Şimdi Ara

--Wir Leben Autos!--Club Insignia...(134 Üye) (642. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13.676
Cevap
18
Favori
982.585
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 640641642643644
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bakım fiyatını yetkili Opel bayisinden aldım.Bakımda hava ve polen filtresi dahil değilmiş şimdi servise sordum tekrar.Hava filtresi kontrol ediliyormuş gerek görülürse değiştiriliyor.Sanırım fiyat bu yüzden uygun.
    Orijinalden alıntı: turquaz72

    Taner11

    Çok iyi fiyat vermişler. Resmi servis değil mi? Neleri içeriyor?

    Sanırım;
    4.5 litre tam sentetik yağ
    Hava filitresi
    Polen filitresi
    Yağ filtresi
    ve karter tapası

    değil mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ted79

    quote:

    Orijinalden alıntı: turquaz72
    Taner11, Çok iyi fiyat vermişler. Resmi servis değil mi? Neleri içeriyor? Sanırım;
    4.5 litre tam sentetik yağ
    Hava filitresi
    Polen filitresi
    Yağ filtresi
    ve karter tapası değil mi?


    Bu servis konusu gündeme gelmişken uzman arkadaşlarıma birşey sormak istiyorum. Hani şu klasik ilk bir yıl ya da 15.000 km, hangisi önce gelirse klişesi vardır ya, Servis beni Nisan ayında bir yılınız doluyor diye aramaya başladı. Ama henüz 7500 km yaptığım için tereddüte düştüm. 15.000 olmasını bekleyim mi? yoksa 400 TL ödeyeyim mi? Şimdilik bir şikayetim yok, belki daha önce konusu geçmiştir ama ben kaçırmış olabilirim. Değerli görüşlerinizi bekliyorum.


    Periyodik bakımı, 1 yılın dolduğu tarihten itibaren 1 ay, 15000 km'nin dolduğu andan itibaren de 500 km geciktirme şansınız var.
    Aksi takdirde özellikle motorla ilgili bir sıkıntı olduğunda garanti dışı kalma gibi bir risk almış olursunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Serdar99 -- 30 Mart 2010; 14:52:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: staroftheskies


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sufy


    quote:

    Orijinalden alıntı: Goday


    quote:

    Orijinalden alıntı: staroftheskies


    quote:

    Orijinalden alıntı: turquaz72

    Arkadaşlar,

    Alman sitelerinde yaptığım araştırmaya göre kesinlikle 1.6 Turbo motorlar için yeni yazılım çıkmış.
    Servislere sorarsak büyük ihtimalle böyle bir şey olmadığını söyleyecekler bu yüzden Opel Almanyaya bu konuda yazıcam.
    Yeni yazılım ile turbonun aşırı sesli çalışması, aracın yokuşlarda performansının düşmesi, kararsız çalışma, yakıt tasarrufu gibi sorunların
    giderildiği veya azaltıldığından bahsediliyor.

    Güncelleme sonrası Spor modu ile Normal arasındaki farkın nerdeyse anlaşılmadığını veya ortadan kalktığını söyleyenler var.

    Almanya Müşteri hizmetlerine e-mail attım. Gelen cevabı buraya yazarım.


    ben daha önce yazmıştım
    ivmelenme esnasında tüm viteslerde 2000-2200 devir/dk da garip bir ses geliyor.
    yetenekli servis elemanlarına bunu anlatmak başarısını gösteremedim ve pes ettim
    umarım bu konu hallolur bahsettiğin güncelleme ile

    2. bir sorunum oluştu şu günlerde
    daha arabayı alaı 9 ay olmasına rağmen klimadan küf benzeri koku gelmeye başladı
    (en sıradan arabalarımda bile bu 3 yıldan önce oluşmazdı)
    bu sorunu yaşayan veya garanti kapsamında nasıl halledileceğini biliyormusunuz?

    bagaj havuzunu alan arkadaşlar a bir sorum ise
    aldığınız ürün koku yapıyormu ?
    teşekkürler


    Aracı ilk aldığımda gelen turbo sesi, şu an gelen sesle aynı değil. Aynı devirlerde şu an benim hissettiğim su borusunda sıvı akış sesi gibi bir ses. Haftaya serviste göstereceğim.

    Bagaj havuzunu geldiği gün bagaja yerleştirdim. Herhangibir kokusu yok.

    Selam
    Sıvı akışı sesi arabada kalorifer sisteminden gelme ihtimali vardır ...



    merhaba
    biraz açabilirmisin bu yanıtını

    kalorifer radyatöründe ... radyatöre dolan suda hava varsa akan su sesi gelebiyor. benim bir kaç arabamda başıma geldi. servis sorunu çözdü.. saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sufy -- 30 Mart 2010; 15:30:15 >




  • Çağrı,

    TRT1 , TRTINT ve TGRT nin 2-3 yıl önce bizim burda test yayınları vardı.
    O zaman laptop için almış olduğum usb tv cardı yardımıyla alıyordum.
    Ama işin Türkiye genelinde olması lazım tabi.


    quote:

    Orijinalden alıntı: dctcagri


    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet05

    TV konusunda çok ümitli olmamanızı öneriririm. Teknik olarak şu an lokal vericiler ile yapılan TV yayınından verim almanız zor.
    Otobüslerde bulunan sistem ile bu sistemlerdeki teknik çok farklı. Otobüslerde ciddi bir uydu alıcı mevcut . Otobüsün tavan kısmına bakarsanız Şamandıraya benzer beyaz renkli bir alet vardır. Kazana da benzetebiliriz. Onun içerisinde pozisyonerli bir çanak anten vardır. uydu yönünü sürekli olarak tarar ve doğru yöne odaklanır ve elbette bu işi yayına aksaklık getirmeden yapar. Gemilerde de aynı tip çanak antenler kullanılır.
    Bu cihazlardan bu denli bir performans beklemek ve beklentiyi yüksek tutmak sonradan hayal kırıklığı yaratır.
    Ancak şuda var; bu bahsettiğim çanak anten sistemini bizim arabalara monte etmek çok komik olur zaten ayrıca çok pahalı sistemlerdir.
    --Wir Leben Autos!--Club Insignia...(134 Üye)



    en iyisi dvb-t ama Türkiye'ye gelmesi kimbilir kaç yıl sürer :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turquaz72

    Çağrı,

    TRT1 , TRTINT ve TGRT nin 2-3 yıl önce bizim burda test yayınları vardı.
    O zaman laptop için almış olduğum usb tv cardı yardımıyla alıyordum.
    Ama işin Türkiye genelinde olması lazım tabi.


    quote:

    Orijinalden alıntı: dctcagri


    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet05

    TV konusunda çok ümitli olmamanızı öneriririm. Teknik olarak şu an lokal vericiler ile yapılan TV yayınından verim almanız zor.
    Otobüslerde bulunan sistem ile bu sistemlerdeki teknik çok farklı. Otobüslerde ciddi bir uydu alıcı mevcut . Otobüsün tavan kısmına bakarsanız Şamandıraya benzer beyaz renkli bir alet vardır. Kazana da benzetebiliriz. Onun içerisinde pozisyonerli bir çanak anten vardır. uydu yönünü sürekli olarak tarar ve doğru yöne odaklanır ve elbette bu işi yayına aksaklık getirmeden yapar. Gemilerde de aynı tip çanak antenler kullanılır.
    Bu cihazlardan bu denli bir performans beklemek ve beklentiyi yüksek tutmak sonradan hayal kırıklığı yaratır.
    Ancak şuda var; bu bahsettiğim çanak anten sistemini bizim arabalara monte etmek çok komik olur zaten ayrıca çok pahalı sistemlerdir.
    --Wir Leben Autos!--Club Insignia...(134 Üye)



    en iyisi dvb-t ama Türkiye'ye gelmesi kimbilir kaç yıl sürer :)




    özel kişi yada devletin bu yayını Türkiye'ye getirmesi lazım artık, herşeyde son sıralardan geliyoruz maşallah. (benzinde 1.liği kimseye vermeyiz)
    nette videolar var, adam Porsche ile alabildiğine dipgaz gidiyor, TV'de anlık donma yok ve çok net yayını var.
    üstelik anteni de ufacık, aynı radyo anteni gibi.
    hatta sen USB olarak almışsın işte, Mehmet abinin gösterdiği otobüslerde bulunan antenle arasında Everest kadar fark var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dctcagri -- 30 Mart 2010; 21:11:38 >




  • slm arkadslar gozume bır reklam takıldı da merak ettım ınsıgnıa ıcın spor yay yamıslar
    ben bu konuda bırsey bılmıyorum ne ıse yarar bu yaylar bılen varsa paylasırsa seevınırım
  • Spor yaylar standart yaylardan kısa olup aracı yere yaklaştırır.

    Aynı zamanda standartlar kadar esnek olmadıkları için aracın yaylanmasını azaltırlar,
    zemindeki bozukluk ve dalgalanmalar aracın gövdesine kısa süreli ve sert tek bir darbe olarak yansır.

    Bu özellikleri sayesinde aracın altına daha az hava girer, aracın ani direksiyon hareketlerine verdiği tepkiler iyileşir, virajlara giriş-çıkış kabiliyeti ve yol tutuşu artar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celikler05

    slm arkadslar gozume bır reklam takıldı da merak ettım ınsıgnıa ıcın spor yay yamıslar
    ben bu konuda bırsey bılmıyorum ne ıse yarar bu yaylar bılen varsa paylasırsa seevınırım



    edit: ben yazana kadar başka şeyle de meşgul olmuştum, Serdar abi zaten açıklamış
    ama görüntü olarak araç leylek gibi gözükmüyor, benim Insignia'm olsa taktırmayı düşünürdüm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dctcagri -- 30 Mart 2010; 21:27:04 >
  • eyvallah kardes benım aracı kullandıgım yer yol yapısı olarak cok bozuk bazı yerlerde altını bıle surttugum oluyor
    yaylar bana gore degıl o zaman bende yolların kotu olmasından kaynaklanan sarsıntıyı azaltmak ıcın dusunmustum
    tekrar sagol
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dctcagri
    ama görüntü olarak araç leylek gibi gözükmüyor, benim Insignia'm olsa taktırmayı düşünürdüm.


    İşte fabrika çıkışı spor şasiye sahip Sport denen versiyon bunun için var, sonradan orasıyla burasıyla oynamaya gerek kalmıyor.
    Amortisörü, takozu, viraj stabilizatörü, yayı, kısa turlu direksiyon dişlileri vs hepsi birbiriyle uyumlu.
    Ama maalesef GM Türkiye'nin bu gibi mevzulara hiç kafa yorduğu yok.
  • bırdaha araba alırsam araba almayı bılıyorum da neyse
    hadı ben bılınclı degılım satıs temsılcısının benı uyaması gerekırdı bence kendı fıkrımı soyluyorum
    yasadıgım yere gore ne bıleyım ısıme gore araba teklıf edebılırdı arabalar satılsında nereye kıme satılırsa satılsın
    neyse akıl karı oldu banada bu
  • Az kaldı . Yeterli imzaya ulaşınca seni Opel/Türkiyeye danışman önerip danışman olarak tayin edilmeni sağlayacağız.
    O zaman Opel ile ilgili şikayetlerde bitecek.
    Bizde doğal olarak rahat edeceğiz.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Serdar99

    quote:

    Orijinalden alıntı: dctcagri
    ama görüntü olarak araç leylek gibi gözükmüyor, benim Insignia'm olsa taktırmayı düşünürdüm.


    İşte fabrika çıkışı spor şasiye sahip Sport denen versiyon bunun için var, sonradan orasıyla burasıyla oynamaya gerek kalmıyor.
    Amortisörü, takozu, viraj stabilizatörü, yayı, kısa turlu direksiyon dişlileri vs hepsi birbiriyle uyumlu.
    Ama maalesef GM Türkiye'nin bu gibi mevzulara hiç kafa yorduğu yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet05
    Az kaldı . Yeterli imzaya ulaşınca seni Opel/Türkiyeye danışman önerip danışman olarak tayin edilmeni sağlayacağız.
    O zaman Opel ile ilgili şikayetlerde bitecek.
    Bizde doğal olarak rahat edeceğiz.


    Ah be Mehmet kardeş, nerede o günler

    Neler yapardım, ilk anda aklıma gelenleri bir sayayım, belki yanlışlıkla falan da olsa okuyan bir yetkili olur, en azından dikkat çekerim

    Önce web sitesine el atardım,
    şu anda bomboş duran haber sayfasında en güncel haberlerin Almanya ile aynı anda yayınlanmasını,
    tüm Opel sahiplerinin teknik dokümanlara, kullanım kılavuzlarına, servis kitapçıklarına erişebilmesini
    ve güncel-geçmiş tüm modellerin en detaylı teknik verilerinin yayınlanmasını sağlardım.

    Teknik bilgilerde eksik/yanlış veri ve Türkçe yazım hatası olmamasına dikkat ederdim.

    Türkiye'ye getirilmeyen aksesuarlara sahip full donanım araçlarla gazetelere çarşaf çarşaf reklam verilmesini engellerdim.
    Bu sayede hiç bir müşteri gelip de "ben bire bir bu aracı istiyorum" dediğinde "maalesef" yanıtı ile karşı karşıya kalmazdı.

    Bundan daha da güzeli, Avrupalı müşteri model ve opsiyon olarak ne alabiliyorsa aynısını Türk müşterilerin de alabilmesini sağlardım.
    Beklemeye ve parasını ödemeye razı olan tek bir müşteriyi bile kapıdan eli boş döndürmezdim.

    Bayilerdeki satış temsilcilerini kafalarına vura vura eğitir, müşterilere yanlış/eksik bilgi vermelerini engellerdim.

    Tabii bunlar söylemesi kolay uygulaması zor işler;
    ama bir yerden başlamazlarsa hiç bir zaman bitiremezler değil mi ?




  • Bir önceki mesajımı okuyup Serdar99 iyice uçmuş diye düşünenler olabilir

    Şirkete danışman veya yönetici olacak bir kişi yazdığım işlerin altından kalkar veya kalkamaz, orası ayrı.
    Ama üzerinde esas düşünülmesi gereken, uzun bir mazisi olan koskoca bir şirketin bunları neden yapmadığı
  • Bu konuda yerden göğe kadar haklısın.Opel TR çok saçma,anlamsız,yetersiz,ilgisiz,alakasız işler yapıyor.En azından şu web sayfası rezil durumda. Opel.com.tr'deki ankete 2 defa katıldım şu sayfayı değiştirin güncel,teknik bilgiler koyun,konfigöratör koyun vs dedim.Adımı yazdım telefonumu yazdım ancak ne birşey değişti nede arayan soran oldu.Kaldı ki araç aldıktan sonra gelen müşteri memnuniyet anket forumundada bunları belirttim sözde bu form İngiltere'ye gitti ama arayan soran yokkkk
    quote:

    Orijinalden alıntı: Serdar99

    Bir önceki mesajımı okuyup Serdar99 iyice uçmuş diye düşünenler olabilir

    Şirkete danışman veya yönetici olacak bir kişi yazdığım işlerin altından kalkar veya kalkamaz, orası ayrı.
    Ama üzerinde esas düşünülmesi gereken, uzun bir mazisi olan koskoca bir şirketin bunları neden yapmadığı





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serdar99

    quote:

    Orijinalden alıntı: dctcagri
    ama görüntü olarak araç leylek gibi gözükmüyor, benim Insignia'm olsa taktırmayı düşünürdüm.


    İşte fabrika çıkışı spor şasiye sahip Sport denen versiyon bunun için var, sonradan orasıyla burasıyla oynamaya gerek kalmıyor.
    Amortisörü, takozu, viraj stabilizatörü, yayı, kısa turlu direksiyon dişlileri vs hepsi birbiriyle uyumlu.
    Ama maalesef GM Türkiye'nin bu gibi mevzulara hiç kafa yorduğu yok.


    evet abi bir zamanlar vardı, ama sende biliyorsun ki Sport alınca Cosmo'nun bazı özelliklerine sahip olamıyoruz
    hadi bakalım, sayın yetkililerin kulaklarını çınlatmak için bir sebep daha




  • Bir önceki mesajında yazdıklarına kalıbımı değil gövdemi basarım.
    Şeytan diyor ki ; şu mesajları copy yap, sonrada paste yap, direkt olarak ilgilisine gönder...


    quote:

    Orijinalden alıntı: Serdar99
    Bir önceki mesajımı okuyup Serdar99 iyice uçmuş diye düşünenler olabilir
    Şirkete danışman veya yönetici olacak bir kişi yazdığım işlerin altından kalkar veya kalkamaz, orası ayrı.
    Ama üzerinde esas düşünülmesi gereken, uzun bir mazisi olan koskoca bir şirketin bunları neden yapmadığı





  • TPŞ’de perde İstanbul Park’ta açılıyor 3-4 Nisan

    Türkiye Otomobil Sporları Federasyonu (TOSFED)'nun sportif yönetmeliği altında gerçekleştirilen Türkiye Pist Şampiyonası'nın 2010 sezonu, 3–4 Nisan tarihlerinde İstanbul Park’ta koşulacak ilk ayak yarışı ile başlıyor.

    2010 sezonunda İstanbul Park, İzmit Körfez Pisti ve İzmir Pınarbaşı Pisti'nde olmak üzere toplam altı ayak üzerinden gerçekleşecek TPŞ yarışları için sportif hazırlıklar devam ederken, şampiyonanın destek yarışları olarak Porsche GT3 Cup ve Safari Cup serileri tek marka kupası olarak pistlere heyecan katmaya devam edecekler.

    Geçtiğimiz sezon, şampiyonluğun son yarışa kaldığı TPŞ müthiş bir mücadeleye sahne olmuş, Maxi Grup’ta İbrahim Okyay, Süper Grup’ta Aytaç Biter, Sürücüler Klasmanı liderleri olarak sezonu kapatırken, BMW Borusan Otomotiv Motorsport takımı da Markalar Klasmanında şampiyonluğa ulaşmıştı. Amatör Grup’ta ise Volkan Uğur Karagöl sezonu zirvede tamamlamıştı.

    http://www.tosfed.org.tr/haberler/1872/tps#8217;de-perde-%C4%B0stanbul-park#8217;ta-aciliyor!.asp


    Not: Bildiğim kadarıyla ücretsiz

    Pazar Günü bir yerde buluşup gidebiliriz.

    Detaylı bilgi için
    http://www.insigniateam.com/forum/index.php?topic=561.msg6056;topicseen#msg6056




  • quote:

    Insignia NB
    Model Motor Tip Anahtar Teslim Perakende (TL) Kampanyalı Anahtar Teslim (TL)
    Insignia NB 1.6 115 HP - Benzinli Edition 54.758 50.608
    Insignia NB 1.6 180 HP - Benzinli Edition 60.170 56.020
    Insignia NB 2.0 130 HP - Dizel Edition 75.717 70.372
    Insignia NB 2.0 160 HP - Dizel Edition 79.077 73.732
    Insignia NB 1.6 115 HP - Benzinli Cosmo 62.644 58.494
    Insignia NB 1.6 180 HP - Benzinli Cosmo 68.057 63.907
    Insignia NB 2.0 220 HP - Benzinli Cosmo 84.758 79.413
    Insignia NB 2.8 260 HP - Benzinli - Adaptif 4x4/Oto.Şanzıman Cosmo 132.631 132.631
    Insignia NB 2.0 160 HP - Dizel Cosmo 86.963 81.618


    Yeni bir indirim var galiba insignia da.Acaba bunun üzerinden ne kadarlık indirim yaparlar




  • --Wir Leben Autos!--Club Insignia...(134 Üye)
  • 
Sayfa: önceki 640641642643644
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.