Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Windows XP '1 Dk icinde kapatilacaktir'

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
21
Cevap
0
Favori
859
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1943 Mesaj
    Bu sistem kapatiliyor. Tum cali$malarinizi kaydedin ve oturumu kapatin. Kaydedilmemi$ degi$ikliklerinizi kaybedeceksiniz. Bu sistem kapatma i$lemini NT AUTHORITY\System tarafindan ba$latildi

    Uzaktan yordam cagrisi RPC hizmeti beklenmedik bicimde sonlandirildigindan Windows $imdi yeniden ba$latilmalidir..

    Bu sorunu cozemedim, yine cikti, her nete baglandiginda oluyor,anlamadim gitti, bilen varsa...



    |
    |
  • Yarbay
    2229 Mesaj
    selam gardi bak su dosyayi cekhttp://microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=tr&FamilyID=2354406C-C5B6-44AC-9532-3DE40F69C074 sonra nortonun sitesinden blaster virusu icin tools var onu cek tarama yaptır
    |
    |
  • Onbaşı
    37 Mesaj
    Dostum maalesef MS BLASTER WORM virüsünü kapmışsın sende. Bu müthiş becerikli virüs kısa sürede yayıldı ve özellikle firewall u olmayan insanları mahvetti. Ben de az önce bir restart yedim ama neyseki hazırlıklıydım ve fixblastı ve zone alarm ı kullanarak kurtuldum. Birde patch indirdim. Microsoftdan sende bu patchı indirebilirsin.
    |
    |
  • Binbaşı
    1114 Mesaj
    Biraz daha bilgi verebilir misiniz arkadaşlar. Aynı sorun bende de var. Çözüm için daha fazla bilgi verebilirseniz sevineceğim. Bir de ben bu solucanı nasıl kapmış olabilirim. Zira bilgisayarı internete neredeyse hiç çıkarmamıştım. Sadece 2 kere bağlandım ve mail veya download yapmadım hiç. Nasıl bulaştı anlamadım?

    Saygılarımla..
    |
    |
  • Teğmen
    178 Mesaj
    internete zaten girince direk olarak geliyor hiç bir şey yapmana gerek yok. Bu microsoft un uzaktan erişim olayı varya ondaki bir açığı kullanarak yayılıyor. yapman gereken tekşey o patch i yüklemek şööle kolay bi şekilde yapabilirsin.www.uzak.get.to yaz. direk dosya kaydet penceresi gelecek kaydedip iki kere tıkla çalıştır. sorun düzelir. eğer indiremeden kapanırsa diskete sığar boş bir disketle de başka bilgisayardan kopyalama yapabilirsin.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    324 Mesaj
    |
    |
  • Yüzbaşı
    324 Mesaj
    <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by BeAr</i>
    <br />selam gardi bak su dosyayi cekhttp://microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=tr&FamilyID=2354406C-C5B6-44AC-9532-3DE40F69C074 sonra nortonun sitesinden blaster virusu icin tools var onu cek tarama yaptır
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>

    cok saol bende bunu arıyordum dun cektigimde inglizce versiyonu vardı . Şimdi buda cok işie yarıyor
    |
    |




  • Yüzbaşı
    830 Mesaj
    Bu sorunun çözümünü forumda ve anasayfadaki haberlerde ayrıntılı şekilde bulabilirsin...
    |
    |
  • Yarbay
    3002 Mesaj
    microsoftun bu konu uzerinde cikarmiş olduğu bi pach var forumu araştırmanı tavsiye ederim.
    |
    |
  • Binbaşı
    1267 Mesaj
    Abi tüm q3 camiası toplanmış buraya eheh.
    |
    |
  • Yarbay
    2229 Mesaj
    yok be olm bi kaç kişi
    |
    |
  • Binbaşı
    1267 Mesaj
    olsun yinede sizleri görmek güzel..
    |
    |
  • Yarbay
    2229 Mesaj
    cyraxus sen icq ya girmionmu bi gelde konusalım koklaşalım buluşalım :) quake atalım özledim valla
    |
    |
  • Binbaşı
    1267 Mesaj
    Valla makinada icq yuklu deil.. ama senle muhabbet için kurcam..
    |
    |
  • Yarbay
    2170 Mesaj
    Allah Razıolsun beyler. bende 2 gündür bununla uğrşıyordum. az önce service pack 1i kurdum sadece mesajı biraz geciktirdi. demek ki gündemden uzak kalınca iyi olmuyormuş.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    324 Mesaj
    |
    |
  • Binbaşı
    1943 Mesaj
    Virus girdikten sonra bu programlar i$e yaramadi cunku virus tum fonksiyonlarini kapatti zavalli XP'min..

    Yeni aldigim PC'ye kacak Windows yuklemi$ adamlar, service packleri kuramadim.. $imdi orjinal XP aldim artik sorun ya$amam diye umuyorum. Herkese te$ekkurler...
    |
    |
  • Binbaşı
    1943 Mesaj
    PC'me format atmam gerekti; neticesinde az once format atip yeniden kurdum ve kablonet kullandigimdan otomatikman nete baglanmi$ oldum. Neyse 1-2 driver yukledim CD'den, ka$la goz arasinda bu Blaster virusu girmi$! Ayni hata, tabii benim patchm var yedekte, hemen kurdum; fixblast i da cali$tirdim buldu ve sildi virusu. Aman Allahim bu nedir boyle ya.. Windows sux ba$ka sozum yok...
    |
    |
  • Binbaşı
    1943 Mesaj
    Yani cok inanilmaz bir $ey, amator bir kullanici bu durumda kafayi yer yahu. Birak amatoru profosyel kullanicin dahi formattan sonra hizli olmasi gerek.. Yahu profosyenel kullanici da Windows kullanir mi o ayri :) of Microsoft of..
    |
    |
  • Er
    11 Mesaj
    Winblast ı durdurmak için internete bağlı değilken denetim masasından uzaktan yardımı kapatın
    ( virüs bu yüzden giriyoor) sonra gerekli yamayı yükleyin ve sağlam bir virüs programı kullanın (Norton). Ben sorunu böyle çözdüm.
    |
    |
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
son dakika
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
SEO
Masal
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,326
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.