Şimdi Ara

Windows güncelleştirmeleri yapılandırılamadı Değişiklikler geri alınıyor. Bilgisayarınızı kapatmayın

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
5
Cevap
0
Favori
1.917
Tıklama
Tüm Forumlar >> Taşınabilir Bilgisayarlar >> Notebook - Ultrabook >> Asus >> Windows güncelleştirmeleri yapılandırılamadı Değişiklikler geri alınıyor. Bilgisayarınızı kapatmayın
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Er
    7 Mesaj
    Hocam bilgisayar alalı birgün oldu , 8.1 e güncelleyim dedim , bu çıktı sonra bir daha açılmadı bilgisayar hiç :Windows güncelleştirmeleri yapılandırılamadı Değişiklikler geri alınıyor. Bilgisayarınızı kapatmayın ... Nasıl halledebilirim lütfen yardım edin .. Asus n550jv .. bilgisayar açılsa uptade i kapatcam belki hallolur diye ama hiç bir işlem yapamıyorum .. yeniden başlıyo sonra tekrar tekrar tekrar



    |
    |
    _____________________________




  • Çavuş
    42 Mesaj
    Sakın pcyi kapatma bırak bitirsin geri almayı. Yuklenirken hata olmuştur muhtemelen. Geri almasını sabırla bekleyin sonrasında tüm güncellemeleri aynı gün yüklemeyin peyderpey yapsın otomatik. Pc de aksaklık olursa da teknik servisle iletişime geçin hdd vs arızalı olabilir



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    358 Mesaj
    guncellemeleri tek tek yukleyin ve evet gerekirse yuz kere yeniden baslasin her guncelleme sonrasi. En kesin cozum budur



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    120 Mesaj
    konuyu hortlatmış olucam ama aynı sorun bendede var tamam bekleyince açılıyor bilgisayar ama ben güncellemeleri maalesef bir türlü yükleyemedim ..Konunun çözümünü internette araştırdım farklı olarak sorun gidericiden güncelleme ile sorunları taratıp o şekilde yaptım , Windows8-RT-KB2871777-x64 bu guncellemeyi elle kurup o şekilde yaptım ama yine aynı hatayı verdi Windows güncelleştirmeleri yapılandırılamadı Değişi.....

    tek tek kurmayı denicem ama tarihler karışık olarak veriyor yani üzerine tıkladığım 2014 bi alttaki 2013e ait bir update hangi sırayla yüklemem gerekiyor veya nasıl yapmalıyım 8.1 e bir türlü geçemedim

    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    643 Mesaj
    Windows'u crackli veya office İ crackli kurarsanız bu hatayı alırsınız.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Canlı Tv izle
son dakika
haberler
Bey Azura
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,156
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.