Şimdi Ara

X MEN WOLVERİNE LEVEL 11'DE KALDIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
5.744
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 12 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 9
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 6
  • Ortalama Mesaj Aralığı 20 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 6
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • adoni (6 mesaj) BayburtluCamper-35 (3 mesaj) BaARBAaR (2 mesaj) demirarca (2 mesaj) husmenus (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Oyun >> PlayStation >> X MEN WOLVERİNE LEVEL 11'DE KALDIM
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1746 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Arkadaşlar oyunda level 11 de bir tapınakta takılı kaldım 3 tane heykel var düzeneği çalıştırıp onları ileri getiriyorsun sonra kucaklarından taş tabletler açılıyor işte orada kaldım dün biraz uğraştım belki basittir ama ben bir türlü geçmeyi beceremedim ne yapmamız gerekiyor bir fikri ola varmıdır acaba?
    Yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler



    |
    |
  • Yarbay
    3584 Mesaj
    oyun nasil dostum?bitsin diyemi oyunuyorsun yoksa surukleyici mi?
    |
    |
  • Yarbay
    2758 Mesaj
    o taş tabletlerden atlayıp karşıya geçiyosun.
    |
    |
  • Binbaşı
    1495 Mesaj
    şu devasa robotla kapışıyorum sanırım son level bu olsa gerek
    |
    |
  • Binbaşı
    1536 Mesaj
    yaaa tööbee tööbe bişe derddimde şimdi
    |
    |
  • Emekli Yönetici
    9682 Mesaj
    adoni

    O heykellerden 3 adet var onların yanlarına git ve hepsinin önlerindeki tahtaları kır. Onların önlerinde bi tahta var onları kırdıktan sonra ceviriyorsun ve 3'üde açılmış oluyor sonra atlıya atlıya geçiyorsun karşı tarafa.

    husmenus

    Hayır son boss o değil. Ondan sonra 3 adet daha geliyor.
    |
    |
  • Binbaşı
    1746 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Barbarım söle çekinme kardeşim
    ScRyedd hocam 2. heykele sıçrıyorum ama 3.heykele kadar bir türlü yetişemedim deli oldum yaf
    |
    |
  • Root Admin
    8587 Mesaj
    İzledim ama emin olamadım.

    |
    |
  • Binbaşı
    1746 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orjinalden alıntı: bluet

    oyun nasil dostum?bitsin diyemi oyunuyorsun yoksa surukleyici mi?


    Valla ne yalan söyleyim beni baya sardı sürükleyici geldi bana



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adoni -- 12 Mayıs 2009; 12:43:34 >
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    arkadaşım o heykellerde şunu yap
    önce dedikleri gibi ikisinin önünde tahtalar var birinin tahtasını direk kır
    en sondaki heykelin önğndeki tahtalar yüksek onun için orda en uçta bir yere çık orda bir blok var onu tekmeleyerek aşağı it ve çekerek 3.heykelin sol tarafına getir duvara daya üstüne çık ordan tekrar bi yere atlayacaksın ve o tahtalarıda kıracaksın
    sonra çarka gel çevir kalkanlar indiğinde atlamaya başla fakat beklemeden atla ve önce tek çarpıya bas atlama anında sonra havada iken 2 kez çarpıya bas ki hızlı takla atarak diğer platformlara atlayasın beklersen olmuyor 10 saniyede geçeceksin
    |
    |
  • Binbaşı
    1746 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orjinalden alıntı: narutoninja

    arkadaşım o heykellerde şunu yap
    önce dedikleri gibi ikisinin önünde tahtalar var birinin tahtasını direk kır
    en sondaki heykelin önğndeki tahtalar yüksek onun için orda en uçta bir yere çık orda bir blok var onu tekmeleyerek aşağı it ve çekerek 3.heykelin sol tarafına getir duvara daya üstüne çık ordan tekrar bi yere atlayacaksın ve o tahtalarıda kıracaksın
    sonra çarka gel çevir kalkanlar indiğinde atlamaya başla fakat beklemeden atla ve önce tek çarpıya bas atlama anında sonra havada iken 2 kez çarpıya bas ki hızlı takla atarak diğer platformlara atlayasın beklersen olmuyor 10 saniyede geçeceksin


    Hocam dediklerini yaptım dün gece tahtaları kırdı 2. heykele geldim ama 3. heykele geçemedim bir türlü saat gece 2 idi belkide ondan belkide beceremedim...
    |
    |




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    koskoca adam level11 de kalmış ,uğraştığı şeye bak
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: adoni


    quote:

    Orjinalden alıntı: narutoninja

    arkadaşım o heykellerde şunu yap
    önce dedikleri gibi ikisinin önünde tahtalar var birinin tahtasını direk kır
    en sondaki heykelin önğndeki tahtalar yüksek onun için orda en uçta bir yere çık orda bir blok var onu tekmeleyerek aşağı it ve çekerek 3.heykelin sol tarafına getir duvara daya üstüne çık ordan tekrar bi yere atlayacaksın ve o tahtalarıda kıracaksın
    sonra çarka gel çevir kalkanlar indiğinde atlamaya başla fakat beklemeden atla ve önce tek çarpıya bas atlama anında sonra havada iken 2 kez çarpıya bas ki hızlı takla atarak diğer platformlara atlayasın beklersen olmuyor 10 saniyede geçeceksin


    Hocam dediklerini yaptım dün gece tahtaları kırdı 2. heykele geldim ama 3. heykele geçemedim bir türlü saat gece 2 idi belkide ondan belkide beceremedim...

    dediğimi yap kardeşim sen hızlıca önce atlarken bri kez çarpı sonra havada 2 kez çarpı ve tam zamanında oraya varacaksın hatta zaman bile kalıyor heykeller kapanmıyor bazen bir yerde fazla takılınca makinayı kapatmak lazım oyundna soğumamak namına
    |
    |




  • Binbaşı
    1746 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orjinalden alıntı: demirarca

    koskoca adam level11 de kalmış ,uğraştığı şeye bak


    Napalım Gökayım sardım oyuna gönder bir gh deneyelimÇok merak ediyorum cidden.

    narutoninja teşekkür ederim ilgin için ilk fırsatta deneyeceğim dediklerini ama şehir dışındayım pazara ancak bakabilirim...
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    olmaz hemen bak gece 12 ye kadar halletmen lazım
    |
    |
  • Binbaşı
    1746 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Keşke halledebilsem şuan şehir dışındayım
    |
    |
  • Binbaşı
    1536 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: adoni


    quote:

    Orjinalden alıntı: demirarca

    koskoca adam level11 de kalmış ,uğraştığı şeye bak


    Napalım Gökayım sardım oyuna gönder bir gh deneyelimÇok merak ediyorum cidden.

    narutoninja teşekkür ederim ilgin için ilk fırsatta deneyeceğim dediklerini ama şehir dışındayım pazara ancak bakabilirim...

    YAAA OGGLUM BAGLAMA DEGİL O GİTAR GİTAR ABİCİM GİTAAR
    |
    |




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
Instagram takipçi satın al
Cancer Clinical Trials
konkasör
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,359
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.