ve Dns Ayarlarını 8.8.8.8 8.8.4.4
    Değil İse Yapar Mısın?Ve Bir Gruba Girince Bağlantı Kesildi Mi Yazıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HuntMusallat -- 23 Ağustos 2019; 22:58:45 >
  • Dediğin ayarları uyguladım, cihazı yeniden başlattım open oldu şuan nat düzeldi sanırım
  • Deneyin Bir Multiplayer Oyun Üzerinde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HuntMusallat -- 23 Ağustos 2019; 23:0:25 >
  • Online oynanıyor gruplara bağlanıyor, düzeldi hocam teşekkür ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HuntMusallat

    Ve Dns Ayarlarını 8.8.8.8 8.8.4.4
    Değil İse Yapar Mısın?Ve Bir Gruba Girince Bağlantı Kesildi Mi Yazıyor.
    İkinciye birşey girmeye gerek varmı?
  • Bende de aynı sıkıntı oldu ama sorunu çözmedi, normalde party falan sıkıntı olmuyor ama nat türü sıkı ve çift nat uyarısı veriyordu
  • Aynı sorun oldu ve dns ile sorunu çözemediyseniz sorun modeminizden kaynaklanıyor. İşi bilen bir kişinin modem ayarlarına girerek modeminizde firewall ayarlarını kapaması gerekir.
    Bugüne kadar hep kapalı kullandım ve güvenlik ile ilgili bir sorun yaşamadım. Lakin ben kapattırmam derseniz bu defa xbox live ve oyunların kulandığı portların forward edilmesi işlemi gerekir ki bu zahmetli bir iştir. Çünkü oyunlar farklı portlar kullanabilir. (Sadece xbox live port u forward edilirse sadece sesli görüşme v.s düzelecektir.)
    Sağlam çözüm firewall ın kapatılmasıdır.
  • Ben firewallu kapatmama ragmen halen cift nat yaziyor. Kullandığım internet uydunet. Bu konuda yardımcı olabilecek biri bana özelden yazabilirse çok sevinirim.
  • Çiftnat hatasını modem/router üzerinde bir şeye dokunmadıysanız(uPnP, DMZ) internet hizmet sağlayıcınızın sizi CGN Havuzunda tutması sebebiyle alırsınız.

    Ellerindeki IP blokları kısıtlı olduğundan siz önce Uydunet'in verdiği bir IP'ye natlanırsınız, oradan da birden fazla kişiyle beraber aldığınız bir public IP'ye natlanırsınız. Dışarıya port açamazsınız çünkü IP'niz iki kere NAT'lanmıştır.


    Uydunet'i arayın ve CGN havuzunda olduğunuzu(Carrier Grade NAT) söyleyin, bu sebeple dışarıya port açamadığınızı ve oyun konsolu kullandığınız belirtip hizmet alamadığınızı söyleyin. İlgilenir ve düzeltirler.
  • Miex kullanıcısına yanıt
    Ben de Xbox a IP atıyorum sonra modem üzerinden portları açmama rağmen "Nat: Kullanılmıyor" uyarısı alıyorum. hatismyipaddress.com adresinden kontrol ettim IP adresin modem ile aynı. Portlar açık mı diyehttps://portchecker.co/ adresinden kontrol ediyorum fakat kapalı görünüyor. Müşteri hizmetleri ile görüştüm yeni IP tanımladılar ama yinede sorun çözülmedi. Sorun nereden kaynaklı acaba? Eğer bilginiz varsa açıklarsanız sevinirim.
  • İlginiz için teşekkür ederim arkadaşlar. Dediğiniz şekilde uyduneti arayacam. İsallah sorunumu çözerler.
  • waffen329 W kullanıcısına yanıt
    Hocam çözüm oldu mu aramak? Ben de aynı problemi yaşıyorum da.
  • Onca görüşmemin ardından geçen hafta tekrar aramıştım müşteri hizmetlerini (20 defa oldu sanırım arama sayım). 24 saat içinde sorununuz çözülecek dendi. Ama aradan 72 saat geçmisine rağmen çözülmedi. Önceki akşam son kez tekrar aradım ve sert konuştum. Müşteri temsilcisi yine yetkili birime sorunu aktardım en kısa zamanda ilgileneceklerdir cümlesini tekrarladı. Bende daha yetkili birine bağlamasını istedim. O ısrarla yine aynı şeyleri söyledi. Aynı şeyleri söylememesini ve yetkili birine bağlamasını yoksa bugün bu telefonu kapatmayacağımı söyledim. Israrım üzerine yetkili birine bağladı.
    Adam sorunun bizimle ilgili olmadığını modemin yetkili hizmetlerini arayıp onlardan port açmayla ilgili yardım almamı yada IPv6 ayarlarını yaptırmamı söyledi. (Oysa ki daha önce Huawei müşteri hizmetlerini aradı. Yardımcı olamayacaklarını söyledi) Baya bir sinirlendim ve birazda ağır konuştum. Değişen bir şey olmadı sizin anlayacağınız.


    Ben ümidi kestim arkadaşlar daha da uğraşmayacağım. Zaten 3 ay gibi bir süre kaldı sözleşmemin bitmesine. Ona istinaden geçenlerde bana 100 mgbit bağlantı için sözleşmemi uzatmamı teklif ettiler. Yapacakları indirimle 84 tl gibi rakam önerdiler. Bu harika bir teklif olmasına rağmen Vodafone devam etmeyeceğim. Zaten %90 online oyun için kullanıyorum interneti. Superonline'a geçmeyi düşünüyorum. Siz nedersiniz? Ne önerirsiniz?




  • dynamic09 kullanıcısına yanıt
    Aynı şeyleri yaşamışız. Kaç kez aradıysam bana sürekli sabit ip önerdiler. Lanet olsun böyle işletmeye. Xboxda vpn kullanabiliyor muyuz vpn çözüm olabilir mi?
  • Arkadaşlar benim internet hizmetim turksat uydunetten. Ben cumartesi uydunet müşteri hizmetlerini aradim. Olayimida anlattim çift nat sorununu. Daha önce de bu konu ile ilgili aramışlar bu yuzden konuyu biliyorlar. Bana iki secenek önerdi. Aylik 5 tl olan sabit ip almami yada 100 le baslayan ip min ucretsiz değiştirilmesini. Ben sabit ip alsamda çift nat sorununun çözülüp cozulemeyeceginden emin olmadığımdan ücretsiz olan yardımı seçtim. Birkaç
    saat sonra sorunumu cozdular. Şuan nat open oldu. Sorunum çözüldü.
  • dynamic09 kullanıcısına yanıt

    turknet kullanıyordum 2 yıldır hiçbir sıkıntı yaşamadım. belki bir kere aradım müşteri hizmetleri oda internet komple gitmişti. şimdi zamlardan dolayı başka bir şebeke geçtim fiyatı yarı yarıyadan az. poyraz net bna dedikleri turknet ile aynı herşey ttnetin altyapı kullanıyoruz hatta modem değişimi bile olmadı interneti kullanmaya başladım 3. gün double nat almaya basladım oyunlarda anlık donuyor bi anda ölüyorum. 200 tl az ödüyeceğim diye eğlencemin içine ettim

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.