Şimdi Ara

wireless da 2 tane birden aynı ağın çıkması problemi yardım lütfen (win7)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
18.706
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • td-w8101-g modemi kullanıyorum sorunsuz birşekilde yalnız..sistem win7 . bir sorumvar.. ag baglantılarına biri kendi agım digeri de aldıgım modemin aynı adı yazıyor benimkinde.. wpa-psk yazıyor diger altında da diger ag diyor ama ünlem işareti var o ag hattıda benim tahminim ama durmasının bir zararı olurmu nasıl silebilirim....resimdeki... diger ag yazanda ünlem işareti var sinyaller benim eminim modem kapanınca onlarda kapanıyor 2 si birden diger ag yazanı silemiyorum win7 kullanıyorum yardımcı olun arkadaslar tplink modem teknik destek hattını aradım kimse acmıyor.... bilen yardım ederse sevinirim.. saygılar

     wireless da 2 tane birden aynı ağın çıkması problemi yardım lütfen (win7)


     wireless da 2 tane birden aynı ağın çıkması problemi yardım lütfen (win7)


     wireless da 2 tane birden aynı ağın çıkması problemi yardım lütfen (win7)


     wireless da 2 tane birden aynı ağın çıkması problemi yardım lütfen (win7)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkanertekin -- 27 Şubat 2010; 11:02:57 >



    _____________________________




  • kimseler bilmiyormu arkadaşlar
    _____________________________
  • Diğer ağ adı ile görünen ağ senin mi eminmisin?
    Eğer seninse wireless yayın yapan cihzdan ayarını kapatman gerekir. Sanırım sende sadece TP link modem var onlarda çoklu ssid yayın özelliği varmı bilemiyorum.
    Kullanan arkadaşlar varsa daha fazla yardımcı olabilirler. Dediğim gibi modem ayarlarından yapman gerekiyor (eğer sinyal seninse).
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ontpl

    Diğer ağ adı ile görünen ağ senin mi eminmisin?
    Eğer seninse wireless yayın yapan cihzdan ayarını kapatman gerekir. Sanırım sende sadece TP link modem var onlarda çoklu ssid yayın özelliği varmı bilemiyorum.
    Kullanan arkadaşlar varsa daha fazla yardımcı olabilirler. Dediğim gibi modem ayarlarından yapman gerekiyor (eğer sinyal seninse).

    sinyal benim arkadasım modemimi kapatıyorum hemen oda kapanıyor acıyorum oda acılıyor girmek istiyorum baglantı adını yazın dıyor win7 kullanıyorum ag merkezine baktım ortak ağ diyor acaba girebilirlermi hattıma....diger ağ yazıyor ünlem işaretli.
    _____________________________
  • Sen o ağa bağlanabiliyorsan şifre girmeden başkalarıda bağlanabilir elbette.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ontpl

    Sen o ağa bağlanabiliyorsan şifre girmeden başkalarıda bağlanabilir elbette.

    ben serkan ertekin yazılıdan baglanabiliyorum onu diger agı tıkladıgımda ssıd agın adını yazın diyor ne dmekse atıyorum bir isim baglanamadı diyor... girebilirlermi ben giremiyorum ama nasıl sılıcegımıde bılmıyorum
    _____________________________
  • bir bilen arkadaş?
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • SerkanErtekin isimli bir ağ kurup, daha sonra aynı alan adının SSID yayın adını devre dışı bırakmışsınız. Bu durumda windows çakışma olduğu sanıp size uyarı veriyor. Yapmanız gereken mevcut ağları yani SerkanErtekin isimli ağı ve varsa diğer ağları kaldırın Daha sonra modem ayarlarından SSID yayın adınızın göründüğüne yani yanında işareti olduğundan emin olun. Değil ise, işaretleyip onay verin.

    Son olarak wireless bağlantı kurmak için taratma yapın ve alan adınızı/şifrenizi yazarak "otomatik olarak bağlan" seçeneğini işaretlerek bağlantıyı kurunuz.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExECaLiBuR

    SerkanErtekin isimli bir ağ kurup, daha sonra aynı alan adının SSID yayın adını devre dışı bırakmışsınız. Bu durumda windows çakışma olduğu sanıp size uyarı veriyor. Yapmanız gereken mevcut ağları yani SerkanErtekin isimli ağı ve varsa diğer ağları kaldırın Daha sonra modem ayarlarından SSID yayın adınızın göründüğüne yani yanında işareti olduğundan emin olun. Değil ise, işaretleyip onay verin.

    Son olarak wireless bağlantı kurmak için taratma yapın ve alan adınızı/şifrenizi yazarak "otomatik olarak bağlan" seçeneğini işaretlerek bağlantıyı kurunuz.

    hocam teşşekkürler peki hattıma ünlemli olana girebilirlermi..
    _____________________________
  • Güçlü bir şifre koyduktan sonra girilmesi pek mümkün değil.
    _____________________________
  • Güncel,
    _____________________________
    Biz cahil dediğimiz zaman, mektepte okumamış olanları kastetmiyoruz. Kastettiğimiz ilim, hakikati bilmektir. Yoksa okumuş olanlardan en büyük cahiller çıktığı gibi, hiç okumak bilmeyenlerden de hakikati gören gerçek alimler çıkabilir.
  • Aynı durum bende de oluyor fakat diğer şifresiz ağ genellikle 1 dakika içinde kayboluyor.Acaba diğer şifresiz ağa birisi girebilir mi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Henry Dorsett Case -- 13 Aralık 2011; 0:34:35 >
    _____________________________
  • slm.
    arkadaşlar bu cihaz multi ssid destekli bir modem.
    modeminizin arayüz ayarlarından multi ssid'yi kapatırsanız sorununuz çözülür.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: utkanizmit

    slm.
    arkadaşlar bu cihaz multi ssid destekli bir modem.
    modeminizin arayüz ayarlarından multi ssid'yi kapatırsanız sorununuz çözülür.

    Teşekkürler ederim de Zyxel modemin arayüzünde multi ssid seçeneğini bulamadım.Acaba multi ssid in zyxel modem arayüzünde karşılığı ne
    _____________________________
  • slm.
    ben tp-link 8101 için yazmıştım ama. aynı sorun sizdede varsa sizin modeminizde multi ssid veriyordur.
    biraz kurcalayın wireless bölümünü.
    _____________________________
  • Uğraştım ama çoklu ssid özelliğini bulamadım sonra vazgeçtim zaten ortaya çıkan diğer ağa 3-4 defa bağlanmaya çalıştım ama bağlanamadı(1 dk sonra da kayboluyor)
    2-Sürekli netscan ile kontrol ediyorum tanımadık bilgisayar yok.

    Sizce sıkıntı çıkar mı ?
    _____________________________
  • Amacım konuyu hortlatmak değil sadece böyle sorunu olan kişilere yardımcı olmak...
    aynı sorun bende de var ve ikici ağ diye bahsedilen 'diğer ağ' aslında sizin gizli bir ağınız..
    ona gire bilmek için sizin SSID yani ağ adı ve parolayı bilmeniz gerekmektedir.
    yani gayet güvenli bir ağ olmuş oluyor aslında..
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.