Şimdi Ara

X box live a giremiyorum çıldırıcam lütfen yardım

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
560
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • isim seç diyo seçiyorum hotmail istiyo yazıyorum (abd üzerine açtım yeni) şifre istiyo yazıyorum şifreyi tekrar istiyo yazıyorum sonra bi ekran geliyo orda en sevdiğim film olan soruyu seçip cevabını yazıyorum, Sms falan için telefon istiyo onuda yazıyorum.Sonra o zamana kadar yazdığım herşey alt alta çıkıyo accept diyorum sonra bağlanıcakken Başka mail adresi istiyo arkadaşlar allahaşkına biri yardım etsin ya kafayı üşütcem ya da xboxı camdan aşşağı atıcam !!!!!!!!!!!!!!!



    _____________________________




  • xbox.comdan üye olmayı dene birde
    _____________________________

    PSN ID:ZaferKalaTR
  • orada tam olarak ne yazıyorsa aynısını buraya yazın,yardım edelim.
    _____________________________
  • Herşeyi yapıyorum sonunda şöyle yazıyo:
    Sorry,that email adress can't be used to create a Windows Live ID.Use an address fram different domain.
    Windowslive.com açtım hotmail.com açtım hiçbiri fayda etmiyo açarken ülkeyi almanya kullandım abd kullandım olmuyo kafayı yicem.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.