Şimdi Ara

Windows Media Player 12 Radyo

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.827
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Dostlar Selamlar.

    Windows Media Player 12,de radyo yok mu yoksa ben mi bulamadım, bilginiz dahilinde yardımcı olursanız sevinirim.



    _____________________________
    Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET
  • Malesef yok diye biliyorum.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MRT_

    Malesef yok diye biliyorum.

    gerek yokki, mağazadan tuneln radyo indir...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    English fun clup, sadece ingilizce konuşuyoruz ve dünyanın her yerinden arkadaşlarla eğleniyoruz, facebook grubumuz
    https://www.facebook.com/groups/362852221195241/
  • MRT_ kullanıcısına yanıt
    Cevap için teşekkür ederim, evet bende baktım ama bulamadım, yok demek ki.
    _____________________________
    Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET
  • deneme1 D kullanıcısına yanıt
    Cevap için teşekkür ederim, onu denedim fakat benim esas Windows Media Player 12,de radyo istememin sebebi, Windows Media Player 12 Görsel Öğelerde ki Ateş Fırtınası öğesini kullanabilmek.
    _____________________________
    Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.