Şimdi Ara

X250 neden bukadar zamlandı?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
957
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mercedes x250cdi 170.000 tl ye alınabiliyordu yakın geçmişte şimdi 300 400 fiyatlara ulaşmış ne oldu yahu böyle iki katı zamlandı bu araç?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • Üretimden kalkan bir arabaya o paraları verenlere allah da akıl versin diyorum. Amaç offroad ise çok daha iyileri çok daha ucuza bulunuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hilux varken alınmaz zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ÖlüyenYörüler kullanıcısına yanıt
    çok daha iyileri neler mesela hocam bi örnek verirmisin ? bende böyle bi araç arıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ibrahim Akca

    Hilux varken alınmaz zaten.
    Ne zaman yolda yeni kasa hilux görsem arkadan siyah / mavi duman atıyor. Artık eskisi kadar efsane olmayabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fiyatlar ülkenin zeka seviyesiyle ters orantılı.
  • Mercedes saçma olduğunu farkina varip Üretimini bitirildi.

    Avrupa bizden fakir olduğu için Bagajına kum yüklemek ciftlik isleri yapmak icin Mercedes ile Nissan arasinda fark olmadığını sandılar. Halbu ki yıldız hep para eder... Fakir gavurlar.

    Hep Türkiye'yi kıskanıyor gavur..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi codeThoreau -- 1 Haziran 2020; 18:54:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende takip ediyordum bi kaç ay önce 2018 20.000 km civarı 265 civarına alacaktım vazgeçtim, şimdi muadili 295.
    Off road yapılıp satılanlar keriz avı, inanılmaz fahiş kar koyuyorlar.
    Bende x class sevdasından vazgeçtim, üretimi duran araç o paraları etmez.
    Ranger wildtrack bakıyordum oda 275 ten 314 e çıktı 0 ı. İkinci elde de 270 civarından 300 e fırladı birden.

    Sonuç olarak ben vazgeçtim, yeni kasa hilux, amarok şekil şıkul çıkarsa keyfine alcam, yoksa canları cehenneme, x class a 2 lastik takıp 100 bin kar koyan cankay gibi galerilere para yedireceğime o parayı tuvalet kağıdı olarak kullanırım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakin gecmis dedigin ne zaman hocam 170 cok iyi fiyatmis.
  • nissan navara'nın kopyasını kim ne yapsın?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BOLDVIPER

    çok daha iyileri neler mesela hocam bi örnek verirmisin ? bende böyle bi araç arıyorum
    Üstad l200 bundan 10 kat daha iyi, en basitinden ısuzu d-max bundan kat ve kat iyi.

    Şehir içi kullanılacaksa bu modellere ek Amarok, al veya bunun orjinali olan Navara al.

    X250 şişirilmiş bir balondur

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • BOLDVIPER kullanıcısına yanıt
    Mercedesin power paketteki ağaç kaplamalar ve taba beni benden alıyor ama sonuçta navara malyajlı navaralarda arkalar disk devamı var arazidede makyajsız olandan memnunduk, 2012 hiluxumuzda var ama o yük için arkalar çok konforsuz ve size navara veya ranger japondada l200 tavsiye ederim hilux mekanik olarak sağlam ama can sıkıyor gerçekten.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖlüyenYörüler

    Üretimden kalkan bir arabaya o paraları verenlere allah da akıl versin diyorum. Amaç offroad ise çok daha iyileri çok daha ucuza bulunuyor.
    Tasarımını çok beğendim ben zamanında imkan olsa şartları zorlayıp alacağım araçlardan biri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-DFABFCB25

    Üstad l200 bundan 10 kat daha iyi, en basitinden ısuzu d-max bundan kat ve kat iyi.

    Şehir içi kullanılacaksa bu modellere ek Amarok, al veya bunun orjinali olan Navara al.

    X250 şişirilmiş bir balondur

    Alıntıları Göster
    Mercedes x class birçok anlamda üstün navaradan yaylar amortisörler diskler denge kolları yalıtım konfor sürüş dinamikleri gibi aynı platform olunca aynı araç olmuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Mercedes x class birçok anlamda üstün navaradan yaylar amortisörler diskler denge kolları yalıtım konfor sürüş dinamikleri gibi aynı platform olunca aynı araç olmuyor

    Alıntıları Göster
    Aradaki farkı edecek kadar önemli değil bence.

    Şahsen pikap alsam direk l200 alırım efsane yapmışlar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BOLDVIPER

    çok daha iyileri neler mesela hocam bi örnek verirmisin ? bende böyle bi araç arıyorum
    Baya yazmış arkadaşlar. Pickup dışı örnek istersen ben de birkaç araç yazabilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Tasarımını çok beğendim ben zamanında imkan olsa şartları zorlayıp alacağım araçlardan biri

    Alıntıları Göster
    İçi dışı pickuplara göre güzel ona lafım yok. Ama pickup çok konforsuz ve arada bir sınıf bana göre. Arazi desen kabiliyeti çok daha yüksek safkan jipler var. Sürüş dinamiği desen tasarımı gereği zaten öyle bir şey mümkün değil. Hiçbir pickup doğru düzgün yol tutmuyor. Konfor da sınıfına göre iyi olsa da bir jip suv ya da sedana göre çok çok zayıf. Yani diyeceğim kişisel beğeniler için alınır ama doğru düzgün bir amaçla hizmet etmiyor bana sorarsan. Arazi desen daha iyisi var konfor desen daha iyisi var sürüş kalitesi desen çok daha iyisi var. X class alacak param olsa Ve arazide gözüm olsa direk gc wrangler ya da pajero bakardım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Mercedes x class birçok anlamda üstün navaradan yaylar amortisörler diskler denge kolları yalıtım konfor sürüş dinamikleri gibi aynı platform olunca aynı araç olmuyor

    Alıntıları Göster
    bu parçaların farklı olması x-class daha iyi bir araç yapmıyor.

    platform ( yani şasi) en önemli kısım sonra motor, aktarma organları ve şanzıman gelir.

    diğerleri değişik olsa bir şey farketmiyor.

    mercedes aynı olayı kangoo kopyası citan ile yaptı. onu hatırlayan var mı aranızda?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: budak_1903

    bu parçaların farklı olması x-class daha iyi bir araç yapmıyor.

    platform ( yani şasi) en önemli kısım sonra motor, aktarma organları ve şanzıman gelir.

    diğerleri değişik olsa bir şey farketmiyor.

    mercedes aynı olayı kangoo kopyası citan ile yaptı. onu hatırlayan var mı aranızda?

    Alıntıları Göster
    X350 alcan o zaman V6 mercedes dizeli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: budak_1903

    bu parçaların farklı olması x-class daha iyi bir araç yapmıyor.

    platform ( yani şasi) en önemli kısım sonra motor, aktarma organları ve şanzıman gelir.

    diğerleri değişik olsa bir şey farketmiyor.

    mercedes aynı olayı kangoo kopyası citan ile yaptı. onu hatırlayan var mı aranızda?

    Alıntıları Göster
    Arkadas yalitim konfor ve surus dinamiklerinde ustun demis zaten X250 icin. Her konuda ustun dememis

    motor ve aktarmanin bunlarla cok fazla ilgisi yok.

    Suspansiyon sistemi komple farkliysa cidden platform ayni olsa bile konfor kismi cok farkli olabilir. Bugun bir M3 kullanin sonra normal bir bmw 3 ikisi bile konfor konusunda daglar kadar farkli.

    Yalitim zaten platformla cok ilgili degil. Akustik camlar ve yalitim malzememeleriin nerelere uygulandigiyla ilgili tamamen.

    Surus dinamigi de eger hizlanma degeri ise tabiiki motor sanziman etkiler. Ama sursu dinamigi yol tutus ise, yine burada suspanyion sistemi cok farkettirir.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.