Şimdi Ara

ww polo lütfen yardım ,,,

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
1
Favori
2.040
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 15
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 16
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 gün 22 saat 3 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 6
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • nevercollapsed (16 mesaj) goodorevil (9 mesaj) mavitutkunu07 (5 mesaj) akcaismayil (4 mesaj) leidenfrost (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (25 mesaj) Mobil (4 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    156 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    arkadaşlar wolswagen polo almayı düşünüyorum , şöyle 2000-2004 modeli arası, ya bu araç hakkında bana neler söyleyebilirsiniz. dizel mi alsam yloksa benzinli mi , aldğım aracı 2-3 sene arası kullanmak istiyorum. km si yüksek seçenekler var. km olarak 150.000 civarında alsam , satarken 250 bin km olursa satışı zorlar mı . yoksa üzerine 2-3 milyar daha fazla verip düşük km de araba alıp satarken o şekilde mi satsam
    polo kullanıcıları ve araba bilginlerinin değerli yorumlarını bekliyorum.



    |
    |
  • Teğmen
    156 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    ya millet kimse yok mu yorum yapacak . yardımcı olacak . nerde bu millet ya
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    dizel dizel dizel..!!!
    |
    |
  • Binbaşı
    1294 Mesaj
    -Yaptığınız km yılda 15000 ve üzeri ise dizel daha hayırlı olur.

    -Benim aracım 2011 ve korkmadan aldım. Lakin sizin alacağınız yaşta araç eğer tanıdıktan değilse mutlaka biraz masrafı vardır. Şöyle ki; eski aracımı satarken yürüyeninde en ufak sorun yoktu ama yaklaştığını hissettiğim birtakım orta ölçekli masraflar ve değişimleri göze alamamıştım. Ani bir kararla ekonomik sebeplerle satılan, öğretmenden-memurdan dışında 8-10 yaş grubu satılan araçların çoğu malesef böyle. Herşeye hazır ve nazır olun.

    -Tabiki 2-3 bin fazla verip baş ağrımasına hiç girmemek daha mantıklı. Biraz da sizin yapınızla alakalı. Ben şahsi olarak göze alamam mesela. Bol şans
  • Yarbay
    14840 Mesaj
    2000 model 6N2 kullanıcısıyım.
    Öncelikle piyasası güçlü olduğu söyleniyor.
    Konfor olarak emsallerinden daha iyi olduğunu gördüm. Ayrıca 150-160 KM hızlarda bana güven verdi açıkçası. Yani direksiyon titremesi yapıyor belki ama, yolda yalpalama falan söz konusu olmuyor.
    Frenleri de düzgün. Yani 150 ile giderken direksiyonu tutmadan fren yapabiliyorum. Tabi ki sadece denemek için direksiyonu ellerimin arasında bırakarak 150 ile giderken durmayı denedim. Güven verdi.
    Oturaklı araba yani.
    130 KM'ye kadar rüzgâr sesi almıyor. 130'dan sonra başlıyor ses. Ben de genelde sadece otobanda 130'a çıktığım için (150'leri görmek sadece arabayı denemek için boş -50 km de 3 tane kamyon gördüm sadece- bir otobanda oldu sadece) sorun olmuyor.
    Yol tutuşu bana yeterli geldi. Sınırlarını zorlamazsanız kolay kolay kayma yapmıyor. Güven veriyor yani.
    Alınacaksa Comfortline alınmalı ya da Trendline alınıyorsa ABS olan (Trendline'da ABS opsiyondur) bir araç seçilmeli. Bence ABS çok büyük eksiklik olmasa da, olması iyidir.
    Yakıt olarak benzinde şu anda şehir dışı 28-29 kuruş yakıyorum (Tam hız limitlerinde kullanırım. 110 sa 110, 120 ise 120) şehir içinde de 38-40 kuruş (Normal kullanım ve spor kullanım karışık) tabi bu değerler benzin için.

    Sen sor ben söyleyeyim en iyisi.




  • Teğmen
    156 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    2000 model 6N2 kullanıcısıyım.
    Öncelikle piyasası güçlü olduğu söyleniyor.
    Konfor olarak emsallerinden daha iyi olduğunu gördüm. Ayrıca 150-160 KM hızlarda bana güven verdi açıkçası. Yani direksiyon titremesi yapıyor belki ama, yolda yalpalama falan söz konusu olmuyor.
    Frenleri de düzgün. Yani 150 ile giderken direksiyonu tutmadan fren yapabiliyorum. Tabi ki sadece denemek için direksiyonu ellerimin arasında bırakarak 150 ile giderken durmayı denedim. Güven verdi.
    Oturaklı araba yani.
    130 KM'ye kadar rüzgâr sesi almıyor. 130'dan sonra başlıyor ses. Ben de genelde sadece otobanda 130'a çıktığım için (150'leri görmek sadece arabayı denemek için boş -50 km de 3 tane kamyon gördüm sadece- bir otobanda oldu sadece) sorun olmuyor.
    Yol tutuşu bana yeterli geldi. Sınırlarını zorlamazsanız kolay kolay kayma yapmıyor. Güven veriyor yani.
    Alınacaksa Comfortline alınmalı ya da Trendline alınıyorsa ABS olan (Trendline'da ABS opsiyondur) bir araç seçilmeli. Bence ABS çok büyük eksiklik olmasa da, olması iyidir.
    Yakıt olarak benzinde şu anda şehir dışı 28-29 kuruş yakıyorum (Tam hız limitlerinde kullanırım. 110 sa 110, 120 ise 120) şehir içinde de 38-40 kuruş (Normal kullanım ve spor kullanım karışık) tabi bu değerler benzin için.

    Sen sor ben söyleyeyim en iyisi.

    yakıt olarak şehir içinde o kadar yakıyor mu ya . eşimle berabe iki kişiyiz çocuk falan yok. ben hem şehir için de kullanacağım . hem de tatile falan gezmeye gittğimde beni yormayacak şehirler arası yollarda yorulmayacak bi araba arıyorum ,




  • Teğmen
    156 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    2000 model 6N2 kullanıcısıyım.
    Öncelikle piyasası güçlü olduğu söyleniyor.
    Konfor olarak emsallerinden daha iyi olduğunu gördüm. Ayrıca 150-160 KM hızlarda bana güven verdi açıkçası. Yani direksiyon titremesi yapıyor belki ama, yolda yalpalama falan söz konusu olmuyor.
    Frenleri de düzgün. Yani 150 ile giderken direksiyonu tutmadan fren yapabiliyorum. Tabi ki sadece denemek için direksiyonu ellerimin arasında bırakarak 150 ile giderken durmayı denedim. Güven verdi.
    Oturaklı araba yani.
    130 KM'ye kadar rüzgâr sesi almıyor. 130'dan sonra başlıyor ses. Ben de genelde sadece otobanda 130'a çıktığım için (150'leri görmek sadece arabayı denemek için boş -50 km de 3 tane kamyon gördüm sadece- bir otobanda oldu sadece) sorun olmuyor.
    Yol tutuşu bana yeterli geldi. Sınırlarını zorlamazsanız kolay kolay kayma yapmıyor. Güven veriyor yani.
    Alınacaksa Comfortline alınmalı ya da Trendline alınıyorsa ABS olan (Trendline'da ABS opsiyondur) bir araç seçilmeli. Bence ABS çok büyük eksiklik olmasa da, olması iyidir.
    Yakıt olarak benzinde şu anda şehir dışı 28-29 kuruş yakıyorum (Tam hız limitlerinde kullanırım. 110 sa 110, 120 ise 120) şehir içinde de 38-40 kuruş (Normal kullanım ve spor kullanım karışık) tabi bu değerler benzin için.

    Sen sor ben söyleyeyim en iyisi.

    poloyu alıp 2-3 sene borlarımı ödeeyene kadar kullanmaylı düşünüyorum. sonra satıp golf almayı düşünüyorum.polonun 2000 ile 2004 modelleri arasında alacağım ama çoğu arabasının km si yüksek . ben 150 bin km li alsam bir kaç sen esonra satarken bana ne kadar zarar ettirir . yoksa daha fazla uğraşıp biraz daha para verip borca girerek 100 bin civarında km olan bir polo mu alsam . para çıkışmıyor o yüzden km si yüksek bize sıkıntı yaparn mı onu sormk istiyorum .
    |
    |




  • Teğmen
    156 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: leidenfrost

    -Yaptığınız km yılda 15000 ve üzeri ise dizel daha hayırlı olur.

    -Benim aracım 2011 ve korkmadan aldım. Lakin sizin alacağınız yaşta araç eğer tanıdıktan değilse mutlaka biraz masrafı vardır. Şöyle ki; eski aracımı satarken yürüyeninde en ufak sorun yoktu ama yaklaştığını hissettiğim birtakım orta ölçekli masraflar ve değişimleri göze alamamıştım. Ani bir kararla ekonomik sebeplerle satılan, öğretmenden-memurdan dışında 8-10 yaş grubu satılan araçların çoğu malesef böyle. Herşeye hazır ve nazır olun.

    -Tabiki 2-3 bin fazla verip baş ağrımasına hiç girmemek daha mantıklı. Biraz da sizin yapınızla alakalı. Ben şahsi olarak göze alamam mesela. Bol şans

    mesela 2003 model bir polo buldum dizel ve km si 250 bin de, adamı aradım konuştum . bana 6000 civarında bir masraf yaphtığını tüm herşeyini değistirdiğini söyle di . lastikler falan , ve dizel olarak km de 20 kuruşun altında yaktığınğ söyledi alsam mı acaba




  • Yarbay
    14840 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: nevercollapsed

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    2000 model 6N2 kullanıcısıyım.
    Öncelikle piyasası güçlü olduğu söyleniyor.
    Konfor olarak emsallerinden daha iyi olduğunu gördüm. Ayrıca 150-160 KM hızlarda bana güven verdi açıkçası. Yani direksiyon titremesi yapıyor belki ama, yolda yalpalama falan söz konusu olmuyor.
    Frenleri de düzgün. Yani 150 ile giderken direksiyonu tutmadan fren yapabiliyorum. Tabi ki sadece denemek için direksiyonu ellerimin arasında bırakarak 150 ile giderken durmayı denedim. Güven verdi.
    Oturaklı araba yani.
    130 KM'ye kadar rüzgâr sesi almıyor. 130'dan sonra başlıyor ses. Ben de genelde sadece otobanda 130'a çıktığım için (150'leri görmek sadece arabayı denemek için boş -50 km de 3 tane kamyon gördüm sadece- bir otobanda oldu sadece) sorun olmuyor.
    Yol tutuşu bana yeterli geldi. Sınırlarını zorlamazsanız kolay kolay kayma yapmıyor. Güven veriyor yani.
    Alınacaksa Comfortline alınmalı ya da Trendline alınıyorsa ABS olan (Trendline'da ABS opsiyondur) bir araç seçilmeli. Bence ABS çok büyük eksiklik olmasa da, olması iyidir.
    Yakıt olarak benzinde şu anda şehir dışı 28-29 kuruş yakıyorum (Tam hız limitlerinde kullanırım. 110 sa 110, 120 ise 120) şehir içinde de 38-40 kuruş (Normal kullanım ve spor kullanım karışık) tabi bu değerler benzin için.

    Sen sor ben söyleyeyim en iyisi.

    yakıt olarak şehir içinde o kadar yakıyor mu ya . eşimle berabe iki kişiyiz çocuk falan yok. ben hem şehir için de kullanacağım . hem de tatile falan gezmeye gittğimde beni yormayacak şehirler arası yollarda yorulmayacak bi araba arıyorum ,


    Benzinle o kadar yakıyor hocam. Litre olarak değer vereceksem uzun yolda 6 litrenin altında kalıyor. Ama şöyle bir şey var, ben 3000 devir 110 km ve üstünde gidiyorum. Eğer sabırlıysanız 2500 devir 90 km ile gayet iyi rakamlar yakalanabilir. Şehir içinde ise ben açıkçası bazen sakin kullansam da bazen 3500-4000 devirlerde hatta 5000 devirlerde vites attığım oluyor. O yüzden normal karşılıyorum.
    Uzun yolda Araba gidiyor ya araba gitmem demiyor. 700 KM yolu gittim, tek mola vererek, dönüşü molasız geldim (Tuvalet molaları hariç, yorgunluk kaynaklı mola vermedim) araç uzun yolda gerçekten yormuyor. Ayrıca yanal rüzgarlardan da hiç etkilenmedim. Yalnız ön yaylar kestirilmiş benim aracımda onu söylemeyi unuttum ben.
    Ön tarafı çok geniş. Çok rahat sığarsınız. Baş mesafesi yeterli olup, ön koltukta oturan bir kişinin yorulması ya da daralması pek söz konusu değil. Görüş ferah ve aracın içi aydınlık.
    Arka koltuklarda ise koltuk büyüklüğü yeterli olsa da diz mesafesi biraz dar. Gerçi araç B sınıfı bir Hatchback ve sadece 374 santim uzunluğunda dolayısı ile diz mesafesi beklememek gerekir. Ancak arka baş mesafesi şaşırtıcı derecede güzel. Bagaj olarakta hocam sana şöyle söyleyeyim, eğer düzgün yerleştirirseniz, bir bavul 2 valiz ve bir kaç ıvır zıvır poşeti pandizotu kaldırmadan koyabilirsiniz. Pandizotu kaldırırsanız veya arka koltuklarını yatırırsanız bir dünya şey koyabilirsiniz. 2 Kişi için gani gani yetecek bir araç kesinlikle. Ayrıca park sorunu da pek yok. Çoğu arabanın giremediği yerlere tek seferde çok rahat giriyorum.
    Şanzımanı biraz kısadır ama motor sesini ve yol sesini çok fazla içeri vermiyor. Zaten azıcık müzik açsanız yeterli geliyor.
    |
    |




  • Yarbay
    14840 Mesaj
    Hocam bir de VW de KM ye pek bakmayın. Benim aracımın KM si 220 bin ve korkutacak büyüklükte masraflar açmıyor (Galericinin ustasına ait çakma işçilik hariç, yalama olan saplamaları yerine çakmış. Onlar da haliyle kasıntı yapmış. Tüm triger setini ve su pompasını değiştirdim, üzerine motor kulağı da aynı şekilde çıktı ve saplamaları kesmiş, onlara da yeni diş açtırdım falan hepsi içinde 500 liraya çıktım) bir de ateşleme sistemini elden geçirdim o kadar.
    VW nin motoru 500 bine kadar sorunsuz gider. Satarken evet belki zorlanırsınız ama, iyi fiyat yazarsanız gider. 150 bin KM de olanını 16500'e satmıştı birisi. Siz de 250 bindekini 15'ten kapı açar 14500 e bırakırsınız.
  • Teğmen
    156 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Hocam bir de VW de KM ye pek bakmayın. Benim aracımın KM si 220 bin ve korkutacak büyüklükte masraflar açmıyor (Galericinin ustasına ait çakma işçilik hariç, yalama olan saplamaları yerine çakmış. Onlar da haliyle kasıntı yapmış. Tüm triger setini ve su pompasını değiştirdim, üzerine motor kulağı da aynı şekilde çıktı ve saplamaları kesmiş, onlara da yeni diş açtırdım falan hepsi içinde 500 liraya çıktım) bir de ateşleme sistemini elden geçirdim o kadar.
    VW nin motoru 500 bine kadar sorunsuz gider. Satarken evet belki zorlanırsınız ama, iyi fiyat yazarsanız gider. 150 bin KM de olanını 16500'e satmıştı birisi. Siz de 250 bindekini 15'ten kapı açar 14500 e bırakırsınız.

    ya benim için yakıtı az olmalı .yani lpg li mi alsam yoksa dizel mi . adamın dedğiğne g-örö dizel araba 20 kuruşun altında yakıyor deyince ben hayretler içerisinde kalldim ve dizel almalıyım dedim. km de o kadar sıkıntı yapmaz diyorsanız tercihimi dizellerden ve 150 bin km civarında bir polo dan kullanacağım . dar zaman da idare etsin yeter , satarken elbette biraz zarar edeceğiz . yani 15 e alsam ve 13,500 e satsam iki sene sonra o bile yeter li yani benim için
    |
    |




  • Teğmen
    156 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    1.4 TDi Comfortline Yıl 2003
    Yakıt Dizel
    Vites Manuel
    Km 250.000


    BAYANDAN ACELE SATILIK 2003 POLO 1.4 TDİ COMFORTLİNE...
    ARACIN ÇİZİKLERDEN DOLAYI TEMİZLİK AMAÇLI 5 PARÇASINDA BOYA VARDIR ...TAVANDA-DİREKLERDE-İÇ KISIMLARDA KESİNLİKLE BOYA YOKTUR..
    KİLOMETRESİ ORJİNAL 258.000'DEDİR..ARAÇ 75 BEYGİRDİR..MOTOR ÖLÇÜMLERİNDE 74 BEYGİR VERMEKTEDİR... MOTORU ÇOK İYİ DURUMDADIR..BÜTÜN BAKIMLARI ZAMANINDA VE YENİ YAPILMIŞTIR..ENJEKTÖRLERİ TRİGER KAYIŞI TURBOSU VE ALTTAKIMI YENİ YAPILMIŞTIR..6.400 TL MASRAF YAPILMIŞ TÜM PARÇALAR ORJİNALİYLE DEĞİŞMİŞTİR..
    MODELİNİN EN DOLUSUDUR.(4 AİRBAG-KLİMA-ELEKTRİKLİ ÖN CAMLAR-ÇELİK JANT-SİS FARI-ELEKTRİKLİ ISITMALI AYNA-CAM KALDIRMA MODÜLÜ-DERİNLİK VE YÜKSEKLİK AYARLI DİREKSİYON-USB GİRİŞLİ CD ÇALAR ORJİNAL TEYP VS VS..
    İSTEDİĞİNİZ YERE GÖSTEREBİLİRSİNİZ.EKSPERTİZ YAPTIRABİLİRSİNİZ..PLAKASI AÇIKTIR....HASAR KAYDI VS.. YOKTUR... İSTEYENE ŞASE VE MOTOR NO DA VERİLİR..
    ÇOK RAHAT KONFORLU KULLANIŞLI SERİ VE EKONOMİK TAM BİR AİLE ARACIDIR..
    İÇ AKSAMI HATASIZDIR..KOLTUKLARINDA LEKE YANIK YOKTUR...İÇİNDE SİGARA DAHİ İÇİLMEMİŞTİR.....
    ÇALIŞMAYAN HİÇ BİR AKSAMI YOKTUR.
    EN UFAK BİR SORUNU VEYA MASRAFI YOKTUR...
    LASTİKLERİ İYİ DURUMDADIR..VİZESİ YENİ YAPILMIŞTIR..28.10.2015 TARİHİNE KADAR MEVCUTTUR..
    KULLANIM KİTAPÇIKLARI MEVCUTTUR..
    FİYATTA UFAK PAZARLIK PAYI VARDIR..
    bu adam arabaya 6000 masraf yaptığını söyler valla neye harcamış ben pek anlamadım , yani 18000 bin diyor o fiyat ı veremem . 16 ya verse alırım o arabayı .
    |
    |




  • Teğmen
    156 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    bahsettiğim araç alınır mı o paraya . alsam beni mağdur eder mi ?
    |
    |
  • Yarbay
    14840 Mesaj
    258 bin dizel ve 6400 lira masraf yapıp satmak. Bence yanaşmayın.
    Ayrıca motorun önemli parçaları değişirse tutar o kadar.
    Aslında 6400 lira masraf edip akabinde satması düşündürücü. ç
    18 bin verecekseniz Polo'dan başka alternatifleriniz de var. Ya da 15 bine temiz bir LPG li Polo bulun 2000 falan, rahat rahat binin.
  • Teğmen
    156 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    258 bin dizel ve 6400 lira masraf yapıp satmak. Bence yanaşmayın.
    Ayrıca motorun önemli parçaları değişirse tutar o kadar.
    Aslında 6400 lira masraf edip akabinde satması düşündürücü. ç
    18 bin verecekseniz Polo'dan başka alternatifleriniz de var. Ya da 15 bine temiz bir LPG li Polo bulun 2000 falan, rahat rahat binin.

    ya bende ondan çekindim . 6400 tl bir insan neye masraf yapar ki . iştediyorum temiz bi dizel bulabirsem onu alırım . ama lpg de temiz olur mu ki lpg veya dizel
    |
    |
  • Yarbay
    14840 Mesaj
    İki farklı motor ve iki farklı kaporta ustasına birbirinin haberi olmadan gösterin (Şu usta şöyle dediydi lafını kullanmayın mesela)
    Motor ustaları aracı sürerek bi muayene etsinler.
    Eğer çevrenizde varsa o kasa dizel kulanıcısı bir de ona sürdürün aracı. Çünkü en iyi tanıyan odur. Gelen bir sesi, devirleniş biçimini falan her şeyini tanır.
    En son içinize sinerse alın. Yalnız 25 kuruş beklemeyin. Şehir içinde tam 6 litre yakması gerekiyor. O da dur kalk trafikte mümkün olmayabilir.
    LPG temiz olur mu derseniz, ben LPG ile kullanmadım ama kullanan var ve memnun yani.
    |
    |
  • Teğmen
    156 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    herhalde lpgli alacam artık bu gidişle , zaten sivas da kullanacam arabayı . istanbul da da yaşadım. yani oralara bakarak burada araçlar hiç durmuyor
    |
    |
  • Yarbay
    5532 Mesaj

    Lpg'de bagajı kucuktur polonun o yüzden sıkıntı yaşanabılır en ıyısı dızel almak polonun trendline yani boş modelini değilde comfortline almaya bakarsan daha iyi olur comfortline en dolu olan modelidir

    onun dışında araç güzel araçtır yakıtı uygundur eh performansıda kendıne gore ıyı alınır yanı tabi fiyatı çok yüksekse başka alternatıflerde olabılır
    |
    |
    nevercollapsed kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    156 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: BOLDVIPER

    Lpg'de bagajı kucuktur polonun o yüzden sıkıntı yaşanabılır en ıyısı dızel almak polonun trendline yani boş modelini değilde comfortline almaya bakarsan daha iyi olur comfortline en dolu olan modelidir

    onun dışında araç güzel araçtır yakıtı uygundur eh performansıda kendıne gore ıyı alınır yanı tabi fiyatı çok yüksekse başka alternatıflerde olabılır

    ya polo da dizel bulmak sıkıntı işte . dizel araba piyasada fazla yok. herkes tüpe hücum etmeye başladı, gerçi ona da buğun zam geldi ama. dizel arabanın daha az yaktığı söyleniyor. 2000 veya 2001 model dizel polo bulursam alacam. 15 maksimum 16 bin tl verebilecem ama.
    bir de km olay ı düşündürüyor beni, km ler de baya yüksek polo larda . 150 ve üstü oluyor genel de




  • Binbaşı
    1294 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: nevercollapsed

    quote:

    Orijinalden alıntı: leidenfrost

    -Yaptığınız km yılda 15000 ve üzeri ise dizel daha hayırlı olur.

    -Benim aracım 2011 ve korkmadan aldım. Lakin sizin alacağınız yaşta araç eğer tanıdıktan değilse mutlaka biraz masrafı vardır. Şöyle ki; eski aracımı satarken yürüyeninde en ufak sorun yoktu ama yaklaştığını hissettiğim birtakım orta ölçekli masraflar ve değişimleri göze alamamıştım. Ani bir kararla ekonomik sebeplerle satılan, öğretmenden-memurdan dışında 8-10 yaş grubu satılan araçların çoğu malesef böyle. Herşeye hazır ve nazır olun.

    -Tabiki 2-3 bin fazla verip baş ağrımasına hiç girmemek daha mantıklı. Biraz da sizin yapınızla alakalı. Ben şahsi olarak göze alamam mesela. Bol şans

    mesela 2003 model bir polo buldum dizel ve km si 250 bin de, adamı aradım konuştum . bana 6000 civarında bir masraf yaphtığını tüm herşeyini değistirdiğini söyle di . lastikler falan , ve dizel olarak km de 20 kuruşun altında yaktığınğ söyledi alsam mı acaba

    Tatlı dilli, şeker gibi bir palavracıya denk gelmişsiniz Tekrar görüşmeyin. Ararsa da açmayın.
    Km olarak 2003 model bir araç en fazla 120-130 bin civarını geçmemesi tavsiyemdir




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Instagram takipçi satın al
backlink paketleri
triple negative breast cancer
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,891
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.