Şimdi Ara

wifi sinyali fotoselli lambayi yakiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
772
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Lamba 7.24 acik, Aksamlari modemin yan tusundan wifiyi acip tv de takilirken fotoselli lamba surekli yanip sonuyor sinirimi bozuyor
    Lamba tam modemin ustunde duruyor. Wifi kapayim kablodan veriyi alayim, hersey normal. lamba bisey algilamadam yanmiyor, ama wifi i acip veri alinca lamba kafayi yedirtiyor bana.. modemim gucude yuksek frekanstan dolayimi acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
      Ölüm en büyük uyarıcıdır.
      Nasihat isteyene ölüm yeter.
  • wi-fi sinyalleri banada çok çektiriyor. Benimde ses sistemime parazit karıştırıyor. Ama sizinki daha enteresan ve sinir bozucu. Modemi biraz uzaklaştırma gibi bir şansınız yok mu? Çok yakın olduğunda fotoseli etkileyecek kadar güçlü olabilir belki sinyaller.
    _____________________________
  • Fiber cihaz ve modemin kablosunu kisa birakmislar modemi uzaklastirma sansim zor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
      Ölüm en büyük uyarıcıdır.
      Nasihat isteyene ölüm yeter.
  • Fotoselli lambanın etrafına mümkünse alüminyum folyo dolayın.
    _____________________________
  • farklı bir kanalda yayın yapmayı deneyin..
    _____________________________
  • Evimdeki kablosuz modemin yanında da sensör lamba bulunmakta fakat sizin yaşadığınız problemi yaşamadım. Bir öneri olarak şunu söyleyebilirim ki, sensör gece potansı açıksa modemin ışıklarından etkileniyor olabilir. Ama şunu da söyleyebilirim ki bunlar infrared sensör sonuçta modeminize termal kamera ile bakmadan net cevap vermek zor ki bununla ilgili bir araştırmaya da hiç rastlamadım. Size verebileceğim ikinci tavsiye ise, modeme arkası bakacak şekilde 180 derecelik sensör takılmalı yada radar HF sensör kullanmalısınız ki bu biraz daha maliyetli fakat kesin çözüm olacaktır.
    _____________________________
  • Ch4ylak kullanıcısına yanıt
    Modem arayüzüne girin, karşınıza 2 seçenek çıkması lazım. 2.4 Ghz ve 5.0 Ghz.
    Bunlarda değişiklik yapmayı deneyin, lakin TV'nizin bu ayarlarda desteği yoksa çalışmayabilir.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • bizim isyerindede motorola wifi access pointler var. acces pointlere yakin yerlerde arabalarin kumandalari calismiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    FSP BLUESTORM II 500W - AMD Athlon II X3 440 (4.core open= Amd Phenom x4 B40) - MSI C45 - AMD 770 + SB710 DDR3 1666mhz - Samsung
    HD321KJ SATA-2 320GB HDD - SAMSUNG DVDRW 18X SH-S182D - BENQ FP93VW 19" 5ms WIDE SCREEN LCD - CREATIVE T6100
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.