Şimdi Ara

x800 arızası hakkında yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.030
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • dh'den bir arkadastan 2.el olarak 1 ay kullanılmıs olarak aldığım telefon kullandıktan 2,5 ayından sonra bozuldu verdiği hata sim kart kayıt hatasıydı cihazı yetkili servisi olan basarıya gönderdim.Cihaz geldiğinde cihazın anakartını değistirildiği formda yazıyordu cihaz 13 gün boyunca düzgün sekilde çalıstı daha sonra aynı arızayı tekrar verdi tekrar servise gönderdim kısa bir süre sonra cihaz bana tamir edilmemis sekilde geri geldi formda cihazın resetlendiği ve yazılımın güncellendiği yazıyordu ama cihaz yine sim kartımı tanımadı tabiki baska bir sim kartta denedim cihaz yine çalısmadı.Çok sinirlendimden dolaytı interneti biraz kurcaladım ve söyle bir yazıyı buldum.

    "Sanayi ve Ticaret Bakanlığı tarafından hazırlanan ve 14.06.2003 tarih ve 25138 sayılı resmi gazete'de yayımlanan garanti belgesi uygulama esaslarına dair yönetmeliğin 14. Maddesine göre;
    1 yıl içerisinde aynı arızanın 3 kez, farklı arızaların en az 5 kez, garanti süresi içerisinde de farklı arızalar toplamının en az 7 kez ortaya çıkması ve bu arızaların maldan yararlanmayı sürekli kılması halinde tüketici 4822 sayılı yasa ile değişik 4077 sayılı yasanın 4. Maddesinde belirtilen diğer seçimlik haklarını kullanabilecektir. "

    ben yukarda yazan madde gereğince cihazın yenilenmesi talebinde bulunacağım lakin talebi kime bulancağımı bilmiyorum basarımı türk philips mi?







  • öncelikle başarıya kabul etmedikleri taktirde philips müşteri hizmetlerini arayın para iademi öyle yaptım.
  • Benim bildiğim kadarı ile tüketici mahkemesine başvurman gerekiyor, Aynı ağrızayı 3 kez tekrarladı diyerek onlar gerisini halledere
  • soylede yapabılırsın basarıya gotur degısım talebınde bulun teslım ettıkten sonra phılıps ı ara ordakı musterı temsılcısıyle konus
    degısım talebını anlat durumu anlat olayı hızlandırıyorlar
  • ben sana philips alma dedim

    benim x500 ü hemen iade almışlardı paramıda aldım geri..

    kuzennnnnnn
  • alattin_nuri
    Kaymakamlık bünyesindeki tüketici uyuşmazlıkları tahkimine dilekçeyle başvur. Verdiği karar mahkeme kararı hükmünde. Philips karara itiraz ederse tüketici mahkemesinde ayrıca davası görülür. İstediğin zaman bana mailden yada pm den ulaşabilirsin. Av. Sinan
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.