Şimdi Ara

WILKINSON A NE OLDU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
7
Cevap
0
Favori
270
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> WILKINSON A NE OLDU
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    16874 Mesaj
    yaw arkadaşlar ben WILKINSON 3lü kullan at bıçağını kullanıyorum

    çünkü keriz gibi gillette o kadar para vermek hoşuma gitmiyor

    ama son 2 haftadır piyasada bir tane wilkinson 3lü kullan at bıçak yok

    ne realde ne carrefourda

    gidiyosun gillette bide derby var başka bişey yok

    dün metroya gittim ordada bi paket kalmış traş köpüğü hediyeli olanından onu aldım sadece

    ne oldu buna anlamıyorum

    ithalatçısını bilen varmı acaba



    |
    |
    _____________________________

    GIGABYTE EP45-DS3L // INTEL E8500 // KINGSTON HYPERX 4*2GB 800Mhz DDR2 // HIS ICEQ4 HD4850
    SANDISK EXTREEM SSD 120GB // WD 3.5" 2TB CAVIAR GREEN SATA 3.0 // SEAGATE 320GB 2.5" HARİCİ // IOMEGA 1TB 2.5" HARİCİ
    SEAGATE 1TB 3.5" HARİCİ // CM RC690 600W // SAMSUNG SH-S223 SATA DVD-RW
    HP 2207H LCD // SUPERONLINE 20MBIT FIBER INTERNET // POWERCOM 625AP UPS
  • Yarbay
    4307 Mesaj
    gilette mac 3 kullanıyorum ama takımın dısında aldıgım bıcaklar hiç ii değil 4 tanesi 16 ytl ya takım alsan daha ii heralde ...
    |
    |
    _____________________________
    ///
    Niyet hayr, akıbet hayr.
  • Yarbay
    16874 Mesaj
    evet yaw

    zoruma gidiyo valla

    2 tane bıçağa 8-10 lira istiyo

    ben dün 6 tane 3lü kullan at ve traş köpüğüne 7.3 lira ödedim
    |
    |
    _____________________________

    GIGABYTE EP45-DS3L // INTEL E8500 // KINGSTON HYPERX 4*2GB 800Mhz DDR2 // HIS ICEQ4 HD4850
    SANDISK EXTREEM SSD 120GB // WD 3.5" 2TB CAVIAR GREEN SATA 3.0 // SEAGATE 320GB 2.5" HARİCİ // IOMEGA 1TB 2.5" HARİCİ
    SEAGATE 1TB 3.5" HARİCİ // CM RC690 600W // SAMSUNG SH-S223 SATA DVD-RW
    HP 2207H LCD // SUPERONLINE 20MBIT FIBER INTERNET // POWERCOM 625AP UPS
  • Yarbay
    4307 Mesaj
    eeee bizde bu sakal onlarda da bu teknolojı olduktan sonra cok para kazanırlar ...

    derby guya turk beş para etmiyor resmen yoluyor cildi...

    babam hala eski model kullanır alır bır paket jilet ustten atar makınenın içine sıkar alttan cıvatasını devam bende bır ara denedım de kesme riski cok yuksek allah korusun ama onla traş olunca kafadan iki gün sakal cıkmıyo...
    |
    |
    _____________________________
    ///
    Niyet hayr, akıbet hayr.
  • Yüzbaşı
    938 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: JackDaniels

    yaw arkadaşlar ben WILKINSON 3lü kullan at bıçağını kullanıyorum

    çünkü keriz gibi gillette o kadar para vermek hoşuma gitmiyor

    ama son 2 haftadır piyasada bir tane wilkinson 3lü kullan at bıçak yok

    ne realde ne carrefourda

    gidiyosun gillette bide derby var başka bişey yok

    dün metroya gittim ordada bi paket kalmış traş köpüğü hediyeli olanından onu aldım sadece

    ne oldu buna anlamıyorum

    ithalatçısını bilen varmı acaba



    çok iğrenç bir espri olucak ama....


    kullan at bıçak olduğu için...

    herkes kullanıp atmıştır...sanada kalmamıştır



    şaka bi yanada mach 3 gerçekten güzel fakat bıçakları çok pahalı...
    geçen gün 4'lü paketi 17 ytl ye aldım...
    her bi tanesi ile 2 defa traş oluyorum...buda her ay 17 ytl vermem demek

    en sonunda philips traş makinası alıcam kurtulucam bu dertlerden...
    |
    |
    _____________________________
    İkinci el veya sıfır telefonlarınız alınır satılır.İletişim : 0536 700 88 00




  • Yarbay
    4307 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: gençibraam


    şaka bi yanada mach 3 gerçekten güzel fakat bıçakları çok pahalı...
    geçen gün 4'lü paketi 17 ytl ye aldım...
    her bi tanesi ile 2 defa traş oluyorum...buda her ay 17 ytl vermem demek

    en sonunda philips traş makinası alıcam kurtulucam bu dertlerden...



    nasıl yani sen mac3 ün bıçağı ile 2 defa mı traş olabiliyorsun kardeş sende de ii sakal varmış hani 2 ne demek ya ben aylarca kullanıyorum cok şükür...
    |
    |
    _____________________________
    ///
    Niyet hayr, akıbet hayr.
  • Yüzbaşı
    532 Mesaj
    Askerde 3 ay kullanmistim ben.
    |
    |
    _____________________________
    |Gigabyte GA - X48 DS |Intel Core 2 Quad [email protected] Mhz |4x2 GB DDR2 1066 MHz OCZ Platinum |Asus [email protected]: 900 Mhz, Memory: 2200 Mhz |2x200 GB OCZ Vertex LE (RAID0) + 2 x 2 TB Samsung HD203WI + 2x1,5 TB Seagate ST31500341AS |LG GH22NS40 22x8x16x DVD-RW |Creative Audigy 2Zs (Daniel K Mod Driver) |Creative Megaworks THX 550|Cooler Master RC690 |Silverstone Strider 750w ST75F |22" BENQ E2200HD LCD 2 ms|US Robotics USR 9107|16 Mbps ADSL |Windows 7 64 Bit Ultimate


    PENTAX k-5
    SMC Pentax-F 50mm f/1.7 | SMC Pentax-FA* 300mm f/4.5 ED
    Tamron SP AF 90mm f/2.8 Di Macro | Tamron AF 24-135mm f/3.5-5.6 SP AD Aspherical | Tamron AF 28-75mm f/2.8 SP XR Di LD Aspherical
    Kenko Pz-AF 1.5x Teleplus SHQ Auto-Focus Teleconverter | Raynox DCR-250 Super Macro Conversion Lens | Sigma EM-140 DG Macro Ring Flash | Lowepro SlingShot 202 AW
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
son dakika
Bey Azura
Orjinal Laptop Yedek Parça
haberler
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,391
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.